Материалдар / Әуелеген әсем әуен 4сынып ашық сабақ

Әуелеген әсем әуен 4сынып ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Құсни Қорлан әніннің шығуы туралы ақпараттар ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Мамыр 2024
67
0 рет жүктелген
810 ₸ 900 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп:

205 орта мекеп

Пәні:

Музыка

Бөлімі:

Мәдени мұра

Педагогтің аты жөні:

Үркімбаева Жанна Шералықызы

Күні:


Сынып: 4

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Әуелеген әсем әуен

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

4.3.4.1-– музыкалық көркемдеуіш құралдардың көмегімен шығарманың жанрын, көркемдік образдарын анықтау жəне салыстыру;

4.3.4.2 – əн айту ережесін сақтай отырып, түрлі сипаттағы екідауысты қарапайым элементтері бар əндерді орындау;

1.2-музыкалық сауаттылық(музыкалық терминдер мен ұғымдар)

1.3- музыкалық орындаушылық іс-әрекет

Сабақтың мақсаты:

  • мəдениет, музыкалық мұра ұғымдары туралы түсінеді;

  • дəстүрлі əншілік өнер мен эстрадалық вокалдық жанрды ажырата алады;

  • суырыпсалма (ақындық, əншілік) өнерін сипаттайды.

  • дəстүрлі əншілік өнер мен эстрадалық вокалдық жанрды ажырата алады;

Ұлттық мүдде құндылығы:

  • Ұлттық мәдениетті дәріптеу;

Ар-ұят құндылығы:


  • Адал еңбекті құрметтеу;

  • Сөзіне берік,ісіне адал болу;

  • Халқына адал қызмет ету;

  • Достарына,сыныптастарына,отбасы мүшелеріне қамқор болу,мейірімділік таныту;

Талап құндылығы:

  • Сыни және креативті ойлау;

  • Салауатты өмір-салтын ұстану;

  • Білуге,жаңаны тани білуге құштар болу;

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі (уақыты)

Педагог әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

12 минут





























































Сабақтың ортасы

30 минут








































Сабақтың соңы

3 минут










I.Ұйымдастыру кезеңі:

«Біз қандаймыз?» әдісі ақылы ынтымақтастық кезеңін ұйымдастыып аламын

Дауыс жаттығуын жасау

(М) Сәлеметпе балалар!

(О) Сәлеметсіз бе ағай!

(М) Көңіл күйлерің қалай?

(О) Көңіл күйіміз жақсы.

(М-О) Ән салайық тамаша,

(М-О) Ән салайық жараса.

( М-О) Ән салайық жараса.





Үй тапсырмасын сұрау:

«Атадан қалған жаухар жыр»

III.Үй тапсырмасына сұрақ-жауап арқылы қорытынды жасау.


IV.Жаңа сабақ:

«Әуелеген әсем әуен»

Сабақ өткен сабақпен жалғасып, қазақтың ардақты əндерінің бірі – əнші, ақын Естайдың «Құсни-Қорлан» əнімен танысады. Арқа мектебіне тəн сал-серілік дəстүрдің жалғастырушы Естай Беркінбайұлының есімін білмейтін қазақ кемде-кем.

«Құсни-Қорлан» əнінің қысқаша тарихы: «Иса деген бір мықты Маралды еліне құдалыққа баратын болады да, Ақкөлдің болысы Əбілқасым Шыманұлына хат жазып, ақын Естайды алдырады. Естайдың жасы жиырманың үстіне шыққан екен. Сері үшін бұл сапар қызықты көрінеді. Сол заманда Маралды болысы Ұрық ауылында түбі Қыпшақ – Сұңқар, Сұлтан деген белгілі адамдар болады. Сұңқар – болыс, Сұлтан – би. Екеуінің де ел арасында беделі жоғары, ауқатты кісілердің қатарында болған. Сұлтанның Құсни жəне Қорлан есімді екі қызы бар екен. Естай келіпті дегенді естіген Сұлтан ауылының күллі қыз-бозбаласы жиналып, той-думан ұйымдастырады.

Осындай көңілді кештердің біріне Құсни мен Қорлан да келеді. Естай сол жерде ару қыздарды көріп, жақын келіп танысады. Қорлан мен Естай бір-бірін ұнатып қалады.

Дегенмен махаббаттары баянсыз болады».


Тыңдау және талдау:

Оқулықта əнге қысқаша ғана сипаттама беріледі. Ақын, əнші, композитор Естай 20 жасында Маралды ауылында өткен бір тойда Сұлтан бидің Құсни жəне

Қорлан есімді апалы-сіңлілі қыздарын көреді. Құсни мен Қорланның сұлулығына таңғалған Естай олардың есімін əнге қосады. Бұл əн – сұлулықты дəріптейтін қазақтың ең

үздік əндерінің бірі.

Əн екі нұсқада орындалған (əншілер: Д. Құдайберген, Е. Шүкіманов).

Екі орындаушының да əнді орындау ерекшеліктері талқыланады.

Д. Құдайбергеннің орындауы сүйемелсіз академиялық дауыста, ал Е. Шүкіманов дəстүрлі əншілік дауыспен домбыраның сүйемелімен орындайды.


Əнші, ақын Естай сұлулықты қандай əуен арқылы, қалай жеткізген? (жігерлі, баяу, жылдам, көңілді, лирикалық)


Тыңдау және талдау:


Оқулықта Естай Беркінбайұлының қысқаша өмірбаяны берілген. Берілетін тапсырма:

3-ыныптағы сал, сері ұғымдарын есіңе түсір. Естайдың шығармашылығы жөнінде ғаламтордан ақпарат іздестіріп толықтыр.

Музыкалық сауаттылық:

( терминдер мен ұғымдар)








Ә н Орында!




Қазақтың халық əні «Қоғалы-ай» – жиі айтылатын, ел арасына кең тараған əндердің бірі. Əннің өлең жолдары шалыс ұйқасқа құрылған. Əрбір екі жолдан соң, қайталанатын «Қоғалы-ай, қоңырсалқын-ай, малға жай» деген жолдар əн əуенін толықтай аяқтап тұрады.

Мұғалімге əнді үйрету аса қиындық тудырмайды. Əн екі нұсқада тыңдалады. Қазыбек Əдікейдің қобыз аспабында жəне эстрадалық əншілер Құралай мен Мирастың орындауында.


III.Жаңа сабақты сұрақ-жауап арқылы қорытындылау.

«Сиқырлы нота» әдісі

Сабақта не ыңғайлы болды?

Қайсы тапсырма қиын болды?

Сабақта нені əлі де жақсарту қажет?


IV.Үй тапсырмасы:


«Қоғалы-ай» әнін жаттап келу


Рефлексия

«Білім гүлі» әдісі

  • Сізге не ұнады?

  • Қай тапсырма қиын болды?

  • Әннің (хор) көңіл-күйін жеткізе алдыңыз ба?

  • Қай жерді жақсарту керек деп ойлайсыз?




Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып алады









Дауыс жаттығуларын жасайды







«Атадан қалған жауһар жыр» тақырыбында үй тапсырмасына АКТ әдістері арқылы жауап береді









810 ₸ - Сатып алу

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!