Бағдарламалау дегеніміз не? EV3-дің бағдарламасы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бағдарламалау дегеніміз не? EV3-дің бағдарламасы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Робототехника пәнінен қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Оқу ісінің орынбасары: Г. Сейтова


Бөлім

КУРСҚА КІРІСПЕ ЖӘНЕ LEGO® MINDSTORMS® EV3-МЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ НЕГІЗДЕРІ

Педагогтің Т.А.Ә

Жанасбаева Әсел Жиренбайқызы

Күні:

15.10.2024

Сыныбы:

9

Сабақтың тақырыбы

Бағдарламалау дегеніміз не? EV3-дің бағдарламасы.

Сабақтың мақсаты

Оқушыларды бағдарлама және алгоритм ұғымдарымен таныстыру, EV3 бағдарламасында жұмыс жасауын түсіндіру. Жоба құрылымына алгоритмді құруды үйрету. Топта жұмыс істеу кезіндегі ережелерді сақтау, ынтымақтастықа жұмыс істеуге баулу.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Амандасу. «Датчик» арқылы 4 топқа бөлу (түс, жанасу, ультрадыбысты, гироскопиялық).


Сәйкестендіру тест арқылы үй тапсырмасы тексеріледі.


EV3 бағдарламасына оқушылардың назарын Интербелсенді тақтаға аудару.

«LEGO® MINDSTORMS® Education EV3» арқылы мағлұматтар алу тоқталу.


Оқушылар датчиктер атаулары арқылы топқа бөлінеді


Оқушылар жазып болған соң интерактивті тақтадан дұрыс жауаптарын тексеруге мүмкіндік алады.


«LEGO® MINDSTORMS® Education EV3» арқылы мағлұматтар алады

Формативті бағалау

Формативті бағалау

Карточкалар , , ,

Парақшалар

Интер белсенді тақта, слайд

Сабақтың ортасы

Қозғалу траекториясының алгоритмын құрып, топтар арасында алмасады (1-3, 2-4)

қимыл арқылы орындау

Оқушылар алған тапсырмаларды орындайды.


Қимылдар арқылы бойларын сергіту

Формативті бағалау

Плакат

Б ейне жазба


«LEGO® MINDSTORMS® Education EV3» бағдарламасы арқылы жұмыс жасау.

Формативті бағалау

Тапсырма жазылған парақшалар

Сабақтың соңы

Бағалау критерийлері бойынша оқушылармен бірігіп бағалау


Өз бетттерімен роботтың қозғалуына алгоритм құрастыру.


Оқушыларға парақшалар үлестіру.

Бағалау парақтарын толтырып, топ басшылары бағалайды


Оқушылар үй тапсырмасын жазу


Оқушылар кері байланыс «Не білгім келеді, не білдім, не ұқтым»

Формативті бағалау

Смайликтер

П арақшалар














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
14.10.2024
168
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі