Аязби ертегісінің тақырыбы мен идеясы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Аязби ертегісінің тақырыбы мен идеясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сайттағы әріптестеріммен бөлісу мақсатында
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Әдебиет Күні: 6.09.2018ж Мұғалім: Енсегенова А сыныбы: 6 «Ә»

Сабақтың тақырыбы: №2

«Аяз би» ертегісінің тақырыбы мен идеясы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты

Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік –қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

Сабақтың мақсаттары

Оқушылардың барлығы орындай алады: ертегінің тақырыбы мен идеясын түсінеді.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: ертегіде көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы дұрыс анықтайды.

Оқушылардың кейбіреуі орындай алады: әдеби шығарманың идеясын өз көзқарасы негізінде жеткізеді.

Тілдік мақсат

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: тақырып, идея, қоғамдық, әлеуметтік, теңсіздік, т.б

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Менің ойымша, шығармадағы басты идея... Оны мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын... Мен мынандай қорытындыға келдім...

Талқылауға арналған сұрақтар:

  1. Осы шығарма сендерге ұнады ма?

  2. Ұнаған тұстары болды ма?

  3. Жаман өзін «адамның жаманы»дегеніне сендердің көзқарастарың?

  4. Сендердің ойларыңша «адамның жаманы»қандай адам болады?

Құндылықтарыды дарыту

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Елжандылық,толеранттық, ұлтжандылық тәрбие.

Пәнаралық байланыс

Тарих, қазақ тілі, дене шынықтыру.

Бағалау критерийлері

Шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы дұрыс анықтайды.

Әдеби шығарманың идеясын өз көзқарасы негізінде жеткізеді.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану. Жоғары деңгей дағдылары.

Алдыңғы бөлім

Ертегінің мазмұнын толық біледі. Кейіпкерлер әрекетін түсінеді. Аяз бидің әр әрекетіне баға бере алады.

Сабақ барысы


Сабақ кезеңдері

Жоспарланған іс -әрекеттер

Ресурс

Сабақтың басы

  1. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу.

  2. Психологиялық ахуал.

Оқушыларды шеңбер бойымен тұрғызу. Аяз бидің бойындағы өздеріңе ұнаған қасиеттерді тізбектеп айтып шығу.

Кіріспе сұрақтар қою:

  1. Осы шығарма сендерге ұнады ма? Несімен?

  2. Ұнаған тұстары болды ма?Ол не?

  3. Жаман өзін «адамның жаманы»дегеніне сендердің көзқарастарың?

  4. Сендердің ойларыңша «адамның жаманы»қандай болады?


Сабақтың ортасы

  1. Топтық жұмыс

«ДЖИГСО»әдісі бойынша

Оқыту қадамдары:

1-қадам. Ертегіде көтерілген мәселе қаншалықты өзекті?(Оқушылар пікірлерін тыңдату)

2-қадам.Топтарға тақырыптар ұсынылады. Мәтін бөліктеріне сай топ мүшелерінің әрқасысы тапсырмаларды бөліп алып,топпен үзіндінің тақырыбы, идеясы, әлеуметтік-қоғамдық мәселесіне талдау жасайды.

1-топ. Хан тапсырмасы

2-топ. Хан сынағы. Жаманның үйленуі

3-топ Қырық уәзірдің іштарлығы

4-топ Жаманның даналығы.

3-қадам.Мазмұн жинақтау топтарына қайта бөлінеді(топтағы рет санына байланысты топқа жиналады,1-номердегілер1-топқа,т.б) Бұл топқа келген оқушылар өз топтарында жасаған талқылау жұмыстарын біріктіріп, ертегінің ортақ тақырыбы мен идеясын, көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені шығарады.

4-қадам. Осы топта өздері оқып,талдап келген үзіндіге талқылау жасайды, топ мүшелеріне түсінікті жеткізудің жолдарын белгілейді.

5-қадам. Жанұя топтарына, яғни, өз топтарына барып,сараптау тобында талқылап келген тапсырмасын түсіндіреді, өзара сұрақтар қояды.Олар ертегінің басты тақырыбы мен идеясын түсіндіретін карталарын(кесте)жасайды.

Дескриптор:

  • үзіндінің тақырыбы мен идеясын анықтайды;

  • идеясын өз көзқарасы негізінде жеткізеді;

  • кестені толтырады.

Қалыптастырушы бағалау. Топтық бағалау.

Топтар өзара бағалауды стикерге жазу арқылы жүзеге асырады.

Жеке 4. Жеке жұмыс

1-тап 1-тапсырма

Шы Шығарама мазмұны бойынша берілген кестені толтыр.


2- 2-тапсырма. «Раунд-робин» әдісі

Шарт Шарты:Әр оқушы ертегі туралы түйінді ойын екі сөйлеммен жеткізеді.


Оқулық

Сабақтың соңы

Кері байланыс.

«Үш саусақ» тәсілі

  1. Бас бармақ-жақсы түсіндім.

  2. Балаң үйрек-ұсынысым бар.

  3. Кішкентай бөбек-онша түсінбедім.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.11.2018
27892
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі