|
Бекітемін: |
Оқу ісінің орынбасары Жумабай Г. |
|
Бөлім: |
9.3 7 (VII), 6 (VI), 5 (V), 4 (IV)-топ элементтері және олардың қосылыстары |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Мырзағали Айман Райысқызы |
|
Күні: |
14-17.02.2025 |
|
Сыныбы: |
9А Ә Қатысушылар саны Қатыспағандар саны |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Азот қышқылы. «Азот қышқылының басқа қышқылдармен ортақ қасиеттері» |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
азот қышқылының электрондақ формуласын пайдаланып, атомдар арасындағы химиялық байланыстардың түзілуін түсіндіреді. Азот қышқылының басқа қышқылдармен жалпы ортақ қасиеттерін зерттейді |
|
Сабақтың мақсаты: |
9.1.4.7 азот қышқылының молекулалық, формулаларын білу және атомдар арасындағы химиялық байланыстардың түзілуін түсіндіру; 9.2.1.18 азоттан азот қышқылын алудың реакция теңдеуін құрастыру; 9.2.1.19 азот қышқылының басқа қышқылдармен жалпы ортақ қасиеттерін зерттеу |
|
Сабақтың құндылығы: |
Жасампаздық пен жаңашылдық |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру бөлімі 5 мин |
-Сәлеметсіздер ме,оқушылар? -Бүгін сабақта кім жоқ? Үй тапсырмасын тексеру |
|
«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Оқулық Презентация |
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Презентация |
|
Мағынаны ашу. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді. |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
|
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру. |
|
Жеке жұмыс |
берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
|
ҚБ |
Жеке карточкалар |
|
Жеке жұмыс |
Тақтада берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
|
|
ДК экраны Практикалық жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия
5мин |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Үйге тапсырма: §___тақырыпты оқып, түсіну. Тақырып соңындағы №____
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Азот қышқылы. «Азот қышқылының басқа қышқылдармен ортақ қасиеттері»
Азот қышқылы. «Азот қышқылының басқа қышқылдармен ортақ қасиеттері»
|
Бекітемін: |
Оқу ісінің орынбасары Жумабай Г. |
|
Бөлім: |
9.3 7 (VII), 6 (VI), 5 (V), 4 (IV)-топ элементтері және олардың қосылыстары |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Мырзағали Айман Райысқызы |
|
Күні: |
14-17.02.2025 |
|
Сыныбы: |
9А Ә Қатысушылар саны Қатыспағандар саны |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Азот қышқылы. «Азот қышқылының басқа қышқылдармен ортақ қасиеттері» |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
азот қышқылының электрондақ формуласын пайдаланып, атомдар арасындағы химиялық байланыстардың түзілуін түсіндіреді. Азот қышқылының басқа қышқылдармен жалпы ортақ қасиеттерін зерттейді |
|
Сабақтың мақсаты: |
9.1.4.7 азот қышқылының молекулалық, формулаларын білу және атомдар арасындағы химиялық байланыстардың түзілуін түсіндіру; 9.2.1.18 азоттан азот қышқылын алудың реакция теңдеуін құрастыру; 9.2.1.19 азот қышқылының басқа қышқылдармен жалпы ортақ қасиеттерін зерттеу |
|
Сабақтың құндылығы: |
Жасампаздық пен жаңашылдық |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру бөлімі 5 мин |
-Сәлеметсіздер ме,оқушылар? -Бүгін сабақта кім жоқ? Үй тапсырмасын тексеру |
|
«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Оқулық Презентация |
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Презентация |
|
Мағынаны ашу. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді. |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
|
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру. |
|
Жеке жұмыс |
берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
|
ҚБ |
Жеке карточкалар |
|
Жеке жұмыс |
Тақтада берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
|
|
ДК экраны Практикалық жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия
5мин |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Үйге тапсырма: §___тақырыпты оқып, түсіну. Тақырып соңындағы №____
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
шағым қалдыра аласыз


















