|
Білім беру ұйымының атауы |
Циолковский атындағы №84 ЖОББМ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Дүние жүзі тарихы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Азия елдерінің даму ерекшеліктері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Жанысбаева Э |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
20.02.23ж |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Азиялық серпіліс» неліктен мүмкін болды? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.4.1.5 Оңтүстік - Шығыс Азия мемлекеттерінің қарқынды экономикалық дамуына ықпал ететін негізгі факторларды талдау; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оңтүстік - Шығыс Азия мемлекеттерінің қарқынды экономикалық дамуына ықпал ететін негізгі факторларды талдау;
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Тақырыпқа шығу
- «жаңа индустриалды елдер» дегенді қалай түсінесіңдер? Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын хабарлайды |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
Тақырып тық суреттер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Мәтінмен жұмыс Бұл мемлекеттердің 50-60 жылдардағы табысты экономикалық дамуының себептері қандай?
«Серпілген сұрақтар»
Бейне көрініспен жұмыс
«Тайваньдағы
экономикалық ғажайып» бейне материалын көру Тапсырма Осы елдер арасында не ортақ? Тайвань Оңтүстік Корея Гонконг Сингапур
Картамен жұмыс
«АЗИЯ
ЖОЛБАРЫСТАРЫ» -
Кестемен жұмыс
|
Мәтінмен жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды
Дескриптор:
Дескриптор: Зерттелетін елдердің экономикалық моделінің екі ұқсастығы мен айырмашылығын табу
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Екі жұлдық,бір ұсыныс»
Өзін-өзі бағалау
|
Ақпараттық мәтін
!!!!!!!!!!!!!!!!Қажет еткен әріптестер үшін....бағалар 87027984413
Таратпа материалдар
Ақпараттық мәтіндер
Суреттер
https://www.youtube.com/watch?v=-y3hbbm23gY
карта
Тақырып тық кесте
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Неліктен «Азиялықсерпіліс» мүмкінболды? Үйге тапсырма "Қазақстанның "азиялық барыс"атануға мүмкіндігі бар ма?"Ия / жоқ, неге? Кем дегенде 3 дәлел келтіріңіз. Бұл жұмысты үй тапсырмасының нұсқасы ретінде жалғастыруға, сондай-ақ "Азия барысы"постерін жасауға болады.
|
Сабақтың тақырыбын қорытындылау Дескриптор: Қазақстанның табысты экономикалық дамуының 2-3 жолын ұсынады
|
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
Білгенбіз. Білгіміз келді. Білдік. Қандай қиындықтар (проблемалар) туындады (бастан кешірдіңіз)? Неліктен? Олар қалай еңсерілді? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Азиялық серпіліс» неліктен мүмкін болды?
«Азиялық серпіліс» неліктен мүмкін болды?
|
Білім беру ұйымының атауы |
Циолковский атындағы №84 ЖОББМ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Дүние жүзі тарихы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Азия елдерінің даму ерекшеліктері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Жанысбаева Э |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
20.02.23ж |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Азиялық серпіліс» неліктен мүмкін болды? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.4.1.5 Оңтүстік - Шығыс Азия мемлекеттерінің қарқынды экономикалық дамуына ықпал ететін негізгі факторларды талдау; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оңтүстік - Шығыс Азия мемлекеттерінің қарқынды экономикалық дамуына ықпал ететін негізгі факторларды талдау;
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Тақырыпқа шығу
- «жаңа индустриалды елдер» дегенді қалай түсінесіңдер? Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын хабарлайды |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
Тақырып тық суреттер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Мәтінмен жұмыс Бұл мемлекеттердің 50-60 жылдардағы табысты экономикалық дамуының себептері қандай?
«Серпілген сұрақтар»
Бейне көрініспен жұмыс
«Тайваньдағы
экономикалық ғажайып» бейне материалын көру Тапсырма Осы елдер арасында не ортақ? Тайвань Оңтүстік Корея Гонконг Сингапур
Картамен жұмыс
«АЗИЯ
ЖОЛБАРЫСТАРЫ» -
Кестемен жұмыс
|
Мәтінмен жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды
Дескриптор:
Дескриптор: Зерттелетін елдердің экономикалық моделінің екі ұқсастығы мен айырмашылығын табу
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Екі жұлдық,бір ұсыныс»
Өзін-өзі бағалау
|
Ақпараттық мәтін
!!!!!!!!!!!!!!!!Қажет еткен әріптестер үшін....бағалар 87027984413
Таратпа материалдар
Ақпараттық мәтіндер
Суреттер
https://www.youtube.com/watch?v=-y3hbbm23gY
карта
Тақырып тық кесте
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Неліктен «Азиялықсерпіліс» мүмкінболды? Үйге тапсырма "Қазақстанның "азиялық барыс"атануға мүмкіндігі бар ма?"Ия / жоқ, неге? Кем дегенде 3 дәлел келтіріңіз. Бұл жұмысты үй тапсырмасының нұсқасы ретінде жалғастыруға, сондай-ақ "Азия барысы"постерін жасауға болады.
|
Сабақтың тақырыбын қорытындылау Дескриптор: Қазақстанның табысты экономикалық дамуының 2-3 жолын ұсынады
|
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
Білгенбіз. Білгіміз келді. Білдік. Қандай қиындықтар (проблемалар) туындады (бастан кешірдіңіз)? Неліктен? Олар қалай еңсерілді? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















