Азот және оның оксидтері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Азот және оның оксидтері

Материал туралы қысқаша түсінік
Азот және оның оксидтері
Материалдың қысқаша нұсқасы


Г. Титов атындағы №54 ЖОМ КММ



Сабақтың тақырыбы: Азот және оның оксидтері

Күні:23.11.18ж

Мұғалімнің есімі: К.Бекбауова

Сынып: 9 «Б,В»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқуға негізделген мақсаты

Азот және оның оксидтерін интерпретациялау

Барлық оқушылармен күтілетін нәтиже

Барлығы: Азоттың п. ж.орнын біледі.

Көпшілігі: Азот оксидтерін салыстырады

Кейбіреуі: табиғаттағы айналымы мен қолданылуын ажыратады.

Бағалау критерийлері


Құндылықтарға баулу

Индустрияландыру инновацияларға негізделген экономикалық өсу. Мәңгілік ел

Пәнаралық байланыс

Математика, физика

Тілдік мақсат

Оқушылар: Берілген тақырып бойынша жеке көзқарастарын басқалардың көзқарастарымен салыстыра алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер: үш еселі байланыс, инертті атмосфера

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: азот-nitrogen, аммиак-ammonia, мүсәтір-нашатырь-

Талқылауға арналған тармақтар: Азот қосылыстарының адам өміріндегі маңызы қандай?

Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба?өмірде қажеттілік маңызы болғандықтан, қолдана білуге үйренеді

Жазылым бойынша ұсыныстар:Химиядан өзіндік жұмыс дәптерімен,сөздік дәптермен жұмыс жүргізу.


Алдыңғы оқу

Ауа құрамында кездесуін біледі

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар


Басталуы (Кіріспе)


(5 мин)

Сәлемдесу, түгелдеу. «Шаттық шеңберін» құру. Топтастыру.

Үй тапсырмасын тексеру.

«иә, жоқ» әдісі.

Сұрақ-жауаптар

Есептер жинағы, тест кітапшалары

Ортасы (25 мин)










Серпілген сауалдар әдісі:

1.Азот топшасының валенттілік электрондарының формуласы қандай?

2. Азоттың оттегімен, хлрмен, сутегімен салыстырмалы тығыздығы қандай?

3. Азоттың химиялық белсенділігі не себепті төмен болады?

Ббб кестесі арқылы қалыптастырушы бағалаймын

Дискриптор

Периодтық кестедегі орнын біледі

Энергетикалық деңгейге орналастарады.

Кубизм әдісі

1.Мына қосылыстардағы азоттың массалық үлесі қандай?

Ca(NO3)2, NaNO3, KNO3, NO2, NH3, CO(NH2)2

2. Көлемі 100л ауада қанша азот бар? (97,5г)

3. Көлемі 1л суда 6,8*10-4 моль азот ерісе, 10л суда қанша грамм азот болады? (0,19г)

Дескриптор

Есептің шартын жазады

Алгоритімін құрады

Массаларын қойып есептейді

Жауабын жазады

Бас бармақ әдісі арқылы қалыптастырушы бағалаймын

Оқулық, жұмыс дәптері, есептер жинағы, анықтамалық кітапша

Соңы (10мин)

8 -жаттығу.Өз байқауларына және анықтамалыққа сүйене отырып,берілген заттардың қасаиеттерін сипаттаңдар:

Оқушылар білімін кері байланыс арқылы қорытынды жасалды.

1.Сіз бүгін нені білдіңіз?

2.Сіз үшін не тиімді болды?

3. Қандай тапсырманы орындау қиынға соқты?

Оқушылар өз пікірлерін айтып,сабақ қорытындыланды.

Өз ойларын білім ағашына стикер арқылы білдіру.Оқушыларды бағалау парақшалары арқылы бағалаймын.

Үйге тапсырма: есептер шығару

Оқулық, жұмыс дәптері, есептер жинағы

Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?


Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Білім, білік, дағды, түсінік,


Серпілген сауалдар арқылы сұрақтар қоямын.

Кубизм әдісі арқылы сандық есептер шығарылады.

Бас бармақ, ббб кестесі арқылы қалыптастырушы бағалаймын.


Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және қорғау ережелері

АКТ мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

Рефлексия

Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?






Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.


2.



Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.


2.



Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?









Тексерілді: ДОЖЖО



132

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.01.2019
979
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі