Сабақтың
басы
(7
минут)
|
«Психологиялық жағымды ахуал
қалыптастыру:
— Қанекей,балалар,
көңіл-күйлерің қалай? Керемет!
— Сабаққа дайындықтарын қалай? Тамаша! (алақандарын
шапалақтайды)
— Ендеше сабағымызды бастайық. О-О-О (бас бармақтарын
көрсетеді)
Балалар, бүгінгі сабағымызды
біз «Білім шыңына» жетуіміз керек. Ол үшін мына тұрған 5 кедергіден
өтеміз.
Алдымен мына тұрған «Тілек тамшыларынан» өзімізге жақсы
тілек тілеп, бір-бір тамшыдан алайық! Тамшыларыңыз өздеріңізде
болсын, кезекті үй тапсырмасына берейік! Бұл-біздің бірінші
кедергіміз.
Үй жұмысын
тексеру
1-топ. Мұздықтардың еруі.
2-топ. Экологиялық мәселелер.
Шығарған газеттері мен тақырыпты қорғап шығады.
|
Қолпаштау
Екі топ бірін-бірі
бағалайды.
|
Слайд
Қолшатыр
Тамшылар
Плакат
|
Сабақтың
ортасы
(32
минут)
|
-Жаңа сабақты бастамас бұрын
қолдарыңдағы тамшылардың түсіне қарай 3 топқа
жіктелеміз.
1-топ (сары
түс)
2-топ (қызыл
түс)
3-топ (көк
түс)
Топтағы бір оқушыға «Бағалау парағын» беріп, оның міндетін
түсіндіреді.
Мағынаны тану: «Жұмбақ
шешу» әдісі.
Дәмі де жоқ, түсі
жоқ
Пайдаланбас кісі жоқ. Ол
не?
Жауабы: Су.
Иә, балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы:
«Ауызсу қоры не себепті
азаятынын білесің бе?
Бүгінгі сабақта тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын
түсініп, ақпараттың өзектілігін анықтайтын боламыз және
тақырып бойынша сөздердің маңызды
бөліктерін дұрыс жазамыз.
Айтылым
1-тапсырма
Сұрақтарға жауап
бер.
1.Суретте не
бейнеленген?
2.Судың қандай түрін
білесің?
3. Ауызсуды қайдан
аласың?
4. Отбасыңда суды қалай
үнемдейсің?
2-кедергі.
Жазылым
Тақырыпқа берілген жаңа
сөздермен жұмыс
1-топ.
Жаңа
сөздерді суретпен сәйкестендіріп, орысша аудармасын тауып жазады.
Сөз тіркесін құрайды.
2-топ.
Жаңа
сөздердің мағынасын ашады.
3-топ.
Жаңа
сөздермен сөйлем құрап жазады.
Үш топты қорғатып,
бағалайды.
Оқулықтарыңның 70-бетін ашыңдар.
Тақырыпқа байланысты берілген диалогпен
танысайық!
3-кедергі.
Тыңдалым.
Оқылым.
4-тапсырма.
-Алдымен диалогті «Инсерт»
әдісін пайдалана отырып, өз бетімізше оқып
шығайық!
-Енді диалогті рөлге бөліп
оқиық! Кімдер бастайды?
-Балалар, сендерге қандай
мәліметтер бұрыннан таныс болды?
-Қандай мәліметтерді енді
біліп жатсыңдар?
-Келіспейтін тұстарың бар
ма?
Мәтін бойынша
жұмыс.
Топпен
жұмыс.
1топ-
«Синквейін» әдісі
2топ-«ПОПС»
формуласы
3топ-
Төрт
сөйлем
4-кедергі.
«Суреттер сөйлейді»
Эраннан екі тұлғаның суреті көрсетіледі.
-Балалар, суретке қараймыз. Бұл кімдер?
-Бұл- Мұхтар Омарханұлы Әуезов. Ол ұлы жазушы. Кентауды
«Қаратау тәжі» деп атап кеткен. «Абай жолы» роман-эпопеясы
бар.
«Ән
шырқау»
Абайдың «Желсіз түнде
жарық ай» әнін айтқызады.
-Екінші суретте биыл 150 жылдық мерейтойы болып жатқан ұлт
ұстазы Ахмет Байтұрсынұлы. Ол-қазақ тіл білімінің негізін
салушы.
-Қазақ тілі білімін қалай білетінімізді
көрсетейік.
-Қазақ тіл білімі неше саладан тұрады?
-Фонетика нені қарастырады?
-А
дыбысына фонетикалық талдау жасаймыз.
-А
дыбысы неге дауысты дыбыс?
-Кітап сөзі үндестік заңына бағынып тұр ма?
-Лексика дегеніміз не?
-Бәдірен деген қандай сөз?
-Диалект деген не?
-Морфлогия нені зерттейді?
-Қазақ тілінде неше сөз табы бар?
-Ақылды деген сөз қай сөз табы?
-Есімдіктің неше түрі бар?
-Екеу деген сөз қай сөз табы?
«Табан ізі» әдісі
Жаңа сөздерді септеу.
Топтық жұмыс
Тест тапсырмаларын орындау.
|
Тамшылардың түсіне қарай 3
топқа іріктеледі.
Бақылаушы бағалау парақтарына оқушылардың аттарын жазып,
бағалап отырады.
Оқушылар жұмбақтың шешуін
табады.
Айтылым.
Сұрақтарға жауап береді.
Жазылым.
Аудармасын тауып, сөз тіркесін
жасап, сөйлем құрайды.
Ауызсу –питьевая
вода
Жарамсыз-непригодный
Тасқын-наводнение
Жайылым-пастбище
Көмірқышқыл-углекислый
Бу-пар
Топтар қорғайды.
Тыңдалым.
Оқылым.
4-тапсырма.
-Диалогті өз беттерінше оқиды,
әрі бұрыннан білетіндерін, жаңа мәліметтерді түртіп
отырады.
Диалогті рөлге бөліп, оқып
шығады.
Мәтін бойынша қойылған
сұрақтарға жауап береді.
Мәтін бойынша
жұмыс.
Топпен
жұмыс.
Әр топ өздеріне берілген
тапсырманы орындайды.
Олардың кім екенін болжайды. Және
олар туралы мәліметтерді тыңдайды.
Әннің 1 шумағын
шырқайды.
Ережені еске түсіріп, сұрақтарға жауап беретін
болады.
«Табан ізі» әдісі
Жаңа сөздерді септейді.
Топпен бірге тест сұрақтарына жауап
береді.
|
Жарайсыңдар!
Өте жақсы!
Ойланайық!
Дескриптор:
-
Жаңа
сөздерді суреттерімен сәйкестендіріп, сөз тіркесін құрап жазады.
Және жаңа сөздердің мағынасын ашып, сөйлем
құрастырады.
Жауап берген оқушыларды
тамшымен бағалап отырады.
Дескриптор:
-
Қойылған
сұрақтарға жауап береді.
-Диалогты мәнерлеп оқиды.
- «Синквейін» әдісін, Төрт сөйлем мен
«ПОПС» формуласын қолданып, диалог бойынша өз
пікірлерін дәлелдейді.
-Мәтін бойынша сұрақ құрастыра алады.
-Ол сұраққа жауап береді.
Жарайсыңдар!
Өте жақсы!
Тамшылармен бағаланады!
Дескриптор:
-
Ережелерді қайталап еске түсіреді, жаңа сөздерді
септейді.
-топта тест сұрақтарына жауап
береді.
|
Оқулық 69
-бет
сөздік
слайд
|