Материалдар / «Бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеу және сараптау» коучинг жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеу және сараптау» коучинг жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында бағалау тапсырмаларын әзірлеу және сараптама жасау саласында мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2020
556
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

11.12.2018 Тренинг жоспары

А.Баймұлдин атындағы жалпы орта білім беретін мектеп

Кокишева Алия Елемесовна химия-биология пәнінің мұғалімі, ІІ деңгей

Тақырып

Химия-биология пәндер бойынша «Бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеу және сараптау» аудан мұғалімдердің біліктілігін арттыру

Сілтеме

Мұғалімге арналған нұсқаулық

Жалпы мақсаты

Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында бағалау тапсырмаларын әзірлеу және сараптама жасау саласында мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру.

Күтілетін нәтиже

Түрлі тапсырмаларды әзірлеуге, оларды көрсетудің әртүрлі тәсілдерін қолдануға, әзірленген тапсырмаларға сараптама жасаудың педагогикалық әдіс-тәсілдерін жетілдіруге, тест сұрақтарының дұрыс жауабы мен дистракторларды шеберлікпен құрастыруға, тапсырма мен тест сұрақтарының мазмұнын талдай білуге және пән бойынша бағалауға арналған тапсырманы дұрыс құруға үйренеді.

Түйінді идея

Мұғалімдердің пән бойынша бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеуіне және сараптама жасауына әдістемелік көмек көрсету болып табылады.

Ресурстар:

флипчарт, маркер, түрлі-түсті стикерлер, суреттер, бояу құралдары.



Тренингтің өту барысы

Тренингтің өтілу кезеңдері

Уақыты

Тренингке қатысушылардың іс-әрекеті

Амандасу

2 мин

Тренер тренингтің тақырыбы мен мақсатын таныстырады.

психологиялық ахуал орнату

7мин

«Соқыр» видеобейнесі

Топқа бөлі

2 мин

«Жалғасын тап!» ойыны (Ғашықтар, туыстар, әншілер)

Ой шақыру

10 мин

Тәсіл «Идеялар, ұғымдар, есімдер ... себеті»

Сұрақтар:

1) Критериалды бағалау қағиттарын қалай түсінесіз?

2) Жағдайатты талдау «Екі алған оқушылар»

3) Бағалау тәсілдерінің сипаттамалары (кесте толтыру)

4) Бағалау критерийлері:

А- Қанша бағалау критерийі болу керек?

В- Бағалауда қанша оқу мақсатын қамту қажет?

С- Сіздердің ұсыныстарыңыз...

Тақырыпты топпық талқылауға салу.

Түйінді идеяларды стикерлерге жазып, себетке салу.

Рефлексия

3 мин

Ойлау іс-әрекетпен байланысты түйінді идеяларды атау.

Теориялық материал

5 мин

Презентация «Бағалау критерийлері»

Топтық жұмыс


10 мин

Әр топқа тапсырма беріледі:

1-өз пәніңіз бойынша оқу бағдарламасының әртүрлі бөлімнен бірнеше оқу мақсатын таңдаңыз

2-таңдаған оқу мақсатына сәйкес бағалау критерийлерін құрастырыңыздар

( Кластер – «Галерея» әдісі)

Рефлексия

2 мин

Екі жұлдыз, бір тілек

Сергіту сәті

2 мин

«Балапандар» биі

Практикалық жұмыс

20 мин

а) Тұжырымның шындық\жалған екенін анықтауға арналған тапсырма әзірлеңіз

ә) Сәйкетендіруге арналған тапсырма әзірлеңіздер

б) Пәнің оқу бағдарламасынан оқу мақсатын таңдап жабық тапсырма әзірлеңіз

в) Ашық тапсырмалардың ерекшеліктері: қысқа жауапты немесе тлық жауапты қажет ететін тапсырмалар (ұсыныстарды толықтырыңыздар)

Талдау

10 мин

Бөлім бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырманың қандай оқу мақсатына сәйкес әзірленгенін және бағалау критетийлерін анықтаңыздар

Теориялық ұғым

5 мин

Презентация «Тоқсандық жиынтық бағалау»

Топтық жұмыс

5 мин



60 мин

Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасын жасаңыздар (кестеге салу) Флипчарт қорғау.

Тапсырма:Тоқсандық жиынтық бағалау: балл қою кестесін құрастыру (Дайын тоқсандық бақылау жұмысы)

Рефлексия

5 мин

Бағалау жүйесіне енгізілген өзгерістің мәні қандай?

Бағалау үшін қандай білік, дағды қажет?

Бағалауға арналған тапсырманы құрастыруда қандай қиындық бар?



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!