Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    3-бөлім: «Махаббат және абырой»


    Педагогтің аты-жөні:

    Габбасова Базар Қазтуғанқызы

    Күні:

    03.02.2023

    Сыныбы: 8

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы:

    Б. Момышұлы ««Ұшқан ұя» шығармасының идеялық құндылығын бағалау.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    8.3.3.1 шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдау.

    8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстыру.


    Сабақтың мақсаты:



    шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдайды. шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырады.

    Бағалау критерийлері:




    Барлық оқушылар орындай алады: шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдай алады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстыра алады.

    Кейбір оқушылар орындай алады: шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдай алады.

    ЕББҚ оқушы (2-топ)


    -

    Ойлау дағдыларының деңгейі:

    қолдану,талдау

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    5 минут



    Амандасу, сыныптың сабаққа дайындығын қадағалау.Түстер арқылы топқа бөлінеді.

    Алдыңғы берілген білімдерімен үйге берілген тапсырманы талқылаймыз.

    Сабаққа дайындалады.Түстерді таңдай отырып, топқа бөлінеді. Үйге берілген тапсырманы бағалау критерийлері бойынша бірін -бірі бағалайды .

    Түрлі-түсті парақшалар

    Ақпараттық технологияны пайдалану.




    Сабақтың ортасы


    35 минут




    Т.Ж. Бейнежазбадан тыңдаған ақпараттан «Сұрақ-жауап» әдісі бойынша адами, рухани құндылықтарды таба отырып,өз ойларыңызды жеткізіңіздер.


    Ж. 1-тапсырма.«Жеке жұмыс» Композициялық талдау.

    Шығарманың сюжеті (желісі):

    1. Басталуы:Шығарма кейіпкерлеріне сиппаттама және суреттеу

    2.Байланысуы:Бауыржанның дүниеге келуі,ат қою дәстүрі.

    3.Шиеленісуі:Бала тәрбиесі:Жеті атаны үйрету,сәлем беру,үлкенді сыйлауға тәрбиелеу

    4.Шарықтау шегі:Әжесінің ертегілері арқылы жақсы қасиеттерді бойына сіңіруі.

    5.Шешімі: Соғысқа барғанда тәлім-тәрбиесін қолдануы, көрсетуі.



    Жаңа тақырыпқа деген қызығушылықтары оянады. Жаңа тақырыпты болжау арқылы табады.





    Оқушылар дәптерлеріне берілген тапсырманы орындайды.




    «4Ж» әдісі

    Жарайсың

    Жақсы

    Жұмысымызды

    Жалғастырайық



    Дескриптор: -композициялық талдау жасайды. -шығарманың басталуын анықтайды. -шығарманың байланысуын анықтайды. -шығарманың шиеленісуін анықтайды. -шығарманың шарықтау шегін анықтайды. -шығарманың шешімін анықтайды.


    Тапсырма парақшалары






    Концептуалдық кесте

    2-тапсырма. «Жұптық жұмыс» Б.Момышұлының адамгершілік туралы ой-пікірлерін үзіндіден оқи отырып,түсініктерін қалыптастырады және талқылайды, көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдайды.

    Имаш атасы

    Шығармадан үзінді

    Біздің түсінігіміз

    Көпті көрген ақсақал

    «Сонда Имаш бабам былай деген екен:

    Алатаудың қыраны мол еді –

    Қырағы болсын құлыным...»

    Ата-бабамыз барлық игілікті ісін батамен бастауы.

    Әже өнегесі

    Балаларым,құлақ салып тыңдаңдар.Көңілге түйіп,ұғып алыңдар...деп ертегі айтуы

    Ауыз әдебиеті

    нің нәрімен сусындату,бала

    арманын ұшқындату, қиял әлеміне еліктіру

    Әке тәрбиесі

    «Сен,немеге, аталарыңа сәлем беруді ұмытпа дегенім қайда...»

    «Әдептілік-басы сәлемдесу»тәр-биесі

    .

    3-тапсырма Топпен жұмыс. «Әдеби шеңбер» әдісі.

    1-топ Баяндау..Үлкен әпкем Үбішті мен еміс-еміс қана білемін.Әкемнің айтуынша ол ерте хат танып,кітап оқыған.Жазу да қолынан келген дейді.Біздің аймақта алғашқы қара танып,хат жазуға қолы жеткен қыз-сол әкемнің жалғыз өзі көрінеді..


    2-топ Суреттеу.Онда мен бесте, не алты жаста шығармын.Әжеммен бірге жатушы едім.Әже құшағы қандай ыстық,қандай мейірбан десеңші"Көзім ұйқыға кеткенше,әжем айналып-толғанып,арқамнан қағып жатқаны.Еркелеп жатып қалғып кеткеніңді аңғармай қаласың.Бір күні түн жарымында оянып кеттім.Орнымнан сездірмей тұрдым да,әжемнің төсегінен алыстай бердім.Ондағы ойым екінші үйдегі әкем жатқан үйге бару еді.Екі үйдің ортасында өзіміздің маңғаз түйелер жатыр екен.

    Түйелердің арасымен жүріп келе жатып мен мамық жүнді ақ ботаның қасына еріксіз тоқтадым....

    3-топ.Пайымдау..Міне,Үбиан әпкем үлкен үйден шықты да,қазан жаққа бет алды.Мен оны көре сала борсаңдап ,сүріне қабына еркелей жүгірем.Әпкем аяғымды жерге тигізбей қағып алып,аспанға көтереді.Мен сықылықтай беремін.Әпкем биікке көтеріп мәз боламын.Сонан соң ол ет бауыры елжіреп мені камзолының омырауын ашып,қойнына жасырып алады да,жүгіре жөнеледі.Бауыр құшағы қандай ыстық еді шіркін....





    Оқушылар үзінділерді жұбымен бірге талқылап, көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдайды.












    Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырады.














    Әр топ өзара бір -біріне шарлау арқылы түсіндіреді. Топ бойынша оқушылар -идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдай отырып, рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырады.



    Дескриптор : -адамгершілік туралы ой-пікірлерінен үзіндіден оқиды.


    -түсініктерін қалыптас-тырады.


    -концепциялық кестені толтырады.


    -үзінділерді жұбымен талқылайды.

    - идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдайды.

    - материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырады.

    ҚБ .Керемет! Жарайсың!














    Дескриптор

    -мәтіндердін түрлерін ажыратады.


    -топтаса отырып берілген мәтіндер бойынша құндылықтарды анықтайды.


    -идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдайды.

    -рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырады.




    -повестен берілген үзіндіні әр топ баяндау, суреттеу, пайымдау мәтіндері бойынша тапсырманы орындайды.








    Тапсырма парақшалары


    Кесте


    Маркер,парақшалар

























    1-2-3 топ тапсырмалары










    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Габбасова Базар Казтугановна
    10 Ақпан 2023
    1038
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Б. Момышұлы ««Ұшқан ұя» шығармасының идеялық құндылығын бағалау.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Б. Момышұлы ««Ұшқан ұя» шығармасының идеялық құндылығын бағалау.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ұсынылған жоспар жаңа форматта жасақталынған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    3-бөлім: «Махаббат және абырой»


    Педагогтің аты-жөні:

    Габбасова Базар Қазтуғанқызы

    Күні:

    03.02.2023

    Сыныбы: 8

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы:

    Б. Момышұлы ««Ұшқан ұя» шығармасының идеялық құндылығын бағалау.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    8.3.3.1 шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдау.

    8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстыру.


    Сабақтың мақсаты:



    шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдайды. шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырады.

    Бағалау критерийлері:




    Барлық оқушылар орындай алады: шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдай алады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстыра алады.

    Кейбір оқушылар орындай алады: шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдай алады.

    ЕББҚ оқушы (2-топ)


    -

    Ойлау дағдыларының деңгейі:

    қолдану,талдау

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    5 минут



    Амандасу, сыныптың сабаққа дайындығын қадағалау.Түстер арқылы топқа бөлінеді.

    Алдыңғы берілген білімдерімен үйге берілген тапсырманы талқылаймыз.

    Сабаққа дайындалады.Түстерді таңдай отырып, топқа бөлінеді. Үйге берілген тапсырманы бағалау критерийлері бойынша бірін -бірі бағалайды .

    Түрлі-түсті парақшалар

    Ақпараттық технологияны пайдалану.




    Сабақтың ортасы


    35 минут




    Т.Ж. Бейнежазбадан тыңдаған ақпараттан «Сұрақ-жауап» әдісі бойынша адами, рухани құндылықтарды таба отырып,өз ойларыңызды жеткізіңіздер.


    Ж. 1-тапсырма.«Жеке жұмыс» Композициялық талдау.

    Шығарманың сюжеті (желісі):

    1. Басталуы:Шығарма кейіпкерлеріне сиппаттама және суреттеу

    2.Байланысуы:Бауыржанның дүниеге келуі,ат қою дәстүрі.

    3.Шиеленісуі:Бала тәрбиесі:Жеті атаны үйрету,сәлем беру,үлкенді сыйлауға тәрбиелеу

    4.Шарықтау шегі:Әжесінің ертегілері арқылы жақсы қасиеттерді бойына сіңіруі.

    5.Шешімі: Соғысқа барғанда тәлім-тәрбиесін қолдануы, көрсетуі.



    Жаңа тақырыпқа деген қызығушылықтары оянады. Жаңа тақырыпты болжау арқылы табады.





    Оқушылар дәптерлеріне берілген тапсырманы орындайды.




    «4Ж» әдісі

    Жарайсың

    Жақсы

    Жұмысымызды

    Жалғастырайық



    Дескриптор: -композициялық талдау жасайды. -шығарманың басталуын анықтайды. -шығарманың байланысуын анықтайды. -шығарманың шиеленісуін анықтайды. -шығарманың шарықтау шегін анықтайды. -шығарманың шешімін анықтайды.


    Тапсырма парақшалары






    Концептуалдық кесте

    2-тапсырма. «Жұптық жұмыс» Б.Момышұлының адамгершілік туралы ой-пікірлерін үзіндіден оқи отырып,түсініктерін қалыптастырады және талқылайды, көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдайды.

    Имаш атасы

    Шығармадан үзінді

    Біздің түсінігіміз

    Көпті көрген ақсақал

    «Сонда Имаш бабам былай деген екен:

    Алатаудың қыраны мол еді –

    Қырағы болсын құлыным...»

    Ата-бабамыз барлық игілікті ісін батамен бастауы.

    Әже өнегесі

    Балаларым,құлақ салып тыңдаңдар.Көңілге түйіп,ұғып алыңдар...деп ертегі айтуы

    Ауыз әдебиеті

    нің нәрімен сусындату,бала

    арманын ұшқындату, қиял әлеміне еліктіру

    Әке тәрбиесі

    «Сен,немеге, аталарыңа сәлем беруді ұмытпа дегенім қайда...»

    «Әдептілік-басы сәлемдесу»тәр-биесі

    .

    3-тапсырма Топпен жұмыс. «Әдеби шеңбер» әдісі.

    1-топ Баяндау..Үлкен әпкем Үбішті мен еміс-еміс қана білемін.Әкемнің айтуынша ол ерте хат танып,кітап оқыған.Жазу да қолынан келген дейді.Біздің аймақта алғашқы қара танып,хат жазуға қолы жеткен қыз-сол әкемнің жалғыз өзі көрінеді..


    2-топ Суреттеу.Онда мен бесте, не алты жаста шығармын.Әжеммен бірге жатушы едім.Әже құшағы қандай ыстық,қандай мейірбан десеңші"Көзім ұйқыға кеткенше,әжем айналып-толғанып,арқамнан қағып жатқаны.Еркелеп жатып қалғып кеткеніңді аңғармай қаласың.Бір күні түн жарымында оянып кеттім.Орнымнан сездірмей тұрдым да,әжемнің төсегінен алыстай бердім.Ондағы ойым екінші үйдегі әкем жатқан үйге бару еді.Екі үйдің ортасында өзіміздің маңғаз түйелер жатыр екен.

    Түйелердің арасымен жүріп келе жатып мен мамық жүнді ақ ботаның қасына еріксіз тоқтадым....

    3-топ.Пайымдау..Міне,Үбиан әпкем үлкен үйден шықты да,қазан жаққа бет алды.Мен оны көре сала борсаңдап ,сүріне қабына еркелей жүгірем.Әпкем аяғымды жерге тигізбей қағып алып,аспанға көтереді.Мен сықылықтай беремін.Әпкем биікке көтеріп мәз боламын.Сонан соң ол ет бауыры елжіреп мені камзолының омырауын ашып,қойнына жасырып алады да,жүгіре жөнеледі.Бауыр құшағы қандай ыстық еді шіркін....





    Оқушылар үзінділерді жұбымен бірге талқылап, көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдайды.












    Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырады.














    Әр топ өзара бір -біріне шарлау арқылы түсіндіреді. Топ бойынша оқушылар -идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдай отырып, рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырады.



    Дескриптор : -адамгершілік туралы ой-пікірлерінен үзіндіден оқиды.


    -түсініктерін қалыптас-тырады.


    -концепциялық кестені толтырады.


    -үзінділерді жұбымен талқылайды.

    - идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдайды.

    - материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырады.

    ҚБ .Керемет! Жарайсың!














    Дескриптор

    -мәтіндердін түрлерін ажыратады.


    -топтаса отырып берілген мәтіндер бойынша құндылықтарды анықтайды.


    -идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдайды.

    -рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырады.




    -повестен берілген үзіндіні әр топ баяндау, суреттеу, пайымдау мәтіндері бойынша тапсырманы орындайды.








    Тапсырма парақшалары


    Кесте


    Маркер,парақшалар

























    1-2-3 топ тапсырмалары










    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қаржылық сауаттылық пәні Презентация 9 сынып
    10.02.2023
    1038
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Габбасова Базар Казтугановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации