Сабақтың
басы
3
мин
3
мин
3
мин
|
(Ұ) Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен амандасып,
оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сыныпты түгелдеу, сыныптағы
оқушылардың зейінін сабаққа
аудару
Апта дәйек
сөзі
«Саналы да ерікті
еңбек қана адамды бақытқа
кенелтеді»
Оқушылар апта
дәйексөзі бойынша мысалдар
келтіреді
Үй
жұмысы
«Ақиқат немесе жалған»
әдісі
Оқушылар өткен
тақырып бойынша ақиқат немесе жалған ақпараттарды
анықтайды;
-
Өндіруші салаға
мұнай, газ, көмір өндіру жатады.
Қызмет көрсету саласы тек көлік пен саудадан
тұрады. Өңдеуші өнеркәсіпке ауыл шаруашылығы өнімдерін
қайта өңдеу жатады.
-
Туризм мен қонақүй
бизнесі өндіруші салаға
кіреді.
-
Машина жасау –
өңдеуші өнеркәсіптің бір
бөлігі.
-
Тау-кен өндірісі мен
балық аулау өңдеуші өнеркәсіпке
жатады.
-
Қаржы және банктік
қызметтер экономиканың қызмет көрсету саласына
жатады.
-
Жеңіл өнеркәсіп
өңдеуші өнеркәсіпке жатады.
-
Электр энергиясын өндіру – қызмет
көрсету саласына жатады.
-
Қоғамдық көлік қызмет көрсету
саласына жатады.
|
Мұғаліммен
амандасып, кезекші оқушы сыныптағы оқушылардың санын
баяндайды
Оқушылар
Дәйексөздің
мағынасын ашып мысалдар
келтіреді.
Оқушылар дүниежүзілік
шаруашылық салалары бойынша сұрақтарды
талдайды
|
(ҚБ) мұғалім
1-10 балл аралығында
бағалайды
Дескриптор:
Жалпы – 2
балл:
1.Ақиқат
ақпараттарды анықтайды;
2.Жалған ақпараттарды
анықтайды;
|
https://create.kahoot.it/details/f97ee424-6c05-4a96-a362-ee85b372f0c8

|
Сабақтың
ортасы
2
мин
10
мин
10
мин
9
мин
|
Мағынаны
тану
«Түртіп алу»
әдісі
Бейнеролик: Ақтөбе феррохром
зауыты
-
Тапсырма
(ЖЖ) Жұптық
жұмыс
«Сипаттау»
әдісі
(функционалдық сауаттылық
тапсырмасы)
Оқушылар өнеркәсіп
саласын ұйымдастыру түрлерін
сипаттайды
Жергілікті жерден
мысалдарды келтіреді
(жасанды интеллект
мүмкіншілігін
пайдаланыңыз)
Цехтер
|
Фабрикалар
|
|
|
Зауыттар
|
Комбинаттар
|
|
|
-
Тапсырма (ФС)
тапсырмасы
(ЖТ) Жеке
тапсырма ЕББҚ
«Жіктеу»
әдісі
(функционалдық
сауаттылық тапсырмасы)
Оқушылар берілген
мысалдарды шаруашылық салаларына
жіктейді
("СемАЗ" трактор
зауыты, "Беккер и К" наубайханасы, "ҚазМұнайГаз" мұнай өндіру
кәсіпорны, "Алтын Орда" көтерме базары, "Қайнар" сүт фермасы,
"Шымкент мұнай өңдеу зауыты" "Air Astana" әуе компаниясы,
"Қазақстан Темір Жолы", "Рахат" кондитер фабрикасы, "Green Farm"
көкөніс өсіретін жылыжай, "Қазақмыс" тау-кен өндірісі компаниясы,
"АрселорМиттал Теміртау" металлургиялық зауыты, "Kcell" ұялы
байланыс операторы, "Rixos Borovoe" қонақ
үйі,
"Магнум"
супермаркет желісі)
Ауылшаруашылық
|
Өнеркәсіп
|
Қызмет
көрсету
|
|
|
|
-
Тапсырма (ФС)
тапсырмасы
(ЖТ) Жеке
тапсырма ЕББҚ
«ЭССЕ»
тапсырмасы
Оқушылар тақырып
бойынша эссе жазады
|
Бейнероликті
қарайды.
Ферроқорытпа
зауыттардың тарихымен өндірісіне
тоқталады
Оқушылар өнеркәсіпті
ұйымдастыру салалары түрлеріне мысалдар келтіріп
сипаттайды
Оқушылар берілген
мысалдарды шаруашылық салаларына қарай
жіктейді
Оқушылар тақырып
бойынша эссе жазады
|
«Жарайсың» деген
мадақтау сөзімен
ынталандыру.
Дескриптор:
Жалпы 4 –
балл:
1.Цехтерді сипаттап
мысал келтіреді;
2.Фабрикаларды
сипаттап мысалдар келтіреді;
3.Зауыттарды
сипаттап мысалдар келтіреді;
4.Комбинаттарды
сипаттап мысалдар келтіреді
Дескриптор:
Жалпы 3 –
балл:
1.Ауылшаруашылық
саласын анықтайды;
2.Өнеркәсіп саласын
анықтайды;
3.Қызмет көрсету
саласын анықтайды;
Дескриптор:
Жалпы 2 –
балл:
1.Қазақстанның
экономикасына әсері бойынша эссе
жазады
|
https://youtu.be/rXVxfgODRsM?si=3sD-SF--J_LeE7tz
ChatGPT

https://learningapps.org/watch?v=p0g99oy7325

|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
Кері
байланыс
«БББ »
әдісі
Оқушылар БББ әдісі
арқылы кері байланыс
орнатады
Білемін
Білдім
Білгім
келеді
Үйге
тапсырма
Тақырыпты
оқу
|
Оқушы жаңа тақырыпты
қорытындылап бүгінгі сабаққа кері байланыс
орнатады
|
Мұғалім оқушылардың
тапсырмаларды орындауына
байланысты
1 – 10 балл
аралығында бағалайды
|
|