|
Бөлім |
Жер және ғарыш |
||||
|
Пәні: |
Жаратылыстану |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 3 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ауырлық күші дегеніміз не? |
||||
|
Оқу бағдарламасы на сәйкес оқыту мақсаттары |
3.5.1.2 - ауырлық күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру; 3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу; |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Ауырлық күшін анықтайды |
||||
|
Құндылықтар |
Жақсылыққа, игілікке бой түзеуге,абыройлы болуға,ар-ұждан,намыс,жауапкершілік,мейірімділік,қамқорлық, пен әділдік қасиеттерін жоғары ұстауға баулу және құқықтық мәдениетін қалыптастыру. Жасампаздық пен жаңашылдық.Жаңашылдық заман талабы |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Сабақтың басы (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату. «Қал қалай?» ойыны 1.Қалдарың қалай? 2.Жүріс қалай? 3.Жүгіріс қалай? 4.Алғанда қалай?(алдыға қарай алақан жаю) 5.Бергенде қалай? (алдыға қарай алақанды төмен қарату) 6.Түнгі ұйқы қалай? (екі алақанын біріктіріп бір бетіне апарады) 7.Ойнағанда қалай? 8.Ұрысқанда қалай? 9.Көңіл –күй қалай? |
Оқушылар сабаққа назар аударады.
1.Осылай (басбармақтарын көрсетеді) 2.Осылай (бір орындарында жүреді) 3.Осылай (бір орындарында жүгіреді) 4.Осылай (екі қолдарымен алуды көрсетеді) 5.Осылай (екі қолдарымен беруді көрсетеді) 6.Осылай (екі алақандарын қосып, беттеріне қойып ұйықтаған болады) 7.Осылай (қолдарын шапалақтайды) 8.Осылай (басбармақтарын төмен қаратады) 9.Осылай (езулерін екі қолмен күліп көрсетеді) |
|
|
|
|
Сабақтың ортасы (5 мин) 15 мин |
Үй тапсырмасын тексеру «Ой қозғау» әдісі Спртпен шұғылданып жүрген балаларды бақыла Әр суретте допқа не болады? Неліктен доп жылдамдығы мен бағытын өзгертеді? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
1-тапсырма Ұжымдық жұмыс «Біліміңді қолдан» әдісі Фотосуреттерге қара. Табиғатта қандай құбылыстар ауырлық күшінің әсеріне бағынады? Мысал келтір ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: Тапсырмадан не үйрендің? |
Тапсырманы тексертеді Сұрақтарға жауап береді Фотосурет бойынша ойын айтады |
Мадақтау Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! Жұлдызшалар Дескриптор: -сурет бойынша ауырлық күшінің әсеріне бағынатын құбылыстарды атайды-1б -мысал келтіреді-1б -ауырлық күшінің дене массасына бағынуын түсіндіреді-1б |
Оқулық 38-бет Оқулық 38-бет |
|
|
10 мин Сергіту сәті 2 минут |
2- тапсырма Жеке жұмыс «Із кесуші» әдісі Тіректе жатқан немесе ілініп тұрған денеге ауырлық күші әсер ете ме? Ауырлық күші қайда бағытталады? ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: Денелер жерге не себепті тартылады? «Кадр» ойыны Әртүрлі түсте жасалған қимыл –қозғалысты бейнелейтін суреттерді кезек – кезек көрсету. |
Сурет бойынша сұрақтарға жауап береді Көрсетілген суреттегі қимыл –қозғалысты жасайды |
«Комментарий» арқылы Дескриптор: -ауырлық күшінің әсерін айтады-1б -ауырлық күшінің бағытын атайды-1б |
Оқулық 37-бет Әртүрлі түстегі суреттер |
|
|
10 мин |
3 – тапсырма Жұптық жұмыс «Мен зерттеушімін» әдісі Қай дене жерге тезірек құлайды? Жеңілі ме ? ауыры ма? ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: Ауырлық күшінің әсері дененің салмағына байланысты бола ма? |
Зерттеу жүргізеді |
Дескриптор: -жеңіл дененің жерге түсу жылдамдығын анықтайды-1б -ауыр дененің жерге түсу жылдамдығын анықтайды-1б -себебін түсіндіреді-1б -қорытынды жасайды-1б |
Керекті заттар Орындық Бос пл.бөтел ке,суы бар пл.бөтел ке |
|
|
Сабақтың соңы Рефлек сия 7 мин |
«Білім банкасы» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? Сұрақтардың жауабын стикерге жаз.Жауабыңды оқы және білім банкасына сал. Үйге тапсырма Жерді бұрғылап тесіп шығып, сол тесікке денені түсіріп алса не болады? |
Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді
|
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Тапын! |
Банка стикер
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ауырлық күші дегеніміз не?
Ауырлық күші дегеніміз не?
|
Бөлім |
Жер және ғарыш |
||||
|
Пәні: |
Жаратылыстану |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 3 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ауырлық күші дегеніміз не? |
||||
|
Оқу бағдарламасы на сәйкес оқыту мақсаттары |
3.5.1.2 - ауырлық күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру; 3.1.2.3 - эксперименттіжоспарлаужәнежүргізу; |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Ауырлық күшін анықтайды |
||||
|
Құндылықтар |
Жақсылыққа, игілікке бой түзеуге,абыройлы болуға,ар-ұждан,намыс,жауапкершілік,мейірімділік,қамқорлық, пен әділдік қасиеттерін жоғары ұстауға баулу және құқықтық мәдениетін қалыптастыру. Жасампаздық пен жаңашылдық.Жаңашылдық заман талабы |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Сабақтың басы (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату. «Қал қалай?» ойыны 1.Қалдарың қалай? 2.Жүріс қалай? 3.Жүгіріс қалай? 4.Алғанда қалай?(алдыға қарай алақан жаю) 5.Бергенде қалай? (алдыға қарай алақанды төмен қарату) 6.Түнгі ұйқы қалай? (екі алақанын біріктіріп бір бетіне апарады) 7.Ойнағанда қалай? 8.Ұрысқанда қалай? 9.Көңіл –күй қалай? |
Оқушылар сабаққа назар аударады.
1.Осылай (басбармақтарын көрсетеді) 2.Осылай (бір орындарында жүреді) 3.Осылай (бір орындарында жүгіреді) 4.Осылай (екі қолдарымен алуды көрсетеді) 5.Осылай (екі қолдарымен беруді көрсетеді) 6.Осылай (екі алақандарын қосып, беттеріне қойып ұйықтаған болады) 7.Осылай (қолдарын шапалақтайды) 8.Осылай (басбармақтарын төмен қаратады) 9.Осылай (езулерін екі қолмен күліп көрсетеді) |
|
|
|
|
Сабақтың ортасы (5 мин) 15 мин |
Үй тапсырмасын тексеру «Ой қозғау» әдісі Спртпен шұғылданып жүрген балаларды бақыла Әр суретте допқа не болады? Неліктен доп жылдамдығы мен бағытын өзгертеді? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
1-тапсырма Ұжымдық жұмыс «Біліміңді қолдан» әдісі Фотосуреттерге қара. Табиғатта қандай құбылыстар ауырлық күшінің әсеріне бағынады? Мысал келтір ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: Тапсырмадан не үйрендің? |
Тапсырманы тексертеді Сұрақтарға жауап береді Фотосурет бойынша ойын айтады |
Мадақтау Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! Жұлдызшалар Дескриптор: -сурет бойынша ауырлық күшінің әсеріне бағынатын құбылыстарды атайды-1б -мысал келтіреді-1б -ауырлық күшінің дене массасына бағынуын түсіндіреді-1б |
Оқулық 38-бет Оқулық 38-бет |
|
|
10 мин Сергіту сәті 2 минут |
2- тапсырма Жеке жұмыс «Із кесуші» әдісі Тіректе жатқан немесе ілініп тұрған денеге ауырлық күші әсер ете ме? Ауырлық күші қайда бағытталады? ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: Денелер жерге не себепті тартылады? «Кадр» ойыны Әртүрлі түсте жасалған қимыл –қозғалысты бейнелейтін суреттерді кезек – кезек көрсету. |
Сурет бойынша сұрақтарға жауап береді Көрсетілген суреттегі қимыл –қозғалысты жасайды |
«Комментарий» арқылы Дескриптор: -ауырлық күшінің әсерін айтады-1б -ауырлық күшінің бағытын атайды-1б |
Оқулық 37-бет Әртүрлі түстегі суреттер |
|
|
10 мин |
3 – тапсырма Жұптық жұмыс «Мен зерттеушімін» әдісі Қай дене жерге тезірек құлайды? Жеңілі ме ? ауыры ма? ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: Ауырлық күшінің әсері дененің салмағына байланысты бола ма? |
Зерттеу жүргізеді |
Дескриптор: -жеңіл дененің жерге түсу жылдамдығын анықтайды-1б -ауыр дененің жерге түсу жылдамдығын анықтайды-1б -себебін түсіндіреді-1б -қорытынды жасайды-1б |
Керекті заттар Орындық Бос пл.бөтел ке,суы бар пл.бөтел ке |
|
|
Сабақтың соңы Рефлек сия 7 мин |
«Білім банкасы» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? Сұрақтардың жауабын стикерге жаз.Жауабыңды оқы және білім банкасына сал. Үйге тапсырма Жерді бұрғылап тесіп шығып, сол тесікке денені түсіріп алса не болады? |
Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді
|
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Тапын! |
Банка стикер
|
|
шағым қалдыра аласыз













