Материалдар / Азия геосаяси аймағы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Азия геосаяси аймағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұсынылып отырған материал пән мұғалімдеріне көмек ретінде қажет болады деген ойдамын, Оқушыларға жаңа тақырыпты меңгертуде өзімнің тәжірибеммен бөліскім келді,
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Ақпан 2024
345
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзінің геосаяси аймақтары

Бөлім:

5. Геосаясат

5. 1 Геосаясат негіздері.

Педагогтің аты-жөні:

Мамлеева Ж

Күні:


Сыныбы: 10

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Азия геосаяси аймағы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.5.1.4 түрлі көрсеткіштер немесе олардың жиынтығы бойынша ерекшеленген геосаяси аймақтарды анықтау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар түрлі көрсеткіштер немесе олардың жиынтығы бойынша ерекшеленген геосаяси аймақтарды анықтауды біледі.

Көпшілік оқушылар үшін:

Білім алушылар дүниежүзінің геосаяси аймақтарын салыстыра алады.

Кейбір оқушылар үшін:

Білім алушылар дүниежүзінің геосаяси аймақтарын алуан түрлілігімен танысып талдайды,сипаттай алады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Топтарға бөлу:

1-топ

2- топ

3- топ

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне деген тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.




Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.



Сұрақ- жауап

1.Геосаяси жағдай дегеніміз?

2. Лаңкестік ұйым деп-.......

3. ХХІ ғасырдағы әлем дамуына әсер ететін факторлар қандай болды?

4.Лаңкестіктің ерекшеліктердің қандай белгілері бар?


Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

10-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

Жаңа сабақ таныстырылымы

Ұжымдық талқылау

Жаңа сөздермен жұмыс жасату, мағынасын ашу,

Жеке тапсырма

Жаңа сөздермен танысады

Демонстрация

Азиядағы геосаяси факторлар

Азия геосаяси кеңістігі

Геосаяси жағдайлар


Дескриптор: Жалпы - 4 балл


Тақырыпқа байланысты жаңа сөздікпен танысады.


1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.


Жұптық жұмыс 1-Тапсырма

Сызба бойынша

1.Геосаясаттың ықпал ететін әрбір факторына мысал келтіріңіз







Дескриптор: Жалпы - 4 балл

1. Геосаясаттың ықпал ететін әрбір факторына мысал келтіреді.




10-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.


2- тапсырманы орындатады, бақылайды

Топтық жұмыс

2-тапсырма

Мемлекеттің геосаяси жағдайына жерінің аумағы қалай ықпал етуі мүмкін?


Дескриптор: Жалпы - 3 балл

Мемлекеттің геосаяси жағдайына жер аумағының ықпал етуі бойынша сипаттайды.


ДК экраны

атлас

10-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.




3- тапсырманы орындатады, бақылайды, үлгі көрсетеді.

Топтық жұмыс

3- тапсырма

Азиядағы геосаяси факторларды талдау негізінде олардың ықпалын анықтап,кестені толтыр.


Дескриптор: Жалпы - 6 балл

Азиядағы геосаяси факторларды біледі,олардың ықпалын сипаттап,кестені толтырады.

ДК экраны

атлас

10-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері


Жаңа сабақты бекіту

4- тапсырманы орындатады, бақылайды










Қорытынды:

Үйге тапсырма: Азия геосаяси аймағы

Қосымша хабарлама жинақтау.



Тапсырма: SWOT талдау
Қазақстанның геосаяси жағдайы

Shape1

Дескриптор: Жалпы - 8 балл

Қазақстанның геосаяси жағдайына SWOT талдау жүргізеді :

1 Мықты жағын анықтайды

2 Әлсіз жағын анықтайды

3 Мүмкіндіктерін анықтайды

4 Қауіп қатерлерін анықтайды


ДК экраны

Талдау парағы

10-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.




Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.

Рисунок 23


Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!