Сабақтың
барысы
|
Уақыт
(минут)
|
Оқытушының
әрекеттері
|
Студенттің
әрекеттері
|
Оқыту ресурстары мен
материалдары
|
1
|
2
|
4
|
5
|
6
|
1.Ұйымдас-тыру кезеңі
|
5
мин
|
Білім алушылармен сәлемдесу,
түгендеу, сабаққа психологиялық
дайындалу.
Сабағына
жөндеп,
Әзірленсең-еңбек.
Қыйындықтың
бәрін,
Еңбек қана
жеңбек.
- Ендеше, құрметті білім
алушылар, еңбектеніп білім алайық. Білім арқылы мақсатымызға
жетеміз. Ия, бүгінгі сабақтың
тақырыбы:
«
Тұқым сепкіш машиналар»
-
Студенттерді карточка арқылы
топқа бөлу
-
Google программасымен qr
код арқылы үй тапырмасын
сұрау
-
«INSERT» әдісі
арқылы жаңа сабақты хабарлау.Тұқым сепкіш
машиналары туралы мәліметтер
алу.
-
«Бэкроним»
әдісі » арқылы жаңа сабақты
түсірдіру
-
Сергіту
сәті.Жұмыртқа ойынын
ойнау арқылы сұрақ-жауап
алу.Ұжымдық жұмыс кроссворд
-
Жаңа сабақты бекіту
сұрақтары
-
Үй тапсырмасының
берілуі
|
Сабаққа қажетті оқу
құрал-жабдықтарын дайындау
|
Перне тақта, слайд, оқу
жоспары, Н.Әліпбеков Ауыл шаруашылық
машиналары
|
2.
Үй тапсырмасын орындау,
тексеру
|
7
мин
|
Google программасымен qr
код арқылы үй тапырмасын
сұрау

|
Үй тапсырмасына қойылған
сұрақтарға жауап беру
|
|
3.
Жаңа сабақты
хабарлау
|
3
мин
|
«INSERT» әдісі
арқылы жаңа сабақты
хабарлау
Тұқым сепкіш
машиналар мәліметтер алу.
а).Қызығушылықты
ояту. «Тұқым сепкіш машиналар», ұраны: «Қиясына шығып ойдың, алға
таудай талап қойдым».
|
Жаңа материалмен таныса
отырып, түртіп алу жүйесімен мәлімет жинайды, саралайды,
бағалайды.
|
|
4.
Жаңа сабақты
түсіндіру
|
18
мин
|
Тұқым себетін машиналарға
түсінік беру. Тұқым себетін машинаның құрылысымен
таныстыру
|
Ойлау
қабілеті дамиды, сөздік қоры молаяды, жазылым дағдысы
қалыптасады.
|
Перне тақта, слайд, оқу
жоспары, Н.Әліпбеков Ауыл шаруашылық
машиналары
|
5. Жаңа сабақты
бекіту
|
7
мин
|
Бүгінгі сабағымызды бекіту
үшін білімімізді тексерейік.
Білім деген - биік
шың
Бақытқа сені
жеткізер
Білім деген –
ақылшың
Қиындықтар
өткізер.
1. Сеялканың
құрлысын атап беріңіз.
2. Егу
әдісіне қарай сеялкалар неше түрге
бөлінеді?
3. Тракторға
сеялкалар қандай әдістер арқылы тіркеледі?
4. Түреннің
қызметін ата?
|
Жұмыртқа ойынын
ойнау арқылы Сұрақтарға жауап
береді
|
|
6.Бағалау
|
3
мин
|
Сабаққа белсене жауап берген
студенттерді бағалау
|
Жауабына қарай
бағаланады
|
|
8.Үй тапсырмасының
берілуі
|
2
мин
|
Үй
тапсырмасы:
Тұқым себетін машиналардың
басқа түрлерін зерттеу, құрылысына аса мән
беру?
|
|
Н.Әліпбеков Ауыл шаруашылық
машиналары
|