Ұйымдастыру
кезеңі. Өткен сабақ бойынша сұрақтар
беру
Ой шақыру. «Миға шабуыл» әдісі
бойынша тақырыпты анықтау үшін оқушыларға шарт
туралы суреттер
көрсету.
Оқушылар берілген
суреттер арқылы сабақ тақырыбын
анықтайды.
Оқушыларды сабақтың тақырыбы
мен оқу мақсатымен таныстыру.
Мәтінмен және терминдермен
жұмыс.
Терминдерге қатысты
анықтамалардың сәйкестігін табыңыз.
1.Міндеттемелер
|
|
А. несие беруші және
борышкер
|
2.Міндеттеме
субъектілері
|
|
Б. азаматтық қатынастардың
барынша кең тарған және көпқырлы түрлерінің
бірі
|
3.Міндеттеменің
объектісі
|
|
В. келісімшартта жазылған
тараптардың құқықтары мен міндеттері
құрайды
|
4.Міндеттеменің туындауына
негіз болатындар
|
|
Г. әрекет; әрекетті
орындау
|
5.Міндеттеменің
мазмұны
|
|
Д. келісімшарттар,
келісім-мәмілелер, сот шешімдері, өнер туындыларын жарыққа шығару,
зиян келтіру, мүлік сатып алу және т.б
|
Дескриптор Білім
алушы
анықтамаларды пайдалана
отырып, сәйкестігін анықтайды.
Сұрақтар:
1. Міндеттеменің қандай түрін
білесіңдер?
2.Азаматтық құқықтағы
міндеттеменің маңыздылығы мен мәні?
ҚБ: Екі жұлдыз,бір
ұсыныс.
Жұппен жұмыс: Сөйлемді
толықтыр
Борышқор .............. болған
кезде, егер заңдарда немесе шартта өзгеше көзделмесе, міндеттемені
орындамаған және (немесе) тиісті дәрежеде орындамағаны үшін жауап
береді. Егер борышқор ............. тиісті дәрежеде орындау үшін
өзіне қатысты шаралардың барлығын қолданғанын дәлелдесе, ол
........... деп танылады.
Қажетті сөздер: кінәсіз,
кінәлі, міндеттемені
Дескриптор: Білім
алушы
-сөйлемдерді толықтырып,
жауапкершілікті анықтайды.
Жағдаяттарды
шешу
2018 жылдың 6-қаңтар күні
Қостанай қаласының тұрғыны Б. Есімді азамат жиһаз сататын «Мебель»
сауда үйінен жиһаз сатып алған. Жиһаз сатушымен жасалған шарт
бойынша Б-ға жиһазды 2018 жылдың 10-қаңтарына дейін жеткізуі тиіс
болған. Сатушының көлігі болмай, кешіктіріп
жеткізген.
Борышкер өз міндеттемелерін
уақытында орындады ма?
Дескриптор: Білім
алушы
-міндеттемелердің қажеттілігін
түсінеді;
-жағдаятқа қатысты шешім
шығарады
|