Материалдар / "Азаматтық құқық"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Азаматтық құқық"

Материал туралы қысқаша түсінік
Құқық негіздері пәнінен беретін мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
331
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні/Дата/ Date «Бекітемін»

_________________ Директордың ОІЖ орынбасары

___ М.Сисенгалиева

Пән/Предмет/Subject

Құқық негіздері


Топ/Группа/ Group 233КС


Сабақ жоспары/ План урока/ Plan of the lesson

Сабақтың тақырыбы: ҚР азаматтық құқығы негіздері.


Тема урока: Основы гражданского права

Theme of the lesson: fundamentals of civil law

Сабақтың мақсаты: Цели урока:

Азаматтық құқық түсінігіне жалпы сипаттама беру

Сабақтың түрі: жаңа тақырыпты меңгеру сабағы

Сабақтың әдісі: пікірлесу,  баяндау

Сабақтың көрнекілігі: слайд, ҚР Конституциясы, азаматтық құқық туралы заң

Пәнаралық байланыс: __ қазақстан тарихы.

Сабақтың барысы/ Ход занятия/Procedure of the lesson

І. Ұйымдастыру бөлімі: студенттермен амандасу, түгендеу

Организационный момент

ІІ. Үй тапсырмасы сұрау:

Опрос домашнего задания:

  1. Аctivity 1.

Синквейн француздың «бес» деген сөзінен шыққан, яғни бес жолды өлең жазу әдісі.
- Бірінші жолда - тақырып бір сөзбен беріледі (зат есім)
- Екінші жолда - тақырып екі сөзбен сипаттау (сын есім)
- Үшінші жолда - тақырыпқа қатысты қимыл атауынан үш сөз жазу. (етістік)
- Төртінші жолда - 4 сөзден тұратын бір сөйлем.
- Бесінші жолда - тақырып мәнін ашатын бір синоним сөз.


ІІІ. Өткен білімдерін бекіту: (активити үш тілде): Активизация предыдущих знаний: (активити на трех языках)

Аctivity 2 Заң- закон - law

Сыбайлас- коррупции - corruptions


Жемқорлық – коррупция-   corruption

ΙV. Жаңа тақырыпты түсіндіру: Объяснение нового материала:

Сабақтын жоспары:
1Азаматтық құқық: жалпы сипаттама,жүйесі, қатынастары.

2 Заңды тұлғалар

3 Меншік ұғымы, түрлерi және нысандары


  1.    Азаматтық құқық – құқықтың тауарлық-ақшалай қатынастарды жеке қатысушылардың мүлiктiк қатынастарының теңдiгiне негiзделген, сондай-ақ байланысты, жеке мүлiктiк емес басқа да қатынастарды реттейтiн саласы, нормалардың жиынтығы.

  2. Меншiк, шаруашылық жүргiзу  немесе оралымды басқару құқығындағы оқшау мүлкi бар және сол мүлiкпен өз мiндеттемелерi бойынша жауап беретiн, өз атынан мүлiктiк және мүлiктiк емес жеке құқықтар мен мiндеттерге ие болып, оларды жүзеге асыра алатын, сотта талапкер және жауапкер бола алатын ұйым заңды тұлға деп танылады.

 

 

  1. Меншiк құқығы дегенiмiз субъектiнiң заңдылықтар арқылы танылатын және қорғалатын өзiне тиесiлi мүлiктi өз қалауынша иелену, пайдалану және оған иелiк ету құқығы. Иелену құқығы дегенiмiз мүлктi iс жүзiне иеленудi жүзiге асыруды заң жүзiнде қамтамасыз ету. Билiк ету құқығы дегенiмiз мүлiктiң заң жүзiндегi тағдырын белгiлеудiң заңмен қамтамасыз етiлуi.

      Жеке меншiк азаматтардың және  мемлекеттiк емес заңды тұлғалар мен олардың бiрлестiктерiнiң меншiгi ретiнде танылады. Жеке меншiкте болатын мүлiктiң саны мен құны шектелмейдi.


ІV. Жаңа тақырыпты бекіту:

Закрепление изученного материала:

Аctivity 3.

өз бетінше жұмыс/самостоятельнаяработы__сұрақтар:

  1.  Сабақты бекіту бөлігінде оқушылармен «Ой шабуылы» жаттығуын өткізу. Мына сөйлемдерді аяқтаңыз:
    Азаматтық құқық дегеніміз не?

Заңды тұлға түрлеріне не жатады?

Меншік құқығының ерекшелігін ата.


V. Сабақты қорытындылау және рефлексия/Подведение итогов занятия и рефлексия/Conclusion and reflection.

Рефлексия __Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдық?_________________________________

Бағалау / Оценка______________________________________________________________________


«Комплимент». Комплимент-похвала, комплимент деловым качествам, комплимент в чувствах, в котором учащиеся оценивают вклад друг друга в урок и благодарят друг друга и учителя за проведенный урок. 5. «Три лица». Учитель показывает учащимся карточки с изображением трех лиц: веселого, нейтрального и грустного. Учащимся предлагается выбрать рисунок, который соответствует их настроению.

VΙ. Үй тапсырмасы/ Домашнее задание/ Hometask

«Азаматтық құқығының негіздері» оқу



Пәні мұғалімі: _____________ Ж.Муханбеткалиева

Преподаватель: қолы/роспись

Teacher

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!