Материалдар / Бағалау критерийлерін анықтау

Бағалау критерийлерін анықтау

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдер оқу үшін бағалау мәні туралы білімдерінің және оның оқыту тәжірибесінде қолдану әдістемесі негізінде қалыптастырушы бағалаудың формалары мен әдістерін әзірлейді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
2157
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Курс жоспары
18-күн1-2-сабақтар
Тақырыбы:Бағалау критерийлерін анықтау. Бағалау критерийлері мен жаттығулардың негізгі оқумақсатымен байланысын бағамдау.
Мақсаты:Мұғалімдер сабақ табыстылығын бағалау критерийлерін әзірлейді, сабақжоспарларын өзібағалау мен өзара бағалау кезіндег ібағалаукритерийлері, жаттығуларжәне оқумақсаттары арасындағы байланысты анықтайды.
Оқунәтижесі:Мұғалімдер әзірленген бағалау критерийлері бойынша сабақжоспарындағы оқумақсаттарын, күтілетін нәтижелер мен жаттығуларды бағалайды.
Түйіндіидеялар:Сабақтың әдістері мен тәсілдерін күтілетін нәтиженің негізіндежоспарлау әдісі оқытуды тиімді етуге мүмкіндік береді. Оқушылар мен мұғалімдердің барлық іс-әрекеті нәтижеге қолжеткізуге бағытталған.
Сабақтыңбарысы
1-сабақ1-сабақ 9 .00-10.30Бастапқы модульЖағымды ахуал туғызу: «Таңғы тілек» стратегиясы (3 мин )Топқа бөліну. (2 мин)







«Кинометафора» әдісі15 минут

«Миға шабуыл» 15 минут







Бағалау (5 мин) . ТәжірибеТақырыптық жаттығу (постер қорғау)25 мин

Бағалау (5 мин) . «Басбармақ әдісі»

Жағымды ахуал туғызу: «Таңғы тілек» стратегиясы ( 3 мин )



Топқа бөліну. (2 мин)1ден 4 ке дейін үш тілде санап, 4 топқа бөлінеді

Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу. «Кинометафора» әдісі «критериалды бағалау» видеоФильм «Видео не туралы қандай ой түйдіңіз»

Топ болып жұмыс істеп отырған мұғалімдерді бағалау критериларын анықтау жөнінде миға шабуыл. Сұрақ:Бағалау сөзіне анықтамаКритериалды бағалауды енгізудің мақсатыКритериалды бағалаудың басты ерекшеліктеріКритериалды бағалаудың функциялары мен принциптері

Бұдан кейін топтар ұсынған мәліметтер негізінде жалпы тізбені әзірлеу.





18-күн1-2-сабақтар


Үзіліс
2-сабақ

2-сабақ11.00-12.30Жағымды ахуал туғызу «Өзіңе баға бер» стратегиясы 5 минут

«Кинометафора» әдісіФильм ««кролик и барашка»15 минут

Тақырыптық таныстырылым(15 мин)

Бағалау «Басбармақ әдісі » 5минут

«Топтық пікірталас» әдісі(25 мин)





Кері байланыс

1. «Мен бүгін өзіммен бірге ... аламын, себебі ...» 2. «... туралы ойлану қажет, себебі ...» 3. «... лақтырып жіберемін, себебі ...»10 минут
Тренер ұатысушыларға алдымен өзінің бір кемшілігін айтуды, одан кейін «есесіне» деген тіркесті пайдалана отырып, өзінің бір жақсы қасиетін айтуды ұсынады.Қатысушылар өзінің бір кемшілігін айтып, артынша «есесіне» деген тіркесті қосып бір жақсы қасиетін айтады.

Жоғары белсенділікті талап ететін жаттығу. « кролик и барашка» видеосын көредіСұрақ қоюды ынталандыру үшін таныстырылымды пайдалану. Ресурс: Таныстырылым: Тәжірибені өзгерту (Білім беру платформасын қара).



Басбармақ арқылы топтар бірін бірі бағалайды



•Мұғалімдердің стикерлерге жазылған сұрақтары. Қатысушылар өздеріне берілген стратегияларға байланысты флипчарт жасайды.Сабақты қорытындылауға арналған рефлексия. Сөйлемді аяқтау: «Сабақты бағалау критерийі – бұл ...»

Қосымша оқу:Педагогикалық диалог(Білім беру платформасын қараңыз).Кері дизайн әдісі(Білім беру платформасын қараңыз).



























































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ