Материалдар / "Азот" кіріктірілген сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Азот" кіріктірілген сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақтың жоспары. Мұғалімдерге қажет. Оқушылардың жас ерекшелігін ескеріп, тапсырмалар, оларға сәйкес дескрипторларын құрастыруға көмектеседі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2018
427
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 23.11.18

ІІ тоқсан - Сабақ №6 23/2

Сабақтың тақ-бы:

Азот және оның қосылыстары.

Мақсаты:

Азот атомының құрылысын сипаттау, валенттілік, тотығу дәрежелерін анықтау және оның сутекті қосылысының, оксидтерін, қышқылдарын формулаларын білу, химиялық қасиеттерін талқылап, биологиялық маңызын, ағзаға деген әсерін талдау тиіс.

Күтілетін нәтижесі:

Азоттың негізгі қосылыстарының формуласын біледі, қасиеттерін сипаттайды, қосылыстағы валенттілігі мен тотығу дәрежелерін анықтайды. Реакция теңдеулерін сауатты жазып, есептер шығарады

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қодану, талдау, жинақтау, бағалау

Бағалау критерийлері

  • Азоттың атом құрылысын біледі

  • Азоттың негізгі қосылыстарының формуласын біледді

  • Азоттың табиғатта кездесуі

Сабақ түрі

Жаңа тақырыпты меңгерту, кіріктірілген сабақ

Сілтемелері мен ресурстар

Электронды оқулық, қағаз А3, маркерлер, оқулық



Сабақтың мазмұны


Сабақ кезеңдері


Бағалау критерийлері


Мұғалімнің іс-әрекеті


Оқушының іс-әрекеті

Сабақтың басы - Білу түсіну

І кезең –

қызығуш-ты ояту

(өткен материалды қайталау)

* азоттың атом құрылысын, формуласын білу

* табиғатта таралуын, биологиялық маңызын түсіндіру

1.Ұйымдастыру (психолог ахуал орнату)

«Жоғары деңгейге жету жолы» - тренинг

Бағалау критерийлері беріледі

2. «Тыңдайды, айтады» - мультимедиялық аудиожазба тыңдатқызу

3. А.Лавуазье «азот» деген аталуын берген екен, аудармасы тіршілікке қатысы жоқ дейді. Сіздер қалай ойласыңдар азоттың тіршілікке қатысы бар ма?

Shape1


Shape7


Оқушылар тыңдайды, білгенін, есінде сақтағаның айтады, түсіндіреді, көрсетеді

Биология пәні мұғалімі берген тапсырмалары бойынша білгендерін түсіндіреді

Өзін-өзі дескрипторлар бойынша бағалайды

Сабақтың ортасы - талдау

ІІ кезең – мағынаны түсіну

Оқытудың жаңа әдістері

Көшбасшылық

СТО,

ОүБ

4. Стикерде жазылған формулалар б/ша топтастыру және №1, №2 тапсырма беру:

1) азот тобы

2) азот сутекті және оттекті қосылыстары

3) азот қышқылы

4) нитраттар

Азот қосылыстарының ағзаға деген әсері қандай екен?

4-5 оқушыдан топтасады

«Ойлан, жүптас, бөліс» әдісі бойынша жеке, содан кейін жүпта, топта бір-бірімен жаңа ақпаратпен бөліседі, талдайды

Топ ішінде өзара бағалау бағалау

Биология пәнімен байланыстыру

Сабақтың бекіту - Қолдану, жинақтау

ІІІ кезең -

Ой толғаныс

СТО

Дарынды

5. №3 тапсырма

11,2 л азот литиймен әрекеттескенде неше г литий нитриді түзіледі?

6. Қайталау сұрақтары бойынша қорытындылау


Топ ішінде бірлесіп шығарады.


«Бұрыштар тәсілі» бойынша дұрыс жауап ілініп тұрған бұрышқа топтасып барады




Бағалау

ОүБ

Бағалау критерийлер мен дескрипторлар береді

Өзін-өзі бағалайды

Үйге тапсырма беру

§19

Күнделікке жазу

Кері байланыс жасау



Рефлексия













1 «Кестенің бос торларын толтырыңыз»

Аталуы

формуласы

Азоттың тотығу дәрежесі


NH3


Азот




N2O


Азот (ІІ) оксиді




N2O3



NO2


Азот (V) оксиді




HNO2


Азот қышқылы




NaNO3


Барий нитраты




KNO2




2 «Қай топ жылдам?»

  1. Азоттың: а) сутегімен

ә) литиймен

б) кальциймен

әрекеттесу теңдеулерін жазыңдар, түзілген заттарды атаңдар. Бөлме температурасында азот тек қай металмен әрекеттеседі екен? Азот не үшін қолданады екен?



  1. Мына реакция теңдеулерін аяқтап, типін көрсетіңдер, түзілген заттарды атаңдар:

А) N2 + H2 =

Ә) NH3 + HCl =

Б) NO2 + H2O =



  1. Азот қышқылы: а) магний оксидімен

ә) натрий гидроксидімен

б) мыспен

әрекеттесу теңдеулерін жазыңдар, түзілген заттарды атаңдар. Концентрлі азот қышқылы қандай металдармен мүлдем әрекеттеспейді екен? Неліктен? Металдармен әрекетескенде азот қышқылынан қандай газ бөлінбейді?



  1. Мына нитраттардың айырылу реакцияларын аяқтап, реакция теңдеулердің ұқсастығы мен айырмашылығын түсіндіріңдер:



А) NaNO3 =

Ә) Сu(NO3)2 =

Б) AgNO3 =

3 «Бұрыштар» тәсілі

11,2л азот литиймен әрекеттескенде неше г литий нитриді түзіледі?

4 Бекіту сұрақтары

  1. Азоттың формуласы

  2. Ядро заряды

  3. Неше нейтроны бар?

  4. Тыныс алуға жұмсала ма?

  5. Ауда неше процент?

  6. Тіршілік үшін маңызы қандай?

  7. Адам ағзасына әсері?

  8. Аммиактың формуласы?

  9. Аммиақтағы азоттың тотығу дәрежесі?

  10. Мүсәтір спирті дег не?

  11. Азот қышқылының формуласы?

  12. Қандай металдармен к. Азот қышқылы әрекеттеспейді?

  13. Азот қышқылының тұздары не деп аталады?













Өзін-өзі бағалау

Аты-жөні______________________________ сыныбы _________ күні __________2016ж

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Балл

Білім алушы

Азоттың атом құрылысын сипаттау

Аудиожазбаны мұқият тыңдайды

1

Ядро зарядын айтады

1

Энергетикалық деңгейлер саның анықтайды

1

Электрондардың таралуын атап өтеді

1

Нейтрондардың санын анықтайды

1

Қосылыстардағы элементтердің тотығу дәрежелерін анықтайды

1

Жоғары валенттілікті атап, түсіндіреді

1

Азот қосылыстарының формулаларын есте сақтау

Валенттілігін ескеріп, формуланы жазады

1

Формуланың аталуын жазады

1

Формула бойынша қосылыстарда азоттың тотығу дәрежесін табады

1

Азот қосылыстарының химиялық қасиеттерін талдау, сипаттау

Берілген реакция теңдеулерін аяқтайды

1

Валенттілігін ескеріп, түзілген заттардың формуласын құрастырады

1

Түзілген заттарды атайды

1

Реакция теңдеулерін теңестіреді

1

Сұраққа жауап береді

1

Азот қосылыстарының ағзаға деген әсерін түсіндіреді

1

Реакция теңдеуі бойынша есептеу

Есептің шарттың жазады

1

Есептің сұрағын жазады

1

Реакция теңдеуін жазады, теңестіреді

1

Есептің шешуін көрсетіп, жазады

1

Есептің жауабын тауып, жазады

1

Барлық балл

21



Бағалау шәкілі

Балл саны

Балдың пайыздық мәні

Баға

0

0%

1

1-7

0% - 30%

2

8-14

31% - 66%

3

15-19

67% - 90%

4

20-21

91% - 100%

5











3 Абай Құнанбаев атындағы орта мектебі













Мектепішілік семинар

Кіріктірілген сабақ

Азот және оның қосылыстары

9 «Ә» сынып









Дайындаған және өткізген

Химия пәні мұғалімі

Молдабаева А.А.

Биология пәні мұғалімі

Оразбаев К.А.





Қордай ауылы

2018-2019 жыл



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!