Материалдар / Ауыл тағдыры - ел тағдыры.

Ауыл тағдыры - ел тағдыры.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл мақала ауыл өмірі мен тағдырына байланысты. Демографиялық ахуалы, өмір сүру сапасы жайында жазылған. Мақала ішіндегі материалдар зерттеліп, нақтыланған. Болашақта ауыл өміріне, болашағына көмегі өте зор.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
415
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары
Сыныбы: 5 (бесінші)Пәні: ИнформатикаМерзімі: 20.09.2016 ж


Сабақтың тақырыбы:Ақпаратты өңдеудің тәсілдері
Негізгі идея:Ақпаратты өңдеу, ақпаратты тасымалдағыш құрылғылар жайлы ақпарат алады.
Сабақ мақсаты:Барлық оқушыларАқпаратты сақтайтын құрылғылар жайлы ақпарат алу


Оқушылардың көпшілігіАқпаратты жөнелту жолдарымен танысу


Жекелеген оқушыларЖеке, жұптық, топтық жұмыстар жасау барысында ақпаратты өңдеу тәсілдерін үйрену
Құндылықтар:Ережеге бағыну, қауіпсіздік ережесін сақтау, жаупкершілік, ұйымдасқан іс-әрекет
Лексика:Ақпаратты жеткізу арнасы, ақпарат көзі, қабылдаушы, флешка


Табыс критерилеріБарлық оқушыларАқпаратты сақтайтын құрылғылар жайлы   ақпарат алады.


Оқушылардың көпшілігіАқпаратты жөнелту жолдарымен танысады.


Жекелеген оқушыларЖеке, жұптық, топтық жұмыстар жасау барысында ақпаратты өңдеу тәсілдерін үйренеді
Сабақ кезеңдері
іс-әрекеттеркезеңдерМұғалім әрекетіОқушылар әрекетіРесурстар
Сабақ кезеңдері, уақытыПсихологиялық дайындықОқушылармен сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, жағымды ахуал тудыру.Сәлемдеседі. Назарларын сабаққа аударады. Көңіл-күйлерін реттейді. Белсенді жұмысқа талпынады.

Кіріспе бөлімі«Көршіден көмек»(Ұяшық орнына тиісті сөздерді қойып шығу)1. Ақпараттың түрлері (қабылдау тәсілдері бойынша)Өзін-өзі бағалау




















«Өзіңді тексер!»Тесттік бақылау жұмыс.





















«Өзіңді тексер!» тесттік бақылау жұмысы

1. Адам ең көп ақпаратты ненің көмегімен алады?А) Сезу және көрудіңВ) Иіскеу мен естудіңС) Есту мен көрудіңД) Көру және дәмін тату арқылы2. Сендер электрондық хатта көрген фильмдердің туралы баяндадыңдар делік. Бұл ақпараттың қай түріне жатады?А) Есту В) Сезу С) Көру Д) Жазбаша3. Осы информатика оқулығында келтірілген мәліметтер негізінен ақпараттың қай түріне жатады?А) Мәтіндік және графикалықВ) Графикалық және естілетінС) Электромагниттік және көрінетінД) Цифрлық және музыкалық4. Ақпаратты сақтау үшін адамдар нені қолданбайды?А) ҚағаздыВ) ДискініС) Тасты Д) Суды5. Ақпаратты сақтау үшін ерте замандағы адамдар нені пайдаланған?А) Биді В) СуреттердіС) ҚимылдыД) Дыбысты6. Дыбыстық ақпаратты не арқылы жеткіземіз?А) Кітап В) Радио С) Журнал Д) Плакат
Өзін – өзі бағалау
Негізгі бөлімТоптық жұмыс

Өздеріне бөлініп берілген тақырыптарды қорғайды. Бірін-бірі бағалау












Жұптық жұмыс«Ізде де тап»





«Ізде де тап» ойыныӨзін – өзі бағалау


Жеке жұмыс«Шапшаң ойлан»1. Ақпаратты сақтау үдерісін көрсет:А) Теледидар көруВ) Дәптерге жазуС) Кітап оқуД) Телефонмен сөйлесу2. Әдеттегі қойын дәптерді қолдану мақсаты:А) Ақпаратты өңдеуВ) Ақпаратты сақтауС) Ақпаратты жеткізуД) Ақпаратты сақтау, өңдеу және жеткізу3. Ақпаратты іздеуге не жатады?А) Электрондық поштамен ақпарат алуВ) Компьютерлік желілер көмегімен ақпаратты алыс қашықтыққа жеткізуС) Кітап мазмұнымен жұмыс істеуД) Мәтіндерді басқа тілге аудару4. Ақпаратты жеткізу мысалы бола алатын үдеріс:А) Кітапханадан кітап іздеуВ) Телефон арқылы сөйлесуС) Музыка тыңдауД) Табиғат құбылысын бақылау5. Ақпарат алу – ол:А) Үй жұмысын орындауВ) Ағаш көшеттерін отырғызуС) Музыка тыңдауД) Математикадан есеп шығару6. Адам үшін ұялы телефон – ол:А) Ақпарат көзіВ) Ақпарат қабылдаушыС) Ақпаратты өңдеу құралыД) Байланыс құралы7. Мәтінді қазақ тілінен орыс тіліне аудару қандай үдеріс?А) Ақпаратты тасымалдауВ) Ақпаратты іздеуС) Ақпаратты өңдеуД) Ақпаратты сақтау

Өзін – өзі бағалау
Қорытынды бөліміКері байланыс жасау«Ашық есік» акциясыНе білдім? Не үйрендім? Не сәтті болды? Не сәтсіз болды?Стикерлер
Кейінгі тапсырмаИдеял тапсырма1. 2.3.Күнделіктеріне жазады.Күнделікке бағаларын қойдырады.









Пән мұғалімі: Н.Садыбаева

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ