«Знаменка жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
Ұйымдастырылған оқу-қызметі
«Бағдаршам»
Дайындаған тәрбиеші:
Нуктенова Нургуль Айтказыновна
«Балдырған» ортаңғы тобы
2021 жыл
Білім беру саласы:Шығармашылық
Бөлімі:Жапсыру
Тақырыбы: «Бағдаршам»(жұлмалап жапсыру)
Мақсаты: Балаларды жолда жүру ережесімен таныстыру.Жол ережесінің белгілерін есте сақтай білуге,оны бұлжытпай орындауға,сақтыққа тәрбиелеу.Балаларды бір біріне көмек көрсете білуге,зейінді ұқыпты болуға тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекіліктер:Бағдаршам,ала жол,май қызметкері,алатаяқ,тратуар.
Құрал жабдықтар:Түрлі-түсті қағаздар,желім,ақ парақ,үлгі сурет.
Әдіс-тәсілдері:Әңгімелесу,сұрақ-жауап,түсіндіру,көрсету,бекіту.
Жаңа сөздер:Бағдаршам- светофор,жол-дорога,белгі -знак.
|
Әрекеттің кезендері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Баланың әрекеті |
|
Мотивациялық ынталандыру |
Шаттық шенбері! Амансын ба,Алтын күн! Амансын ба,Көк аспан! Амансын ба,Жер Ана! Амансын ба,достарым! Сендерді көрсем қуанамын! Балалар,қалай ойлайсындар көшеде жүру тәртібін не басқарады? Бағдаршам жол қозғалысын жарық сигналдары арқылы реттейді. Балалар,қарандар бізге қонаққа бағдаршамның өзі де келіп қалыпты. Бағдаршам біздің балаларға жолдан дұрыс өту үшін не айтасыз? Өтер кезде жолда, Абайсыз болма. Әуелі қара оңға, Содан соң қара солға. Балалар,бағдаршамның неше көзі бар? Ал,түстері қандай? Қызыл,жасыл,сары түстері нені білдіреді? Қане балалар бағдаршамға арнап тақпақ айтып берейік. Ашса кезек үш көзін, Айтшы деп ұқ үш сөзді. Тоқта!Сақтан!Жол ашық! Жүрме жолға таласып. Ал,балалар сендер жиек жол деген не екенің білесіңдер ме? Ол не үшін қажет екен? Қане мына жұмбақты шешіп көріңдер?
К Адам тасып аялдайды.
Ө Бірақ «Тоқта!» «Жүр!»дейді. |
Балалар қимылмен қайталайды. Бағдаршам Мұқият тыңдайды Үш көзі бар Қызыл,сары,жасыл Қызыл түсі жанса тоқтаймыз Сары түсі жанса дайындаламыз Жасыл түсі жанса жүреміз Тақпақты тыңдайды Суретке қарап айтады Жұмбақтарды тыңдайды |
|
Ұйымдастырушылық ізденушілік кезең |
А Жол тәртібін нұсқаған. Ысқырықпен түзеткен. Маи қызметкері жол ережесін түсіндіреді. (бейнежазба) Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайық, Алақанды ұрайық. Оңға,солға бір қарап, Орнымызды табайық. Сергіп алсақ балалар,бағдаршамды жапсырып көрейік. Балаларға дайын үш түсті жолақшалар беріледі,дайын бағдаршамға жапсырады. -Ал,енді жұмыстарынды мына тақтаға іліп қояйық.
|
Балалар қарайды Сергіту жаттығуын орындайды Ж |
|
Рефлексиялық түзету |
-Балалар,бүгін біз не туралы әңгімелестік? -Жолды реттейтін не? -Бағдаршамның неше көзі бар? -Қай көзі жанғанда жүруге болады? Жарайсыңдар!Жақсы жұмыс жасадындар! |
Бағдаршам Үш көзі бар жасыл |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Бағдаршам"
"Бағдаршам"
«Знаменка жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
Ұйымдастырылған оқу-қызметі
«Бағдаршам»
Дайындаған тәрбиеші:
Нуктенова Нургуль Айтказыновна
«Балдырған» ортаңғы тобы
2021 жыл
Білім беру саласы:Шығармашылық
Бөлімі:Жапсыру
Тақырыбы: «Бағдаршам»(жұлмалап жапсыру)
Мақсаты: Балаларды жолда жүру ережесімен таныстыру.Жол ережесінің белгілерін есте сақтай білуге,оны бұлжытпай орындауға,сақтыққа тәрбиелеу.Балаларды бір біріне көмек көрсете білуге,зейінді ұқыпты болуға тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекіліктер:Бағдаршам,ала жол,май қызметкері,алатаяқ,тратуар.
Құрал жабдықтар:Түрлі-түсті қағаздар,желім,ақ парақ,үлгі сурет.
Әдіс-тәсілдері:Әңгімелесу,сұрақ-жауап,түсіндіру,көрсету,бекіту.
Жаңа сөздер:Бағдаршам- светофор,жол-дорога,белгі -знак.
|
Әрекеттің кезендері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Баланың әрекеті |
|
Мотивациялық ынталандыру |
Шаттық шенбері! Амансын ба,Алтын күн! Амансын ба,Көк аспан! Амансын ба,Жер Ана! Амансын ба,достарым! Сендерді көрсем қуанамын! Балалар,қалай ойлайсындар көшеде жүру тәртібін не басқарады? Бағдаршам жол қозғалысын жарық сигналдары арқылы реттейді. Балалар,қарандар бізге қонаққа бағдаршамның өзі де келіп қалыпты. Бағдаршам біздің балаларға жолдан дұрыс өту үшін не айтасыз? Өтер кезде жолда, Абайсыз болма. Әуелі қара оңға, Содан соң қара солға. Балалар,бағдаршамның неше көзі бар? Ал,түстері қандай? Қызыл,жасыл,сары түстері нені білдіреді? Қане балалар бағдаршамға арнап тақпақ айтып берейік. Ашса кезек үш көзін, Айтшы деп ұқ үш сөзді. Тоқта!Сақтан!Жол ашық! Жүрме жолға таласып. Ал,балалар сендер жиек жол деген не екенің білесіңдер ме? Ол не үшін қажет екен? Қане мына жұмбақты шешіп көріңдер?
К Адам тасып аялдайды.
Ө Бірақ «Тоқта!» «Жүр!»дейді. |
Балалар қимылмен қайталайды. Бағдаршам Мұқият тыңдайды Үш көзі бар Қызыл,сары,жасыл Қызыл түсі жанса тоқтаймыз Сары түсі жанса дайындаламыз Жасыл түсі жанса жүреміз Тақпақты тыңдайды Суретке қарап айтады Жұмбақтарды тыңдайды |
|
Ұйымдастырушылық ізденушілік кезең |
А Жол тәртібін нұсқаған. Ысқырықпен түзеткен. Маи қызметкері жол ережесін түсіндіреді. (бейнежазба) Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайық, Алақанды ұрайық. Оңға,солға бір қарап, Орнымызды табайық. Сергіп алсақ балалар,бағдаршамды жапсырып көрейік. Балаларға дайын үш түсті жолақшалар беріледі,дайын бағдаршамға жапсырады. -Ал,енді жұмыстарынды мына тақтаға іліп қояйық.
|
Балалар қарайды Сергіту жаттығуын орындайды Ж |
|
Рефлексиялық түзету |
-Балалар,бүгін біз не туралы әңгімелестік? -Жолды реттейтін не? -Бағдаршамның неше көзі бар? -Қай көзі жанғанда жүруге болады? Жарайсыңдар!Жақсы жұмыс жасадындар! |
Бағдаршам Үш көзі бар жасыл |
шағым қалдыра аласыз



апсыру жұмыстарын
орындайды













