Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
Топтарға
бөлу:
1-топ
2-
топ
3-
топ
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
деген тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер,
қалам
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау.
|
Сұрақ- жауап
1.Геосаяси жағдай
дегеніміз?
2. Лаңкестік ұйым
деп-.......
3. ХХІ ғасырдағы әлем дамуына әсер ететін факторлар қандай
болды?
4.Лаңкестіктің ерекшеліктердің қандай белгілері
бар?
|
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
10-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
31
мин.
|
Жаңа сабақ таныстырылымы
Ұжымдық талқылау
Жаңа сөздермен жұмыс
жасату, мағынасын ашу,
|
Жеке тапсырма
Жаңа сөздермен танысады
Демонстрация
Азиядағы геосаяси
факторлар
Азия геосаяси
кеңістігі
Геосаяси жағдайлар
|
Дескриптор: Жалпы - 4
балл
|
Тақырыпқа байланысты
жаңа сөздікпен танысады.
|
|
1- тапсырманы
орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
Жұптық жұмыс 1-Тапсырма
Сызба бойынша
1.Геосаясаттың ықпал ететін әрбір факторына мысал
келтіріңіз
|
Дескриптор:
Жалпы - 4
балл
1. Геосаясаттың ықпал
ететін әрбір факторына мысал
келтіреді.
|
10-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
|
2- тапсырманы
орындатады, бақылайды
|
Топтық жұмыс
2-тапсырма
Мемлекеттің геосаяси жағдайына жерінің аумағы қалай ықпал
етуі мүмкін?
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
Мемлекеттің геосаяси жағдайына жер аумағының ықпал етуі
бойынша сипаттайды.
|
ДК экраны
атлас
10-сынып
оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
|
|
3- тапсырманы
орындатады, бақылайды, үлгі
көрсетеді.
|
Топтық жұмыс
3- тапсырма
Азиядағы геосаяси факторларды талдау негізінде олардың
ықпалын анықтап,кестені толтыр.
|
Дескриптор: Жалпы - 6 балл
Азиядағы геосаяси
факторларды біледі,олардың ықпалын сипаттап,кестені
толтырады.
|
ДК экраны
атлас
10-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері
|
|
Жаңа сабақты бекіту
4- тапсырманы орындатады,
бақылайды
Қорытынды:
Үйге тапсырма: Азия геосаяси
аймағы
Қосымша хабарлама жинақтау.
|
Тапсырма: SWOT талдау
Қазақстанның
геосаяси жағдайы
|
Дескриптор: Жалпы - 8 балл
Қазақстанның геосаяси жағдайына SWOT талдау жүргізеді
:
1 Мықты жағын
анықтайды
2 Әлсіз жағын
анықтайды
3 Мүмкіндіктерін
анықтайды
4 Қауіп қатерлерін
анықтайды
|
ДК экраны
Талдау
парағы
10-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар
орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы
сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы
бағалайды.
|
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті?
Оқыту туралы да, сабақ беру
туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты
жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы
да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ
кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|