|
Г. Титов атындағы №54 ЖОМ КММ |
Сабақтың тақырыбы: Азот және оның оксидтері |
||||
|
Күні:23.11.18ж |
Мұғалімнің есімі: К.Бекбауова |
||||
|
Сынып: 9 «Б,В» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Оқуға негізделген мақсаты |
Азот және оның оксидтерін интерпретациялау |
||||
|
Барлық оқушылармен күтілетін нәтиже |
Барлығы: Азоттың п. ж.орнын біледі. |
||||
|
Көпшілігі: Азот оксидтерін салыстырады |
|||||
|
Кейбіреуі: табиғаттағы айналымы мен қолданылуын ажыратады. |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||
|
Құндылықтарға баулу |
Индустрияландыру инновацияларға негізделген экономикалық өсу. Мәңгілік ел |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика, физика |
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Берілген тақырып бойынша жеке көзқарастарын басқалардың көзқарастарымен салыстыра алады. |
||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: үш еселі байланыс, инертті атмосфера |
|||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: азот-nitrogen, аммиак-ammonia, мүсәтір-нашатырь- |
|||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: Азот қосылыстарының адам өміріндегі маңызы қандай? |
|||||
|
Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба?өмірде қажеттілік маңызы болғандықтан, қолдана білуге үйренеді |
|||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар:Химиядан өзіндік жұмыс дәптерімен,сөздік дәптермен жұмыс жүргізу. |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Ауа құрамында кездесуін біледі |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы (Кіріспе) (5 мин) |
Сәлемдесу, түгелдеу. «Шаттық шеңберін» құру. Топтастыру. Үй тапсырмасын тексеру. «иә, жоқ» әдісі. Сұрақ-жауаптар |
Есептер жинағы, тест кітапшалары |
|||
|
Ортасы (25 мин) |
Серпілген сауалдар әдісі: 1.Азот топшасының валенттілік электрондарының формуласы қандай? 2. Азоттың оттегімен, хлрмен, сутегімен салыстырмалы тығыздығы қандай? 3. Азоттың химиялық белсенділігі не себепті төмен болады? Ббб кестесі арқылы қалыптастырушы бағалаймын Дискриптор Периодтық кестедегі орнын біледі Энергетикалық деңгейге орналастарады. Кубизм әдісі 1.Мына қосылыстардағы азоттың массалық үлесі қандай? Ca(NO3)2, NaNO3, KNO3, NO2, NH3, CO(NH2)2 2. Көлемі 100л ауада қанша азот бар? (97,5г) 3. Көлемі 1л суда 6,8*10-4 моль азот ерісе, 10л суда қанша грамм азот болады? (0,19г) Дескриптор Есептің шартын жазады Алгоритімін құрады Массаларын қойып есептейді Жауабын жазады Бас бармақ әдісі арқылы қалыптастырушы бағалаймын
|
Оқулық, жұмыс дәптері, есептер жинағы, анықтамалық кітапша |
|||
|
Соңы (10мин) |
8 -жаттығу.Өз байқауларына және анықтамалыққа сүйене отырып,берілген заттардың қасаиеттерін сипаттаңдар: Оқушылар білімін кері байланыс арқылы қорытынды жасалды. 1.Сіз бүгін нені білдіңіз? 2.Сіз үшін не тиімді болды? 3. Қандай тапсырманы орындау қиынға соқты? Оқушылар өз пікірлерін айтып,сабақ қорытындыланды. Өз ойларын білім ағашына стикер арқылы білдіру.Оқушыларды бағалау парақшалары арқылы бағалаймын. Үйге тапсырма: есептер шығару |
Оқулық, жұмыс дәптері, есептер жинағы |
|||
|
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Білім, білік, дағды, түсінік, |
|
|||
|
Серпілген сауалдар арқылы сұрақтар қоямын. Кубизм әдісі арқылы сандық есептер шығарылады. |
Бас бармақ, ббб кестесі арқылы қалыптастырушы бағалаймын. |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және қорғау ережелері АКТ –мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||
|
Рефлексия Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз? |
|
|||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||
Тексерілді: ДОЖЖО
132
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Азот және оның оксидтері
Азот және оның оксидтері
|
Г. Титов атындағы №54 ЖОМ КММ |
Сабақтың тақырыбы: Азот және оның оксидтері |
||||
|
Күні:23.11.18ж |
Мұғалімнің есімі: К.Бекбауова |
||||
|
Сынып: 9 «Б,В» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Оқуға негізделген мақсаты |
Азот және оның оксидтерін интерпретациялау |
||||
|
Барлық оқушылармен күтілетін нәтиже |
Барлығы: Азоттың п. ж.орнын біледі. |
||||
|
Көпшілігі: Азот оксидтерін салыстырады |
|||||
|
Кейбіреуі: табиғаттағы айналымы мен қолданылуын ажыратады. |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||
|
Құндылықтарға баулу |
Индустрияландыру инновацияларға негізделген экономикалық өсу. Мәңгілік ел |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика, физика |
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Берілген тақырып бойынша жеке көзқарастарын басқалардың көзқарастарымен салыстыра алады. |
||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: үш еселі байланыс, инертті атмосфера |
|||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: азот-nitrogen, аммиак-ammonia, мүсәтір-нашатырь- |
|||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: Азот қосылыстарының адам өміріндегі маңызы қандай? |
|||||
|
Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба?өмірде қажеттілік маңызы болғандықтан, қолдана білуге үйренеді |
|||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар:Химиядан өзіндік жұмыс дәптерімен,сөздік дәптермен жұмыс жүргізу. |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Ауа құрамында кездесуін біледі |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы (Кіріспе) (5 мин) |
Сәлемдесу, түгелдеу. «Шаттық шеңберін» құру. Топтастыру. Үй тапсырмасын тексеру. «иә, жоқ» әдісі. Сұрақ-жауаптар |
Есептер жинағы, тест кітапшалары |
|||
|
Ортасы (25 мин) |
Серпілген сауалдар әдісі: 1.Азот топшасының валенттілік электрондарының формуласы қандай? 2. Азоттың оттегімен, хлрмен, сутегімен салыстырмалы тығыздығы қандай? 3. Азоттың химиялық белсенділігі не себепті төмен болады? Ббб кестесі арқылы қалыптастырушы бағалаймын Дискриптор Периодтық кестедегі орнын біледі Энергетикалық деңгейге орналастарады. Кубизм әдісі 1.Мына қосылыстардағы азоттың массалық үлесі қандай? Ca(NO3)2, NaNO3, KNO3, NO2, NH3, CO(NH2)2 2. Көлемі 100л ауада қанша азот бар? (97,5г) 3. Көлемі 1л суда 6,8*10-4 моль азот ерісе, 10л суда қанша грамм азот болады? (0,19г) Дескриптор Есептің шартын жазады Алгоритімін құрады Массаларын қойып есептейді Жауабын жазады Бас бармақ әдісі арқылы қалыптастырушы бағалаймын
|
Оқулық, жұмыс дәптері, есептер жинағы, анықтамалық кітапша |
|||
|
Соңы (10мин) |
8 -жаттығу.Өз байқауларына және анықтамалыққа сүйене отырып,берілген заттардың қасаиеттерін сипаттаңдар: Оқушылар білімін кері байланыс арқылы қорытынды жасалды. 1.Сіз бүгін нені білдіңіз? 2.Сіз үшін не тиімді болды? 3. Қандай тапсырманы орындау қиынға соқты? Оқушылар өз пікірлерін айтып,сабақ қорытындыланды. Өз ойларын білім ағашына стикер арқылы білдіру.Оқушыларды бағалау парақшалары арқылы бағалаймын. Үйге тапсырма: есептер шығару |
Оқулық, жұмыс дәптері, есептер жинағы |
|||
|
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Білім, білік, дағды, түсінік, |
|
|||
|
Серпілген сауалдар арқылы сұрақтар қоямын. Кубизм әдісі арқылы сандық есептер шығарылады. |
Бас бармақ, ббб кестесі арқылы қалыптастырушы бағалаймын. |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және қорғау ережелері АКТ –мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||
|
Рефлексия Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз? |
|
|||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||
Тексерілді: ДОЖЖО
132
шағым қалдыра аласыз














