|
Тәрбие сағаты |
Ауған соғысының ардагерлеріне тағзым |
|
|
Күні |
17-21.02.2025ж |
|
|
Сынып жетекші: |
Аты жөні |
|
|
Сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың мақсаты: |
Ауған соғысы туралы білімдерін тереңдету. Ауған соғысына қатысқан ардагерлерге құрмет көрсету. Оқушылардың отаншылдық сезімдерін қалыптастыру, Отанға қызмет ету идеяларын насихаттау. Ауған соғысының ардагерлерінің ерліктерін ұлықтау. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Отанға деген сүйіспеншілік және оның қорғанысына дайын болу. Ауған соғысына қатысқан қазақ жауынгерлерінің ерліктерін ұлықтап, оларды құрметтеу арқылы отаншылдық сезімін нығайту. Отанды қорғау – әр азаматтың парызы екендігін ұғындыру. |
|
|
Апта дәйексөзі |
Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық Өнерлі бала - өрге жүзер |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар
|
|
Ұйымдастыру кезеңі (17 мин)
|
Оқушылармен амандасады Мұғалім сөзі: Құрметті оқушылар! Бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы — «Ауған соғысының ардагерлеріне тағзым». Бұл тақырыпты таңдаған себебіміз — тарихтың ауыр беттері мен біздің халқымыздың болашағы үшін құрбан болған ержүрек батырларымызды ұлықтау. Ауған соғысы – тек Қазақстан үшін ғана емес, бүкіл кеңес халқы үшін ауыр да қасіретті кезең болды. Осы соғысқа біздің елімізден мыңдаған азамат қатысып, олардың көбі қазір ардагерлер атанды. Соғыста біздің жауынгерлеріміз қандай ерліктер көрсетті? Олардың өмірі мен ерліктері бізге қандай сабақтар береді? Ауған соғысы 1979 жылы басталып, 1989 жылы аяқталды. Он жылға созылған бұл соғыс көптеген жастарымыздың өмірін қиды. Бұл соғыстың ерекшелігі — қазақ жерінен шыққан жастар көп болды, олардың ішінде ерлік танытқандар да, ауыр сынақтардан өтіп, аман қалғандары да бар. Солардың бірі – біздің аталарымыз бен ағаларымыз. Соғыстың ауыртпалығын тек соғыста болғандар ғана емес, соғыстан кейінгі уақытта, жарақаттарымен өмір сүріп жатқан ардагерлеріміз де сезіп отыр. Сондықтан біз бүгін, осы соғыстың ардагерлеріне тағзым ету арқылы, олардың ерліктерін бағалап, құрмет көрсетуіміз керек. Деректі фильм немесе бейнемазмұн көрсету: Мұғалім оқушыларға ауған соғысы жайлы қысқаша бейнемазмұн немесе деректі фильм көрсетеді. Бұл материал соғыс жайлы айқын түсінік қалыптастырады және оқушыларға оқиғаға эмоционалды түрде енуге мүмкіндік береді. Мұғалім әрекеті: Фильмнен кейін оқушыларға сұрақтар қойып, олардың фильмнен алған әсерлерін тыңдайды: «Фильмнен қандай маңызды ақпарат алдыңыздар?» «Ауған соғысына қатысқан қазақстандық жауынгерлердің ерліктері туралы не ойлайсыздар?»
|
Мұғаліммен амандасады
Оқушылар мұғалімнің кіріспе сөзін тыңдайды. Оқушылар сұрақтарға жауап береді: «Ауған соғысы туралы не білесіздер?» немесе «Ауған соғысына қатысқан қазақстандық жауынгерлер туралы қандай ақпарат білесіздер?» Оқушылар өздерінің білімдерін, ойларын ортаға салады.
Фильмді немесе бейнемазмұнды көру: Оқушылар бейнемазмұнды мұқият қарап, соғыс туралы маңызды мәліметтер мен оқиғаларға назар аударады. Олар көрсетілген материалды талқылап, оның өздеріне әсерін білдіреді. Оқушылардың сұрақтарға жауап беруі: Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді: «Фильмнен қандай әсер алдыңыздар?» «Ауған соғысының қазақстандық жауынгерлері қандай қиындықтармен бетпе-бет келді?»
|
|
|
Сабақ ортасы (10 мин)
|
Қауіпсіздік сабағы. «БЕЙТАНЫС АДАМДАРМЕН ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС КЕЗІНДЕГІ ҚАУІПТІ СИГНАЛДАР» Сабақтың мақсаты: бейтаныс адамдармен кездескенде дұрыс мінез-құлық дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету. Бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде қауіпсіз және қауіпті мінез-құлықты ажырата білуге үйрету. Негізгі міндеттер: 1.Бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде абай болу неліктен маңызды екенін түсіндіріңіз. 2.Қауіпсіз және қауіпті мінез-құлық мысалдарын көрсетіңіз. 3.Бейтаныс адамның күдікті мінез-құлқы жағдайында әрекет алгоритмін жасаңыз. Сабақтың барысы 1.Кіріспе (2 минутқа дейін) 2.Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) Презентацияны әртүрлі жағдайлармен көрсету (мысалы, бейтаныс адам сыйақы ұсынады; бірдеңе табуға көмектесуді сұрайды; баланың ата-анасын білетінін айтады; жеке ақпаратпен бөлісуді сұрайды). Әр жағдайды талқылау: не қауіпсіз, не қауіпсіз емес. 3.Қорытынды Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/4NbBJW7-x-4?si=RsSrH1_tJgcxChy- |
Қауіпсіз мінез-құлық ережелері. Ата-анасының немесе басқа ересектердің қарауынсыз бір минутқа қалған әрбір бала бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде қауіптен аулақ болуға көмектесетін ережелерді білуі керек: Болмайды: Мен бейтаныс адаммен сөйлесіп, оларды пәтерге кіргіземін. Лифт пен кіреберіске бейтаныс адамдармен кіру. Бейтаныс адамның көлігіне отыру. Бейтаныс адамдардан сыйлықтар алу және олардың бірге жүрейік деген ұсыныстарына келісу. Қандай жағдайларда әрқашан «Жоқ!» деу керек: Егер сізді қонаққа шақырса, тіпті көршілер болса да. Егер ата-анасы болмаған кезде бейтаныс адам келсе, оны пәтерге кіргізу немесе онымен бірге бір жерге бару. Егер бейтаныс адам сізбен танысу және уақыт өткізу үшін бірдеңе жасаса. Бір нәрсені көру немесе ойнау үшін оңаша жерге баруға шақырса, «Жоқ!» деп жауап беру керек, тіпті өте қызықты болса да. Үйге келгенде ересектерге бұл адам туралы айту керек.
|
|
|
Ортасы (15 мин)
|
Ауған соғысына қатысқан қазақстандық жауынгерлер туралы білім аламыз. Ардагерлеріміздің ерліктерін еске ала отырып, оларды құрметтеу керектігін түсінеміз. Отанға деген сүйіспеншілікті, ұлтжандылықты ұлықтаймыз. Сонымен, мен сіздерге Ауған соғысына қатысқан ардагерлердің ерлігін құрметтеу үшін бірінші сұрақты қоюды ұсынамын: «Ауған соғысының қазақ жауынгерлері үшін қандай маңыздылығы болды?» Енді, біз бірге осы сұрақты талқылай отырып, ардагерлеріміздің ерліктері туралы ойланып, оларды ұмытпауымыз керек екендігін түсінетін боламыз. Топтарға бөлу:
Топтық тапсырмалар:
Оқушылардың пікірін тыңдау:
Мұғалім әрекеті: Ардагерлер туралы құрмет білдіретін өлеңдер мен шығармаларды оқып беру. Оқушылардың пікірін тыңдай отырып, олардың ойларын қолдайды және соғыс батырларының ерлігін дәріптеу қажеттігін айтады.
|
Топтарға бөлініп жұмыс істеу:
Топтың жұмысын қорғай отырып, пікір айту:
Ардагерлер туралы пікір білдіру:
Өлең оқып немесе естеліктерді бөлісу:
. |
|
|
Соңы 3 мин
|
Мұғалім оқу жылының соңында немесе дәстүрлі түрде ардагерлердің құрметіне байланысты шараларды ұйымдастырудың маңыздылығын атап өтеді. Оқушыларға өз еліне, жеріне деген құрмет пен патриотизм сезімдерін арттыру қажеттігін түсіндіреді. Үй тапсырмасын беруМұғалім оқушыларға үй тапсырмасын береді: Эссе жазу: «Ауған соғысының ардагеріне арнау» тақырыбында эссе жазу. Зерттеу жұмысы: Жергілікті ардагерлермен сұхбаттасып, олардың соғысқа қатысуын және қазіргі өмірін зерттеу.
|
Оқушылар өз ойларын талқылайды және қорытынды жасайды. Олар бүгінгі тақырып бойынша қандай жаңа білімдер алғанын, қандай құндылықтарды түсінгенін айтады. «Ауған соғысы туралы не білдік?» деген сұраққа жауап береді. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ауған соғысының ардагерлеріне тағзым 7-сынып
Ауған соғысының ардагерлеріне тағзым 7-сынып
|
Тәрбие сағаты |
Ауған соғысының ардагерлеріне тағзым |
|
|
Күні |
17-21.02.2025ж |
|
|
Сынып жетекші: |
Аты жөні |
|
|
Сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың мақсаты: |
Ауған соғысы туралы білімдерін тереңдету. Ауған соғысына қатысқан ардагерлерге құрмет көрсету. Оқушылардың отаншылдық сезімдерін қалыптастыру, Отанға қызмет ету идеяларын насихаттау. Ауған соғысының ардагерлерінің ерліктерін ұлықтау. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Отанға деген сүйіспеншілік және оның қорғанысына дайын болу. Ауған соғысына қатысқан қазақ жауынгерлерінің ерліктерін ұлықтап, оларды құрметтеу арқылы отаншылдық сезімін нығайту. Отанды қорғау – әр азаматтың парызы екендігін ұғындыру. |
|
|
Апта дәйексөзі |
Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық Өнерлі бала - өрге жүзер |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар
|
|
Ұйымдастыру кезеңі (17 мин)
|
Оқушылармен амандасады Мұғалім сөзі: Құрметті оқушылар! Бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы — «Ауған соғысының ардагерлеріне тағзым». Бұл тақырыпты таңдаған себебіміз — тарихтың ауыр беттері мен біздің халқымыздың болашағы үшін құрбан болған ержүрек батырларымызды ұлықтау. Ауған соғысы – тек Қазақстан үшін ғана емес, бүкіл кеңес халқы үшін ауыр да қасіретті кезең болды. Осы соғысқа біздің елімізден мыңдаған азамат қатысып, олардың көбі қазір ардагерлер атанды. Соғыста біздің жауынгерлеріміз қандай ерліктер көрсетті? Олардың өмірі мен ерліктері бізге қандай сабақтар береді? Ауған соғысы 1979 жылы басталып, 1989 жылы аяқталды. Он жылға созылған бұл соғыс көптеген жастарымыздың өмірін қиды. Бұл соғыстың ерекшелігі — қазақ жерінен шыққан жастар көп болды, олардың ішінде ерлік танытқандар да, ауыр сынақтардан өтіп, аман қалғандары да бар. Солардың бірі – біздің аталарымыз бен ағаларымыз. Соғыстың ауыртпалығын тек соғыста болғандар ғана емес, соғыстан кейінгі уақытта, жарақаттарымен өмір сүріп жатқан ардагерлеріміз де сезіп отыр. Сондықтан біз бүгін, осы соғыстың ардагерлеріне тағзым ету арқылы, олардың ерліктерін бағалап, құрмет көрсетуіміз керек. Деректі фильм немесе бейнемазмұн көрсету: Мұғалім оқушыларға ауған соғысы жайлы қысқаша бейнемазмұн немесе деректі фильм көрсетеді. Бұл материал соғыс жайлы айқын түсінік қалыптастырады және оқушыларға оқиғаға эмоционалды түрде енуге мүмкіндік береді. Мұғалім әрекеті: Фильмнен кейін оқушыларға сұрақтар қойып, олардың фильмнен алған әсерлерін тыңдайды: «Фильмнен қандай маңызды ақпарат алдыңыздар?» «Ауған соғысына қатысқан қазақстандық жауынгерлердің ерліктері туралы не ойлайсыздар?»
|
Мұғаліммен амандасады
Оқушылар мұғалімнің кіріспе сөзін тыңдайды. Оқушылар сұрақтарға жауап береді: «Ауған соғысы туралы не білесіздер?» немесе «Ауған соғысына қатысқан қазақстандық жауынгерлер туралы қандай ақпарат білесіздер?» Оқушылар өздерінің білімдерін, ойларын ортаға салады.
Фильмді немесе бейнемазмұнды көру: Оқушылар бейнемазмұнды мұқият қарап, соғыс туралы маңызды мәліметтер мен оқиғаларға назар аударады. Олар көрсетілген материалды талқылап, оның өздеріне әсерін білдіреді. Оқушылардың сұрақтарға жауап беруі: Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді: «Фильмнен қандай әсер алдыңыздар?» «Ауған соғысының қазақстандық жауынгерлері қандай қиындықтармен бетпе-бет келді?»
|
|
|
Сабақ ортасы (10 мин)
|
Қауіпсіздік сабағы. «БЕЙТАНЫС АДАМДАРМЕН ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС КЕЗІНДЕГІ ҚАУІПТІ СИГНАЛДАР» Сабақтың мақсаты: бейтаныс адамдармен кездескенде дұрыс мінез-құлық дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету. Бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде қауіпсіз және қауіпті мінез-құлықты ажырата білуге үйрету. Негізгі міндеттер: 1.Бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде абай болу неліктен маңызды екенін түсіндіріңіз. 2.Қауіпсіз және қауіпті мінез-құлық мысалдарын көрсетіңіз. 3.Бейтаныс адамның күдікті мінез-құлқы жағдайында әрекет алгоритмін жасаңыз. Сабақтың барысы 1.Кіріспе (2 минутқа дейін) 2.Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) Презентацияны әртүрлі жағдайлармен көрсету (мысалы, бейтаныс адам сыйақы ұсынады; бірдеңе табуға көмектесуді сұрайды; баланың ата-анасын білетінін айтады; жеке ақпаратпен бөлісуді сұрайды). Әр жағдайды талқылау: не қауіпсіз, не қауіпсіз емес. 3.Қорытынды Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/4NbBJW7-x-4?si=RsSrH1_tJgcxChy- |
Қауіпсіз мінез-құлық ережелері. Ата-анасының немесе басқа ересектердің қарауынсыз бір минутқа қалған әрбір бала бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде қауіптен аулақ болуға көмектесетін ережелерді білуі керек: Болмайды: Мен бейтаныс адаммен сөйлесіп, оларды пәтерге кіргіземін. Лифт пен кіреберіске бейтаныс адамдармен кіру. Бейтаныс адамның көлігіне отыру. Бейтаныс адамдардан сыйлықтар алу және олардың бірге жүрейік деген ұсыныстарына келісу. Қандай жағдайларда әрқашан «Жоқ!» деу керек: Егер сізді қонаққа шақырса, тіпті көршілер болса да. Егер ата-анасы болмаған кезде бейтаныс адам келсе, оны пәтерге кіргізу немесе онымен бірге бір жерге бару. Егер бейтаныс адам сізбен танысу және уақыт өткізу үшін бірдеңе жасаса. Бір нәрсені көру немесе ойнау үшін оңаша жерге баруға шақырса, «Жоқ!» деп жауап беру керек, тіпті өте қызықты болса да. Үйге келгенде ересектерге бұл адам туралы айту керек.
|
|
|
Ортасы (15 мин)
|
Ауған соғысына қатысқан қазақстандық жауынгерлер туралы білім аламыз. Ардагерлеріміздің ерліктерін еске ала отырып, оларды құрметтеу керектігін түсінеміз. Отанға деген сүйіспеншілікті, ұлтжандылықты ұлықтаймыз. Сонымен, мен сіздерге Ауған соғысына қатысқан ардагерлердің ерлігін құрметтеу үшін бірінші сұрақты қоюды ұсынамын: «Ауған соғысының қазақ жауынгерлері үшін қандай маңыздылығы болды?» Енді, біз бірге осы сұрақты талқылай отырып, ардагерлеріміздің ерліктері туралы ойланып, оларды ұмытпауымыз керек екендігін түсінетін боламыз. Топтарға бөлу:
Топтық тапсырмалар:
Оқушылардың пікірін тыңдау:
Мұғалім әрекеті: Ардагерлер туралы құрмет білдіретін өлеңдер мен шығармаларды оқып беру. Оқушылардың пікірін тыңдай отырып, олардың ойларын қолдайды және соғыс батырларының ерлігін дәріптеу қажеттігін айтады.
|
Топтарға бөлініп жұмыс істеу:
Топтың жұмысын қорғай отырып, пікір айту:
Ардагерлер туралы пікір білдіру:
Өлең оқып немесе естеліктерді бөлісу:
. |
|
|
Соңы 3 мин
|
Мұғалім оқу жылының соңында немесе дәстүрлі түрде ардагерлердің құрметіне байланысты шараларды ұйымдастырудың маңыздылығын атап өтеді. Оқушыларға өз еліне, жеріне деген құрмет пен патриотизм сезімдерін арттыру қажеттігін түсіндіреді. Үй тапсырмасын беруМұғалім оқушыларға үй тапсырмасын береді: Эссе жазу: «Ауған соғысының ардагеріне арнау» тақырыбында эссе жазу. Зерттеу жұмысы: Жергілікті ардагерлермен сұхбаттасып, олардың соғысқа қатысуын және қазіргі өмірін зерттеу.
|
Оқушылар өз ойларын талқылайды және қорытынды жасайды. Олар бүгінгі тақырып бойынша қандай жаңа білімдер алғанын, қандай құндылықтарды түсінгенін айтады. «Ауған соғысы туралы не білдік?» деген сұраққа жауап береді. |
|
шағым қалдыра аласыз













