|
11 “А» сынып |
|
||||
|
|
|||||
|
|
|
|
|||
|
№1 сабақ: Азаматтық қоғамдағы үкіметтік емес ұйымдар |
|||||
|
Оқыту мақсаты |
11.2.1.8 азаматтық қоғамның қалыптасуы мен дамуында үкіметтік емес ұйымдардың рөлін анықтау; |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Себеп-салдар байланысты анықтау « Үкіметтік емес ұйымдар » ұғымын және олардың азаматтық қоғамға әсерін түсіну және түсіндіру; |
||||
|
Бағлау критерийлері |
Оқушы : ҮЕҰ пайда болуына әсер ететін факторларды анықтайды; ҮЕҰ негізгі идеяларын түсінеді және түсіндіреді; «Азаматтық қоғам» басқармасының ерекшеліктерін анықтайды.
|
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Тақырыптық лексика мен терминология: Демократия, азаматтық қоғам, ҮЕҰ |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Еңбекке және шығармашылыққа, ашықтыққа, ынтымақтастыққа, сыйластыққа және азаматтық жауапкершілікке тәрбиелеу |
||||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар азаматтық қоғам, демократиялық мемлекеттің белгілері туралы біледі |
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Оқу бағдарламасында саясаттану тығыз байланыс қарастырылған |
||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа тақырыпты оқу |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
||||
|
Сабақтың басы 6 мин |
Сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Сабақтың оқу мақсаты мен бағалау критерийлеріне тоқталып өтемін. Миға шабуыл: «үкіметтік емес ұйымдар» дегенді қалай түсінесіз? Терминмен таныстыру. үкіметтік емес ұйымдар - жеке тұлғалар және / немесе ресми (үкіметтік) мекемелердің қатысуынсыз және жарғы негізінде және өз есебінен жұмыс жасайтын өзге де қоғамдық (коммерциялық емес, ҮЕҰ) ұйымдар. |
mineconom.gov.kg › froala › uploads › file |
|||
|
Сабақтың ортасы 8 мин 8 мин 30 мин |
ІІ. Бейнематериалмен жұмыс «22 тысячи НПО официально зарегистрировано в ..». Топтарда талқылауға арналған сұрақтар Үкіметтік емес ұйымдар не істейді? Неліктен біздің елімізде пайда болды? ҮЕҰ қоғамда қандай рөл атқарады? ІІІ. №1 мәтінмен жұмыс. Топтық жұмыс. Цитаталардың мағынасын түсіндір.
IV. Зерттеу. №2 Мәтін (қосымша материалмен жұмыс.) The Global Journal журналдағы әлемдегі 100 үздік үкіметтік емес ұйымдардың тізімінің материалдық рейтинг кестесі. Әлемдік рейтингті қолдана отырып, ҮЕҰ қызметіне неғұрлым сәйкес келетін бағыттарды анықтаңыз
ҮЕҰ мен азаматтық қоғам арасындағы байланысы қандай? Постер жасау. Топтарда өзара алмасу үшін Карусель әдісі қолданылады. Бағалау критерийлері бойынша өзара бағалау: 1. Логиқалық байланыс 2. Дәлелдеу Бекіту. Сөйлемдерді толықтырыңыз ҮЕҰ - ҮЕҰ - ҮЕҰ –
|
https://24.kz/ru/news/social/item/280310-22-tysyachi-npo-ofitsialno-zaregistrirovano-v-kazakhstane Үкіметтік емес ұйымдар азаматтық қоғамның ажырамас бөлігі болып табылады 29 қараша 2014 ж. 06:35 АСТАНА. ҚазАқпарат https://gtmarket.ru/ratings/global-top-100-best-ngos/info әлемдегі 100 үздік үкіметтік емес ұйымдардың тізімінің рейтинг кестесі The Global Journal. |
|||
|
3 мин |
.............. білгенім маңызды болды. ................. тапсырманы орындауда қиындықтар кездесті. Ең тиімді болғаны............ |
Үй тапсырма: сіздің қалаңызда қандай үкіметтік емес ұйымдар жұмыс істейді. Ақпарат жинаңыз |
|||
|
Саралау–оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
|
Қабілеті жоғары оқушыларға дереккөздері арқылы өз бетімен өзгерістерді анықтау және кейбір оқушыларға арнайы берілген құжаттар ұсыну жоспарланады |
Өзгерістерді анықтап және салдарын көрсетіп, өз ойын жеткізген оқушылар бағаланады |
Оқушы денсаулығына қарай сабақты ұйымдастыру |
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||
|
|
|||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет? |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Азаматтық қоғамдағы үкіметтік емес ұйымдар
Азаматтық қоғамдағы үкіметтік емес ұйымдар
|
11 “А» сынып |
|
||||
|
|
|||||
|
|
|
|
|||
|
№1 сабақ: Азаматтық қоғамдағы үкіметтік емес ұйымдар |
|||||
|
Оқыту мақсаты |
11.2.1.8 азаматтық қоғамның қалыптасуы мен дамуында үкіметтік емес ұйымдардың рөлін анықтау; |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Себеп-салдар байланысты анықтау « Үкіметтік емес ұйымдар » ұғымын және олардың азаматтық қоғамға әсерін түсіну және түсіндіру; |
||||
|
Бағлау критерийлері |
Оқушы : ҮЕҰ пайда болуына әсер ететін факторларды анықтайды; ҮЕҰ негізгі идеяларын түсінеді және түсіндіреді; «Азаматтық қоғам» басқармасының ерекшеліктерін анықтайды.
|
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Тақырыптық лексика мен терминология: Демократия, азаматтық қоғам, ҮЕҰ |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Еңбекке және шығармашылыққа, ашықтыққа, ынтымақтастыққа, сыйластыққа және азаматтық жауапкершілікке тәрбиелеу |
||||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар азаматтық қоғам, демократиялық мемлекеттің белгілері туралы біледі |
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Оқу бағдарламасында саясаттану тығыз байланыс қарастырылған |
||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа тақырыпты оқу |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
||||
|
Сабақтың басы 6 мин |
Сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Сабақтың оқу мақсаты мен бағалау критерийлеріне тоқталып өтемін. Миға шабуыл: «үкіметтік емес ұйымдар» дегенді қалай түсінесіз? Терминмен таныстыру. үкіметтік емес ұйымдар - жеке тұлғалар және / немесе ресми (үкіметтік) мекемелердің қатысуынсыз және жарғы негізінде және өз есебінен жұмыс жасайтын өзге де қоғамдық (коммерциялық емес, ҮЕҰ) ұйымдар. |
mineconom.gov.kg › froala › uploads › file |
|||
|
Сабақтың ортасы 8 мин 8 мин 30 мин |
ІІ. Бейнематериалмен жұмыс «22 тысячи НПО официально зарегистрировано в ..». Топтарда талқылауға арналған сұрақтар Үкіметтік емес ұйымдар не істейді? Неліктен біздің елімізде пайда болды? ҮЕҰ қоғамда қандай рөл атқарады? ІІІ. №1 мәтінмен жұмыс. Топтық жұмыс. Цитаталардың мағынасын түсіндір.
IV. Зерттеу. №2 Мәтін (қосымша материалмен жұмыс.) The Global Journal журналдағы әлемдегі 100 үздік үкіметтік емес ұйымдардың тізімінің материалдық рейтинг кестесі. Әлемдік рейтингті қолдана отырып, ҮЕҰ қызметіне неғұрлым сәйкес келетін бағыттарды анықтаңыз
ҮЕҰ мен азаматтық қоғам арасындағы байланысы қандай? Постер жасау. Топтарда өзара алмасу үшін Карусель әдісі қолданылады. Бағалау критерийлері бойынша өзара бағалау: 1. Логиқалық байланыс 2. Дәлелдеу Бекіту. Сөйлемдерді толықтырыңыз ҮЕҰ - ҮЕҰ - ҮЕҰ –
|
https://24.kz/ru/news/social/item/280310-22-tysyachi-npo-ofitsialno-zaregistrirovano-v-kazakhstane Үкіметтік емес ұйымдар азаматтық қоғамның ажырамас бөлігі болып табылады 29 қараша 2014 ж. 06:35 АСТАНА. ҚазАқпарат https://gtmarket.ru/ratings/global-top-100-best-ngos/info әлемдегі 100 үздік үкіметтік емес ұйымдардың тізімінің рейтинг кестесі The Global Journal. |
|||
|
3 мин |
.............. білгенім маңызды болды. ................. тапсырманы орындауда қиындықтар кездесті. Ең тиімді болғаны............ |
Үй тапсырма: сіздің қалаңызда қандай үкіметтік емес ұйымдар жұмыс істейді. Ақпарат жинаңыз |
|||
|
Саралау–оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
|
Қабілеті жоғары оқушыларға дереккөздері арқылы өз бетімен өзгерістерді анықтау және кейбір оқушыларға арнайы берілген құжаттар ұсыну жоспарланады |
Өзгерістерді анықтап және салдарын көрсетіп, өз ойын жеткізген оқушылар бағаланады |
Оқушы денсаулығына қарай сабақты ұйымдастыру |
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||
|
|
|||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет? |
|||
шағым қалдыра аласыз













