Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Азот. №11 зертханалық тәжірибе «Азот молекуласының моделі»
|
Бөлім:
Section: |
9.3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) -топ элементтері және олардың қосылыстары
9.3A 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) group elements and their compounds |
|
Педагогтің аты-жөні:
Teacher's name: |
Скакова Г.К.
Skakova G.K. |
|
Күні:
Date: |
|
|
Сыныбы: 9
Class: 9 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Number of participants: Number of absentees: |
|
Сабақтың тақырыбы:
The topic of the lesson: |
Азот. №11 зертханалық тәжірибе «Азот молекуласының моделі»
Nitrogen. Laboratory experiment №11 "Nitrogen molecule model" |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
Learning objectives according to the curriculum |
9.2.1.15-азоттың қасиеттерін және табиғаттағы азот айналымын түсіндіру
9.2.1.15 Explain the properties of nitrogen and nitrogen cycle in nature |
|
Сабақтың мақсаты:
The purpose of the lesson:
|
Барлық оқушылар үшін: Азоттың қасиеттерін анықтайды. Көпшілік оқушылар үшін: Табиғаттағы азот айналымдарын сипаттайды. Кейбір оқушылар үшін: Азот молекуласының моделін жасайды
For all students: Determines the properties of nitrogen. For most students: Describes nitrogen cycles in nature. For some students: Creates a model of the nitrogen molecule |
Сабақтың барысы:
Course of the lesson:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты Lesson period/Time
|
Педагогтің іс-әрекеті
Actions of the teacher |
Оқушының іс-әрекеті
Actions of the student |
Бағалау
Assessment |
Ресурстар
Resources |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту
The beginning of the lesson Arousing interest
|
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.
Топ ережесін еске түсіру.
Топтастыру.
Organization period: (U) Creating a positive atmosphere by wishing each other good sentiments via the "Flower wishes" method.
Remember the rules of the group.
Grouping.
|
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I – Үшбұрыштар тобы II – Дөңгелектер тобы III – Төртбұрыштар тобы
Organization of combining students into groups: Group students into 3 groups with the help of figures. I - Group of triangles II – Group of wheels III - Group of quadrilaterals |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.
Purpose: to direct students to express ideas or wishes, to develop listening skills, as well as to balance the teaching conditions by involving all students. Effectiveness: brings students closer by wishing each other, raises their mood, and awakens brotherhood. |
Фигуралар салынған конверт
An envelope with figures
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
Introduction to the new lesson |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
(M) Collective discussion of thought-provoking questions in order to correlate the new topic with the previous one using the "Brainstorming" method. Students are given the following general questions and types of exercises. Each student shares his thoughts. Complements the opinion of others.
After the students answer the questions and have a collective discussion, the teacher introduces the topic and purpose of the lesson to the students.
|
1.V- топтың негізгі топшасына қандай элементтер кіреді?
2.Азот топшасы элементтерінің сыртқы электрондық қабаты неше?
1. What elements are included in the main subgroup of group V?
2. What is the outer electronic layer of elements of the nitrogen group?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Purpose: To develop critical thinking quickly and functionally. Effectiveness: the student's cognitive skills increase. At the same time, it shows the student the connection of the lesson with life and allows to determine the topic and purpose of the lesson. Differentiation: The "Dialogue and Support" approach to differentiation is seen here. Some students are asked open-ended questions, and some students who need help are asked leading questions in order to guide them to answer in the correct sense. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
"Well done!" Support with words of praise. |
|
Сабақтың ортасы
The middle of the lesson |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді
Gives a task to read the text of a new lesson in the textbook
|
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады
Students read the textbook and get acquainted with supporting words and write them down in their notebooks |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Азоттың қасиеттерін анықтайды.
Descriptor: Total - 3 points 1. Determines the properties of nitrogen. |
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру.
Watch a video on the topic using the Internet. |
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
Performs the task given in the textbook, observes, shows an example. |
1.Тапсырма Азоттың табиғатта айналымын сипаттап береді 1. Task Describes the circulation of nitrogen in nature
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Суретті талдау
Description: Total - 3 points 1. Image analysis |
ДК экраны 9-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері.
PC screen 9th grade textbook. Workbooks
|
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді
Performs the task given in the textbook, observes, shows an example
|
2.Тапсырма Азоттың химиялық қасиетін анықтайды
2. Task Determines the chemical properties of nitrogen
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Қасиеттерін түсіндіреді.
Description: Total - 3 points 1. Explains its properties. |
ДК экраны 9-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері
PC screen 9th grade textbook. Workbooks |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия
End of lesson Excitement. Reflection |
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.
"Incomplete sentence" method. In order to summarize the lesson, the teacher listens to the students' views and reflections on the lesson. Purpose: The student is able to analyze the acquired knowledge. Effectiveness: Determines students' opinion on the topic. Ensures that collected data is valuable. Differentiation: At this stage, the "Final" approach to differentiation is seen. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын.
Individual work: - in today's lesson, I....understood, ...learned out, .... made sure. - what made me happy in class today..... - I would praise myself for... - what I especially liked... - after the lesson I had a n idea of .... - I was lucky today to ... - it's interesting... - ...caused trouble. - something I understood is - now I am able to ... |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
The teacher evaluates students using the "Thumb" method. Well done! Good! Try again!
At the same time, according to the 1-10 point system, students' participation activity is evaluated. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Азот. №11 зертханалық тәжірибе «Азот молекуласының моделі»
Азот. №11 зертханалық тәжірибе «Азот молекуласының моделі»
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Азот. №11 зертханалық тәжірибе «Азот молекуласының моделі»
|
Бөлім:
Section: |
9.3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) -топ элементтері және олардың қосылыстары
9.3A 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) group elements and their compounds |
|
Педагогтің аты-жөні:
Teacher's name: |
Скакова Г.К.
Skakova G.K. |
|
Күні:
Date: |
|
|
Сыныбы: 9
Class: 9 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Number of participants: Number of absentees: |
|
Сабақтың тақырыбы:
The topic of the lesson: |
Азот. №11 зертханалық тәжірибе «Азот молекуласының моделі»
Nitrogen. Laboratory experiment №11 "Nitrogen molecule model" |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
Learning objectives according to the curriculum |
9.2.1.15-азоттың қасиеттерін және табиғаттағы азот айналымын түсіндіру
9.2.1.15 Explain the properties of nitrogen and nitrogen cycle in nature |
|
Сабақтың мақсаты:
The purpose of the lesson:
|
Барлық оқушылар үшін: Азоттың қасиеттерін анықтайды. Көпшілік оқушылар үшін: Табиғаттағы азот айналымдарын сипаттайды. Кейбір оқушылар үшін: Азот молекуласының моделін жасайды
For all students: Determines the properties of nitrogen. For most students: Describes nitrogen cycles in nature. For some students: Creates a model of the nitrogen molecule |
Сабақтың барысы:
Course of the lesson:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты Lesson period/Time
|
Педагогтің іс-әрекеті
Actions of the teacher |
Оқушының іс-әрекеті
Actions of the student |
Бағалау
Assessment |
Ресурстар
Resources |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту
The beginning of the lesson Arousing interest
|
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.
Топ ережесін еске түсіру.
Топтастыру.
Organization period: (U) Creating a positive atmosphere by wishing each other good sentiments via the "Flower wishes" method.
Remember the rules of the group.
Grouping.
|
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I – Үшбұрыштар тобы II – Дөңгелектер тобы III – Төртбұрыштар тобы
Organization of combining students into groups: Group students into 3 groups with the help of figures. I - Group of triangles II – Group of wheels III - Group of quadrilaterals |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.
Purpose: to direct students to express ideas or wishes, to develop listening skills, as well as to balance the teaching conditions by involving all students. Effectiveness: brings students closer by wishing each other, raises their mood, and awakens brotherhood. |
Фигуралар салынған конверт
An envelope with figures
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
Introduction to the new lesson |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
(M) Collective discussion of thought-provoking questions in order to correlate the new topic with the previous one using the "Brainstorming" method. Students are given the following general questions and types of exercises. Each student shares his thoughts. Complements the opinion of others.
After the students answer the questions and have a collective discussion, the teacher introduces the topic and purpose of the lesson to the students.
|
1.V- топтың негізгі топшасына қандай элементтер кіреді?
2.Азот топшасы элементтерінің сыртқы электрондық қабаты неше?
1. What elements are included in the main subgroup of group V?
2. What is the outer electronic layer of elements of the nitrogen group?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Purpose: To develop critical thinking quickly and functionally. Effectiveness: the student's cognitive skills increase. At the same time, it shows the student the connection of the lesson with life and allows to determine the topic and purpose of the lesson. Differentiation: The "Dialogue and Support" approach to differentiation is seen here. Some students are asked open-ended questions, and some students who need help are asked leading questions in order to guide them to answer in the correct sense. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
"Well done!" Support with words of praise. |
|
Сабақтың ортасы
The middle of the lesson |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді
Gives a task to read the text of a new lesson in the textbook
|
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады
Students read the textbook and get acquainted with supporting words and write them down in their notebooks |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Азоттың қасиеттерін анықтайды.
Descriptor: Total - 3 points 1. Determines the properties of nitrogen. |
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру.
Watch a video on the topic using the Internet. |
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
Performs the task given in the textbook, observes, shows an example. |
1.Тапсырма Азоттың табиғатта айналымын сипаттап береді 1. Task Describes the circulation of nitrogen in nature
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Суретті талдау
Description: Total - 3 points 1. Image analysis |
ДК экраны 9-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері.
PC screen 9th grade textbook. Workbooks
|
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді
Performs the task given in the textbook, observes, shows an example
|
2.Тапсырма Азоттың химиялық қасиетін анықтайды
2. Task Determines the chemical properties of nitrogen
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Қасиеттерін түсіндіреді.
Description: Total - 3 points 1. Explains its properties. |
ДК экраны 9-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері
PC screen 9th grade textbook. Workbooks |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия
End of lesson Excitement. Reflection |
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.
"Incomplete sentence" method. In order to summarize the lesson, the teacher listens to the students' views and reflections on the lesson. Purpose: The student is able to analyze the acquired knowledge. Effectiveness: Determines students' opinion on the topic. Ensures that collected data is valuable. Differentiation: At this stage, the "Final" approach to differentiation is seen. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын.
Individual work: - in today's lesson, I....understood, ...learned out, .... made sure. - what made me happy in class today..... - I would praise myself for... - what I especially liked... - after the lesson I had a n idea of .... - I was lucky today to ... - it's interesting... - ...caused trouble. - something I understood is - now I am able to ... |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
The teacher evaluates students using the "Thumb" method. Well done! Good! Try again!
At the same time, according to the 1-10 point system, students' participation activity is evaluated. |
|
шағым қалдыра аласыз

















