Материалдар / Әуе көліктері

Әуе көліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Әуе көліктері, 5-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2024
114
2 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алматы қаласы, Алмалы ауданы, №36 мектеп гимназия

қысқa мерзімді (сабақ) жоспaры



Бөлім:

«Көлік және жол белгілері»

Педагогтің аты-жөні


Күні:

12.02.2024

Қатысушылар саны:

Ерекше білімді қажет ететін оқушы саны:

Қатыспағандар саны:

Пәні:

қазақ тілі

Сынып:

5 «Б»

Сабақтың тақырыбы:

Әуе көліктері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5.1.4.1 тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау;

Сабақтың мақсаты:

Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

Сабақтың басы



10 мин























































10 мин



Ұйымдастыру кезеңі.

  • Мұғалім оқушылармен амандасады.

  • Сыныпты түгендейді.

  • Үй тапсырмасын тексереді.


Жаңа сабақты түсіндіру.

Суретке мұқият назар аударамыз.

Суреттегі жәндіктерді және құстарды не байланыстырады?

Олардың барлығына тән қандай қасиеттері бар?

Ұша білу қасиеті.

Адамның қиялынан пайда болған әуе көліктері





Жеке жұмыс

Берілген сын есімдерді салыстырмалы және күшетпейлі шырай түріне айналдырып жазыңдар.

Биік, ұзын, үлкен, жүйрік, алыс, көп, аласа, қоңыр, сары, ақ, қатты.




Оқылым, айтылым тапсырмасы


Мәтінді оқып, мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырыңдар.

Ұшақты жасап, ұшырып, тәжірибе жасаған кімдер?



3 балл



  • Пән мұғалімімен амандасады.

  • Үй тапсырмасын көрсетеді.

  • Жаңа сабақты түсінеді.





Оқушылар ұшатын көліктер мен ұшатын жәндіктерді қазіргі әуе көліктерімен байланыстырады.









































Оқушылар берілген сын есімдерді салыстырмалы және күшейтпелі шырай түрлеріне айналдырып жазады.





Оқушылар мәтінді оқып, нақты ақпараттарды анықтауға арналған сұрақтарды құрастырады.

















Ауызша кері байланыс беру.

Жақсы! Тамаша!

Жарайсың!

Керемет!














































Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша!





Тамаша! Бұл тапсырмадан нені білдіңдер?



Ресурс №1

















































Ресурс №2









Ресурс

3



Сабақтың ортасы

13 мин























8 мин













Жазылым тапсырмасы

Қазіргі заманғы ұшақтарды сипаттайтын сын есімдерді тауып, оларды күшейтпелі шырай формасында түрлендіріп жазыңдар.


Үлгі: үлкен-тым үлкен, үп-үлкен; жылдам-тым жылдам, жып-жылдам; ұзын-тым ұзын, ұп-ұзын; жайлы-өте жайлы, жап-жайлы.




Дескриптор:

1. Қазіргі замандағы ұшақтарды табады -1балл

2. Ұшақтарды сипаттайтын сын есімдерлі ойластырады -1 балл

3. Сын есімдерді күшейтпелі шырайға айналдырып жазады -1балл





Жазылым тапсырмасы


Әуе көліктеріне сипаттама беріп, кестеге жазыңдар.

Әуе көліктерінің түрлері

Менің сипаттауым

Ұшақ


Тік ұшақ


Зымыран



Дескриптор:

1. Әуе көліктерінің түрлерін табады -1балл

2. Ұшақ -1балл

3. Тік ұшақ -1балл

4. Зымыран -1 балл



Оқушылар қазіргі заманғы ұшақтарды сипаттайтын сын есімдерді тауып, оларды күшейтпелі шырай формасында түрлендіріп жазады .



















Оқушылар әуе көліктеріне сипаттама беріп, кестеге жазады.







«Бас бармақ»

Рисунок 1 Рисунок 2



















Тамаша! Бұл тапсырмадан нені білдіңдер?

















Ресурс №4























Ресурс №5



Сабақтың аяқталуы.

4 мин

















Үй тапсырмасы: Суреттегі құс пен ұшақты байланыстырып, «Адамзат қиялы – шындық» тақырыбында эссе жазыңдар.





Сабақты бекіту.

«ҚҚҚ» әдісі.

















«ҚҚҚ» әдісі арқылы сабаққа кері байланыс жасайды.

Бүгінгі сабақта қызық болған екі нәрсе?

Бүгінгі сабақта құнды болған екі нәрсе?

Бүгінгі сабақта қиын болған екі нәрсе?







405 ₸ - Сатып алу

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!