Сабақ
тақырыбы
|
Бағдарламалық қамтамасыз
ету. Виртуалды машиналар.
|
Модуль /пән
атауы
|
Информатика
|
Дайындаған
педагог
|
Шыңғысова А.Қ., Мукалиева
Н.Б.
|
Күні
|
|
Курс,
топ
|
1 курс
|
Сабақтың түрі
|
Жаңа сабақ
|
Міндеттер
|
2.
Берілген
жағдайларға байланысты қандай бағдарламалық жасақтама қажет екенін
көрсетеді
|
Мақсаты
|
2. қолданушының қажеттілігіне
байланысты бағдарламалық қамтамасыз етуді таңдау
|
Күтілетін нәтижелер
|
-
Компьютердің атқаратын
міндеттерін, компьютердің конфигурациясының атқаратын жұмыстарын
ажырата алады
|
Қажетті ресурстар
және АКТ
|
В.Г.Архипова, Р.Г.Амдамова,
Н.К.Беристемова, К.Б.Кадыракунов «Информатика» 11 сынып; қосымша
ресурстар
|
Сабақтың
барысы
|
Кезеңі / Уақыты
|
Сабақта жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурсы
|
-
Ұйымдастырушылық және
уәждемелік
|
5 минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа
дайындығын тексеру.
Ынтымақтастық атмосферасын
құру.
Оқушылар
«Жылы жүрек – жақсы
тілек» арқылы бір-біріне жақсы тілектер
айтады.
"Дорбадағы
асықтар" әдісі
арқылы
алдыңғы білімді пысықтау.
-
Компьютердің базалық конфигурациясының атқаратын ролінің
маңызы?
-
Компьютердің атқаратын міндеті
қандай?
-
Қандай ақпараттық құралдар жиынтығы компьютерлердің базалық
конфигурациясын құрайды?
-
Қандай ішкі құрылғылар жүйелік блоктың құрылымына
кіреді?
-
Компьютердің аппараттық құралдарын
атаңдар?
|
Жұмыс
құралдары
Үлестірмелі
құралдар
|
Психологиялық ахуал
(7
минут)
|
Жалпы топпен
жұмыс.
«Суреттер
сөйлейді» әдісі арқылы
оқушылар
суретке қарап сұрақтарға жауап бере отырып жаңа сабақтың тақырыбын
ашамын
1.Суреттен не көріп
отырсыңдар?
2.Осы суреттердегі
белгішелер сендерге таныспа?
|
|
Мақсаты мен міндетін
хабарлау
|
Bilimland .kz сайтынан
оқушыларға
Программалық қамтамасыз ету
тақырыбына бейнеролик көрсету арқылы жаңа сабақты
түсіндіремін.
|
B
ilimland.kz
|
-
Теориялық және
практикалық
|
2.1. Алдын ала
білім
|
Жалпы
қайталау
(10 минут)
|
Топтық жұмыс. Топтық
жұмыс:
«Джигсо»
әдісі
арқылы оқушылар әр топ өздеріне түскен атауға постер
қорғайды
тапсырмалар
1- топ «Ақпараттық
жабдықтамалар»
2 – топ «Программалық
жабдықтамалар»
3- топ «ОЖ нің қызметін,
жіктелу жолын түсіндіреді»
Бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы
бағалау
|
|
2.2. Жаңа материалды
зерттеу
|
30
минут
|
Бағдарламалық
қамтамасыз ету-ақпаратты өңдеу жүйесінің барлық бағдарламалары мен
тиісті құжаттамаларының жиынтығы. Бағдарламалық жасақтаманы шартты
түрде үш санатқа бөлуге болады:
түрлі қосалқы функцияларды орындайтын
жүйелік бағдарламалық қамтамасыз ету (жалпы пайдалану
бағдарламалары), мысалы, пайдаланылатын ақпараттың көшірмесін
жасау, компьютер туралы анықтамалық ақпарат беру, компьютер және т.
б. құрылғыларының жұмыс қабілеттілігін
тексеру.
ДК-де қажетті жұмыстарды орындауды
қамтамасыз ететін қолданбалы БҚ: мәтіндік құжаттарды редакциялау,
суреттер немесе суреттер жасау, ақпараттық массивтер мен т. б.
өңдеу;
бағдарламалау тілінде компьютер үшін жаңа
бағдарламаларды әзірлеуді қамтамасыз ететін аспаптық БҚ
(бағдарламалау жүйесі).
Операциялық жүйе
(ОЖ) — бұл пайдаланушы мен компьютер арасындағы делдал функциясын
орындайтын бағдарлама. Компьютерлер үшін ең танымал үш операциялық
жүйе бар: Microsoft Windows, Apple Mac Os және
Linux.
|
1.Электронды
оқулық
2. Интерактивті
тақта
3.Бейнефильмдер,
аудиожазбалар, презентациялар
|
2.3. Жаңа білімді практикада
қолдану
|
20
|
2
тапсырма
Келесі жағдайларда
қандай адамдар қажет екенін көрсетіңіз:
Жағдай
|
Жүйелік
бағдарлама-лық қамтамасыз ету
|
Қолданбалы бағдарлама-лық қамтамасыз
ету
|
Аспаптық бағдарламалық қамтамасыз
ету
|
Бірінші
топ
|
Ландшафт дизайнерлері жаңа қалалық ландшафт жобасын жасайды
|
|
|
|
Кәсіби
бағдарламашы ірі
фирманың тапсырысы бойынша компьютерлік бағдарлама жазады
|
|
|
|
Ғылыми-зерттеу институтының ғалымдары марсоход берген
жазбаларды шифрлейді
|
|
|
|
Екінші
топ
|
11 сынып түлектері фотоальбом дайындайды және
өзінің мектеп
өмірі туралы
естеліктерді жинайды
|
|
|
|
Web-дизайнер белгілі фирманың сайтын
жасайды
|
|
|
|
Оқушы компьютерлік
ойын ойнайды
|
|
|
|
Үшінші
топ
|
Жаңа
ұялы телефон жасаушылар әр
түрлі дизайн
опцияларын көріңіз
|
|
|
|
Мұғалім өз
пәні бойынша компьютерлік тест
жазады
|
|
|
|
Конструкторлар жаңа
су асты қайығының моделін зерттейді
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Үлестірмелі құралдар
|
Функционалдық сауаттылық
Үнемі қосымша көмекті
қажет ететін білім алушылар.
Тапсырма: жеке жұмыс
Берілген жағдайларда қандай программалық
жасақтама қажет екенін MS Word- та кесте құрып,
белгілеңдер:
Жағдай
|
Жүйе-лік
ПЖ
|
Қолдан-балы
ПЖ
|
Инстру-ментал- дық
ПЖ
|
Кәсіби программалаушы ірі
фирмадан тапсырыс алып, компьютерлік программаны
жазады.
|
|
|
|
11-сынып түлектері фотоальбом
дайындап, мектептегі өмірлерін еске түсірді.
|
|
|
|
Мұғалім өз пәні бойынша
компьютерде тест тапсырмасын дайындады.
|
|
|
|
Смартфон өндірушілері жаңа
телефондардың дизайнын ұсынады.
|
|
|
|
|
Қалыптастырушы бағалау.
Бағдаршам әдісі
1 .Қызыл
түс-түсінбедім
2.Сары түс-толық ақпарат
алмадым, сұрағым бар
3.Жасыл түс-түсіндім,
ұнады
|
-
Сабақ бойынша рефлексия
|
6
|
Кері байланыс: «Бағалау
терезесі»
Терезе төрт бөліктен
тұрады.
-
«Маған
бәрі де түсінікті»
-
«Сұрақтар
пайда болды»
-
«Мен есте
сақтадым»
-
«Түсінбедім»
Осы
жоғарыдағы аталған сұрақтарға жауаптарын бере отырып, оқушылардың
тақырыпты меңгергендігін анықтауды жоспарлаймын.
|
|
-
Үй
тапсырмасы
|
5 минут
|
Үйге
тапсырма: Үй
тапсырмасы.
Операциялық
жүйелердің артықшылықтары мен кемшіліктерін
зерттендер
|
|
Бағалау
5 минут
|
Шахмат тақтасының суретін
пайдалану арқылы білімалушылар бос ақ ұяшықтарға өз ойларын
стикерге жазып жапсырады. Сол жазылған ойлары негізінде өтілген
сабақтан алған білімі қорытындыланады.
|
|