№ | Атқарылатын іс-шаралар |
| Жауаптылар | Қайда қаралады |
1 | -Әлеуметтік педагогтің жылдық жұмыс жоспарын құру: | Тамыз | Әлеуметтік педагог | ПК |
Сынып жетекшілермен жұмыс |
2
3 | Мектепке келген оқушыларға әлеуметтік сараптама жасау:Сынып жетекшілерден оқушылардың әлеуметтік тұрмыс жағдайын зерттеу жөнінде мәліметтер жинау: | Қыркүйек | Әлеуметтік педагог
Сынып жетекшілер |
|
4
5 | Тегін ыстық тамақпен қамтамасыз етілетін оқушыларды анықтау:Әлеуметтік қамқорлықтағы оқушыларды оқулықпен қамтамасыз етілуін қадағалау: |
1 апта | Асхана қызметкерлеріКітапхана қызметкерлері | ДЖК |
6
7 | * Тұл жетім, жартылай жетім балалар тізімі:* Көп балалы отбасы балалар тізімі:* Оралман оқушылардың тізімі:* Үйде оқытылатын оқушылар тізімі:*Аз қамтылған отбасы балаларының тізімі:* Тәртібінде ауытқуы бар оқушылар тізімі:Мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған Республикалық«Мектепке жол»акциясын ұйымдастыру: |
2 апта
3 апта
4 апта | Әлеуметтік педагогСынып жетекшілер
ТІМ Әлеуметтік пед
Мектеп әкімшілігі
|
ПК
|
|
|
|
|
|
ҚАЗАН |
|
8 | Сынып жетекшілерінің әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушылардың ата-аналарымен байланысын қадағалау: | 1 апта2 апта | Әлеуметтік педСынып жетекші |
|
91011
12 | Балаларды қорғау бұрышын ұйымдастыруӘр сыныпқа әлеуметтік төлқұжат жасау:Үйде оқытылатын оқушыларға сабақ кестесі бойынша мұғалімдердің баруын қадағалау; Қиын және тәуекел тобына жататын оқушылармен дөңгелек үстел өткізу: |
3 апта
4 апта | Әлеуметтік педагогСынып жетекшіТІМПсихолог |
|
13
14
| «Зорлық, зомбылықсыз балалық шақ» тақырыбында байланысты әр бағытта дөңлек үстел өткізу:«Қамқоршылар күніне» арналған мерекелік шара өткізу:«Қамқорлықтағы балалардың тұрғын үйін зерттеу актілерін жүргізу. |
5 апта | Әлеуметтік педСынып жетекшіӘлеуметтік педТІМ |
|
ҚАРАША |
|
15 | Талантты және үлгерімі төмен оқушыларды анықтау, үй жағдайын зерттеу, әлеуметтік педагогикалық және психологиялық жұмыстар жүргізу: | 1 апта
| Әлеуметтік педПсихолог Сынып жетекші |
|
16 | Мектеп әкімшілігімен және сынып жетекшілермен бірлесе ҚР «Баланың құқығы туралы» заңы мен БҰҰ «Баланың құқықтары туралы» халықаралық конвенцияны талқылау | 2 апта
| Әлеуметтік педСынып жетекшіҚұқық пәні мұғ |
|
17 | Сынып жетекшілерінің « Менің отбасым – менің тірегім» тақырыбында тәрбие сағатын өткізулерін қадағалау: | 3 апта | Әлеуметтік педСынып жетекші |
|
18 | «Біз салауатты өмірді қолдаймыз»-СПИДке, наркоманияға қарсы апталық ұйымдастыру | 4 апта | Әлеуметтік педПсихолог,Медбике |
|
19
2022 | Жетім, көпбалалы, аз қамтылған және мүмкіндігі шектеулі балаларға материалдық көмек ұйымдастыру;Ата-аналар жиналысына қатысу | Жыл бойы | Әлеуметтік педДТЖОМектеп әкімшілігі |
|
| Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың құжаттарын қарастыру; Ай сайын сынып оқушыларының тәртіп қозғалысын бақылау: | Ай сайынЖүйелі түрде | Әлеуметтік пед
ДТЖО |
|
ЖЕЛТОҚСАН |
|
23
24
25
| Әлеуметтік педагог пен психологтің отбасына және сынып жетекшілеріне кеңестер беру: Әлеуметтік педагог, пән мұғалімдері, психологтар, сынып жетекшілермен және әкімшілікпен кеңесе отырып бірқатар іс-шаралар өткізу;Жаңа жылдық шыршаға әлеуметтік қамқорлықтағы оқушылардың мектеп әкімшілігінің қолдауымен толықтай қатысуын қадағалау: | 1 апта
2 апта
3 апта
4 апта |
Әлеуметтік педагогСынып жетекшілерДиректордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары
| ДЖК |
ҚАҢТАР |
|
26
27
| Мектепте бір мезгіл ыстық тамақты ұйымдастыру, олардың тамаққа уақтылы баруын қадағалау,құжаттарын жинақтау.«Қамқорлық акциясы» қамқорлықсыз қалған балаларға, отбасында қиын жағдай орнаған оқушылардың ата-аналарына, оқушыға және қиын және құқықбұзуға бейім оқушылармен әлеуметтік-психологиялық жұмыстар жүргізу: |
Үнемі
2 апта
Үнемі
| Әлеуметтік педСынып жетекшіПсихологӘлеуметтік педСынып жетекшіМектеп әкімшілігіПсихологӘлеуметтік пед |
ДЖК |
АҚПАН |
|
28 | Әлеуметтік көмекке мұқтаж балаларға қолдау көрсету,материалдық көмек ұйымдастыру. | Жыл бойына | Әлеуметтік педМектеп әкімшілігі | ДЖК |
29 | Жетім балалардың қорғаншыларынан есеп алу | Ай сайын | Әлеуметтік педТІМ,Сынып жетекші |
|
30 | Сәтсіз отбасыларды анықтау және рейд жүргізу: | 1апта | Әлеуметтік педТІМ, Психолог |
|
31 | Үлгерімі төмен оқушыларды анықтау | 2 апта | Әлеуметтік педСынып жет,Психолог |
|
32 | Сауалнама «Мектеп оқушылар көзімен» | 3 апта | Әлеуметтік пед |
|
33 | Оқушылармен жұмыс.Тақырыбы: «Баланың жан дүниесі» | 4 апта | Әлеуметтік педСынып жетекші |
|
| НАУРЫЗ |
|
34 | «Мен және жанұям» тақырыбында баяндама оқу. | 1 апта
| Әлеуметтік педСынып жетекші |
|
35 | Мектеп жоспарына байланысты педагогикалық кеңестерге, дөңгелек столдарға, конференцияларға қатысу. | Жыл бойына | Әлеуметтік педагог |
|
36 | Дөңгелек үстел «Өмір деген ғажайып, өмір деген тамаша» | 2 апта | Әлеуметтік педСынып жетекші |
|
37 | Мектеп оқушыларымен көпшілік орындарда өздерін ұстау туралы тілдесу | 3 апта | Әлеуметтік педагог |
|
38 | Сынып сағаты «Отбасы. Отбасы дәстүрлері» | 4апта | Әлеуметтік педСынып жетекші |
|
СӘУІР |
|
39 | «Шылымның зардаптары» ,«Жаман қылықтар» Салауатты өмір салтын сақтау | 1 апта | Әлеуметтік пед
|
|
40 | Қиын оқушылардың үйлеріне рейд жүргізу. | 2 апта | Психолог, инспекторӘлеуметтік пед |
|
41 | Оқушылардың құқық бұзушылығын алдын-алуға арналған және бопсалауды анықтау мақсатымен сауалнама алу | 3 апта | ПсихологӘлеуметтік пед |
|
42 | Жасөспірімдердің өз-өзіне қол жұмсаудың алдын-алу бойынша жұмыс: | 4 апта | Әлеуметтік педСынып жет,Медбике |
|
МАМЫР |
|
43 | Жетім, көп балалы, тұрмысы төмен, жайсыз, оралман оқушылардың бос уақыты мен жазғы демалысын ұйымдастыру және ата-аналармен кездесу | 1 апта | Әлеуметтік педДиректордың тәрбие жөніндегі орынбасар | ПК |
44 | Мектепшілік лагердің ыстық тамақпен қамтылатын оқушылардың тізімін жасау және ұйымдастыру. | 2 - 3 апта | Әлеуметтік педагог
| ПК |
46 | Әлеуметтік педагогтың 2017-2018 оқу жылының жұмысын талдау және қорытынды есебін жасау. | МамырМаусым | Әлеуметтік педагог |
|
|
|
|
|
|