Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Тақырыпқа
шығу
-
«жаңа индустриалды елдер»
дегенді қалай түсінесіңдер?
Сабақтың тақырыбы
мен оқу мақсатын хабарлайды
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Тақырып
тық
суреттер
|
Жаңа
білім
|
Мәтінмен
жұмыс
Бұл мемлекеттердің 50-60
жылдардағы табысты экономикалық дамуының себептері
қандай?
Германия
|
Италия
|
Жапония
|
|
|
|
Қорытынды
ой
|
«Серпілген
сұрақтар»
-
Неліктен бұл елдер
осы аймақтағы экономикалық жетекші мемлекеттерге
айналды?
-
Бұл мемлекеттердің
табысты экономикалық дамуының себептері
қандай?
Бейне көрініспен
жұмыс
«Тайваньдағы
экономикалық ғажайып» бейне материалын көру
немесе Оқушылар Оңтүстік- Шығыс Азия елдерінде: Сингапур, Гонконг,
Оңтүстік Корея және Тайваньдағы экономикалық ғажайыптың себептері
туралы болжам жасайды
Тапсырма
Осы елдер
арасында не ортақ?
Тайвань Оңтүстік
Корея Гонконг Сингапур
Картамен
жұмыс
«АЗИЯ
ЖОЛБАРЫСТАРЫ» - 1960-шы жылдардың басынан
бастап 1990-шы жылдарға дейін экономикалық дамудың өте жоғары
қарқынын көрсеткен Корея Республикасы, Тайвань, Сингапур, Сянган
елдері экономикаларының
атауы
Кестемен
жұмыс
Бөлімдер
|
Гонконг
|
Сингапур
|
Оңтүстік
Корея
|
Тайвань
|
Экономика
|
|
|
|
|
Саясат
|
|
|
|
|
Қоғам
|
|
|
|
|
Жетекшісі
|
|
|
|
|
Ұқсастық
|
|
|
|
|
Қорытынды
|
|
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі
идеяны анықтайды
Дескриптор: Оңтүстік-Шығыс Азия елдерінде:
Сингапур, Гонконг, Оңтүстік Корея және Тайваньдағы экономикалық
ғажайыптың 2-3 (гипотезаларын) себептерін
атау
Дескриптор: Зерттелетін елдердің
экономикалық моделінің екі ұқсастығы мен айырмашылығын
табу
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Екі жұлдық,бір
ұсыныс»
Өзін-өзі
бағалау
|
Ақпараттық
мәтін
!!!!!!!!!!!!!!!!Қажет еткен әріптестер
үшін....бағалар
87027984413
Таратпа
материалдар
Ақпараттық
мәтіндер
Суреттер
https://www.youtube.com/watch?v=-y3hbbm23gY
карта
Тақырып
тық
кесте
|
Бекіту
|
Сабақты
қорытындылау
Неліктен
«Азиялықсерпіліс»
мүмкінболды?
Үйге
тапсырма
"Қазақстанның
"азиялық барыс"атануға мүмкіндігі бар ма?"Ия / жоқ,
неге?
Кем дегенде 3 дәлел
келтіріңіз. Бұл жұмысты үй тапсырмасының нұсқасы ретінде
жалғастыруға, сондай-ақ "Азия барысы"постерін жасауға
болады.
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
Дескриптор: Қазақстанның табысты
экономикалық дамуының 2-3 жолын
ұсынады
|
«Ең үздік
жауап»
|
Ақпараттық
карточка
|
Кері
байланыс
|
Білгенбіз. Білгіміз келді.
Білдік.
Қандай қиындықтар
(проблемалар) туындады (бастан кешірдіңіз)?
Неліктен?
Олар қалай
еңсерілді?
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|