Материалдар / Бағаналы жасушалардың практикада қолданылуы. Этикалық аспектісі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бағаналы жасушалардың практикада қолданылуы. Этикалық аспектісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бағаналы жасушалардың практикада қолданылуы. Этикалық аспектісі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Желтоқсан 2023
356
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

11.2 Өсу және даму

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бағаналы жасушалардың практикада қолданылуы. Этикалық аспектісі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.2.3.1 - бағаналы жасушалардың мамандану үдерісін және олардың практикалық қолданылуын түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар бағаналы жасушалардың медицинада практикалық қолданылуы оқып үйренеді.

Көпшілік оқушылар үшін:

Бағналы жасушалар көмегімен емделетін аурларды біледі.


Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.







(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау



. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.

1.Эмбрионалдық бағаналы жасушаларға сипаттама беріңдер?

2.Феталдық ағаналы жасушаларды алу мүмкіндігінің әдістерін сипаттаңдар?

3.Донор мен риципенттің медицинадағы бағаналы жасушаларды қолдану мүмкіндігін түсіндіріңдер?

4.Эмбрионалдық бағаналы жасушалардың негізгі қасиеттерін талдаңдар?

5.Неліктен ғалымдар феталдық бағаналы жасушаларды қолдануға тырысатындығын түсіндіріңдер


https://wordwall.net/ru/resource/65229592


Жаңа сабақ




«Суреттен не айтасың» әдісі



  • Бағаналы жасушаларды практикада қолдану туралы не білесіздер?

  • Бағаналы жасушаларды қандай салада қолдануы мүмкін?

  • Медицинада қолданылатын бағаналы жасушаларға мысал келтіріңіз?





Оқушылар берілген суретті келесі критерийлер бойынша ұжымдық талқыға салады

  • бағаналы жасушаларды қолдану мүмкіндіктерін атайды;

  • бағаналы жасушаларды практикалық қолданудың артықшылықтарын сипаттау;

бағаналы жасушаларды практикалық қолданудың кемшіліктерін көрсетеді

Суретті түсіндіреді

Сұрақтарға жауап берді



Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Оқулықтағы бағаналы жасушаларды табысты қолданып жүрген ауру түрлерін топтарға бөліп береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады

Топта бірлесе отырып тапрымаларды талқылайды Ұғымдар картасын ұсынады

1-топ Қосымша 1 суреттерін қолдана отырып өз ойларын айтады

2-топ ұғымдар картасы қосымашасына сілтеме қолданады

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

Бағаналы жасушалардың медицинадағы қажеттілігі


https://cooksbooks.net/onkologiya/mieloidnyj-lejkoz-i-limfolejkoz


https://ru.sperohope.com/enfermedad-de-wolman

Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.



Дескриптор: Жалпы - 3 балл

Тапсырманы дәлелдейді


ДК экраны

11-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.



Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

2-Тапсырма

1.Бағаналы жасушалардың алу әдістерін патенттерге рұқсат етпейтінЕуропалық соттың үкімін айтып,дәлелдейді.


2.Организимдегі бағаналы жасушалар қандай қызмет атқарды.



Дескриптор: Жалпы - 3 балл

Сұраққа жауап береді.

ДК экраны

11-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны.....

- сабақтан соң маған........келді

- бүгін маған..........сәті түсті.

- қызықты болғаны.....

- ......қиындық тудырды.

- менің түсінгенім.....

- енді мен......аламын.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!


Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!