Азот қышқылы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Азот қышқылы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл тақырыбында жазылған қмж жас мамандар үшін таптырмас материал болып табылады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Бөлім

9.3А 17 (VIIА), 16 (VIА), 15 (VIА) , 14 (ІVА) топ элементтері және олардың қосылыстары

Педагогтың Т.А.Ә

Нуралиева А.З

Сынып

9 сынып

Күні


Сабақтың

тақырыбы

§ 38. Азот қышқылы.

13 зертханалық тәжірибе «Азот қышқылының басқа қышқылдармен ортақ қасиеттері»

Оқу бағдрламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.1.4.7 азот қышқылының молекулалық, формулаларын білу және атомдар арасындағы химиялық байланыстардың түзілуін түсіндіру;

9.2.1.18 азоттан азот қышқылын алудың реакция теңдеуін құрастыру;

9.2.1.19 азот қышқылының басқа қышқылдармен жалпы ортақ қасиеттерін зерттеу

Сабақтың мақсаты

- Азот қышқылының молекулалық, формулаларын біледі;

-Атомдар арасындағы химиялық байланыстардың түзілуін түсіндіреді;

-Азоттан азот қышқылын алудың реакция теңдеуін құрастырады

-Азот қышқылының басқа қышқылдармен жалпы ортақ қасиеттерін зерттейді

Құндылықтарға баулу

Оқушылар жаңа тақырып бойынша мәтінді талқылау арқылы өзінің жұмысына жауапкершілікпен қарауға және жоғары жетістіктерге қол жеткізуге ұмтылуға, бір-бірінің пікірін тыңдауға, ынтымақтастықпен жұмыс жасауға қалыптасады

Уақыты

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

5 мин









І.Ұйымдастыру

Сәлемдесу.

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

Үй тапсырмасын сұрау

Үй тапсырмасын сұрау

«Химиялық диктант» әдісі (Ж)


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен, бағалау критерийлерімен таныстырамын







Сұрақтарға жауап береді



Күннің ретін, тақырыпты дәптерге жазады







мадақтау арқылы ынталандыру













Слайд



Ортасы


35 мин





































Мағынаны тану

«Ой шақыру»

Бейнеролик көрсету

- Бұл бейнероликтен нені байқадыңыздар?

- Азот қышқылына қандай химиялық қасиеттер тән? Оқушылардың жауабын тыңдау


Мәтінмен жұмыс

2. «Ойлан, бірік, бөліс» (ТЖ)

1) Құрылысы

2) Қасиеттері

3) Алынуы

4) Қолданылуы



Концептуалды картамен жұмыс




Тапсырма 1

13 зертханалық тәжірибе

«Азот қышқылының басқа қышқылдармен ортақ қасиеттері»

1.Қауіпсіздік техникасының ережелерімен таныстыру

2.Мұғалім нұсқауы

Жұмыс барысы:

1) HNO3 + лакмус + NaOH =

2)CaCO3 + HNO3 =

3) CuO + HNO3 = t

4) Зертханалық жұмыстың бақылаған құбылыстарды жазады

Қорытынды:

Жаңа тақырып көлемінде тапсырма орындатамын

Тапсырма 2

Оқулықпен жұмыс

5 жаттығу

Тапсырма беремін, орындатамын, бақылаймын.








ҚБ тапсырмасын орындатамын



Мұғалімнің түсіндірмесі және оқулықтағы материал бойынша бағдар алады.







Мәтінмен жұмыс

(оқушылар оқулықтағы мәтінді оқып, пайдаланып, ақпаратпен жұмыс жасайды, топтарда талқылайды)

Жеке ойланады,топ болып біріге жұмыс жасайды,басқа топтарға бөліседі, диалогке түседі.

13 зертханалық тәжірибе

«Азот қышқылының басқа қышқылдармен ортақ қасиеттері»

1.ҚТЕ танысу

Жұмыс барысы:

1) HNO3 + лакмус + NaOH =

2)CaCO3 + HNO3 =

3) CuO + HNO3 = t

4) Зертханалық жұмыстың бақылаған құбылыстарды жазады

Қорытындылайды



Жаңа тақырып көлемінде тапсырма орындайды

Тапсырма 2

Оқулықпен жұмыс

5 жаттығу










ҚБ тапсырмасын орындайды






«Мадақтау сөз» арқылы бағалау

















Дескриптор:

-Азот қышқылының басқа қышқылдармен жалпы ортақ қасиеттерін зерттейді










- Азот қышқылының молекулалық, формулаларын біледі;

-Атомдар арасындағы химиялық байланыстардың түзілуін түсіндіреді;

-Азоттан азот қышқылын алудың реакция теңдеуін құрастырады


Видео

https://youtube

Кестелер





9-сынып оқулығы,

Бақылау парағы, кесте, плакат,

Жұмыс дәптері,





Шарөзекті модельдер

Жұмыс дәптері,

9-сынып оқулығы



















Тапсырмалары бар үлестірмелі таратпалар

Соңы

3мин


2 мин

Рефлексия

«Аяқталмаған сөйлем..»

Үйге тапсырма:

§ 38 түсініп оқу

Сабақта меңгергенін ортаға салады

1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылар бағаланады




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.05.2025
218
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі