Азот қышқылы 9 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Азот қышқылы 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Азот қышқылы және оның ерекше қасиеттері туралы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасының Байзақ ауданының білім бөлімінің Нығметулла Киікбаев атындағы мектеп-гимназиясы» КММ

Қысқамерзімді (сабақ) жоспар

Сабақ тақырыбы: §39. Азот қышқылы мен нитраттардың өзіне тән қасиеттері

Бөлім:

9.3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV)-топ элементтері және олардың қосылыстары

Педагогтің аты-жөні:

Мержанова Гүлнәр Айбековна

Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

§39. Азот қышқылы мен нитраттардың өзіне тән қасиеттері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.2.1.20 сұйылтылғанжәне концентрлі азот қышқылының металмен әрекеттесуінің ерекшелігін сипаттау және реакция теңдеулерін құрастыру;

9.2.1.21 нитраттың термиялық айрылуының ерекшелігін түсіндіру, реакция теңдеулерін құрастыру

Сабақтың мақсаты:

Азот қышқылының қасиетімен нитраттардың ыдырауының химиялық реакция теңдеулерін құрастырады.


Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі:

3 мин

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

1.Мұғаліммен амандасады.

ҚБ: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері


Бүгінгі сабақтағы оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұсынамын.

Оқушылар бүгінгі сабақтағы бағалаумен танысады.

ҚБ: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

«Домбыра» суреттері

Топқа бөлу

1 мин


Қоржындағы асықты таңдауға нұсқау беремін

Қоржындағы асық түсіне қарай бірігіп отырады.

ҚБ: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

«Асық» суреттері

*Алдыңғы білімді еске түсіру.

3 мин

Алдыңғы білімді еске түсіру мақсатында оқушыларға «Додекаэдр»де ұсынылған сұрақтарға жауап беруге нұсқау жасаймын

Тапсырма №1.

Сұрақ-жауап.

1. HNO3 сутек атомына қарай негізділігі?

2. Азот қышқылы электролиттік диссоциация дәрежесі бойынша қандай электролит?

3. Азот қышқылы тұншықтырғыш, өткір ....... сұйықтық?

4. Азот қышқылы қандай тотықтырғыш?

5. Азот қышқылы күлгін лакмустың түсін ........ өзгертеді?

Дескриптор:

Бір сұраққа дұрыс жауап [1] балл.

ҚБ: Жарайсыңдар.

9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері «Додекаэдр»

Сабақтың ортасы

Миға шабуыл.

35 мин

Жаңа сабақ

15 мин


Жаңа тақырыпқа сәйкес оқушылардың білетін ақпараттарын (қайталанбау керек) жазуға нұсқау беремін

Жаңа сабақтың тақырыбына сәйкес мақсатын айқындап, тақырыпты түсіндіремін.

1.Концентрлі азот қышқылының қасиеттері

2. Сұйылтылған азот қышқылының қасиеттері.

3.Нитраттардың ыдырауы.

Жаңа сабақ тақырыбы бойынша білетін ақпараттарды А3 жазады. (1,2 сөз).

Жаңа тақырыппен жұмыс жасайды. Қажетті ақпараттарды дәптерге жазып алады.


Ұлт құндылығы: Еліміздегі азот қышқылының тұздары нитраттардың қолданылуы.

ҚБ: Жарайсыңдар.


Азот қышқылы және нитраттар https://emaze.link/@RWTKTYA

9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Интерактивті тақта.

https://www.youtube.com/watch?v=OdTpqrtaY1Y

(1мин)

https://rutube.ru/video/70cb22fc75e2ed5459836e7e7845d78b/?t=9

(2мин)

Виртуалды зертхана

8-11 сынып

-8 мин

ОТ орындауға нұсқау беремін

1-тапсырма

Топтық жұмыс.

«Тарсия»

Топтар бір-бірінің жұмысын тексереді. Бірін-бірі дескрипторларға сәйкес бағалайды.


Дескриптор:

1.Сұйылтылған қышқылдың металмен әрекеттесуі реакциясының теңдеуін құрастырады. [1] балл

2.Концентрленген қышқылдың металмен әрекеттесуі реакциясын теңдеуін құрастырады. [1] балл

3.Нитраттардың ыдырау реакциясын құрастырады [1] балл

ҚБ: Бірін- бірі бағалау

9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері

Қосымша №1 https://emaze.link/@RWTKTYA

6 мин

ОТ орындауға нұсқау беремін

2-тапсырма

Жұптық жұмыс.

«Ойлан-жұптас-бөліс»

(Мәтіндік тапсырма)

Нитраттар

Егер құрамында 10 % қоспасы бар массасы 45,1 г калий нитраты ыдырағанда түзілетін оттектің (қ.ж) көлемін есептеңіз.Түзілген азоты бар тұзды атаңыз.

Дескриптор:

1.Қоспаның массалық үлесі бойынша есептеуді жүргізеді. [1] балл

2. Газдың көлемін есептейді. [1] балл

3. Түзілген азоты бар тұзды атайды. [1] балл

ҚБ: Өзін-өзі бағалау.

Қосымша №2

https://emaze.link/@RWTKTYA

6 мин

ОТ орындауға нұсқау береді.

3-тапсырма

Жеке жұмыс

Викториналық тест сұрақтары.

Дескриптор:

Екі дұрыс жауап [1] балл

Жалпы [3] балл

ҚБ: Өзін-өзі бағалау

Қосымша №3

https://learningapps.org/display?v=pfm3bg33a24

Сабақтың соңы

Бағалау

2 мин

Рефлексия

1 мин.

Бүгінгі сабақтағы баллдарды жинақтап қорытынды шығаруға нұсқау беремін


Рефлексия жазуға нұсқау беремін

Әр оқушы жинаған балды қосып қорытынды шығарады.





Талап ?

Еңбек ?

Терең ой ?




Қорытынды:

9-10 балл. Керемет

7-8 балл. Бәрі де қолыңнан келеді.

5-6 балл. Әлі де дайындық қажет

1-4 балл Талпын



«Қоржын»







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.12.2024
206
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі