Азаттықтың Ата Заңы

Тақырып бойынша 18 материал табылды

Азаттықтың Ата Заңы

Материал туралы қысқаша түсінік
Азаттықтың Ата Заңы
Материалдың қысқаша нұсқасы

40 орта мектеп

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім

4-бөлім. Адам құқығы мен бостандығы. Синтаксис

Педагогтің аты -жөні

Утегулова Айала Нусипбаевна

Күні

2 желтоқсан

Сынып: 9Қазақ тілі

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Азаттықтың Ата Заңы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.1.2.1қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (дәріс, интервью) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау;9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру

Сабақтың мақсаты

Қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (дәріс, интервью) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдайды.Салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажыратады, түрлендіреді.


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт


Педагогтің әрекеті


Оқушының әрекеті


Бағалау


Ресурстар


Сабақтың басы.

Ұйымдастыру кезеңі


5 минут

1)Амандасу, оқушылардың көңіл күйін сұрау;

2)Оқушыларды түгендеу;

3)Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.Құндылық туралы айту.


Мұғаліммен амандасу;

Өткен тақырып бойынша өз ойларын айту;


Оқушылардың көңіл- күйін және сабаққа дайындығын ынталандыру;

Сабақта орындалатын тапсырмаларға сәйкес ҚБ мен таныстыру

Оқулық

56-57 беттер

Сабақтың ортасы

Жаңа материал меңгерту


10 минут







1)Бірлесіп орындалатын жұмыстарға берілген мәтіндік ақпараттармен танысады.

Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру.

Талқылауға арналған сұрақтар:
1.Тәуелсіз Қазақстанда қабылданған Конституциялар жайында қандай мәліметтер білесіңдер?

Оқушылардың жауаптарын тыңдай отырып, толықтыру.

Барлық оқушылардың жеке мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, сұраққа жауап береді.



Бағалау критерийі:

Қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (дәріс, интервью) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдайды.Салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажыратады, түрлендіреді.

Ойлау дағдысының деңгейі: қолдану



Оқулық



Жаңа материалды түсінгенін тексеру


10 минут



1-тапсырма. Мәтінмен жұмыс (дәріс + интервью) – топтық жұмыс (15 минут) Мәтін 1 — Дәріс үзіндісі «Қазақстан Конституциясы – халық еркін білдіретін, мемлекетіміздің құқықтық іргетасын қалайтұғын аса маңызды Заң. Бұл құжатта адам құқықтары ең биік құндылық деп танылған және елдің тәуелсіздігі мен демократиялық бағыт-бағдары айқындалған.»

Мәтін 2 — Интервью үзіндісіЗаңгер: «Конституция – біздің ортақ келісіміміз. Халық таңдау жасағаннан кейін, сол таңдауды қорғап тұратын құжат қажет болды. Сондықтан Конституция – тек заңдар жиынтығы емес, ол – елдің өзін-өзі басқару мәдениетінің көрінісі.»

Тапсырма (топтық):

  1. Дәріс пен интервью мәтіндерінен мақсатты аудиторияны анықтаңдар.

  2. Әр мәтіндегі көркемдегіш құралдарды (метафора, эпитет, теңеу және т.б.) табыңдар.

  3. Көркемдегіш құралдардың мәтін мазмұнын ашудағы рөлін түсіндіріңдер


Дескриптор:  Мәтіннің жанрын және оның мақсатты аудиториясын дәл анықтайды1 Көркемдегіш құралдарды тауып, кемінде 2 мысал келтіреді-2 Көркемдегіш құралдардың мәтіндегі идеяны ашудағы рөлін талдайды.-1 Барлығы-4 б

ҚБ тапсырмасы



Оқулық

10 минут

2-тапсырма. Грамматикалық жұмыс.Жеке жұмыс Берілген сөйлемдерден салалас құрмаластың түрін анықтаңдар,түрлендіріңдер.

  1. Конституция қабылданды, өйткені халықтың еркін білдіретін негізгі құжат қажет болды.

  2. Халық реформа қажет деді, бірақ оның жүзеге асуына уақыт керек болды.

  3. Ел дамиды, әрі азаматтардың құқықтық сауаты артады.

  4. Не жаңартылған заң қабылданады, не бұрынғы заңға өзгеріс енгізіледі.

  5. Алдымен реформа жасалды, содан кейін жаңа ережелер күшіне енді.


Салалас құрмалас сөйлемдердің түрлерін ажыратып,

түрлендіреді.

Дескриптор: Салалас құрмалас сөйлемнің мағыналық түрін дұрыс анықтайды-2 Екі сөйлемді басқа түрге түрлендіре алады-2

Түрленген сөйлем мағыналық тұрғыдан дұрыс және грамматикалық талапқа сай-2

Барлығы-6

78-беттегі 2-тапсырма


Оқулық

Сабақтың соңы.

Сабақтың қорытындысы

5 минут


Үйге тапсырма: Сөйлем талдау Рефлексия.

Орындалған тапсырмаға талдау жүргізу, пікір жазу және ұсыныстар беру;

Бағалау критерийлеріне орала отырып, рефлексия жасайды

Үйге тапсырма алады

1)Бағалау

2) неше балл жинағанын айту;

3)Оқушының прогресі туралы айту

Оқулық

Тексерді ________









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.11.2025
19
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі