1.Ұйымдас -тыру
сәті.
|
Сабаққа
жинақтау:
Сәлем,сәлем оң
қолым
Сәлем,сәлем сол
қолым
Сәлем,сәлем
достым
Сәлем,сәлем шаттық
шеңбері
Кішкентай да
боламыз
Үлкен де шеңбер
боламыз
Бірақ ешкім шетте
қалмайды.
|
Балалар тәрбиешіні
тыңдайды
|
Жақсы
|
|
2.Негізгі
бөлім
|
Қазір біз өткен
сабақта үйренген әрпімізді еске түсіріп,пысықтап
аламыз.
Бүгін біздер жаңа
«Б,б» дыбысы және әрпімен
танысамыз.
-дыбыстап айтамыз
(Б,б)
-қалай
естіледі?
-созылмай
айтылады
-онда «Б,б» қандай
дыбыс болады?
-дауыссыз
-өте
дұрыс
Егер дыбыс созылмай
айтылса ол дауыссыз болады.
-дауыссыз дыбыстың
түсі қандай болады?
-көк
-өте
дұрыс.
Қанаты бар
ұшпайды,
Жұрт,айламен
ұстайды.
-Қалай
ойлайсыңдар?
-Кім туралы
айтылған?
-Балық (өте
дұрыс)
Олай болса бүгінгі
өтетін жаңа дыбыс пен әрпіміз
«Б,б»
Балық қайда
жүреді?
-Суда (өте
дұрыс)
Балық сөзі қандай
әріппен басталып тұр «Б» (өте
дұрыс)
-Қане балалар «Б,б»
дыбысынан басталатын кім тағы қандай сөздер
біледі?
Бақа,барабан,бесік.
Тақтадағы көрнекілік
арқылы жаңа сабақты
пысықтап,түсіндіру.
Оқулықпен
жұмыс.
-Оқулықтағы
суреттердің аттарынбуындап,шапалақ арқылы
айтқызу.
Ба-қа,ба-ра-бан,ба-лық.
Екі буын және үш
буынды сөздерді
сәйкестендіру.
Дидактикалық
ойын.
Ойын
шарты:барлық балаларға жеке-жеке доп
лақтырып,доп алған бала сол дыбысқа сөз ойлап
айтады.
Мысалы:
Д-дыбысына сөз ---
доп,дала,домбыра т.б
І-дыбысына сөз ---
інім,ілгіш,тіс т.б
Ә-дыбысына сөз ---
әже,әпке,әке,дәрі т.б
Б-дыбысына сөз ---
бас,бау,балық,барабан т.б
|
Балалардың көпшілігі жауап
береді
|
Жақсы
|
|
Рефлексия
|
Сабақ аяқталып
келеді.
-Балалар бүгінгі
сабақта қандай жаңа әріппен
таныстық?
«Б,б»-дыбысымен
таныстық.
-«Б,б» қандай
дыбыс?
«Б,б»-дауыссыз
дыбыс.
«Б,б» дыбысына кім
сөз ойлап айтады?
Балапан сөзін
қатыстырып кім сөйлем құрайды?
т.б
|
«Б,б» дыбысы-дауыссыз,түсі-көк
болады.
|
|
|