Материалдар / Бағдарламалық қамтамасыз ету. Виртуалды машиналар.

Бағдарламалық қамтамасыз ету. Виртуалды машиналар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бағдарламалық қамтамасыз ету. Виртуалды машиналар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қазан 2024
55
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Сабақ жоспары № 4


Сабақ тақырыбы

Бағдарламалық қамтамасыз ету. Виртуалды машиналар.

Модуль /пән атауы

Информатика

Дайындаған педагог

Шыңғысова А.Қ., Мукалиева Н.Б.

Күні


Курс, топ

1 курс

Сабақтың түрі

Жаңа сабақ

Міндеттер

2. Берілген жағдайларға байланысты қандай бағдарламалық жасақтама қажет екенін көрсетеді

Мақсаты

2. қолданушының қажеттілігіне байланысты бағдарламалық қамтамасыз етуді таңдау

Күтілетін нәтижелер

  1. Компьютердің атқаратын міндеттерін, компьютердің конфигурациясының атқаратын жұмыстарын ажырата алады

Қажетті ресурстар және АКТ

В.Г.Архипова, Р.Г.Амдамова, Н.К.Беристемова, К.Б.Кадыракунов «Информатика» 11 сынып; қосымша ресурстар

Сабақтың барысы

Кезеңі / Уақыты

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурсы


  1. Ұйымдастырушылық және уәждемелік

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Ынтымақтастық атмосферасын құру.

Оқушылар

«Жылы жүрек – жақсы тілек» арқылы бір-біріне жақсы тілектер айтады.

"Дорбадағы асықтар" әдісі арқылы алдыңғы білімді пысықтау.

  1. Компьютердің базалық конфигурациясының атқаратын ролінің маңызы?

  2. Компьютердің атқаратын міндеті қандай?

  3. Қандай ақпараттық құралдар жиынтығы компьютерлердің базалық конфигурациясын құрайды?

  4. Қандай ішкі құрылғылар жүйелік блоктың құрылымына кіреді?

  5. Компьютердің аппараттық құралдарын атаңдар?


Жұмыс құралдары

Үлестірмелі құралдар

Психологиялық ахуал

(7 минут)

Жалпы топпен жұмыс.

«Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы оқушылар суретке қарап сұрақтарға жауап бере отырып жаңа сабақтың тақырыбын ашамын

1.Суреттен не көріп отырсыңдар?

2.Осы суреттердегі белгішелер сендерге таныспа?

Мақсаты мен міндетін хабарлау

Bilimland .kz сайтынан оқушыларға

Программалық қамтамасыз ету тақырыбына бейнеролик көрсету арқылы жаңа сабақты түсіндіремін.


B ilimland.kz


  1. Теориялық және практикалық

2.1. Алдын ала білім

Жалпы қайталау

(10 минут)

Топтық жұмыс. Топтық жұмыс:

«Джигсо» әдісі арқылы оқушылар әр топ өздеріне түскен атауға постер қорғайды

тапсырмалар

1- топ «Ақпараттық жабдықтамалар»

2 – топ «Программалық жабдықтамалар»

3- топ «ОЖ нің қызметін, жіктелу жолын түсіндіреді»



Бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау





2.2. Жаңа материалды зерттеу

30 минут

Бағдарламалық қамтамасыз ету-ақпаратты өңдеу жүйесінің барлық бағдарламалары мен тиісті құжаттамаларының жиынтығы. Бағдарламалық жасақтаманы шартты түрде үш санатқа бөлуге болады:

        түрлі қосалқы функцияларды орындайтын жүйелік бағдарламалық қамтамасыз ету (жалпы пайдалану бағдарламалары), мысалы, пайдаланылатын ақпараттың көшірмесін жасау, компьютер туралы анықтамалық ақпарат беру, компьютер және т. б. құрылғыларының жұмыс қабілеттілігін тексеру.

        ДК-де қажетті жұмыстарды орындауды қамтамасыз ететін қолданбалы БҚ: мәтіндік құжаттарды редакциялау, суреттер немесе суреттер жасау, ақпараттық массивтер мен т. б. өңдеу;

        бағдарламалау тілінде компьютер үшін жаңа бағдарламаларды әзірлеуді қамтамасыз ететін аспаптық БҚ (бағдарламалау жүйесі).

Операциялық жүйе (ОЖ) — бұл пайдаланушы мен компьютер арасындағы делдал функциясын орындайтын бағдарлама. Компьютерлер үшін ең танымал үш операциялық жүйе бар: Microsoft Windows, Apple Mac Os және Linux.


1.Электронды оқулық

2. Интерактивті тақта

3.Бейнефильмдер, аудиожазбалар, презентациялар

2.3. Жаңа білімді практикада қолдану

20

2 тапсырма

Келесі жағдайларда қандай адамдар қажет екенін көрсетіңіз:

Жағдай

Жүйелік бағдарлама-лық қамтамасыз ету

Қолданбалы бағдарлама-лық қамтамасыз ету

Аспаптық бағдарламалық қамтамасыз ету

Бірінші топ

Ландшафт дизайнерлері жаңа қалалық ландшафт жобасын жасайды

 

 

 

Кәсіби бағдарламашы ірі фирманың тапсырысы бойынша компьютерлік бағдарлама жазады

 

 

 

Ғылыми-зерттеу институтының ғалымдары марсоход берген жазбаларды шифрлейді

 

 

 

Екінші топ

11 сынып түлектері фотоальбом дайындайды және өзінің мектеп өмірі туралы естеліктерді жинайды

 

 

 

Web-дизайнер белгілі фирманың сайтын жасайды

 

 

 

Оқушы компьютерлік ойын ойнайды

 

 

 

Үшінші топ

Жаңа ұялы телефон жасаушылар әр түрлі дизайн опцияларын көріңіз

 

 

 

Мұғалім өз пәні бойынша компьютерлік тест жазады

 

 

 

Конструкторлар жаңа су асты қайығының моделін зерттейді

 

 

 









Үлестірмелі құралдар





Функционалдық сауаттылық


Үнемі қосымша көмекті қажет ететін білім алушылар.

Тапсырма: жеке жұмыс

Берілген жағдайларда қандай программалық жасақтама қажет екенін MS Word- та кесте құрып, белгілеңдер:

Жағдай

Жүйе-лік ПЖ

Қолдан-балы ПЖ

Инстру-ментал- дық ПЖ

Кәсіби программалаушы ірі фирмадан тапсырыс алып, компьютерлік программаны жазады.




11-сынып түлектері фотоальбом дайындап, мектептегі өмірлерін еске түсірді.




Мұғалім өз пәні бойынша компьютерде тест тапсырмасын дайындады.




Смартфон өндірушілері жаңа телефондардың дизайнын ұсынады.







Қалыптастырушы бағалау. Бағдаршам әдісі

1 .Қызыл түс-түсінбедім

2.Сары түс-толық ақпарат алмадым, сұрағым бар

3.Жасыл түс-түсіндім, ұнады

  1. Сабақ бойынша рефлексия

6

Кері байланыс: «Бағалау терезесі»

Терезе төрт бөліктен тұрады.

  1. «Маған бәрі де түсінікті»

  2. «Сұрақтар пайда болды»

  3. «Мен есте сақтадым»

  4. «Түсінбедім»

Осы жоғарыдағы аталған сұрақтарға жауаптарын бере отырып, оқушылардың тақырыпты меңгергендігін анықтауды жоспарлаймын.

  1. Үй тапсырмасы

5 минут


Үйге тапсырма: Үй тапсырмасы.

Операциялық жүйелердің артықшылықтары мен кемшіліктерін зерттендер


Бағалау

5 минут

Шахмат тақтасының суретін пайдалану арқылы білімалушылар бос ақ ұяшықтарға өз ойларын стикерге жазып жапсырады. Сол жазылған ойлары негізінде өтілген сабақтан алған білімі қорытындыланады.








Бағалау парағы


Сандық эквивалент

Балл

Критерийлер

Баға

«Өте жақсы»

90-100




1) Виртуалды машиналар қалай жұмыс істейтінін сипаттайды;

2) Процессордың жеке бөліктері ретінде функцияларды (басқару блогы), ALC (арифметикалық логикалық блок) және жады регистрін сипаттайды;

3)әлеуметтік-экономикалық бағыттағы бағдарламалық қамтамасыз етудің мысалдарын келтіреді .

.

Баға

«Жақсы»

70-89


2) Процессордың жеке бөліктері ретінде функцияларды (басқару блогы), ALC (арифметикалық логикалық блок) және жады регистрін сипаттайды;

3) әлеуметтік-экономикалық бағыттағы бағдарламалық қамтамасыз етудің мысалдарын келтіреді .


Баға

«Қанағаттанарлық»

50-69


1) Виртуалды машиналар қалай жұмыс істейтінін сипаттайды;




Оқытушы___________________А. Шыңғысова

___________________Н. Мукалиева



Н.03.2-08 Басылым 5

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ