Кіріспе
бөлім
Сәлеметсіздер
ме!
- Балалар, қазір бізде қай сабақ
басталды? - Әліппе сабағында не
үйренеміз? - Қазір жылдың қай
мезгілі? - Бүгінгі ауа-райы
қандай? - Бүгін
нешесі? - Аптаның нешінші
күні?
Үй тапсырмасын
сұрау.
Ойын: «Алма теру»
ойыны.
Жоғалған әріп: Та...ақ, ...ақта, Арм...н, мат...,
...ал, қарм...қ, қала..., қайма...,
ой...ақ.
|
Негізгі
бөлім
Қызығушылығын ояту Сөздің сыры – көп жұмбақ,
Шешуін кім табады? Кімдер шешсе тез ойлап,
Сол жеңімпаз болады. Жұмбақ
шешу. 1. Бір көзім: кідір! дейді
Бір көзім: жүгір! дейді
Бір көзім: абайла! дейді
қарап ал, маңайға! Дейді (бағдаршам)
2. Жазу жазып жалықпаған,
Жаза-жаза арықтаған. (бор)
3. Қанаты жоқ ұшпайды,
су астында қыстайды (балық)
Осы жұмбақтарды шешулеріне назар аударайықшы?
Бағдаршам, бор, балық.
Бізге таныс емес дыбыс естіліп тұр ма? Ол қандай
дыбыс? (Б,б)
-
Ендеше бүгін біз “Б” дыбысымен
танысамыз.
-
Қане барлығымыз бірге
Б-Б-Б
-
“Б” қандай дыбыс деп ойлайсыңдар? ол қандай
түспен боялып тұр?
-
“Б” дыбысы неге дауыссыз? Себебі ол ауыз
қуысынан кедергіге ұшырап барып шығады.
-
Б әрпінің баспа, жазба бас және кіші әріптерін
тақтада жазып көрсету.
Б дыбысы тек сөздің басы мен ортасында кездеседі.
Суреттерді көрсете отырып мысалдар
айту: бақа, бор, дорба, барабан, бақбақ, балық, қарбыз, борсық, бауырсақ, бұлт. Осы
сөздерді мына тақтада тұрған 2 сандықшаларға салуымыз
керек.
Сергіту сәті
Ұзын құлақ, сұр қоян
Естіп қалып сыбдырды
Ойлы-қырлы жерлермен
ытқып-ытқып жүгірді
Қарап еді артына
Қиығын сап көзінің
Келе жатқан томпандап
Көжегі екен өзінің
“Кім жылдам?” ойыны
Үлестірме
қағаздар: Сөздердегі Б әрпінің астын қаламмен сызып
шығуы керек және сол туралы не білетінін айту.
балапан, бала, барабан, балық.
|