Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Б. Момышұлы ««Ұшқан ұя» шығармасының идеялық құндылығын бағалау.
4.Шарықтау шегі:Әжесінің
ертегілері арқылы жақсы қасиеттерді бойына
сіңіруі.
5.Шешімі: Соғысқа барғанда
тәлім-тәрбиесін қолдануы,
көрсетуі.
Жаңа тақырыпқа деген қызығушылықтары оянады. Жаңа тақырыпты
болжау арқылы табады.
Оқушылар дәптерлеріне берілген тапсырманы
орындайды.
«4Ж» әдісі
Жарайсың
Жақсы
Жұмысымызды
Жалғастырайық
Дескриптор:-композициялық талдау жасайды. -шығарманың басталуын
анықтайды. -шығарманың байланысуын анықтайды. -шығарманың
шиеленісуін анықтайды. -шығарманың шарықтау шегін анықтайды.
-шығарманың шешімін
анықтайды.
Тапсырма
парақшалары
Концептуалдық
кесте
2-тапсырма.«Жұптық
жұмыс»Б.Момышұлының адамгершілік
туралы ой-пікірлерін үзіндіден оқи отырып,түсініктерін
қалыптастырады және талқылайды,көркемдік идеялық құндылығын
гуманистік тұрғыдан
талдайды.
Имаш
атасы
Шығармадан
үзінді
Біздің
түсінігіміз
Көпті көрген
ақсақал
«Сонда Имаш бабам былай
деген екен:
Алатаудың қыраны мол
еді –
Қырағы болсын
құлыным...»
Ата-бабамыз барлық
игілікті ісін батамен бастауы.
Әже
өнегесі
Балаларым,құлақ салып
тыңдаңдар.Көңілге түйіп,ұғып алыңдар...деп ертегі
айтуы
1-топ
Баяндау..Үлкен әпкем Үбішті мен
еміс-еміс қана білемін.Әкемнің айтуынша ол ерте хат танып,кітап
оқыған.Жазу да қолынан келген дейді.Біздің аймақта алғашқы қара
танып,хат жазуға қолы жеткен қыз-сол әкемнің жалғыз өзі
көрінеді..
2-топ
Суреттеу.Онда мен бесте, не алты жаста шығармын.Әжеммен бірге жатушы
едім.Әже құшағы қандай ыстық,қандай мейірбан десеңші"Көзім ұйқыға
кеткенше,әжем айналып-толғанып,арқамнан қағып жатқаны.Еркелеп жатып
қалғып кеткеніңді аңғармай қаласың.Бір күні түн жарымында оянып
кеттім.Орнымнан сездірмей тұрдым да,әжемнің төсегінен алыстай
бердім.Ондағы ойым екінші үйдегі әкем жатқан үйге бару еді.Екі
үйдің ортасында өзіміздің маңғаз түйелер жатыр
екен.
Түйелердің
арасымен жүріпкеле жатып мен мамық жүнді ақ ботаның қасына еріксіз
тоқтадым....
3-топ.Пайымдау..Міне,Үбиан әпкем үлкен үйден
шықты да,қазан жаққа бет алды.Мен оны көре сала борсаңдап ,сүріне
қабына еркелей жүгірем.Әпкем аяғымды жерге тигізбей қағып
алып,аспанға көтереді.Мен сықылықтай беремін.Әпкем биікке көтеріп
мәз боламын.Сонан соң ол ет бауыры елжіреп мені камзолының омырауын
ашып,қойнына жасырып алады да,жүгіре жөнеледі.Бауыр құшағы қандай
ыстық еді шіркін....
Оқушылар үзінділерді
жұбымен бірге талқылап,көркемдік идеялық құндылығын
гуманистік тұрғыдан
талдайды.
Шығармадағы
материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда
салыстырады.
Әр топ өзара бір -біріне
шарлау арқылы түсіндіреді.Топ бойынша
оқушылар-идеялық құндылығын гуманистік
тұрғыдан талдай отырып, рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда
салыстырады.
Дескриптор :-адамгершілік туралы ой-пікірлерінен үзіндіден
оқиды.
-түсініктерін
қалыптас-тырады.
-концепциялық кестені
толтырады.
-үзінділерді жұбымен
талқылайды.
-идеялық құндылығын гуманистік
тұрғыдан талдайды.
-материалдық және рухани
құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырады.
ҚБ.Керемет!
Жарайсың!
Дескриптор
-мәтіндердін түрлерін
ажыратады.
-топтаса отырып берілген
мәтіндер бойынша құндылықтарды
анықтайды.
-идеялық құндылығын
гуманистік тұрғыдан
талдайды.
-рухани
құндылықтарды заманауи тұрғыда
салыстырады.
-повестен берілген үзіндіні әр
топбаяндау,суреттеу,пайымдау мәтіндері бойынша тапсырманы
орындайды.
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз