Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Әуелеген әсем әуен 4сынып ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: |
№ 205 орта мекеп |
|||||
Пәні: |
Музыка |
|||||
Бөлімі: |
Мәдени мұра |
|||||
Педагогтің аты жөні: |
Үркімбаева Жанна Шералықызы |
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: 4 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Әуелеген әсем әуен |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
4.3.4.1-– музыкалық көркемдеуіш құралдардың көмегімен шығарманың жанрын, көркемдік образдарын анықтау жəне салыстыру; 4.3.4.2 – əн айту ережесін сақтай отырып, түрлі сипаттағы екідауысты қарапайым элементтері бар əндерді орындау; 1.2-музыкалық сауаттылық(музыкалық терминдер мен ұғымдар) 1.3- музыкалық орындаушылық іс-әрекет |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Ұлттық мүдде құндылығы: |
|
|||||
Ар-ұят құндылығы: |
|
|||||
Талап құндылығы: |
|
|||||
Сабақтың барысы: |
||||||
Сабақтың кезеңі (уақыты) |
Педагог әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 12 минут Сабақтың ортасы 30 минут Сабақтың соңы 3 минут |
I.Ұйымдастыру кезеңі: «Біз қандаймыз?» әдісі ақылы ынтымақтастық кезеңін ұйымдастыып аламын Дауыс жаттығуын жасау
(М) Сәлеметпе балалар! (О) Сәлеметсіз бе ағай! (М) Көңіл күйлерің қалай? (О) Көңіл күйіміз жақсы. (М-О) Ән салайық тамаша, (М-О) Ән салайық жараса. ( М-О) Ән салайық жараса. Үй тапсырмасын сұрау: «Атадан қалған жаухар жыр» III.Үй тапсырмасына сұрақ-жауап арқылы қорытынды жасау. IV.Жаңа сабақ: «Әуелеген әсем әуен» Сабақ өткен сабақпен жалғасып, қазақтың ардақты əндерінің бірі – əнші, ақын Естайдың «Құсни-Қорлан» əнімен танысады. Арқа мектебіне тəн сал-серілік дəстүрдің жалғастырушы Естай Беркінбайұлының есімін білмейтін қазақ кемде-кем. «Құсни-Қорлан» əнінің қысқаша тарихы: «Иса деген бір мықты Маралды еліне құдалыққа баратын болады да, Ақкөлдің болысы Əбілқасым Шыманұлына хат жазып, ақын Естайды алдырады. Естайдың жасы жиырманың үстіне шыққан екен. Сері үшін бұл сапар қызықты көрінеді. Сол заманда Маралды болысы Ұрық ауылында түбі Қыпшақ – Сұңқар, Сұлтан деген белгілі адамдар болады. Сұңқар – болыс, Сұлтан – би. Екеуінің де ел арасында беделі жоғары, ауқатты кісілердің қатарында болған. Сұлтанның Құсни жəне Қорлан есімді екі қызы бар екен. Естай келіпті дегенді естіген Сұлтан ауылының күллі қыз-бозбаласы жиналып, той-думан ұйымдастырады. Осындай көңілді кештердің біріне Құсни мен Қорлан да келеді. Естай сол жерде ару қыздарды көріп, жақын келіп танысады. Қорлан мен Естай бір-бірін ұнатып қалады. Дегенмен махаббаттары баянсыз болады». Тыңдау және талдау: Оқулықта əнге қысқаша ғана сипаттама беріледі. Ақын, əнші, композитор Естай 20 жасында Маралды ауылында өткен бір тойда Сұлтан бидің Құсни жəне Қорлан есімді апалы-сіңлілі қыздарын көреді. Құсни мен Қорланның сұлулығына таңғалған Естай олардың есімін əнге қосады. Бұл əн – сұлулықты дəріптейтін қазақтың ең үздік əндерінің бірі. Əн екі нұсқада орындалған (əншілер: Д. Құдайберген, Е. Шүкіманов). Екі орындаушының да əнді орындау ерекшеліктері талқыланады. Д. Құдайбергеннің орындауы сүйемелсіз академиялық дауыста, ал Е. Шүкіманов дəстүрлі əншілік дауыспен домбыраның сүйемелімен орындайды. Əнші, ақын Естай сұлулықты қандай əуен арқылы, қалай жеткізген? (жігерлі, баяу, жылдам, көңілді, лирикалық) Тыңдау және талдау: Оқулықта Естай Беркінбайұлының қысқаша өмірбаяны берілген. Берілетін тапсырма: 3-ыныптағы сал, сері ұғымдарын есіңе түсір. Естайдың шығармашылығы жөнінде ғаламтордан ақпарат іздестіріп толықтыр. Музыкалық сауаттылық: ( терминдер мен ұғымдар) Ә н Орында! Қазақтың халық əні «Қоғалы-ай» – жиі айтылатын, ел арасына кең тараған əндердің бірі. Əннің өлең жолдары шалыс ұйқасқа құрылған. Əрбір екі жолдан соң, қайталанатын «Қоғалы-ай, қоңырсалқын-ай, малға жай» деген жолдар əн əуенін толықтай аяқтап тұрады. Мұғалімге əнді үйрету аса қиындық тудырмайды. Əн екі нұсқада тыңдалады. Қазыбек Əдікейдің қобыз аспабында жəне эстрадалық əншілер Құралай мен Мирастың орындауында. III.Жаңа сабақты сұрақ-жауап арқылы қорытындылау. «Сиқырлы нота» әдісі Сабақта не ыңғайлы болды? Қайсы тапсырма қиын болды? Сабақта нені əлі де жақсарту қажет? IV.Үй тапсырмасы: «Қоғалы-ай» әнін жаттап келу Рефлексия «Білім гүлі» әдісі
|
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып алады Дауыс жаттығуларын жасайды «Атадан қалған жауһар жыр» тақырыбында үй тапсырмасына АКТ әдістері арқылы жауап береді 900 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |