Май ауданы
"Малайсары жалпы орта білім беретін мектеп
мемлекеттік мекемесі
БАҒДАРЛАМА
"ИНФОРМАТИКА ӘЛЕМІНЕ САЯХАТ"
4-СЫНЫП

Малайсары, 2017
|
«Бекітемін» "Малайсары жалпы орта білім беретін мектеп мектеп" ММ-нің директоры _______ А.Жетыбаева «____»_______2017ж |
«Келісемін» Директордың оқу – тәрбие ісі жөніндегі орынбасары ______Г.Жумабекова «___» ________2017ж |
«Әдістемелік бірлестікте қаралды» Әдістемелік бірлестік жетекшісі ______ А.Аукенова «____» ________2017ж |
Құрастырған: "Малайсары жалпы орта білім беретін мектеп" мемлекеттік мекемесі информатика пәнінің мұғалімі Ж.Т.Аубакирова
«Информатика әлеміне саяхат» бұл бағдарлама жалпы орта білім беретін мектептің 4-сыныпқа арналған.
ТҮСІНІК ХАТ
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірде №115 бұйрығымен бекітілген «Информатика» оқу бағдарламасы. 2016-2017 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білімберетін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы. Әдістемелік нұсқау хат. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы (2017 жылғы 21 сәуірдегі № 5 хаттама). Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген жалпыға міндетті білім беру стандарты.
«Математика және информатика» білім беру саласына кіретін оқу пәнінің нысаны - информатика. Заман талаптарына сай информатиканы бастауыш мектептен бастап алғашқы дайындық курсы ретінде ендірудің қажеттілігі бүгінгі күнгі педагогика саласындағы іргелі мәселелердің бірі болып отыр. Бастауыш мектеп оқушыларына информатиканың алғашқы түсініктерімен ұғымдарын беру, сонымен қатар басқа пәндерді оқып үйренуге пәнаралық байланыста жүзеге асыру арқылы қажет болатын біліммен, іскерлікпен, дағдымен қаруландыру және жастарды ақпараттық қоғамда қызмет етуге дайындауға осы кезеңнен бастау қажеттілігі басты назарда болып отыр. Тәуелсіз еліміздің болашағы бүгінгі ұрпақ тәрбиесіне ғылымымызбен біліміміздің өркендеуіне тікелей байланысты. Жаңа информациялық технологияны жылдан жылға кең құлаш жайып дамуы адам қызметінің барлық салаларына енгізілуіне орай, жас ұрпақты компьютерлік технологияны пайдалану үшін даярлауда, олардың компьютерге деген көзқарасын қалыптастырумен қатар, оқушылардың сыныптағы және сыныптан тыс оқу қызметін компьютер арқылы ұйымдастыру.
Оқушылардың бастауыш мектеп кезеңіне тән физиологиялық психологиялық ерекшеліктерін пайдалану арқылы жүзеге асырады. Қазіргі кездегі орта білім беру жүйесіндегі информатиканың рөлінің артуы еліміздің информатика мұғалімдеріне үлкен міндет қойып отыр. Бұл пән арқылы оқушылар ақпараттық мәдениеттің негізі болып саналатын коммуникация мен түсініктердің, ойлаудың математикалық негіздерін меңгереді. Пәннің мазмұны тек жалпы дамушылық міндеттерді ғана қанағаттандырып қана қоймай, сонымен бірге ақпарат туралы ұғымдарды қамтиды.
Информатика әлеміне саяхат пәнін оқытудың мақсаты:
-Білім беру жүйесін ақпараттандыру жағдайында оқушылардың ақпараттық әлемдік бейнесін қалыптастыру және жеке тұлғаның өзіне қоғамға қажет қабілеттерін қалыптастырып дамыту. Өз бетімен білім алу өзін - өзі дамытуға жағдай жасау.
- Оқушыларға ақпаратты өңдеу, жеткізу және оны пайдалану туралы білімдерді меңгерте отырып, ақпараттық технологияны оқу үрдісінде өзіндік даму мен оны іске асыру құралы ретінде саналы да тиімді түрде қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Міндеттері:
-Оқыту тәрбиелеу үрдісіндегі информациялық алмасу сипатын
айқындау;
-Оқушылардың компьютерлік сауаттылығын ашу;
-Білім алушыларға ақпараттың негізгі қасиеттерімен таныстыру, оларды ақпаратты ұйымдастыру жолдары мен алдыға қойылған мақсатты шешуде оқу іс - әрекетін жоспарлай білуге үйрету; - Қоршаған ортаны жаңа ақпараттық тұрғыдан зерттеу көзқарасын қалыптастыратын ақпараттық үрдістерді табиғат, қоғам, техника аймақтарында қарастыру; -Дайын программаларды қолдана білу шеберлігін арттыру;
-Оқушылардың теориялық
шығармашылық қабілеттерін арттыру;
-Тиімді шешімдер таңдай білуге бағытталған оперативті ойлау деп
аталатын жаңаша ойлай білуді қалыптастыру;
-Ақпараттық құралдарды ақпараттық технологиялар саласында білім, білік және дағдыларды қалыптастыру, дамыту;
- Бастауыш мектептің басқа пәндерін оқытуда қолданатын білім алушыларға компьютерді қолданудың алғашқы білігін қалыптастыру. Күтілетін нәтиже:
-коммуникативті және интеллектуалды біліктілігінің дамуы;
- оқушының информатикалық терминдерді білуі, ойлау қабілетінің дамуы;
- шығармашылық жұмысқа
қабілетті, өзіндік ой - өрісі дамыған, ізденімпаз, терең білімді
тұлға болуы;
- оқушылардың ойлау қабілетін компьютерлік дамытушы ойындар арқылы
дамуы;
- өзіндік танымдық іс - әрекеттерін ақпараттық ортада
қалыптастыру;
- оқушыларды ақпараттық қоғамның негізгі талаптарын
қанағаттандыратындай деңгейге жеткізу.
- интернеттің қарапайым негіздері туралы: электрондық
почта;
- алгоритмдер және
программалар туралы түсінікке ие болады;
- жеке коммуникацияның қазіргі заманғы құралдарын пайдаланады;
- ақпараттық мәліметтердің ұқсастығын тауып, оларды ажырата алады
және ақпараттардың есепті шешу үшін жеткіліктілігін анықтайды;
- вирустардың кіру мүмкіндігінен ақпаратты қорғау ережелерін
қолданады.
Информатика әлеміне саяхат
пәнін оқыту барысында төмендегідей мазмұндық желілер
қарастырылады:
-алгоритм және оның қасиеттерін;
-алгоритм және оның түрлерін;
-компьютер және оның құрылымы;
-алгоритмді графиктік түрде бейнелеуді;
-сызықтық алгоритмнің мәні мен мағынасын;
-тармақталу алгоритмнің мәні мен мағынасын;
-алгоритм түрлерінің графиктік түрде бейнеленуі;
-графиктік ақпараттардың мүмкіндіктерін қолдану;
-мәтіндік ақпараттардың мүмкіндіктерін қолдану;
-интернет желісін қолдану;
-презентация ұғымымен танысу.
МАЗМҰНЫ
"Информатика әлеміне саяхат"
(атпасына 1 сағат, жылына 34 сағат)
Кіріспе – 1 сағат.Техника қауіпсіздігі және компьютерлік сыныпта тәртіпті сақтау ережелері.
Мәтіндік ақпаратты өңдеу – 6 сағат. Microsoft WordPad мәтіндік редактор. Құжатты құру және қарапайым өңдеу. Мәтін фрагментімен жұмыс, қою, жою және символдарды ауыстыру. Бет өлшемі, сызықтың (поля) шамасы. Беттің бағыты және нөмерлеу. Дұрыс жазу ережесін тексеру. Қаріп пішімін өзгерту, абзац пішімі, отступ (бос жер). Мәтіндік құжатқа тізім, кесте және графикалық нысанды қою. Алдын - ала көру. Құжатты басып шығару.
Алгоритм – 10 сағат. Алгоритм туралы түсінік. Алгоритмнің қасиеттері. Қарапайым логикалық есептерді шешу. Алгоритмді жазу түрлері: блок - схемалар. Сызықтық алгоритмі. Тармақталу алгоритмі. Циклдік алгоритмі. Алгоритм атқарушы – «Қара жәшік». Алгоритм атқарушы – «Шегіртке». Есептер шығару кезеңдері.
Графикалық ақпаратты өңдеу – 6 сағат. Мәтіндік редактор. Мәтіндік ақпараттарды өңдеу. Графикалық редактор. Компьютерде графикалық ақпаратты өңдеу. Сандық ақпараттарды өңдеу. Калькулятор. Дыбыстық ақпараттарды өңдеу. Фонограф бағдарламасы.
Телекоммуникация – 4 сағат. Интернет туралы түсінік. Ақпаратты белгілі адреспен іздеу технологиясы. Электронды пошта туралы түсінік және адресті толтыру ережесі. Электронды поштамен жұмыс. Бүкіләлемдік торда саяхат. Программалық жабдық негізі – 7 сағат. Microsoft Power Point бағдарламасы. Power Point құжатын ашу. Оны құру, және сақтау. Қарапайым презентация құру. Windows Media диск ойнағышымен танысу. Компьютерді вирустан қорғау, қауіпсіздік негіздері.
«Информатика әлеміне саяхат»
аптасына 1 сағат, оқу жылында 34 сағат
|
№ |
Сабақ тақырыптары |
С/с |
Бақылау түрі |
Мерзімі |
|
I тарау. Кіріспе |
||||
|
1 |
Техника қауіпсіздігі және компьютерлік сыныпта тәртіпті сақтау ережелері. |
1 |
Теория |
|
|
II тарау. Мәтіндік ақпаратты өңдеу |
||||
|
2 |
WORDPAD мәтіндік редакторы. Құжатты құру,өңдеу. |
1 |
Теория |
|
|
3 |
Мәтін фрагментімен жұмыстар. Бет өлшемі, поля шамасы |
1 |
Теория |
|
|
4 |
Дұрыс жазу ережесін тексеру. Мәтін теру. |
1 |
Практика |
|
|
5 |
Беттің бағыты, нөмірлеу. |
1 |
Практика |
|
|
6 |
Қаріп пішімін өзгерту, абзац, отступ. |
1 |
Практика |
|
|
7 |
Мәтіндік құжатқа тізім, кесте, графикалық нысанды қою. |
1 |
Практика |
|
|
8 |
Алдын-ала көру құжатты басып шығару |
1 |
Теория |
|
|
III тарау. Алгоритм |
||||
|
9 |
Алгоритм туралы түсінік. |
1 |
Теория |
|
|
10 |
Алгоритмнің қасиеттері. |
1 |
Теория |
|
|
11 |
Қарапайым логикалық есептерді шешу. |
1 |
Практика |
|
|
12 |
Алгоритмді жазу түрлері: блок-схемалар. |
1 |
Теория |
|
|
13 |
Сызықтық алгоритм. |
1 |
Теория |
|
|
14 |
Тармақталған алгоритм. |
1 |
Теория |
|
|
15 |
Циклдік алгоритм. |
1 |
Теория |
|
|
16 |
Мәтіндік ақпаратты өңдеу. Алгоритм |
1 |
Сынақ |
|
|
17 |
Алгоритм атқарушы: «Шегіртке» |
1 |
Практика |
|
|
18 |
Есептер шығару |
1 |
Практика |
|
|
IV тарау. Графикалық ақпаратты өңдеу |
||||
|
19 |
Мәтіндік редактор. Мәтіндік ақпараттарды өңдеу. |
1 |
Теория |
|
|
20 |
Графикалық редактор. |
1 |
Практика |
|
|
21 |
Компьютерде графикалық ақпаратты өңдеу. |
1 |
Практика |
|
|
22 |
Сандық ақпаратты өңдеу.Калькулятор. |
1 |
Теория |
|
|
23 |
Дыбыстық ақпаратты өңдеу. |
1 |
АКТ қолдану |
|
|
24 |
Фонограф бағдарламасы. |
1 |
Теория |
|
|
IV тарау. Телекоммуникация |
||||
|
25 |
Интернет туралы түсінік. |
1 |
Теория |
|
|
26 |
Ақпаратты белгілі адреспен іздеу технологиясы. |
1 |
Практика |
|
|
27 |
Электронды поштамен жұмыс.Адресті толтыру ережесі. |
1 |
Практика |
|
|
28 |
Бүкіләлемдік торда саяхат. |
1 |
Практика |
|
|
V тарау. Программалық жабдық негізі. |
||||
|
29 |
MS Power Point бағдарламасы. |
2 |
Теория |
|
|
30 |
Power Point құжаттын ашу, құру, сақтау. |
1 |
Практика |
|
|
31 |
Қарапайым презентация құру. |
1 |
Практика |
|
|
32 |
Windows Media диск ойнағышымен танысу. |
1 |
Практика |
|
|
33 |
Компьютерді вирустан қорғау. |
1 |
Практика |
|
|
34 |
Программалық жабдық негізі. Қортынды сынақ. |
1 |
Сынақ |
|
Оқушылардың білімі мен біліктілігіне қойылатын талаптар
4 - сыныптың соңында
оқушылар білуі тиіс:
- компьютер сыныбында тәртіп
сақтау ережелері мен техника қауіпсіздігін;
- мәтіндік редакторда жұмыс істеу тәсілдерін;
- мәтін теру ережесін;
- мәтінді редакциялау және пішімдеу тәсілдерін;
- мәтінді баспаға шығару жолын;
- алгоритм және атқарушы ұғымын;
- алгоритмді блок - схема арқылы жазуын;
- сандық, дыбыстық ақпараттарды өңдеу бойынша бағдарламаларда жұиыс
істеу тәсілдерін;
- интернетте ақпаратты іздеу әдістерін;
- электронды поштаны пайдалану жолын;
- презентация ұғымын;
- қарапайым презентация құру тәсілдерін;
- вирус ұғымын.
4 - сыныптың соңында
оқушылар меңгеруі тиіс:
- компьютер сыныбында тәртіп сақтау ережелері мен техника
қауіпсіздігін сақтай білуді;
- мәтіндік редактор құралдарымен мәтінді теруді;
- мәтінді баспаға шығаруды;
- алгоритм құра білуді;
- сызықтық, тармақталу және циклдік алгоритмдерді орындай
білуді;
- мәтінді теруді және пішімдеуді;
- интернет желісінде ақпаратты іздеуді іске асыруды;
- электронды поштаны пайдалануды;
- қарапайым презентациялар құруды.
Пайдаланылған әдебиеттер:
-
Балапанов Е., Бөрібаев Б. Информатикадан 30 сабақ. – Алматы, 2003
-
Информатика 5 сынып. Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.К.Абенов Арман-ПВ 2015
-
Информатика 6 сынып. Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов Арман-ПВ 2014
-
Ермеков Н., Стифутина Н. Информатика – 7. – Алматы, 2001
-
Ш.Т.Шекербекова, А.Е.Сағымбаева. «Информатика» әдістемелік құрал - Алматы 2005 ж.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
БАҒДАРЛАМА "ИНФОРМАТИКА ӘЛЕМІНЕ САЯХАТ" 4-СЫНЫП
БАҒДАРЛАМА "ИНФОРМАТИКА ӘЛЕМІНЕ САЯХАТ" 4-СЫНЫП
Май ауданы
"Малайсары жалпы орта білім беретін мектеп
мемлекеттік мекемесі
БАҒДАРЛАМА
"ИНФОРМАТИКА ӘЛЕМІНЕ САЯХАТ"
4-СЫНЫП

Малайсары, 2017
|
«Бекітемін» "Малайсары жалпы орта білім беретін мектеп мектеп" ММ-нің директоры _______ А.Жетыбаева «____»_______2017ж |
«Келісемін» Директордың оқу – тәрбие ісі жөніндегі орынбасары ______Г.Жумабекова «___» ________2017ж |
«Әдістемелік бірлестікте қаралды» Әдістемелік бірлестік жетекшісі ______ А.Аукенова «____» ________2017ж |
Құрастырған: "Малайсары жалпы орта білім беретін мектеп" мемлекеттік мекемесі информатика пәнінің мұғалімі Ж.Т.Аубакирова
«Информатика әлеміне саяхат» бұл бағдарлама жалпы орта білім беретін мектептің 4-сыныпқа арналған.
ТҮСІНІК ХАТ
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірде №115 бұйрығымен бекітілген «Информатика» оқу бағдарламасы. 2016-2017 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білімберетін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы. Әдістемелік нұсқау хат. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы (2017 жылғы 21 сәуірдегі № 5 хаттама). Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген жалпыға міндетті білім беру стандарты.
«Математика және информатика» білім беру саласына кіретін оқу пәнінің нысаны - информатика. Заман талаптарына сай информатиканы бастауыш мектептен бастап алғашқы дайындық курсы ретінде ендірудің қажеттілігі бүгінгі күнгі педагогика саласындағы іргелі мәселелердің бірі болып отыр. Бастауыш мектеп оқушыларына информатиканың алғашқы түсініктерімен ұғымдарын беру, сонымен қатар басқа пәндерді оқып үйренуге пәнаралық байланыста жүзеге асыру арқылы қажет болатын біліммен, іскерлікпен, дағдымен қаруландыру және жастарды ақпараттық қоғамда қызмет етуге дайындауға осы кезеңнен бастау қажеттілігі басты назарда болып отыр. Тәуелсіз еліміздің болашағы бүгінгі ұрпақ тәрбиесіне ғылымымызбен біліміміздің өркендеуіне тікелей байланысты. Жаңа информациялық технологияны жылдан жылға кең құлаш жайып дамуы адам қызметінің барлық салаларына енгізілуіне орай, жас ұрпақты компьютерлік технологияны пайдалану үшін даярлауда, олардың компьютерге деген көзқарасын қалыптастырумен қатар, оқушылардың сыныптағы және сыныптан тыс оқу қызметін компьютер арқылы ұйымдастыру.
Оқушылардың бастауыш мектеп кезеңіне тән физиологиялық психологиялық ерекшеліктерін пайдалану арқылы жүзеге асырады. Қазіргі кездегі орта білім беру жүйесіндегі информатиканың рөлінің артуы еліміздің информатика мұғалімдеріне үлкен міндет қойып отыр. Бұл пән арқылы оқушылар ақпараттық мәдениеттің негізі болып саналатын коммуникация мен түсініктердің, ойлаудың математикалық негіздерін меңгереді. Пәннің мазмұны тек жалпы дамушылық міндеттерді ғана қанағаттандырып қана қоймай, сонымен бірге ақпарат туралы ұғымдарды қамтиды.
Информатика әлеміне саяхат пәнін оқытудың мақсаты:
-Білім беру жүйесін ақпараттандыру жағдайында оқушылардың ақпараттық әлемдік бейнесін қалыптастыру және жеке тұлғаның өзіне қоғамға қажет қабілеттерін қалыптастырып дамыту. Өз бетімен білім алу өзін - өзі дамытуға жағдай жасау.
- Оқушыларға ақпаратты өңдеу, жеткізу және оны пайдалану туралы білімдерді меңгерте отырып, ақпараттық технологияны оқу үрдісінде өзіндік даму мен оны іске асыру құралы ретінде саналы да тиімді түрде қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Міндеттері:
-Оқыту тәрбиелеу үрдісіндегі информациялық алмасу сипатын
айқындау;
-Оқушылардың компьютерлік сауаттылығын ашу;
-Білім алушыларға ақпараттың негізгі қасиеттерімен таныстыру, оларды ақпаратты ұйымдастыру жолдары мен алдыға қойылған мақсатты шешуде оқу іс - әрекетін жоспарлай білуге үйрету; - Қоршаған ортаны жаңа ақпараттық тұрғыдан зерттеу көзқарасын қалыптастыратын ақпараттық үрдістерді табиғат, қоғам, техника аймақтарында қарастыру; -Дайын программаларды қолдана білу шеберлігін арттыру;
-Оқушылардың теориялық
шығармашылық қабілеттерін арттыру;
-Тиімді шешімдер таңдай білуге бағытталған оперативті ойлау деп
аталатын жаңаша ойлай білуді қалыптастыру;
-Ақпараттық құралдарды ақпараттық технологиялар саласында білім, білік және дағдыларды қалыптастыру, дамыту;
- Бастауыш мектептің басқа пәндерін оқытуда қолданатын білім алушыларға компьютерді қолданудың алғашқы білігін қалыптастыру. Күтілетін нәтиже:
-коммуникативті және интеллектуалды біліктілігінің дамуы;
- оқушының информатикалық терминдерді білуі, ойлау қабілетінің дамуы;
- шығармашылық жұмысқа
қабілетті, өзіндік ой - өрісі дамыған, ізденімпаз, терең білімді
тұлға болуы;
- оқушылардың ойлау қабілетін компьютерлік дамытушы ойындар арқылы
дамуы;
- өзіндік танымдық іс - әрекеттерін ақпараттық ортада
қалыптастыру;
- оқушыларды ақпараттық қоғамның негізгі талаптарын
қанағаттандыратындай деңгейге жеткізу.
- интернеттің қарапайым негіздері туралы: электрондық
почта;
- алгоритмдер және
программалар туралы түсінікке ие болады;
- жеке коммуникацияның қазіргі заманғы құралдарын пайдаланады;
- ақпараттық мәліметтердің ұқсастығын тауып, оларды ажырата алады
және ақпараттардың есепті шешу үшін жеткіліктілігін анықтайды;
- вирустардың кіру мүмкіндігінен ақпаратты қорғау ережелерін
қолданады.
Информатика әлеміне саяхат
пәнін оқыту барысында төмендегідей мазмұндық желілер
қарастырылады:
-алгоритм және оның қасиеттерін;
-алгоритм және оның түрлерін;
-компьютер және оның құрылымы;
-алгоритмді графиктік түрде бейнелеуді;
-сызықтық алгоритмнің мәні мен мағынасын;
-тармақталу алгоритмнің мәні мен мағынасын;
-алгоритм түрлерінің графиктік түрде бейнеленуі;
-графиктік ақпараттардың мүмкіндіктерін қолдану;
-мәтіндік ақпараттардың мүмкіндіктерін қолдану;
-интернет желісін қолдану;
-презентация ұғымымен танысу.
МАЗМҰНЫ
"Информатика әлеміне саяхат"
(атпасына 1 сағат, жылына 34 сағат)
Кіріспе – 1 сағат.Техника қауіпсіздігі және компьютерлік сыныпта тәртіпті сақтау ережелері.
Мәтіндік ақпаратты өңдеу – 6 сағат. Microsoft WordPad мәтіндік редактор. Құжатты құру және қарапайым өңдеу. Мәтін фрагментімен жұмыс, қою, жою және символдарды ауыстыру. Бет өлшемі, сызықтың (поля) шамасы. Беттің бағыты және нөмерлеу. Дұрыс жазу ережесін тексеру. Қаріп пішімін өзгерту, абзац пішімі, отступ (бос жер). Мәтіндік құжатқа тізім, кесте және графикалық нысанды қою. Алдын - ала көру. Құжатты басып шығару.
Алгоритм – 10 сағат. Алгоритм туралы түсінік. Алгоритмнің қасиеттері. Қарапайым логикалық есептерді шешу. Алгоритмді жазу түрлері: блок - схемалар. Сызықтық алгоритмі. Тармақталу алгоритмі. Циклдік алгоритмі. Алгоритм атқарушы – «Қара жәшік». Алгоритм атқарушы – «Шегіртке». Есептер шығару кезеңдері.
Графикалық ақпаратты өңдеу – 6 сағат. Мәтіндік редактор. Мәтіндік ақпараттарды өңдеу. Графикалық редактор. Компьютерде графикалық ақпаратты өңдеу. Сандық ақпараттарды өңдеу. Калькулятор. Дыбыстық ақпараттарды өңдеу. Фонограф бағдарламасы.
Телекоммуникация – 4 сағат. Интернет туралы түсінік. Ақпаратты белгілі адреспен іздеу технологиясы. Электронды пошта туралы түсінік және адресті толтыру ережесі. Электронды поштамен жұмыс. Бүкіләлемдік торда саяхат. Программалық жабдық негізі – 7 сағат. Microsoft Power Point бағдарламасы. Power Point құжатын ашу. Оны құру, және сақтау. Қарапайым презентация құру. Windows Media диск ойнағышымен танысу. Компьютерді вирустан қорғау, қауіпсіздік негіздері.
«Информатика әлеміне саяхат»
аптасына 1 сағат, оқу жылында 34 сағат
|
№ |
Сабақ тақырыптары |
С/с |
Бақылау түрі |
Мерзімі |
|
I тарау. Кіріспе |
||||
|
1 |
Техника қауіпсіздігі және компьютерлік сыныпта тәртіпті сақтау ережелері. |
1 |
Теория |
|
|
II тарау. Мәтіндік ақпаратты өңдеу |
||||
|
2 |
WORDPAD мәтіндік редакторы. Құжатты құру,өңдеу. |
1 |
Теория |
|
|
3 |
Мәтін фрагментімен жұмыстар. Бет өлшемі, поля шамасы |
1 |
Теория |
|
|
4 |
Дұрыс жазу ережесін тексеру. Мәтін теру. |
1 |
Практика |
|
|
5 |
Беттің бағыты, нөмірлеу. |
1 |
Практика |
|
|
6 |
Қаріп пішімін өзгерту, абзац, отступ. |
1 |
Практика |
|
|
7 |
Мәтіндік құжатқа тізім, кесте, графикалық нысанды қою. |
1 |
Практика |
|
|
8 |
Алдын-ала көру құжатты басып шығару |
1 |
Теория |
|
|
III тарау. Алгоритм |
||||
|
9 |
Алгоритм туралы түсінік. |
1 |
Теория |
|
|
10 |
Алгоритмнің қасиеттері. |
1 |
Теория |
|
|
11 |
Қарапайым логикалық есептерді шешу. |
1 |
Практика |
|
|
12 |
Алгоритмді жазу түрлері: блок-схемалар. |
1 |
Теория |
|
|
13 |
Сызықтық алгоритм. |
1 |
Теория |
|
|
14 |
Тармақталған алгоритм. |
1 |
Теория |
|
|
15 |
Циклдік алгоритм. |
1 |
Теория |
|
|
16 |
Мәтіндік ақпаратты өңдеу. Алгоритм |
1 |
Сынақ |
|
|
17 |
Алгоритм атқарушы: «Шегіртке» |
1 |
Практика |
|
|
18 |
Есептер шығару |
1 |
Практика |
|
|
IV тарау. Графикалық ақпаратты өңдеу |
||||
|
19 |
Мәтіндік редактор. Мәтіндік ақпараттарды өңдеу. |
1 |
Теория |
|
|
20 |
Графикалық редактор. |
1 |
Практика |
|
|
21 |
Компьютерде графикалық ақпаратты өңдеу. |
1 |
Практика |
|
|
22 |
Сандық ақпаратты өңдеу.Калькулятор. |
1 |
Теория |
|
|
23 |
Дыбыстық ақпаратты өңдеу. |
1 |
АКТ қолдану |
|
|
24 |
Фонограф бағдарламасы. |
1 |
Теория |
|
|
IV тарау. Телекоммуникация |
||||
|
25 |
Интернет туралы түсінік. |
1 |
Теория |
|
|
26 |
Ақпаратты белгілі адреспен іздеу технологиясы. |
1 |
Практика |
|
|
27 |
Электронды поштамен жұмыс.Адресті толтыру ережесі. |
1 |
Практика |
|
|
28 |
Бүкіләлемдік торда саяхат. |
1 |
Практика |
|
|
V тарау. Программалық жабдық негізі. |
||||
|
29 |
MS Power Point бағдарламасы. |
2 |
Теория |
|
|
30 |
Power Point құжаттын ашу, құру, сақтау. |
1 |
Практика |
|
|
31 |
Қарапайым презентация құру. |
1 |
Практика |
|
|
32 |
Windows Media диск ойнағышымен танысу. |
1 |
Практика |
|
|
33 |
Компьютерді вирустан қорғау. |
1 |
Практика |
|
|
34 |
Программалық жабдық негізі. Қортынды сынақ. |
1 |
Сынақ |
|
Оқушылардың білімі мен біліктілігіне қойылатын талаптар
4 - сыныптың соңында
оқушылар білуі тиіс:
- компьютер сыныбында тәртіп
сақтау ережелері мен техника қауіпсіздігін;
- мәтіндік редакторда жұмыс істеу тәсілдерін;
- мәтін теру ережесін;
- мәтінді редакциялау және пішімдеу тәсілдерін;
- мәтінді баспаға шығару жолын;
- алгоритм және атқарушы ұғымын;
- алгоритмді блок - схема арқылы жазуын;
- сандық, дыбыстық ақпараттарды өңдеу бойынша бағдарламаларда жұиыс
істеу тәсілдерін;
- интернетте ақпаратты іздеу әдістерін;
- электронды поштаны пайдалану жолын;
- презентация ұғымын;
- қарапайым презентация құру тәсілдерін;
- вирус ұғымын.
4 - сыныптың соңында
оқушылар меңгеруі тиіс:
- компьютер сыныбында тәртіп сақтау ережелері мен техника
қауіпсіздігін сақтай білуді;
- мәтіндік редактор құралдарымен мәтінді теруді;
- мәтінді баспаға шығаруды;
- алгоритм құра білуді;
- сызықтық, тармақталу және циклдік алгоритмдерді орындай
білуді;
- мәтінді теруді және пішімдеуді;
- интернет желісінде ақпаратты іздеуді іске асыруды;
- электронды поштаны пайдалануды;
- қарапайым презентациялар құруды.
Пайдаланылған әдебиеттер:
-
Балапанов Е., Бөрібаев Б. Информатикадан 30 сабақ. – Алматы, 2003
-
Информатика 5 сынып. Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.К.Абенов Арман-ПВ 2015
-
Информатика 6 сынып. Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов Арман-ПВ 2014
-
Ермеков Н., Стифутина Н. Информатика – 7. – Алматы, 2001
-
Ш.Т.Шекербекова, А.Е.Сағымбаева. «Информатика» әдістемелік құрал - Алматы 2005 ж.
шағым қалдыра аласыз













