Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
Қызығушылықты
ояту
5-минут
Өткен білімді еске
түсіру
5-минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен амандасу,
түгендеу
Психологиялық ахуал
туғызу
«Шаттық
шеңбері»
Оқушылар «Электрон» әдісі
арқылы топқа бөлінеді
1-топ
Зерттеушілер
2-топ
Ізденушілер
3-топ
Модельдеушілер
Үй тапсырмасын
сұрау
Оқушыларға «Wordwall» платформасы арқылы тапсырма
беріліп, үй тапсырмасы
сұралады
Күкірт қосылыстарында қандай тотығу дәрежесін
көрсетеді?
Күкірт қышқылының құрамында қанша пайыз
күкірт бар?
Концентрациялы күкірт
қышқылы
Күкірт
қышқылы
күкірт қышқылы қандай тұздар
түзеді?
Сульфат ионды
анықтайды
|
Оқушылар бейнежазбадағы
көрсетілген іс-қимылдарды жасап,топқа
бөлінеді
Оқушылар экрандағы өткен сабақ
бойынша сұрақтарға жауап
береді
|
Оқушылар экрандағы көрсетілген
жаттығуларды жасайды
Дискриптор:
Оқушылар өткен сабақ бойынша сұрақтарға жауап
береді.Алдыңғы сабақты
пысықтайды.
Жалпы балл
-1балл
|
Интерактивті
тақта,
Электрон тәріздес қиылған
қағаз қиындылары
https://wordwall.net/ru/resource/67788653/копия-күкірт-қышқылы
|
Жаңа
білім
5-минут
Сабақтың
ортасы
5-минут
5-минут
5-минут
5-минут
Сабақты
бекіту
5-минут
|
Ұжымдық
жұмыс.Жаңа сабақ бойынша оқушыларға
түсініктеме беріліп, азот құрылысы туралы
түсіндіріледі.
1-ші
тапсырма. Топтық
жұмыс.
«Құрастыр, одан кейін жауап
бер» әдісі.
№11 зертханалық
тәжірибе «Азот молекуласының моделі» Оқушылар шарлар көмегімен азот
молекуласынының шарөзекті моделін
құрастырады.
2-ші тапсырма.Топтық жұмыс
«Ноутбук» әдісі
1-топ. Азоттың адам үшін маңызын
түсіндіреді.
2-топ. Азоттың табиғаттағы
айналымына талдау жасайды.
3-топ.Азоттың табиғаттағы айналымына
талдау жасау
3-ші тапсырма Жұптық жұмыс
«Аквариум» әдісі
Бос орынды
толтырыңыз.Химиялық
диктант
3-ші тапсырма Жеке жұмыс
«Socrative» платформасы арқылы оқушыларға тест тапсырмалары
беріледі
Сұрақтарға «Дұрыс», «Бұрыс»
деп жауап береді
Азоттың сыртқы қабатындағы электрон
саны-5 Д
Азоттың қайнау
температурасы-183 Б
Азоттың ең төменгі тотығу дәрежесі
-3 Д
Азотпен бөлме температурасында әрекеттесетін
металл-Литий Д
Азоттың салыстырмалы атомдық
массасы-28 Б
Азоттың ауадағы көлемдік үлесі
78 Д
Азот молекуласындағы
байланыс донорлы-акцепторлы
Б
Азоттың сутекпен салыстырғандағы тығыздығы
14 Д
Сабақты
бекіту
Оқушыларға қышқыл сілтілері
беріледі.
|
Оқушылар жаңа сабақ бойынша мәліметті
тыңдап, тапсырма
орындайды.
Оқушылар шарлар көмегімен азот
молекуласынының шарөзекті моделін
құрастырады.
Әр топ өзіне берілген сұрақтар
бойынша топ болып тапсырманы орындайды және постер
қорғайды
Оқушылар балық артында
жасырылған химиялық диктант тапсырмасын орындайды,жұп болып
сұрақтарға жауап береді
Оқушылар ұялы телефондары
арқылы берілген тапсырманы
орындайды.
Оқушылар қышқыл сілтілерін
сәйкестендіреді.
|
Дискриптор
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділік
танытады
Дескриптор: · Азот
молекуласының шарөзекті моделін
құрастырады.
Жалпы
балл:
1балл
Дескриптор:
Азоттың адам үшін маңызын
түсінеді.Табиғаттағы азоттың айналым бағытын көрсетіп, азоттың
табиғаттағы айналым кезіндегі үдерістер атауын
жазады.
Жалпы
балл:
2балл
Дескриптор
Оқушылар балық артында
жасырылған сәйкестендіру тапсырмасын
орындайды,
Жалпы балл: 2
балл
Дескриптор
Оқушылар ұялы телефон арқылы
тест жұмысын орындайды.Бір дұрыс жауапты
белгілейді
Жалпы балл: 2
балл
Дескриптор
Оқушылар қышқыл сілтілерін
сәйкестендіріп, анықтайды
Жалпы балл: 2
балл
|
Интерактивті
тақта,
Үлестірмелі
қағаздар
Интерактивті
тақта
Оқулық
Қосымша
мәліметтер
https://b.socrative.com/teacher/#edit-quiz/75034044
|
Кері
байланыс
3-минут
|
Оқушылардан «Білім
шамы» әдісі арқылы кері байланыс
алынады.
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты
болды
Бұл ... қиындық
туғызды
Осы ... мені
ойландырды
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар
өз-өздерін «Фотоаппарат» әдісі арқылы
бағалайды
|
Жауап
парағы,
Транспортир тәріздес қиылған
қағаз
|