|
Бөлім: |
5.3 Дүниежүзілік шаруашылықтың салалық және аумақтық құрылымы |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ауылшаруашылық, өнеркәсіп және қызмет салаларын ұйымдастыру түрлері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.5.3.2 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде ауылшаруашылық және өнеркәсіп өндірісін, қызмет саласын ұйымдастыру түрлерін сипаттайды |
|
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар Дүниежүзілік шаруашылық салаларын ұйымдастыру түрелрімен танысады Білім алушылар ауылшаруашылық, өнеркәсіп және қызмет көрсету салаларын ұйымдастыру түрлерін талдауды меңгереді |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 8 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы ДК экраны |
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
1.Қазақстандағы мемлекеттік және жекеменшік холдингтердің басты мақсаттары қандай? 2.Зауыт және фабрика кәсіпорындарының бір-бірінен айырмашылықтары бар ма? 3. Концерн дегенді қалай түсінесіңдер? 4. Шағын кәсіпорындардың артықшылықтары мен кемшіліктері қандай? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. мақсатында |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Оқушыларды ынталандыру мақсатында мадақтау арқылы бағалау |
|
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1-тапсырма 1. «Менің ауданымда қызмет саласын ұйымдастыру» жобасы бойынша аудандағы қызмет мекемелерінің ұйымдасу ерекшеліктерін, олардың қызмет бағыттары мен түрлерін анықтап, таныстырылым жасаңдар. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Тапсырма бойынша таныстырылым жасайды. |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
2-тапсырма 1. Қарағанды толық циклді қара металлургия комбинатының жұмыс істеу механизмін сызбанұсқа түрінде көрсетіңдер. 3-тапсырма: 1.Алматыдағы «Рахат» және «Баян-Сұлу» кондитер фабрикаларының орналасу ерекшеліктерін және шығаратын өнім түрлерін бір-бірімен салыстырып, оған талдау жасаңдар. |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл 1. Берілген тапсырма бойынша сызбанұсқа түрінде көрсетеді. 2.Тапсырмада берілген кондитер фабрикаларынсалыстырады және талдау жасайды. |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ауылшаруашылық, өнеркәсіп және қызмет салаларын ұйымдастыру түрлері
Ауылшаруашылық, өнеркәсіп және қызмет салаларын ұйымдастыру түрлері
|
Бөлім: |
5.3 Дүниежүзілік шаруашылықтың салалық және аумақтық құрылымы |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ауылшаруашылық, өнеркәсіп және қызмет салаларын ұйымдастыру түрлері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.5.3.2 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде ауылшаруашылық және өнеркәсіп өндірісін, қызмет саласын ұйымдастыру түрлерін сипаттайды |
|
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар Дүниежүзілік шаруашылық салаларын ұйымдастыру түрелрімен танысады Білім алушылар ауылшаруашылық, өнеркәсіп және қызмет көрсету салаларын ұйымдастыру түрлерін талдауды меңгереді |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 8 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы ДК экраны |
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
1.Қазақстандағы мемлекеттік және жекеменшік холдингтердің басты мақсаттары қандай? 2.Зауыт және фабрика кәсіпорындарының бір-бірінен айырмашылықтары бар ма? 3. Концерн дегенді қалай түсінесіңдер? 4. Шағын кәсіпорындардың артықшылықтары мен кемшіліктері қандай? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. мақсатында |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Оқушыларды ынталандыру мақсатында мадақтау арқылы бағалау |
|
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1-тапсырма 1. «Менің ауданымда қызмет саласын ұйымдастыру» жобасы бойынша аудандағы қызмет мекемелерінің ұйымдасу ерекшеліктерін, олардың қызмет бағыттары мен түрлерін анықтап, таныстырылым жасаңдар. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Тапсырма бойынша таныстырылым жасайды. |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
2-тапсырма 1. Қарағанды толық циклді қара металлургия комбинатының жұмыс істеу механизмін сызбанұсқа түрінде көрсетіңдер. 3-тапсырма: 1.Алматыдағы «Рахат» және «Баян-Сұлу» кондитер фабрикаларының орналасу ерекшеліктерін және шығаратын өнім түрлерін бір-бірімен салыстырып, оған талдау жасаңдар. |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл 1. Берілген тапсырма бойынша сызбанұсқа түрінде көрсетеді. 2.Тапсырмада берілген кондитер фабрикаларынсалыстырады және талдау жасайды. |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз















