«Азиялық серпіліс» неліктен мүмкін болды?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Азиялық серпіліс» неліктен мүмкін болды?

Материал туралы қысқаша түсінік
«Азиялық серпіліс» неліктен мүмкін болды? тұралы мәлімет жинағы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

Циолковский атындағы №84 ЖОББМ

Пәні:

Дүние жүзі тарихы

Бөлім:

ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Азия елдерінің даму ерекшеліктері

Педагогтің аты-жөні:

Жанысбаева Э

Күні:

20.02.23ж

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Азиялық серпіліс» неліктен мүмкін болды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

9.4.1.5 Оңтүстік - Шығыс Азия мемлекеттерінің қарқынды экономикалық дамуына ықпал ететін негізгі факторларды талдау;


Сабақтың мақсаты

Оңтүстік - Шығыс Азия мемлекеттерінің қарқынды экономикалық дамуына ықпал ететін негізгі факторларды талдау;


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Тақырыпқа шығу

- «жаңа индустриалды елдер» дегенді қалай түсінесіңдер?

Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын хабарлайды

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Тақырып

тық суреттер

Жаңа білім



Мәтінмен жұмыс

Бұл мемлекеттердің 50-60 жылдардағы табысты экономикалық дамуының себептері қандай?

Германия

Италия

Жапония






Қорытынды ой

«Серпілген сұрақтар»

  1. Неліктен бұл елдер осы аймақтағы экономикалық жетекші мемлекеттерге айналды?

  2. Бұл мемлекеттердің табысты экономикалық дамуының себептері қандай?

Бейне көрініспен жұмыс

«Тайваньдағы экономикалық ғажайып» бейне материалын көру
немесе Оқушылар Оңтүстік- Шығыс Азия елдерінде: Сингапур, Гонконг, Оңтүстік Корея және Тайваньдағы экономикалық ғажайыптың себептері туралы болжам жасайды

Тапсырма

Осы елдер арасында не ортақ?

Тайвань Оңтүстік Корея Гонконг Сингапур

Картамен жұмыс

«АЗИЯ ЖОЛБАРЫСТАРЫ» -
1960-шы жылдардың басынан бастап 1990-шы жылдарға дейін экономикалық дамудың өте жоғары қарқынын көрсеткен Корея Республикасы, Тайвань, Сингапур, Сянган елдері экономикаларының атауы

Рисунок 1

Кестемен жұмыс

Бөлімдер

Гонконг

Сингапур

Оңтүстік

Корея

Тайвань

Экономика





Саясат





Қоғам





Жетекшісі





Ұқсастық





Қорытынды



Мәтінмен жұмыс




Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды





Дескриптор:
Оңтүстік-Шығыс Азия елдерінде: Сингапур, Гонконг, Оңтүстік Корея және Тайваньдағы экономикалық ғажайыптың 2-3 (гипотезаларын) себептерін атау
















Дескриптор: Зерттелетін елдердің экономикалық моделінің екі ұқсастығы мен айырмашылығын табу


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»












ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады












«Екі жұлдық,бір ұсыныс»




Өзін-өзі бағалау



Ақпараттық мәтін


!!!!!!!!!!!!!!!!Қажет еткен әріптестер үшін....бағалар

87027984413





Таратпа материалдар






Ақпараттық мәтіндер



Суреттер


https://www.youtube.com/watch?v=-y3hbbm23gY




карта







Тақырып

тық кесте






Бекіту


Сабақты қорытындылау

Неліктен «Азиялықсерпіліс» мүмкінболды?

Үйге тапсырма

"Қазақстанның "азиялық барыс"атануға мүмкіндігі бар ма?"Ия / жоқ, неге?

Кем дегенде 3 дәлел келтіріңіз. Бұл жұмысты үй тапсырмасының нұсқасы ретінде жалғастыруға, сондай-ақ "Азия барысы"постерін жасауға болады.


Сабақтың тақырыбын қорытындылау

Дескриптор: Қазақстанның табысты экономикалық дамуының 2-3 жолын ұсынады


«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка






Кері байланыс

Білгенбіз. Білгіміз келді. Білдік.

Қандай қиындықтар (проблемалар) туындады (бастан кешірдіңіз)?  Неліктен?

Олар қалай еңсерілді?

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.04.2023
3123
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі