Материалдар / "Ауызша көбейту және бөлу тәсілдері" (3 сынып)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Ауызша көбейту және бөлу тәсілдері" (3 сынып)

Материал туралы қысқаша түсінік
"Ауызша көбейту және бөлу тәсілдері" (3 сынып)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2019
1393
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: Сыныбы: Пән атауы:

Сабақтың тақырыбы: Ауызша көбейту және бөлу тәсілдері

Сабақтың мақсаты: АУЫЗША БӨЛУ ЖӘНЕ КӨБЕЙТУГЕ ҮЙРЕТУ

І Білімділігі: Оқушылардың білім – білік дағдыларын қалыптастыра отырып,көп таңбалы сандарды ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін қалыптастыру, есептеу тәсілдерін және есеп шығару дағдыларын жетілдіру.

ІІ Дамытушылығы: Оқушылардың ынта – жігерін, алғырттылығы мен шапшаңдығын, танымдылық дағдыларын арттыра отырып, шығармашылыққа жетелеу.

ІІІ Тәрбиелігі: Оқушыларды тазалыққа, адамгершілік қасиеттерге, ұжымшылдыққа, тазалыққа, ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелей отырып, білімпазқа жетелеу.

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ

Сабақтың әдіс- тәсілдері: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, баяндау, талдау-жинақтау, пікір –талас.

Көрнекілігі: Кестелер, карточкалар, плакаттар және т.б.

Пәнаралық байланыс: Әдебиеттік оқу, еңбекке баулу.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі:

. Сәлемдесу.

. Оқушыларды тексеру, сабаққа келмеу себебін анықтау. Жұмыстың жүргізілу түріне қарай топтастырып отырғызу.

. Оқушылардың көңілін, назарын, сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.

. Ойға шақыру. (Психологиялық даярлық жүргізу).

ІІ. Өткен материалды еске түсіру/ Жалпылау:

1. Үй тапсырмасын сұрау, тексеру.

2. Оқушылардың өткен сабақты қаншалықты меңгергенін, түсінгенін байқау, анықтау.

3. Оқушының сөйлеу қабілетін, сөйлеу тілін сөздік қорын байқау.

4. Неге көңіл аудару қажеттілігін анықтау, ескеру. Жан-жақты тексеру.

ІІІ. Жаңа сабақ:

Сабақтың тақырыбы: Ауызша көбейту және бөлу тәсілдері

1. Кестені толтыра отырып, есептеп ойлан.

а

200

15

6

120

b

30

30

40

5

c

5

9

100

15

d

4

2

4

3

(а+ b+ c)∙ d

940

108

584

420

2. Қосындыны санға қалай көбейтуге болады?

(a+b)∙c=a∙c+b∙c c∙(a+b) = c∙a+c∙b

Қосынды санға көбейту үшін, әр қосылғышты сол санға көбейтіп, содан шыққан көбейтінділерді қосу керек.

А) 22 341 ∙2 =44 682

(20 000 + 2 000 + 300 +40 + 1)∙2 = 20 000∙2+ 2 000 ∙2+ 300∙2+40∙2+1∙2= 40 000+ 4000+600+80+2= 44 682

123 200 ∙3 = 369 600

(100 000 + 20 000 + 3 000 +200)∙3 = 100 000∙3+ 20 000 ∙3+ 3 000∙3+ 200∙3 = 300 000+ 60 000 +9 000+600 = 369 600

111 202∙4 =444 808

(100 000 + 10 000 + 1 000 +200+2)∙4 = 100 000∙4+ 10 000 ∙4+ 1 000∙4+ 200∙4+2∙4 = 400 000+ 40 000 +4 000+800+8 = 444 808

(a+b):c=a:c+b:c

Қосындыны санға бөлу кезінде әрбір қосылғыш осы санға бөлінетін болса, онда тиімді есептеу үшін әр қосылғышты санға бөліп, алынған нәтижені қосуға болады.

44 682: 2 = 22 341

(40 000 + 4 000 + 6 00 +80+2):2 = 40 000:2+ 4 000:2+ 600: 2+ 80:2+2:2= 20 000+ 2 000 +3 00+40+1 = 22 341

369 600:3 = 123 200

(300 000+ 60 000 +9 000+600):3 = 300 000:3+ 60 000 :3+ 9 000:3+ 600:3 = 100 000 + 20 000 + 3 000 +200= 123 200

444 808: 4 =111 202

(400 000+ 40 000 +4 000+800+8):4 = 400 000:4+ 40 000 :4+ 4 000:4+ 800:4+8:4 =100 000 + 10 000 + 1 000 +200+2 = 111 202.

3. Түсіндіре отырып, көрсетілген теңдікті пайдалану.

4 ∙ 6 000= 24 000 9∙ 8 000= 72 000 5∙ 6 000= 30 000

49 000, 56 000, 81 000, 32 000, 45 000, 28000.

14 000: 7= 2 000 30 000:5= 6 000 81 000: 9= 9 000

7 000, 6 000, 2 000. 17 000, 18 000, 16 000.

ІV. Сергіту сәті: «Күн мен түн» ойынын ойнату арқылы қызығушылығын арттыру.

V. Сабақты бекіту:

4. Шешуі: 500 000+ 700 + 700= 501 400(м) Тіктөртбұрыш 4 см * 5 см, 2 см * 10 см, 1 см*20 см болуы мүмкін.

5. А) Шешуі: 10∙2= 20 см²

Ә) 500∙5= 2 500 мм² =25 см² - шаршының ауданы. 5 см – шаршы қабырғасы.

Дәптермен жұмыс.

VII. Үй жұмысы: №6, 7 есеп 53 бет.

VIII. Бағалау: Сабаққа белсене қатысқан оқушыларды топпен мадақтап,

жеткен жетістіктерін айта отырып білімдерін бағалау.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!