ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ТУРИЗМ ГЕОГРАФИЯСЫ
8-сынып оқушыларына арналған курс бағдарламасы
(аптасына 1 сағат, барлығы 34 сағат)
Түсініктеме хат мазмұны
Бұл бағдарлама жалпы білім беретін мектептің 8 - сынып оқушыларына және география саласы бойынша тереңдетілген гимназия және лицей оқушыларыны арналған. Бұл бағдарламаны құрастырудағы бастапқы мақсатым мектеп бағдарламасында жете берілмеген тақырыптарды ашу. Сол сияқты оқушылардың дүниетанмын кеңейту, жан-жақты болуға, мамандық
таңдауына көмектеседі. Экономикалық, экологиялық мәдениетін қалыптастырады.
Халықаралық мамандар қазіргі туризмді құлдырауды білмейтін әлемдік экономика саласына жатқызады. Кіріс жағынан ол тек мұнай экспорты, мұнай мен автомобильге ғана жол береді. Шикізат сату елдің энерго тасымалдаушыларын шығынға ұшыратады, ал туриндустрия жанданып келе жатқан ресурстарда жұмыс істейді. Осыдан келіп туризмді дамыту шикізат сатудан тиімдірек пе деген ойға еріксіз берілесің. Сонымен қатар Қазақстанның ішкі туризмі – мемлекетіміздің жарнамасы болып табылады. Алайда соңғы жылдары кіріс және ішкі туризмге деген сұраныс өсуде. Халықаралық талдаушылар мен мамандардың ойынша туризм де Қазақстанның өсуі мен өркендеуіне зор ықпалын тигізеді. Оқушылардың бойында туған еліне деген патриотизмге тәрбиелеу.
Міне сондықтан 8- сынып оқушылары үшін бұл курс үлкен қажеттілігін тудырып отыр. Болашақта қай салада жүрседе экологиялық сауатты болады. Бұл курс география, экология, туризм салаларын біріктіреді.
Бағдарламаның өзектілігі:
-
Әлемдегі туризм туралы оқулықта берілмеген мағлұматтармен танысады.
-
Туризмнің әртүрлі бағытта дамытуға болатынына көз жеткізеді.
-
Адамзат қоғамының дамуындағы маңызды ролін түсінеді.
-
Халықаралық, ішкі туризм аймақтарымен танысып, ролін бағалай біледі.
Бағдарламаның мақсаты:
-
География пәнінен алған білімдерін тереңдету
-
Өз бетінше материалдар жинауға және оны талдауға, қорытынды жасауға дағдылану
-
Ой өрісін дамыта отырып, еркін сөйлеуге, өз ойын дәлелдей алуға үйрену
-
Қазақстандағы ішкі туризмнің дамуына үлес қосу;
Бағдарламаның міндеті:
-
Өз бетінше жұмыс істеуге және берілген тапсырмаларды жүйелі орындауға үйренеді
-
Сұрақтарға жауап беру үшін сызба-нұсқаларды пайдалана білуге дағдылану - Болашақта ғылыми түрдегі жұмыстар істеуге үйрену
-
Пәнге қызығушылығын арттыру
-
Географиялық карталармен жұмыс жасауға, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қабілеттілігін арттыру.
Негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыру.
-
Оқу-когнитивтік:
-
• негізгі географиялық түсініктерді, табиғаттың, шаруашылықтың географиялық ерекшеліктері туралы білімді меңгеру; өзінің Отаны – Қазақстан туралы жан-жақты ақапарт алу; қоршаған орта, оны сақтау мен пайдалану туралы білімді меңгеру.
-
• жергілікті жерде бағыт-бағдар таба алу дағдысын қалыптастыру; географиялық карта, статистикалық материалдарды , заманауи геоақпараттық технологияларды пайдалана алу; әр түрлі құбылыстарды түсіндіру үшін географиялық білімді пайдалана алу.
-
• танымдық қызығушылықтарды , интеллектуалдық және шығармашылық мүмкіндіктерді қоршаған ортаны зерттеу барысында дамыту, географиялық мәселелерді шешу және жаңа білімді меңгеру.
-
• күнделікті өмірде географиялық білімді қолдану мүмкіндігін қалыптастыру, қоршаған ортаны сақтау мен жауапкершіліктік позицияны ұстану; белгілі бір мекенде тұруға бейімделу; қоршаған ортаның өмір сүру үшін қаншалықты қауіпсіз екендігін анықтай алу.
-
Жалпымәдени құзыреттіліктер:
-
География ғылымының тәжірибесі мен білімін меңгеру қабілеттілігі – адам мен адамзат өмірінің бір бөлігі ретінде қабылдау, географияның тұрмыстық, мәдени, сауықтық салалардағы рөлін түсіну және оқушыда әлемді мәдени және жалпыадамзаттық ғылыми әлем бейнесін қалыптастыра алу.
-
Коммуникативтік-ақпараттық:
-
Топта жұмыс жасау дағдыларын, ұжымда әр түрлі қоғамдық рөлдерді интеллектуалдық, ойын, зерттеу әрекеттері арқылы меңгеру. Сұрақты дұрыс қоя білу, сауалнама, дискуссия жүргізе алу, топ жұмысын ұйымдастыра білу, әрекет нәтижелерін талдай білу дағдыларын қалыптастыру.
-
Сабақ барысында өз ойын логикалық және сауатты түрде, арнайы терминдерді, топонимдерді қолдана отырып жеткізе алу. Туризм терминологиясын пайдалана отырып сөйлеу, жазу дағдыларын дамыту.
-
Қоғамдық-еңбектік:
Қоғамдық белсенділік пен функционалдық сауаттылықты қалыптастыру; қоғамдық-еңбектік салада білімді меңгеру (географиялық білімнің артықшылықтары мен кемшіліктерін білу). Еңбек нарығындағы жағдайды талдай алу, жеке және қоғамдық пайда тұрғысынан әрекет жасау, еңбектік және азаматтық қарым-қатынас этикасын білу.
География курсын меңгерудің жеке, метапәндік және пәндік нәтижелері:
-
Географияны оқытудың жеке нәтижелері:
-
Ғылым мен қоғамдық тәжірибенің заманауи деңгейіне сәйкес келетін , мәдениеттер диалогтарына негізделген танымның қалыптасуы; полимәдени әлемдегі өз орнын табу.
-
азаматтық қоғамның мұраттарына және жалпыадамзаттық құндылықтарға сәйкес келетін өзін дамыту мен өзін тәрбиелеу негіздерінің қалыптасуы. Жеке шығармашылық әрекеттерді жүзеге асыру жауапкершілігін көтеру дайындығы.
-
Полимәдени әлемде толеранттық сана мен өзін-өзі ұстау, басқа адамдармен қарым-қатынас жасауға дайын болу, ортақ мақсаттарды табу мен оларды жүзеге асыру жолында бірлесу.
-
Жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген адамгершілік мінез-құлық.
-
Болашақ мамандықты саналы түрде таңдау.
-
Экологиялық ойлаудың қалыптасуы; табиғат пен қоғамдық ортаға экономикалық үдерістердің әсер етуін
түсіну. Экологияға бағытталған әрекеттерді қалыптастыру.
2. Тұрақтандыру /мазмұндық/бөлімі.
-
Бағдарлама 8- сыныпта оқытылатын және 9 сыныптың мемлекеттік стандартымен «География» пәнімен тығыз байланысты. Осы сыныптардағы «Экономикалық география», «Елтану және саяси география негіздері» бөлімдерімен тығыз байланысты. Осы бағдарлама географияның оқу пәні ретіндегі жалпыбілімдік және мәдени мүмкіндігін толығымен пайдалануға көмектеседі, халықаралық және Қазақстандағы табиғи-көрікті жерлермен тереңірек танысады.
-
География курсы оқушыларға қарқынды дамып келе жатқан қоршаған ортада өз орнын таңдап, тиісті мамандықты таңдауға көмектеседі. Географияның тұлғаның жан-жақты дамуына қосатын үлесі ерекше. Осы сұрақтарға география мен аймақтық экономика мен тарих аясындағы курс жауап бере алады. Осындай тәсіл адамды ортаға алатын қоғамдық бағытта жүргізіледі, ол экономиканың кеңістіктік дамуының логикасын түсінуге , саяси шешімдердің экономикалық нәтижелерін болжауға көмектеседі. Бағдарлама 3 бөлімнен тұрады.
-
1 бөлім «Туризм туралы түсінік» аймақтардың ерекшеліктерімен танысады. Бұл бөлімде оқушылар география, тарих пен әлемдік экономиканың байланысын зерттей алады. Рекреациялық аймақтарды зерттейді.
Қазіргі туризмнің түрлері. Дүниежүзінің және шағын мемлекеттердің экономикасына туризмнің ықпалы. Әлеуметтік маңызы.
-
2 бөлім. «Аймақтардағы туризмнің дамуы» туралы түсініктерін тереңдете түседі. Солтүстік Еуропа,Батыс және Шығыс Еуропа, Оңтүстік Еуропа аймақтарының ерекшеліктерімен танысады.Соның ішінде Финляндия, Ұлыбритания, Чехия,Италия мысалында ерекшеліктеріне баға береді.
«Шетелдік Азия туризмі» туралы түсініктерін тереңдете түседі.
Оңтүстік – Батыс Азия, Оңтүстік Азия, Орталық Азия, Оңтүстік Азия аймақтарының ерекшеліктерімен танысады.Айырмашылықтарын, ұқсастықтарын ажырата алады.Соның ішінде Жапониямен толығырақ танысады.
«Аустралиядағы туризм» бойынша Канберра, Сидней сияқты ірі қалалары туралы, шөлдерінің туризм үшін маңыздылығы туралы мағлұмат алады
«Латын Америкасындағы туризм» туралы түсініктерін қалыптастырады.
Жазықты Шығыс, Таулы Батыс, Вест-Индия аралындағы туризм бағыттарымен танысады. «Солтүстік Америкадағы туризм» туралы түсініктерін қалыптастырады.
АҚШ,Канада,Мексикадағы туризмнің дамуымен танысады.
«Африка континентіндегі туризм» туралы түсініктерін қалыптастырады.
Солтүстік Африка, Шығыс Африка, Орталық Африка туралы
туризм бағыттарымен танысады.Әлемнің тарихи-мәдени аймақтары: аймақтардағы мәдени айырмашылықтардың қалыптасу себептері.
-
3 бөлім. «Қазақстанда ішкі туризмнің дамуы»
«Қазақстандағы туризм» туралы түсініктерін тереңдете түседі.
Биік таулардағы/Шымбұлақ, Ақбұлақ/туризмнің дамуымен танысады.
Каспий теңізі,Алакөл, Қазақстанның ішкі туризмі дамуы туралы тереңірек танысады.
-
География бойынша негізгі білім беру бағдарламасының пәндік нәтижелері:
-
география ғылымы туралы түсініктердің қалыптасуы, оның адамның жер шарын игерудегі рөлі, географиялық білімнің әлемнің ғылыми бейнесінің бір бөлігі ретіндегі орны, адамзаттың заманауи тәжірибелік мәселелерді шешудегі маңыздылығы.
-
аймақтық тәсілдің географиялық ойлаудың негізі ретіндегі тұтастай, өзгеріске ұшыраған әлемдегі өз орнын түсіну үшін ойнайтын рөлі.
-
Жердің ғаламшар ретіндегі тұтастық теориялық білімнің қалыптасуы, оның географиялық өзгеруінің негізгі кезеңдері, табиғат ерекшеліктері, шаруашылық пен адам әрекетінің ерекшеліктері, мемлекеттердегі экономикалық мәселелер туралы түсінікті қалыптастыру.
-
географиялық ортаның сапалық және сандық ерекшеліктерін анықтауға арналған құралдарды пайдалана алу дағдыларын игеру.
-
картографиялық сауаттылық негіздерін меңгеру мен географиялық картаны халықаралық қатынастың бір тілі ретінде қолдана білу.
-
географиялық ақпаратты табу, пайдалану мен ұсынудың негізді дағдыларын меңгеру.
-
географиялық білімдерді күнделікті өмірде әр түрлі үрдістерді және құбылыстарды түсіндіру үшін қолдана білу.
-
Ары қарай туризм туралы білімдерді дамыту мен тереңдету мақсатында қызығушылықты арттыру, географияны негізгі пән ретінде таңдап, мамандықты осы саламен байланыстыруға бағыттау. Бағдарламаның жүктемелерін бөлуі бойынша ұсыныстар:
-
-
-
Бөлім
Сағат саны
1. Туризм туралы түсінік
4
2. Аймақтардағы туризмнің дамуы
26
3. Қазақстанда ішкі туризмнің дамуы
4
-
-
Тұрақтылау(мазмұндау) бөлімі
Бағдарлама 34 сағатқа арналған 3 бөлімнен тұрады.
Курс бойынша 23 практикалық және шығармашылық жұмыс бар.
-
Кіріспе. Туризм туралы түсінік. Қазіргі туризмнің қызметі-1 сағат
-
Туризм дүниежүзінің өндірістік емес саланың бірі.Туристік ресурстар- 1сағат
-
Қазіргі туризмнің түрлері. Дүниежүзінің және шағын мемлекеттердің экономикасына туризмнің ықпалы. Әлеуметтік маңызы- 1 сағат
-
Туризмнің негізгі бағыттары. Туристік, рекреациялық аймақтар, оның географиясы- 1 сағат
-
Шетелдік Еуропадағы туризм географиясы- 1 сағат
-
Солтүстік Еуропадағы туризм географиясы( Финляндия мысалында)- 1сағат
-
Батыс Еуропадағы туризм географиясы (Ұлыбритания мысалында)- 1 сағат
-
Оңтүстік Еуропадағы туризм географиясы (Италия мысалында)- 1 сағат
-
Шығыс Еуропадағы туризм географиясы (Чехия мысалында)- 1 сағат
-
Шетелдік Еуропадағы туризмді қорытындылау- 1 сағат
-
Шетелдік Азидағы туризм географиясы- 1 сағат
-
Оңтүстік Батыс Азиядағы туризм- 1сағат
-
Орталық Азиядағы туризм- 1 сағат
-
Жапония- 1 сағат
-
Оңтүстік Азидағы туризм- 1 сағат
-
Оңтүстік Шығыс Азиядағы туризм- 1 сағат
-
Шетелдік Азиядағы туризмді қорытындылау- 1 сағат
-
Австралиядағы туризм- 1 сағат
-
Латын Америкасындағы туризм.Жазықты Шығыс- 1 сағат
-
Латын Америкасындағы туризм.Таудағы Батыс- 1 сағат
-
Орталық Америка, Вест-Индия аралдардағы туризм- 1 сағат
-
Орталық Америка, Вест-Индия аралдардағы туризм- 1 сағат
-
Латын Америкасындағы туризмді қорытындылау- 1 сағат
-
Солтүстік Америкадағы туризм географиясы. АҚШ.- 1сағат
-
Солтүстік Америкадағы туризм географиясы.Канада- 1 сағат
-
Солтүстік Америкадағы туризм географиясы.Мексика- 1 сағат
-
Африкадағы туризм географиясы. Солтүстік Африка- 1 сағат
-
Африкадағы туризм географиясы. Орталық Африка- 1 сағат
-
Африкадағы туризм географиясы. Шығыс Африка- 1 сағат
-
Қазақстандағы туризм географиясы- 1 сағат
-
Биік таулардағы туризм. Шымбұлақ, Ақбұлақ- 1 сағат
-
Алакөл.- 1 сағат
-
Каспий теңізі- 1 сағат
-
Жалпы қорытындылау- 1 сағат
Нормативті бөлім (аптасына – 1 сағат, барлығы- 34 сағат)
|
№ п/п |
Бөлім Бөлімше Тақырып |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Барлығы |
Лекция / Теория/ Тәжірибе 1 |
Тәжірибе/ Тәжірибе 2 |
8 а |
8 ә |
8 б |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1. |
1 бөлім. Туризм туралы түсінік Кіріспе. Туризм туралы түсінік. Қазіргі туризмнің қызметі |
8.1.1.1 қазіргі туризмнің қызметін графикалық түрде көрсетіп түсіндіреді |
1 |
1 |
06.09. 2023 |
07.09. 2023 |
06.09. 2023 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2. |
Туризм дүниежүзінің өндірістік емес саланың бірі.Туристік ресурстар |
8.1.1.2 туристік ресурстарға сипаттама береді |
1 |
0,5 |
0,5 |
13.09 |
14.09 |
13.09 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3. |
Қазіргі туризмнің түрлері.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: ДариғаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Бағдарлама Халықаралық туризм географиясы 8 сыныпқа факультатив(электив) жоспары
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Бағдарлама Халықаралық туризм географиясы 8 сыныпқа факультатив(электив) жоспарыМатериал туралы қысқаша түсінік
Халықаралық туризм географиясы тақырыбында бағдарлама
Материалдың қысқаша нұсқасы ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ТУРИЗМ ГЕОГРАФИЯСЫ 8-сынып оқушыларына арналған курс бағдарламасы (аптасына 1 сағат, барлығы 34 сағат)
Түсініктеме хат мазмұныБұл бағдарлама жалпы білім беретін мектептің 8 - сынып оқушыларына және география саласы бойынша тереңдетілген гимназия және лицей оқушыларыны арналған. Бұл бағдарламаны құрастырудағы бастапқы мақсатым мектеп бағдарламасында жете берілмеген тақырыптарды ашу. Сол сияқты оқушылардың дүниетанмын кеңейту, жан-жақты болуға, мамандық таңдауына көмектеседі. Экономикалық, экологиялық мәдениетін қалыптастырады. Халықаралық мамандар қазіргі туризмді құлдырауды білмейтін әлемдік экономика саласына жатқызады. Кіріс жағынан ол тек мұнай экспорты, мұнай мен автомобильге ғана жол береді. Шикізат сату елдің энерго тасымалдаушыларын шығынға ұшыратады, ал туриндустрия жанданып келе жатқан ресурстарда жұмыс істейді. Осыдан келіп туризмді дамыту шикізат сатудан тиімдірек пе деген ойға еріксіз берілесің. Сонымен қатар Қазақстанның ішкі туризмі – мемлекетіміздің жарнамасы болып табылады. Алайда соңғы жылдары кіріс және ішкі туризмге деген сұраныс өсуде. Халықаралық талдаушылар мен мамандардың ойынша туризм де Қазақстанның өсуі мен өркендеуіне зор ықпалын тигізеді. Оқушылардың бойында туған еліне деген патриотизмге тәрбиелеу. Міне сондықтан 8- сынып оқушылары үшін бұл курс үлкен қажеттілігін тудырып отыр. Болашақта қай салада жүрседе экологиялық сауатты болады. Бұл курс география, экология, туризм салаларын біріктіреді. Бағдарламаның өзектілігі:
Бағдарламаның мақсаты:
Бағдарламаның міндеті:
Негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыру.
Қоғамдық белсенділік пен функционалдық сауаттылықты қалыптастыру; қоғамдық-еңбектік салада білімді меңгеру (географиялық білімнің артықшылықтары мен кемшіліктерін білу). Еңбек нарығындағы жағдайды талдай алу, жеке және қоғамдық пайда тұрғысынан әрекет жасау, еңбектік және азаматтық қарым-қатынас этикасын білу. География курсын меңгерудің жеке, метапәндік және пәндік нәтижелері:
түсіну. Экологияға бағытталған әрекеттерді қалыптастыру. 2. Тұрақтандыру /мазмұндық/бөлімі.
Қазіргі туризмнің түрлері. Дүниежүзінің және шағын мемлекеттердің экономикасына туризмнің ықпалы. Әлеуметтік маңызы.
«Шетелдік Азия туризмі» туралы түсініктерін тереңдете түседі. Оңтүстік – Батыс Азия, Оңтүстік Азия, Орталық Азия, Оңтүстік Азия аймақтарының ерекшеліктерімен танысады.Айырмашылықтарын, ұқсастықтарын ажырата алады.Соның ішінде Жапониямен толығырақ танысады. «Аустралиядағы туризм» бойынша Канберра, Сидней сияқты ірі қалалары туралы, шөлдерінің туризм үшін маңыздылығы туралы мағлұмат алады «Латын Америкасындағы туризм» туралы түсініктерін қалыптастырады. Жазықты Шығыс, Таулы Батыс, Вест-Индия аралындағы туризм бағыттарымен танысады. «Солтүстік Америкадағы туризм» туралы түсініктерін қалыптастырады. АҚШ,Канада,Мексикадағы туризмнің дамуымен танысады. «Африка континентіндегі туризм» туралы түсініктерін қалыптастырады. Солтүстік Африка, Шығыс Африка, Орталық Африка туралы туризм бағыттарымен танысады.Әлемнің тарихи-мәдени аймақтары: аймақтардағы мәдени айырмашылықтардың қалыптасу себептері.
«Қазақстандағы туризм» туралы түсініктерін тереңдете түседі. Биік таулардағы/Шымбұлақ, Ақбұлақ/туризмнің дамуымен танысады. Каспий теңізі,Алакөл, Қазақстанның ішкі туризмі дамуы туралы тереңірек танысады.
Тұрақтылау(мазмұндау) бөлімі Бағдарлама 34 сағатқа арналған 3 бөлімнен тұрады. Курс бойынша 23 практикалық және шығармашылық жұмыс бар.
Нормативті бөлім (аптасына – 1 сағат, барлығы- 34 сағат)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













