Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бағалау парағын толтыру үлгісі (аттестация кезінде портфолиоға қажетті құжаттардың бірі)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Педагогтерді
аттестаттаудан өткізу
қағидалары мен шарттарына
16-қосымша
Орта (арнайы), қосымша, техникалық және кәсіптік білім беру ұйымы педагогінің сабағын (оқу сабақтарын, ұйымдастырылған қызметін, іс-шарасын) бақылау парағы
Педагогтің Т.А.Ә. (бар болса) |
Жұмаш Зүльфия Аманбайқызы |
Бақылаушының Т.А.Ә. (бар болса) |
Кажибаева Кымбат Сатуовна |
|||||
Лауазымы, біліктілік санаты |
Бастауыш сынып мұғалімі, зерттеуші-педагог |
Лауазымы |
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары |
|||||
Пән (ұйымдастырылған қызмет) |
Әдебиеттік оқу |
|
Мектепішілік бақылау |
|||||
Білім беру ұйымы |
№42 Н.Балғымбаев атындағы жалпы білім беретін мектеп |
Бақылау күні |
19.01.2023жыл |
|||||
Сынып (топ, жеке оқыту) |
4- сынып |
|
|
|||||
Оқыту мақсаттары үлгілік оқу бағдарламасына/ бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына/ ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларға арналған бастауыш, негізгі, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу бағдарламасына/ балалар музыка мектептерінің, балалар көркемөнер мектептерінің және балалар өнер мектептерінің үлгілік оқу бағдарламасына, балаларға арналған қосымша білім берудің білім беру бағдарламасына/техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары үшін жалпы білім беретін пәндер циклінің немесе модулінің үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес Ескертпе: тәлімгер, педагог – ұйымдастырушы – білім беру ұйымын дамыту бағдарламасына сәйкес |
||||||||
Сабақтың (оқудың, іс-шараның, ұйымдастырылған қызметтің) тақырыбы, мақсаттары |
Тақырып: Күміс қанат ұшақтар Оқу мақсаты : 4.2.9.1Түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты табу,өңдеу және тұжырым жасау,себеп-салдарлық байланысын сызба түрінде көрсету 4.2.6.1 Кейіпкердің,іс-әрекеті,мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып,салыстырып бағалау |
|||||||
Бағалау критерийлері |
деңгейі |
|||||||
1. |
Жоспарлау |
0 |
1 |
2 |
3 |
|||
1.1 |
Сабақтың (оқудың, іс-шараның) мақсаттары |
|||||||
оқу мақсаттарына (күтілетін нәтижелерге) сәйкес келеді |
|
|
|
++ |
||||
барлық білім алушыларға (тәрбиеленушілерге) нақты және қол жетімді |
|
|
|
++ |
||||
1.2 |
Оқыту (тәрбиелеу) әдістері мен ресурстары |
|||||||
мақсат пен күтілетін нәтижелерге сәйкес келеді |
|
|
|
+ |
||||
жас (жеке) ерекшеліктеріне сәйкес келеді |
|
|
|
+ |
||||
білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді |
|
|
|
+ |
||||
әдістер мен ресурстарды: - тәжірибені зерттеу нәтижелерін ескере отырып (педагог-зерттеуші) - авторлық бағдарлама негізінде (педагог-шебер) қолдану жоспарланады |
|
|
+ |
|
||||
1.3 |
Бағалау (тапсырмалар) әдістері, құралдары |
|||||||
мақсат пен күтілетін нәтижелерге сәйкес келеді |
|
|
|
+ |
||||
жас (жеке) ерекшеліктеріне сәйкес келеді |
|
|
|
+ |
||||
сабақтың (оқудың, іс-шараның) барлық кезеңдерінде оқушыларды өзін - өзі және (немесе) өзара бағалау (МЖМБС орындауды талап етпейтін білім алушылар үшін педагогпен бірлескен бағалау) процесіне тарту жоспарланады |
|
|
+ |
|
||||
бағалау (тапсырмалар) әдістерін, құралдарын қолдану: - тәжірибені зерттеу нәтижелерін ескере отырып (педагог-зерттеуші) - авторлық бағдарлама негізінде (педагог-шебер) жоспарланады |
|
|
|
++ |
||||
2. |
Оқыту (ұйымдастыру, өткізу) |
|||||||
2.1 |
Функционалдық сауаттылықты дамытуды ескере отырып, сабақтың (оқудың, іс-шараның) материалын ұсыну |
|||||||
терминдер мен ұғымдардың дәйекті және өзара байланысты игерілуі көрінеді |
|
|
|
++ |
||||
әр түрлі дереккөздерден ақпаратты іздеу, алу және түсінік беру дағдыларын дамытуға бағытталған тапсырмалар қолданылады |
|
|
|
++ |
||||
білім алушылар (тәрбиеленушілер) материалды практикалық тұрғыда қолдану тәсілдерін анықтауға тартылады |
|
|
|
++ |
||||
2.2 |
Цифрлық білім беру ресурстарды және қосымша дереккөздерді қолдану |
|||||||
жеке қажеттіліктерді ескере отырып, (педагог) әзірлеген цифрлық білім беру ресурстары (бар болса) пайдаланылады |
|
|
|
++ |
||||
білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) қабілеттерін дамытуды ескере отырып, зерттелетін тақырып бойынша дереккөздерге сілтемелер мен түсініктемелер (қосымша дереккөздерге сілтемелерді қоса алғанда) беріледі |
|
|
|
++ |
||||
2.3 |
Оқыту (тәрбиелеу) әдістерін, тапсырмаларды, ресурстарды, саралау тәсілдерін қолдану |
|||||||
оқыту әдістері білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) өзара әрекеттесуіне ықпал етеді (немесе «педагог-білім алушы (тәрбиеленуші)») |
|
|
|
++ |
||||
білім беру қажеттіліктері мен жеке ерекшеліктері ескеріледі |
|
|
|
++ |
||||
тапсырмалар мен ресурстарды саралау білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді (оның ішінде оқу нәтижелері төмен білім алушыларға (тәрбиеленушілерге) қосымша нұсқаулар беріледі) |
|
+ |
+ |
+ |
||||
сабақтың (іс-шараның) барлық кезеңдерінде оқушылардың тақырыпқа танымдық қызығушылығын жандандыру тәсілдерін (қызмет түрлерін өзгерту, эмоционалдық, көзбен байланыс, аты-жөні бойынша сөйлеу және т. б.) қолданады. |
|
|
+ |
++ |
||||
2.4 |
Сабақтың (оқудың, іс-шаралардың) құрылымы, уақытты ұтымды пайдалану |
|||||||
сабақтың (оқудың, ұйымдастырылған қызметтің, іс-шараның) құрылымы сақталады, бұл ретте педагог білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) қажеттіліктеріне сәйкес өзгерістер керек екенін ескереді |
|
|
|
++ |
||||
уақыт ұтымды үлестіріледі (тайм-менеджмент сақталады) |
|
|
|
|
||||
педагог пен білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) сөйлеу балансы (қарым-қатынастың басқа түрлері) сақталады |
|
|
2+ |
|
||||
2.5 |
Білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) өзара әрекеттесуін ұйымдастыру |
|||||||
білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, өзара әрекеттесудің әр түрлі формаларын қолдануда (топтық жұмыс кезінде рөлдер бөлінеді) тепе-теңдік (ұтымдылық) сақталады |
|
|
|
+ |
||||
білім алушылар (тәрбиеленушілер) талқылауға белсенді қатысады |
|
|
|
++ |
||||
2.6 |
Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды дамыту |
|
|
++ |
|
|||
ресурстар, тапсырмалар құндылықтардың дамуына ықпал етеді |
|
|
|
++ |
||||
білім алушылар (тәрбиеленушілер) құндылықтарға адалдығын көрсетеді |
|
|
|
++ |
||||
3 |
Бағалау (мониторинг) |
|||||||
3.1 |
Бағалау (тапсырмаларды) әдістерін, құралдарын қолдану |
|||||||
білім алушылар (тәрбиеленушілер) мақсаттар қоюға және күтілетін нәтижелерді анықтауға тартылады |
|
|
|
++ |
||||
сабақтың (оқудың, іс-шаралардың) барлық кезеңдерінде білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) үлгерімі бағаланады |
|
|
|
++ |
||||
бағалау (тапсырмаларды) әдістері, құралдары барлық білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) сабақтың (іс-шараның) мақсаттары мен күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуге ықпал етеді (білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) білім беру қажеттіліктеріне сәйкес бейімделген бағалау әдістерін пайдалана отырып) |
|
|
++ |
+ |
||||
уақытылы кері байланыс беріледі, дағдыларды дамыту бойынша ұсыныстар беріледі (қажет болған жағдайда бағалау құралдарын қолдана отырып) |
|
|
|
++ |
||||
сабақтың (оқудың, іс - шаралардың) барлық кезеңдерінде өзін-өзі және (немесе) өзара бағалау (МЖМБС орындауды талап етпейтін білім алушылар үшін педагогпен бірлескен бағалау процесі) үшін мүмкіндіктер береді Ескерту: тәлімгер, педагог-ұйымдастырушы, тәрбиеші - іс-шараның, ұйымдастырылған қызметтің мақсаттарына сәйкес |
|
|
|
++ |
||||
рефлексия сабақтың (оқудың, іс-шараның) мақсаттары мен күтілетін нәтижелеріне сәйкес келеді, дағдыларды дамыту жоспарланады |
|
|
|
++ |
||||
4 |
Рефлексия |
|||||||
4.1 |
Сабақ (оқу, іс-шара) бойынша рефлексия |
|||||||
білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) мақсаттарға (күтілетін нәтижелерге) қол жеткізуі негізінде сабақты (іс-шараны) бағалау жүргізіледі |
|
|
|
++ |
||||
4.2 |
практиканы дамыту бойынша және сабақтың (оқудың, іс-шараның) сапасын бағалау негізінде бағыттар мен нақты іс-әрекеттер айқындалады |
|
|
|
++ |
|||
|
барлығы |
|
1 |
5 |
28 |
|||
|
қорытынды (max 102) |
95 ұпай |
||||||
Ұсыныстар 1.Сабақтың құрылымы жақсы .Оқушылар сабаққа белсенділік таныта қатысты. Сабақ мақсатына жетті. 2.Бағалау парағында тапсырмаға берілген баллдық жүйеге өзгерту енгізіп,тапсырмаға жақсы араласып отырған оқушылардың жинаған баллдары төмен көрсеткішпен деп бағаланып қалды. |
Қолы_____________________ Кажибаева Кымбат Сатуовна
«Танысты»
Қолы_______________________ Жұмаш Зүльфия Аманбайқызы
Педагогтерді
аттестаттаудан өткізу
қағидалары мен шарттарына
16-қосымша
Орта (арнайы), қосымша, техникалық және кәсіптік білім беру ұйымы педагогінің сабағын (оқу сабақтарын, ұйымдастырылған қызметін, іс-шарасын) бақылау парағы
Педагогтің Т.А.Ә. (бар болса) |
Жұмаш Зүльфия Аманбайқызы |
Бақылаушының Т.А.Ә. (бар болса) |
Шаяхметова Алма Бақдәулетқызы |
|||||
Лауазымы, біліктілік санаты |
Бастауыш сынып мұғалімі, зерттеуші-педагог |
Лауазымы |
Бастауыш сынып мұғалімі педагог-зерттеуші |
|||||
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |