Материалдар / Азияның саяси картасы және аймақтары

Азияның саяси картасы және аймақтары

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қазан 2018
476
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

2География 11 сынып
Сабақ тақырыбы:Азияның саяси картасы және аймақтары

Жалпы мақсат:Тақырыпты зерттеу арқылы ой өрістерін дамыту
Сабақтың мақсаттарыОқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Күтілентін нәтижесі:Оқушылар табиғат құбылыстары туралы мәліметтер қалай жинақталғаны жайлы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді.
Негізгі идеялар:Сабаққа қызығушылығын арттыру
Сабақта қолданылатын материалдар:Үлестірмелі материалдар, маркерАКТИнтерактивті тақта
Оқыту әдістері:Интерактивті оқыту әдістеріМиға шабуылСтикерлі диалог Жұпты әңгімеЖигсо әдісі
  • Топтық жұмыс
  • Жұптық жұмыс
  • Шығармашылық жұмыс
  • Дерек көздері:«География» берілген материалдар:

    Тапсырмалар:І. Үй тапсырмасын сұрау.ІІ. Ой қозғау. ІІІ. Мағынаны тану.ІV. Топтық жұмыс.V. Шығармашылық тапсырма




    Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы)

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    «Мозайка» әдісі бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлу топқа бөліп психологиялық ахуал қалыптастырдымОқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу


    I.Үй тапсырмасын сұрау (3 мин) «Миға шабуыл» әдісі

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіруСлайдта берілген сұрақтарға жауап беру, Мұғалім берген тапсырманы орындау




    II.Ой қозғау Стикердегі диалог» әдісін пайдалану арқылы өткен тақырыпты қайталау және жаңа сабақтың тақырыбын ашу

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Тақтадағы тапсырмаларда көрсетілген мәтінмен жұмыс жасау,і әр топ берілген тапсырмадағы етістіктті табу керек. Топтар сағат тілі бағытымен келесі топқа ауысып, ол топтың берілген тапсырмалар мен жұлдызды аспан туралы тауып оны компьютерге енгізіп, бір-біріне көрсетіп отырды.. Келесі топқа тағы да ауысып, осыны қайталады. Өз топтарына келіп, басқа топтың ұсыныстарын оқу барысында әңгіме-дебат болдыОқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білуТоппен жұмыс жасау




    III Мағананы ашу: «Азияның саяси картасы және аймақтары» тақырыбын «Жұптық әңгіме» әдісін пайдаландым арқылы меңгерту /10 мин/
    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Бұл әдіс арқылы оқушы мен оқушы арасында «Жақын арадағы даму аймағы»(ЖАДА)(Выготский) қалыптасты. Себебі: әр жұп түсінбеген немесе қиындық тудырған сұрақтарын бір-біріне қою арқылы жұптасып, жауап іздеді, талқылады, жаңа тақырыпты бірі-біріне түсіндіредіОқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға салады.


    IV.Топпен жұмыс (8 мин) «Жигсо әдісі» арқылы жалыпы бүгінгі сабақты меңгерту іс-әрекеті
    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Тапсырманы орындау үшін топ ішінде және көрші топпен ақылдаса отырып шешім табуға болады. Бұл әдісті қолданғандағы мақсатым оқушыларға тапсырманы сұрақ күйінде беріп, сұрақтың жауабын өз білімдеріне сүйене отырып жеке, жұппен, топпен талқылап, келесі топпен ақылдасып, бір- бірлерінің пікірлерін тыңдап тапсырманы өздігінен орындап шығу.

    Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара тапсырмаларды орындайды
    - Осы көрсетілген тақырып төңірегінде әр топ өз ойларын ортаға салар отып, талдау керек. Өз ойларын ашық түрде айту керек

    V.Сергіту сәті: (1 мин)
    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалауБерілген тапсырманы орындау






    VI.Шығармашылық тапсырма«Тақырыпты мен былай түсінеміз (карта мен кітаппен жұмыс, талдау, бағалау) (10 мин)

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратадыОқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын сурет арқылы жеткізу






    VII.Қорытындылау: (сұрақ-жауап) (3 мин)
  • Бұл сабақты мен қалай түсіндім?
  • Азияның саяси картасы қанда?
  • Өздігінен білім алудың әдістері қандай?
  • Білімді өмірлік тәжірибеде қолдану деген не?
  • Алған білімнің не үшін қажет деп ойлайсыңдар?
  • VIII.Рефлексия:Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
    IX.Бағалау:Өзін-өзі бағалау (2 мин)Блоб ағашы, бағалау парақшаларыСтикерлер ,жетондар
    X.Үй тапсырмасы:Оқулық бойынша тапсырма









    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ