Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
3.5.1.1 2-3 амалмен
орындалатын есепті кесте, сызықтық/бағандық диаграмма, сызба,
қысқаша жазба түрінде
модельдеу;
3.5.1.4 шамалар арасындағы
тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген
есептерді талдау және шығару
|
Сабақ
тың
басы
3минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
25
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
5минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Өткенді
пысықтау
6-тапсырма
Тиімді тәсілмен
есепте.
23+89+77=
23+77+89=189
44+78+56=44+56+78=178
223+389+277=223+277+389=889
144+578+256=144+256+578=978
123+289+177=123+177+289=589
544+278+156=544+156+278=978
Жаңа
тақырып
1-тапсырма
Мына ауданға қанша тақтатас
сыятынын есепте?
1)
4*4=16
2)
2*6=12
2-тапсырма
Өзіндік
жұмыс
Фигуралардың ауданын
тап.
а) Қатарды сана.
Тіктөртбұрышта (шаршыда) қанша қатар бар? Әрбір қатарда неше торкөз
бар? Тіктөртбұрыштың (шаршының) ауданы нешеге
тең?
А)
S=а*в
S=4*5=20см2
ә) Баған бойынша есепте.
Тіктөртбұрышта (шаршыда) қанша баған бар? Әр бағанда қанша торкөз
бар? Тіктөртбұрыштың (шаршының) ауданы нешеге тең? Оның ауданының
мәнін жаз және есептеуді
салыстыр.
S=5*5=25
3-тапсырма
Есепте
60
см2
+ 452
см2=520cм2
6
м2
· 8
=48см2
21
дм2
:
7=3дм2
800
м2
– 535
м2=265м2
Топтық
жұмыс
4-тапсырма
Есепті өрнек түрінде жазып,
оны шығар. а) AB кесіндісінің ұзындығы – 6 см, ал CD кесіндісінің
ұзындығы – 18 см. Біреуі екіншісінен неше есе
ұзын?
18/6=3см
ә) AB кесіндісінің ұзындығы –
5 см, ал CD кесіндісінің ұзындығы – 15 см. CD кесіндісі АВ
кесіндісінен неше сантиметрге
ұзын
15-5=10см
Жұптық
жұмыс
6-тапсырма
Еденге тақтатас төсейік.Қоңыр
тақтатас төселген әр еденнің ауданын
тап.
А)S=38дм2
Ә)S=40дм2
8-тапсырма
Есептемей, әрбір бағандағы
өрнектердің мәні бірдей деп айтуға бола
ма?
Жауап: Иә, өйткені,
көбейткіштер мен қосылғыштар бірдей
сандар.
Көбейткіштер мен қосылғыштар
бірдей болса өрнектің мәні бірдей
болады.
Үй
тапсырмасы
7-тапсырма
Есепте.
Салыстыр.
3
м2
· 6 = 25
м2
– 7
м2
56
м2
+ 34
м2
>9
м2
·
5
96
м2
– 28
м2
> 35
м2
:
7
18
м2
: 2 <9
м2
·
3
Кері
байланыс
|
Мақсаты:
Бір-біріне құрмет сезімін
ояту
Көңіл күйлерін
жеткізеді
Үй тапсырмасын
тексертеді
Тапсырмалар
ды
орындайды
Фигуралар
дың ауданын
табады
Есептеу
жүргізеді
Жаттығу
жасайды
Дәптермен жұмыс
жасайды
Тапсырмалар
ды
орындайды
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
Тиімді тәсілмен есептеуді
меңгерген-1б
Дескриптор:
Берілген ауданға қанша
тақтатас сыятынын
есептейді-1б
Тамаша!
Дескриптор:
Берілген фигуралардың (шаршы)
ауданын табады-1б
Өз бетінше жұмыс жасай
алады-1б
Кереметсіңдер!
Дескриптор:
Шамаларға есептеу
жүргізеді-1б
Сендер мықты
екенсіңдер!
Керемет!
Дескриптор:
Есепті өрнек түрінде жазып,
оны шығарады-1б
Дескриптор:
Еденге төсейтін тақтатас санын
табады-1б
Қоңыр тақтатас төселген әр
еденнің ауданын
табады-1б
Дескриптор:
Көбейткіштер мен қосылғыштар
бірдей болса өрнектің мәні бірдей болатынын
біледі-1б
Тамаша!
«WhatsApp»
әдісі
|
Суреттер
Суреттер
Оқу
құралдары
Жұмыс
дәптері
Тақта
Оқулық
Қимылдар
Суреттер
Оқулық
Оқулық
Әлеуметтік
желі
Кері байланыс
тақтасы
|