|
Уақыты: 10.30 – 11.30 |
Күні: 09.10.2018ж. |
|
Мектеп: |
Айнабұлақ ЖББНМ |
|
|
Аяпбергенова К.Д. |
|
Коучингтің тақырыбы |
Бағалау: кері байланыс, рефлекcия. Сабақтағы кері байланыстың тиімді тұстары. |
|
Жалпы мақсаты |
Әріптестер арасында оқыту мен оқуды жетілдіру үшін оқушылардың рефлексивті іс-әркетінің тиімділігі туралы тәжірибе алмасу арқылы тиімді ұйымдастырылған кері байланысты маңыздылығын ұғындыру, тәжірибелеріне енгізуге бағыт-бағдар беру |
|
Күтілетін нәтиже |
Сабақтағы кері байланыстың тиімділігін түсінеді. Дұрыс жүргізілген кері байланыс арқылы оқушылардың өзіндік пікірін білуге болатынын және мұғалімнің кері байланыс жасай отырып, өз ісіне сыни көзбен қарайды. |
|
|
Коучтің барысы |
|
Коучинг басы Топқа бөлу Ширату. Коучинг ортасы Коучинг соңы Кері байланыс |
1. Шаттық шеңбері, әріптесіне гүл сыйлап оның іскерлігі, жақсы қасиетін айту. Топқа бөлу. Видеоролик «Менің атым қожа» 2. Тренинг: «Қазіргі кезде айналысып жатқан іс-әрекеттеріңіздің қайсысы өзіңіз үшін ең маңызды болып табылады?» деген сұраққа жауап беріңіз.
Ойландыңыз ба? Енді төмендегі
сұрақтарды мұқият оқыңыз. Асықпаңыз, егерде Сіз өзіңізге өзіңіз
шыншыл және адал болсаңыз, онда әрбір сұраққа берген жауабыңыз
Сізге өзіңіз туралы жаңа білім беруі мүмкін. 3. Тренинг: Сабақтан кейін өзіңізге қандай сұрақтар қоясыз? Мынандай сұрақтар
қойып, оларға жауап іздеуге болады: Рефлексияның қадамдары мынандай болуы ықтимал: 1) Аялдама жасау (тоқтау); 2) Артқа қарау: түсіну, талдау, бағалау; 3) Өзгерістер енгізу; 4) Болашақты
жоспарлау. Адамның бір ерекше қасиеті бар: біз өзіміз туралы өзгелердің пікірін естігіміз келіп тұрады. «Сән көрсетеді», 1-адамға бағалау жасаймыз, 2- адамға жасамаймыз. Осы арқылы кері байланысты түсіндіреміз. Сондықтан да кез келген
әрекеттен кейін басқалардан «Қалай болды? Мен сырт көзге қалай
болып көріндім? Қалай сөйледім (жасадым, отырдым, тұрдым, жаздым,
т.б. әрекеттерді келтіруге болады)?» деп өзіміз туралы пікірін
сұраймыз. Сол әрекетті бақылаған адам өз пікірін айтады, бағасын
береді. Оның пікірі өзіміздің оймен сәйкес келуі немесе келмеуі де
мүмкін. Алайда сырт пікір бізге білім мен әрекеттерімізді түзету,
өзгерту, жақсарту мүмкіндігін береді. Олардың мұндай пікірі біз
үшін кері байланыс болады. Осылайша өзгелердің өзіміз туралы
пікірлері бізге өзімізді тануға, ішкі «Мен»-нің қалыптасуына
көмектеседі. 6. Үштік күнделікті сабақта қолданып жүрген рефлексия мен кері байланыс түрлерін қағаз бетіне түсіреді, айтады, іледі. 7. «Ия немесе жоқ» ойыны қолданылатын тәсілдің қайсысына жататынын анықтау. 8. Кері байланысты ұсынғанда қандай ережелерді ұстанған дұрыс: 1. Позитивті болу. 2. Бағалаушы болмау. 3. Ынталандыруға
ұмтылу. 5. Тең ұстау. 6. Сәттілікке бағыттау. 9. Кері байланысты алғанда қандай ережелерді ұстанған дұрыс: 1. Ризашылық білдіру. 2. Тыңдай білу. 3. Мадақтай
білу. Оқушылар үшін: 1-ден, рефлексия-оқушыны өз-өзіне есеп беруге баулиды; 2-ден, рефлексия арқылы оқушының қажеттілігін біле аламыз; 3-ден, рефлексия арқылы оқушының өзіндік көзқарасы қалыптасады; 4-ден, рефлексия арқылы білім беру барысының сапасын жақсартуға болады және рефлексияның нәтижесінде оқушының сыни көзқарасы қалыптасады, өз-өзіне баға бере алады. Мұғалімдер үшін: 1-ден,оқытудағы кемшін тұстарын анықтайды; 2-ден, келесі сабақтың жоспарына өзгерістер енгізуге, түзетуге яғни оқытудың тиімді әдіс-тәсілдерін таңдауға мүмкіндік береді; 3-ден, уақытты үнемді пайдалануға мүмкіндіктер береді. 11. Сабақтағы кері байланыстың үш түрі бар. (Әр қайсысының мәнін ашады.) 1. Көңіл-күймен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған кері байланыс. 2. Сабақтағы іс-әрекетке байланысты кері байланыс. 3. Оқу материалының мазмұнына берілетін кері байланыс. Мен үшін құнды болды.... |
Айнабұлақ жалпы білім беретін негізгі мектебі
«Бағалау: кері байланыс, рефлекcия»
(коучинг)
Өткізген: Аяпбергенова К.Д.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Бағалау: кері байланыс, рефлекcия» коучинг
«Бағалау: кері байланыс, рефлекcия» коучинг
|
Уақыты: 10.30 – 11.30 |
Күні: 09.10.2018ж. |
|
Мектеп: |
Айнабұлақ ЖББНМ |
|
|
Аяпбергенова К.Д. |
|
Коучингтің тақырыбы |
Бағалау: кері байланыс, рефлекcия. Сабақтағы кері байланыстың тиімді тұстары. |
|
Жалпы мақсаты |
Әріптестер арасында оқыту мен оқуды жетілдіру үшін оқушылардың рефлексивті іс-әркетінің тиімділігі туралы тәжірибе алмасу арқылы тиімді ұйымдастырылған кері байланысты маңыздылығын ұғындыру, тәжірибелеріне енгізуге бағыт-бағдар беру |
|
Күтілетін нәтиже |
Сабақтағы кері байланыстың тиімділігін түсінеді. Дұрыс жүргізілген кері байланыс арқылы оқушылардың өзіндік пікірін білуге болатынын және мұғалімнің кері байланыс жасай отырып, өз ісіне сыни көзбен қарайды. |
|
|
Коучтің барысы |
|
Коучинг басы Топқа бөлу Ширату. Коучинг ортасы Коучинг соңы Кері байланыс |
1. Шаттық шеңбері, әріптесіне гүл сыйлап оның іскерлігі, жақсы қасиетін айту. Топқа бөлу. Видеоролик «Менің атым қожа» 2. Тренинг: «Қазіргі кезде айналысып жатқан іс-әрекеттеріңіздің қайсысы өзіңіз үшін ең маңызды болып табылады?» деген сұраққа жауап беріңіз.
Ойландыңыз ба? Енді төмендегі
сұрақтарды мұқият оқыңыз. Асықпаңыз, егерде Сіз өзіңізге өзіңіз
шыншыл және адал болсаңыз, онда әрбір сұраққа берген жауабыңыз
Сізге өзіңіз туралы жаңа білім беруі мүмкін. 3. Тренинг: Сабақтан кейін өзіңізге қандай сұрақтар қоясыз? Мынандай сұрақтар
қойып, оларға жауап іздеуге болады: Рефлексияның қадамдары мынандай болуы ықтимал: 1) Аялдама жасау (тоқтау); 2) Артқа қарау: түсіну, талдау, бағалау; 3) Өзгерістер енгізу; 4) Болашақты
жоспарлау. Адамның бір ерекше қасиеті бар: біз өзіміз туралы өзгелердің пікірін естігіміз келіп тұрады. «Сән көрсетеді», 1-адамға бағалау жасаймыз, 2- адамға жасамаймыз. Осы арқылы кері байланысты түсіндіреміз. Сондықтан да кез келген
әрекеттен кейін басқалардан «Қалай болды? Мен сырт көзге қалай
болып көріндім? Қалай сөйледім (жасадым, отырдым, тұрдым, жаздым,
т.б. әрекеттерді келтіруге болады)?» деп өзіміз туралы пікірін
сұраймыз. Сол әрекетті бақылаған адам өз пікірін айтады, бағасын
береді. Оның пікірі өзіміздің оймен сәйкес келуі немесе келмеуі де
мүмкін. Алайда сырт пікір бізге білім мен әрекеттерімізді түзету,
өзгерту, жақсарту мүмкіндігін береді. Олардың мұндай пікірі біз
үшін кері байланыс болады. Осылайша өзгелердің өзіміз туралы
пікірлері бізге өзімізді тануға, ішкі «Мен»-нің қалыптасуына
көмектеседі. 6. Үштік күнделікті сабақта қолданып жүрген рефлексия мен кері байланыс түрлерін қағаз бетіне түсіреді, айтады, іледі. 7. «Ия немесе жоқ» ойыны қолданылатын тәсілдің қайсысына жататынын анықтау. 8. Кері байланысты ұсынғанда қандай ережелерді ұстанған дұрыс: 1. Позитивті болу. 2. Бағалаушы болмау. 3. Ынталандыруға
ұмтылу. 5. Тең ұстау. 6. Сәттілікке бағыттау. 9. Кері байланысты алғанда қандай ережелерді ұстанған дұрыс: 1. Ризашылық білдіру. 2. Тыңдай білу. 3. Мадақтай
білу. Оқушылар үшін: 1-ден, рефлексия-оқушыны өз-өзіне есеп беруге баулиды; 2-ден, рефлексия арқылы оқушының қажеттілігін біле аламыз; 3-ден, рефлексия арқылы оқушының өзіндік көзқарасы қалыптасады; 4-ден, рефлексия арқылы білім беру барысының сапасын жақсартуға болады және рефлексияның нәтижесінде оқушының сыни көзқарасы қалыптасады, өз-өзіне баға бере алады. Мұғалімдер үшін: 1-ден,оқытудағы кемшін тұстарын анықтайды; 2-ден, келесі сабақтың жоспарына өзгерістер енгізуге, түзетуге яғни оқытудың тиімді әдіс-тәсілдерін таңдауға мүмкіндік береді; 3-ден, уақытты үнемді пайдалануға мүмкіндіктер береді. 11. Сабақтағы кері байланыстың үш түрі бар. (Әр қайсысының мәнін ашады.) 1. Көңіл-күймен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған кері байланыс. 2. Сабақтағы іс-әрекетке байланысты кері байланыс. 3. Оқу материалының мазмұнына берілетін кері байланыс. Мен үшін құнды болды.... |
Айнабұлақ жалпы білім беретін негізгі мектебі
«Бағалау: кері байланыс, рефлекcия»
(коучинг)
Өткізген: Аяпбергенова К.Д.
шағым қалдыра аласыз













