Материалдар / Бағдарламалар құруды жалғастырамыз. 3 сынып 5 сабақ

Бағдарламалар құруды жалғастырамыз. 3 сынып 5 сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Бағдарламалар құруды жалғастырамыз. 3 сынып 5 сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қырқүйек 2024
133
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Бағдарламалау (ортақ тақырыптары: "Жабайы табиғат", "Жақсы деген немене, жаман деген немене?")

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 3

Қатысушылр саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Бағдарламалар құруды жалғастырамыз

Оқу мақсаттары

3.4.2.4. Scratch программалау ортасында ойындарды құру кезінде қайталау алгоритмін іске асыру;

Сабақтың мақсаты:

  • Сызықтық, талмақталған циклдік алгоритмді түсінеді;

  • Сызықтық, талмақталған циклдік алгоритмге мысал келтіреді;

  • Сызықтық, талмақталған циклдік алгоритмді жүзеге асыруды үйренеді;

ЕБҚЕ бар балалар үшін

-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту

-Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау)

-Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы)

Бірлік және Ынтымақ құндылығы

- жеке және қоғамдық мүлделер арасындағы байланысты түсіндіру;

- тиімді қарым-қатынас орнату;

- комондада жұмыс істей білу;


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

  1. Психологиялық ахуал «Көңілді амандасу»

Мақсатты: оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру.


Оқушылар музыка ритіміне сәйкес суреттегідей амандасады




Ауызша қолдау






Суреттер аудио ресурстар





Сабақтың ортасы



15 мин























15 мин

























Сабақты бекітіу

5 мин

  1. Практикалық жұмыс

1-тапсырма

Өсімдіктің өсу кезеңінің дұрысретін тап. Өсімдіктің өсу кезеңдеерінің сызықтық, тармақталған және циклдік алгоритм ретіндегі блок –схемасын ұсын.

2 - тапсырма

Scratch программалау ортасының сахнасы координата жазықтығы арқылы берілген. Асқар мен әпкесі Әлия мектептен үйіне қайтып келе жатыр .



3-тапсырма

Төменде берілген жоба скриптілерін талдаңдар. Жоба скриптілрі алгоритмнің қай түріне жатады? Олардың орындалуын компьютерде тексермей, кейіпкердің іс-әрекетін есептеу арқылы анықтаңдар.


Оқушыларға жетелеуші сұрақ қою арқылы сабақты қорытындылау.





Мұғалімді тыңдайды.

Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап береді.














Оқушылар Scratch программасын қосып берілген тапсырманың блогын құрады






Оқушылар Scratch программасын қосып берілген тапсырманың блогын құрады

















ҚБ

Қол шапалақтау


















ҚБ

Жарайсың!






















ҚБ

Қол шапалақтау










Сурет/слайд





















Сурет/слайд


















Программа

Scratc












Сабақтың соңы


5 мин



Оқушылар алған баллдарын есептеп өзін-өзі бағалайды.

Өзін-өзі бағалау.



Үй тапсырмасы

Тармақталған алгоритмге мысал жазып келу




















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ