Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ауыл тағдыры - ел тағдыры.
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл мақала ауыл өмірі мен тағдырына байланысты. Демографиялық ахуалы, өмір сүру сапасы жайында жазылған. Мақала ішіндегі материалдар зерттеліп, нақтыланған. Болашақта ауыл өміріне, болашағына көмегі өте зор.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Сыныбы: 5 (бесінші)
Пәні: Информатика
Мерзімі: 20.09.2016 ж
Сабақтың тақырыбы:
Ақпаратты өңдеудің тәсілдері
Негізгі идея:
Ақпаратты өңдеу, ақпаратты тасымалдағыш құрылғылар жайлы ақпарат алады.
Сабақ мақсаты:
Барлық оқушылар
Ақпаратты сақтайтын құрылғылар жайлы ақпарат алу
Оқушылардың көпшілігі
Ақпаратты жөнелту жолдарымен танысу
Жекелеген оқушылар
Жеке, жұптық, топтық жұмыстар жасау барысында ақпаратты өңдеу тәсілдерін үйрену
Құндылықтар:
Ережеге бағыну, қауіпсіздік ережесін сақтау, жаупкершілік, ұйымдасқан іс-әрекет
Лексика:
Ақпаратты жеткізу арнасы, ақпарат көзі, қабылдаушы, флешка
Табыс критерилері
Барлық оқушылар
Ақпаратты сақтайтын құрылғылар жайлы ақпарат алады.
Оқушылардың көпшілігі
Ақпаратты жөнелту жолдарымен танысады.
Жекелеген оқушылар
Жеке, жұптық, топтық жұмыстар жасау барысында ақпаратты өңдеу тәсілдерін үйренеді
Сабақ кезеңдері
іс-әрекеттеркезеңдер
Мұғалім әрекеті
Оқушылар әрекеті
Ресурстар
Сабақ кезеңдері, уақыты
Психологиялық дайындықОқушылармен сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, жағымды ахуал тудыру.
Сәлемдеседі. Назарларын сабаққа аударады. Көңіл-күйлерін реттейді. Белсенді жұмысқа талпынады.
Кіріспе бөлімі
«Көршіден көмек»(Ұяшық орнына тиісті сөздерді қойып шығу)
1. Ақпараттың түрлері (қабылдау тәсілдері бойынша)
Өзін-өзі бағалау
«Өзіңді тексер!»Тесттік бақылау жұмыс.
«Өзіңді тексер!» тесттік бақылау жұмысы
1. Адам ең көп ақпаратты ненің көмегімен алады?А) Сезу және көрудіңВ) Иіскеу мен естудіңС) Есту мен көрудіңД) Көру және дәмін тату арқылы2. Сендер электрондық хатта көрген фильмдердің туралы баяндадыңдар делік. Бұл ақпараттың қай түріне жатады?А) Есту В) Сезу С) КөруД) Жазбаша3. Осы информатика оқулығында келтірілген мәліметтер негізінен ақпараттың қай түріне жатады?А) Мәтіндік және графикалықВ) Графикалық және естілетінС) Электромагниттік және көрінетінД) Цифрлық және музыкалық4. Ақпаратты сақтау үшін адамдар нені қолданбайды?А) ҚағаздыВ) ДискініС) ТастыД) Суды5. Ақпаратты сақтау үшін ерте замандағы адамдар нені пайдаланған?А) БидіВ) СуреттердіС) ҚимылдыД) Дыбысты6. Дыбыстық ақпаратты не арқылы жеткіземіз?А) Кітап В) Радио С) Журнал Д) Плакат
Өзін – өзі бағалау
Негізгі бөлім
Топтық жұмыс
Өздеріне бөлініп берілген тақырыптарды қорғайды.
Бірін-бірі бағалау
Жұптық жұмыс«Ізде де тап»
«Ізде де тап» ойыны
Өзін – өзі бағалау
Жеке жұмыс«Шапшаң ойлан»
1. Ақпаратты сақтау үдерісін көрсет:А) Теледидар көруВ) Дәптерге жазуС) Кітап оқуД) Телефонмен сөйлесу2. Әдеттегі қойын дәптерді қолдану мақсаты:А) Ақпаратты өңдеуВ) Ақпаратты сақтауС) Ақпаратты жеткізуД) Ақпаратты сақтау, өңдеу және жеткізу3. Ақпаратты іздеуге не жатады?А) Электрондық поштамен ақпарат алуВ) Компьютерлік желілер көмегімен ақпаратты алыс қашықтыққа жеткізуС) Кітап мазмұнымен жұмыс істеуД) Мәтіндерді басқа тілге аудару4. Ақпаратты жеткізу мысалы бола алатын үдеріс:А) Кітапханадан кітап іздеуВ) Телефон арқылы сөйлесуС) Музыка тыңдауД) Табиғат құбылысын бақылау5. Ақпарат алу – ол:А) Үй жұмысын орындауВ) Ағаш көшеттерін отырғызуС) Музыка тыңдауД) Математикадан есеп шығару6. Адам үшін ұялы телефон – ол:А) Ақпарат көзіВ) Ақпарат қабылдаушыС) Ақпаратты өңдеу құралыД) Байланыс құралы7. Мәтінді қазақ тілінен орыс тіліне аудару қандай үдеріс?А) Ақпаратты тасымалдауВ) Ақпаратты іздеуС) Ақпаратты өңдеуД) Ақпаратты сақтау
Өзін – өзі бағалау
Қорытынды бөлімі
Кері байланыс жасау«Ашық есік» акциясы
Не білдім? Не үйрендім? Не сәтті болды? Не сәтсіз болды?
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз