БАҒДАРЛАМА
«Математика және
логика»
Жалпы білім беретін
мектептің
3 – сыныбына
арналған
Құрастырған: Шідерті орта
мектебінің
бастауыш сынып
мұғалімі
Шаймерденова Салтанат
Макимовна
Мақсаты:
Оқушылардың тапқырлық,
алғырлық, ізденімпаздық қасиеттерін
дамыту,
математикалық мәдениетін
көтеру.
Міндеттері:
-
Оқушылардың пәнге деген
қызығушылықтарын арттыру;
-
Ауызша есептей білуге
машықтандыра түсу;
-
Есептеу дағдыларын
қалыптастыру, пайымдау жүргізу және қорытынды жасай білу білігін
дамыту;
-
Балалардың логикалық
және шығармашылық ойлауын, есте сақтау қабілеттерін дамыту, зейінін
тұрақтандырып, шапшаңдыққа
жаттықтыру;
-
Өздігінен және топпен
жұмыс істеу дағдыларын
дамыту.
Оқушыларға қойылатын
талаптар:
-
Математикадан есептерді
тез, әрі дұрыс есептей білуге
дағдылану;
-
таңдау пәні арқылы танымдық
және коммуникативтік
іс-әрекетке, өздігінен білім алуға және еңбекке
бейімделу;
-
тұлға ретінде
қалыптасу;
-
мектептің негізгі сатысында
оқуға, меңгерген математикалық білімдерін өмірде қолдануға
жан-жақты дайын болу;
-
математикалық ойындар және
логикалық есептер арқылы қиялын ұштап, конструкциялық қабілеттерін
шыңдау.
Түсінік
хат
«Математика және логика»
таңдау пәні келесі құжаттар негізінде
құрылды:
-
1 .Қазақстан Республикасы
Үкіметінің 2015 жылғы 25 сәуірдегі №327 қаулысымен бекітілген
Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты
(бұдан әрі – ҚР МЖМБС-2015);
-
2.Қазақстан Республикасы Білім
және ғылым министрінің 2016 жылғы 8 сәуірдегі №266 бұйрығымен
бекітілген бастауыш білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің
үлгілік оқу бағдарламалары;
-
Қазіргі заманда математика
бағдарламасында да үлкен өзгерістер бар, мысалы жаңа оқулықтардың
мектеп бағдарламасына енгізілуі осыған дәлел. Сондықтан мектепте
математика мұғалімдерінің тек оқыту, білім беру негізгі мақсаты
болмай, оқушылардың осы пәнге деген ой өрісін дамыту, қызығушылығын
арттыру, математикаға бейімді балалардың санын көбейту жұмыстарымен
шұғылдану қажет болып тұр. Бұл үшін, әрине (үйірме, факультатив)
сыныптан тыс жұмыстар жүргізілуі керек. Әрбір сыныпта математикаға
қызығатын оқушылар аз емес. Олар осы пәннің тарихын, алғашқы
сандардың қалай пайда болуын, қалай аталуын үйреніп, ойындар,
қызықты да күрделі есептер әлеміне саяхат жасап олармен танысқысы
келеді.
Мақсаты: Оқушылардың тапқырлық,
алғырлық, ізденімпаздық қасиеттерін дамыту, математикалық
мәдениетін көтеру.
Міндеттері:
-
Оқушылардың пәнге деген
қызығушылықтарын арттыру;
-
Ауызша есептей білуге
машықтандыра түсу;
-
Есептеу дағдыларын
қалыптастыру, пайымдау жүргізу және қорытынды жасай білу білігін
дамыту;
-
Балалардың логикалық және
шығармашылық ойлауын, есте сақтау қабілеттерін дамыту, зейінін
тұрақтандырып, шапшаңдыққа
жаттықтыру;
-
Өздігінен және топпен жұмыс
істеу дағдыларын дамыту.
«Математика және
логика» бағдарламасының тапсырмалары
мазмұны бастауыш мектепте математика пәні оқыту әдістемесін дамыту
саласындағы соңғы үрдістерді есепке ала отырып дайындалған. Сабақ
соңында арифметикалық ойындар өткізуге болады. Бұл балалардың өткен
сабақтары есептеу тәсілдерін пысықтап зеректілігі мен алғырлығын
ұштауғы мүмкіндік береді.
«Математика еліне саяхат»
бағдарламасы аптасына 1 рет, жылына 33 сағат
жүргізіледі.
«Математика және
логика» факультативінің
жоспары
3 -
сынып
Аптасына 1 сағаттан, барлығы
34 сағат
№
|
Тақырыбы
|
Сағат
саны
|
Уақыты
|
1
|
Сандарды цифрмен
жаз
|
1
|
6.09
|
2
|
Өрнек құр,мәнін
тап
|
1
|
13
|
3
|
Логикалық
тапсырмалар
|
1
|
20
|
4
|
Бағдарлама бойынша мәнін
тап
|
1
|
27
|
5
|
Кім жүйрік
?
|
1
|
4.10
|
6
|
Кестені
толтыру
|
1
|
11
|
7
|
Теңдеу құр және оны
шеш
|
1
|
18
|
8
|
Теңдік тура болатындай жақша
қой
|
1
|
25
|
9
|
Көбейту кестесімен теңдеуді
шешу
|
1
|
8.11
|
10
|
Сиқырлы
төртбұрштар
|
1
|
15
|
11
|
Теңдікті
жалғастыр
|
1
|
22
|
12
|
Кесте
толтыру
|
1
|
29
|
13
|
Ауызша
есептеу
|
1
|
6.12
|
14
|
Өрнектің мәнін
тап
|
1
|
13
|
15
|
Құпия
сандар
|
1
|
20
|
16
|
Өрнек
құр,салыстыр
|
1
|
27
|
17
|
Жақшасыз
өрнектер
|
1
|
10.01
|
18
|
Салыстыру
|
1
|
17
|
19
|
6 санына көбейту және
бөлу
|
1
|
24
|
20
|
Амалдардың орындалу
реті
|
1
|
31
|
21
|
Сандарды
орналастыр
|
1
|
7.02
|
22
|
Бұрыштың
түрлері
|
1
|
14
|
23
|
Есеп
шығару
|
1
|
21
|
24
|
Есепті екі тәсілмен
шығару
|
1
|
28
|
25
|
Өрнек құр және
оқы
|
1
|
7.03
|
26
|
8 бен 9 санының
кестесі
|
1
|
14
|
27
|
10 мен 100сандарына көбейту
және бөлу
|
1
|
4.04
|
28
|
Кім тапқыр
?
|
1
|
11
|
29
|
Теңдеуді
тексеру
|
1
|
18
|
30
|
Көлем
|
1
|
25
|
31
|
Дөнгелек сандарды көбейту,
бөлу
|
1
|
2.05
|
32
|
Қалдықпен
бөлу
|
1
|
9
|
33
|
Баған түрде
есептеу
|
1
|
16
|
34
|
Ойна да,
ойла!
|
1
|
23
|