Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы.
Тобы: «Зерде» аралас (І,ІІ кішілер) тобы
Күні:
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: «Сурет салу»
Тақырыбы: «Бағдаршам » (дәстүрден тыс әдіс арқылы )
Мақсаты:(І кішілер)балалардың эстетикалық талғамын,сезімдік эмоциялық ортасын қалыптастыру,сурет салуға деген қызығушылығын тәрбиелеу.Түрлі-түсті қарындаштармен қағаз бетіне сызықтар түсіру,не шыққанын балалардан сұрау.
Мақсаты:(ІІ кішілер) сурет салудың түрлі бейнелеу іскерліктері мен дағдыларына тербиелеу.Дәстүрден тыс әдіс арқылы балаларға сурет салдыру.
Әдіс-тәсілдері: әңгімелеу,түсіндіру,қимылды ойын,сұрақ-жауап,дәстүрден тыс әдіс.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар:,оқу іс-әрекетіне көңіл бөлгізу,жолда жүру ережесі туралы әңгімелесу.
Қажетті көрнекі құралдар: суреттер,бағдаршам макеті,аққағаз,су бояқ,түрлі-түсті қарындаштар,дымқыл шүберек
Көп тілділік компонент: бағдаршам-светафор- , қызыл-красный- ,сары-желтый- ,жасыл-зеленый-
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс -әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі
Ұйымдастырушылық Ізгденіс кезеңі
|
-Балалар бүгінгі біздің оқу іс-әрекетімізге қонақтар келіп отыр.Қане барлығымыз амандасып алайық. Жұмбақ шешейік. Үш көзі бар қаз-қатар. Кезек-кезек ашады, Үшеуінен байқасам, Үш түсті нұр шашады. Бұл не? Таңғажайып сәт: Топқа басын ұстаған ,қолында балдың ыдысы бар аю кіреді. Аю: -Басым-ай, басым. -Аюжан саған не болды, басыңа не болған? -Балым бітіп қалып бал іздеп шығып едім,көшеден бал тиеген машинаны көріп, соған жармасып едім,құлап,басымды ауыртып алдым. - Аюжан олай көшедегі машинаға жармасуға болмайды. Жол ережесін бұзбау керек, көшеде бағдаршам бар емес пе? Аю:-Мен жол ереже дегенді білмеймін,бағдаршам деген не? -Олай болса жол ережесі,бағдаршам дегенді бізден,біздің балаларымыздан үйрен.Қазір мен саған бағдаршам туралы айтып беремін. Экраннан слайд көрсету. Аюжан балалармен бірге мына экранға назар аударайықшы -Бағдаршам --жол ережесін реттеуші,жол қиылысынан өтуге көмектеседі.Жаяу жүргіншілерді жол апатынан сақтайды.Біз жол ережесін сақтай білуіміз керек.Бағдаршам бар жерде адамдар өтетін ақ жолақтар болады.Балалар жолдан өткенде ата-аналарының немесе үлкендердің көмегімен өтуі тиіс.Көлік жүретін үлкен жолдың қапталында арнайы адамдар жүретін жаяу жүргіншілер жолы болады.Бағдаршам-жол шетінде, көше қилысында орналасқан.Бағдаршамның үш көзі бар.Міне, мынау бағдаршам ендеше санайық -- 1,2,3. |
-
Сәлеметсіз
бе. --Бағдаршам. Балалар топқа келген аюға таңдана қарады. Балалар зейін қойып тыңдайды. |
|
Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі
|
Осы үш көздің атқарып тұратын қызметі бар.Қызыл көзі-тоқта деген белгі береді.Сары көзі—әзірлен деген белгі береді.Жасыл көзі—жүруге болады деген белгі береді.Бағдаршамның көздері қандай пішіндерге ұқсайды? Олай болса барлығымыз экранға назар аударайық. Көп тілділік компонент: Балалар енді бүгінгі оқу іс-әрекетінде үйренген жаңа сөздердің қазақша ,орысша атауларын айтып үйренейік: бағдаршам-светафор, қызыл-красный,сары-желтый,жасыл-зеленый -Ендеше балалар аюдың көңіл күйін көтеріп бірге бойымызды жазып серігіп алайық. Сергіту сәті: Физминутка (Теледидардан қосу) -Енді балалар бағдаршамның суретін бояу үшін орнымызға жайғасайық. (Сурет салу барысын түсіндіріп, балаларға көмектесу) Жұмыс барысы. Балалар аюға бағдаршамның суретін бояп берейік.Сол бағдаршамға қарап жол ережесін үйренсін. (І кішілерге тапсырма)-- Сендердің алдарыңда бағдаршамның суреті салынған аққағаз және үш түрлі—түсті қарындаштар бар.Сол қарындаштармен бағдаршамның көздерін бояймыз. (ІІ кішілерге тапсырма.)--Сендердің алдарыңда бағдаршамның суреті салынған аққағаз және үш түрлі-- түсті субояқ бар.Бояуға сұқ саусағымызды батырып бірінші бағдаршамның қызыл көзін бояймыз болғасын қолымызды дымқыл шүберекпен сүртеміз,екінші сары көзін бояймыз тағыда қолымызды сүртеміз, Саусақпен жаттығу: Балалар саусақтарың шаршаған болар олай болса саусағымызға жаттығу жасайық. Бұлт қабағын түйіп ап, Бүркеп алды аспанды. Тырс,тырс,тырс,тырс,тырсылдап Жаңбыр жауа бастады. үшінші жасыл көздерін бояймызда қолымызды дымқыл шүберекпен сүртеміз. -Жарайсыңдар балалар.Енді осы салған суретмізді аюға табыс етейік. --Аю біздің балалар бағдаршам туралы тақпақтар біледі саған айтып берсін.(ортаға үш қыз шығады) 1. Қызыл көзі жанғанда, Қалт тоқтай қал табанда. Әмина 2.Сары көзі жанғанда. Сақ абай бол барынша. Дария 3.Жасыл жарық жол ашық. Жүгіре бер бел асып. Камила Аю:--Балалар мен енді жол ережесін бұзбаймын әркез есте сақтаймын.Қош сау болыңдар. Қимылды ойын: «Қызыл.сары,жасыл» Шарты:Бағдаршамның қызыл көзін көрсеткенде--балалар қозғалмай тұрамыз,ал сары көзін көрсеткенде--қолымызды шапалақтаймыз,ал жасыл көзін көрсеткенде--орнымызда тұрып жүреміз.Балалар ойынды барлығымыз бірге ойнаймыз.
|
--дөңгелекке ұқсайды бағдаршам-светафор, қызыл-красный,сары-желтый,жасыл-зеленый Балалар сергіту сәтін қызығушылықпен орындайды. Балалар тапсырманы ұқыпты орындауға тырысады. Балалар саусақтарына жатттығулар жасайды Бұлт қабағын түйіп ап, Бүркеп алды аспанды. Тырс,тырс,тырс,тырс, тырсылдап Жаңбыр жауа бастады. Бояған суреттерін аюға табыс етеді. -Балалар қозғалмай тұрады. -Балалар қол шапалақтайды. -Балалар орындарында тұрып жүреді. |
|
Іс-әрекеттің бағалау кезеңі
|
-Бүгін ұйымдастырылған оқу іс-әрекетімізде не жайлы әңгімелестік? -Біз кімге көмектестік? -Бағдаршамның неше көзі бар? -Бағдаршамның түстері қандай екен? - Олар қандай бұйрық береді? -Жарайсыңдар балалар бүгінгі оқу іс-әрекетіне жақсы қатыстыңыздар,келесіде бұданда жақсы қатысамыз деп ойлаймын.Рахмет сіздерге. |
-Бағдаршам туралы айттық. -Аюға көмектестік. -Үш көзі бар. -Қызыл,сары,жасыл. Тоқта, Сақтан, Жол ашық. |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Бағдаршам туралы түсініктерді біледі.
Қандай түсініктерді игерді: Түрлі-түсті қарындаштармен суретті бояуды ,сұқ саусақпен суретті бояуды меңгерді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Бағдаршамның түстерін ажыратты,жол белгісі екенін білді.
МдҰ әдіскері: Куспанова Р.Х.
Тәрбиеші: Құбаева.З.Л.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Бағдаршам" дәстүрден тыс әдісі арқылы
"Бағдаршам" дәстүрден тыс әдісі арқылы
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы.
Тобы: «Зерде» аралас (І,ІІ кішілер) тобы
Күні:
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: «Сурет салу»
Тақырыбы: «Бағдаршам » (дәстүрден тыс әдіс арқылы )
Мақсаты:(І кішілер)балалардың эстетикалық талғамын,сезімдік эмоциялық ортасын қалыптастыру,сурет салуға деген қызығушылығын тәрбиелеу.Түрлі-түсті қарындаштармен қағаз бетіне сызықтар түсіру,не шыққанын балалардан сұрау.
Мақсаты:(ІІ кішілер) сурет салудың түрлі бейнелеу іскерліктері мен дағдыларына тербиелеу.Дәстүрден тыс әдіс арқылы балаларға сурет салдыру.
Әдіс-тәсілдері: әңгімелеу,түсіндіру,қимылды ойын,сұрақ-жауап,дәстүрден тыс әдіс.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар:,оқу іс-әрекетіне көңіл бөлгізу,жолда жүру ережесі туралы әңгімелесу.
Қажетті көрнекі құралдар: суреттер,бағдаршам макеті,аққағаз,су бояқ,түрлі-түсті қарындаштар,дымқыл шүберек
Көп тілділік компонент: бағдаршам-светафор- , қызыл-красный- ,сары-желтый- ,жасыл-зеленый-
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс -әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі
Ұйымдастырушылық Ізгденіс кезеңі
|
-Балалар бүгінгі біздің оқу іс-әрекетімізге қонақтар келіп отыр.Қане барлығымыз амандасып алайық. Жұмбақ шешейік. Үш көзі бар қаз-қатар. Кезек-кезек ашады, Үшеуінен байқасам, Үш түсті нұр шашады. Бұл не? Таңғажайып сәт: Топқа басын ұстаған ,қолында балдың ыдысы бар аю кіреді. Аю: -Басым-ай, басым. -Аюжан саған не болды, басыңа не болған? -Балым бітіп қалып бал іздеп шығып едім,көшеден бал тиеген машинаны көріп, соған жармасып едім,құлап,басымды ауыртып алдым. - Аюжан олай көшедегі машинаға жармасуға болмайды. Жол ережесін бұзбау керек, көшеде бағдаршам бар емес пе? Аю:-Мен жол ереже дегенді білмеймін,бағдаршам деген не? -Олай болса жол ережесі,бағдаршам дегенді бізден,біздің балаларымыздан үйрен.Қазір мен саған бағдаршам туралы айтып беремін. Экраннан слайд көрсету. Аюжан балалармен бірге мына экранға назар аударайықшы -Бағдаршам --жол ережесін реттеуші,жол қиылысынан өтуге көмектеседі.Жаяу жүргіншілерді жол апатынан сақтайды.Біз жол ережесін сақтай білуіміз керек.Бағдаршам бар жерде адамдар өтетін ақ жолақтар болады.Балалар жолдан өткенде ата-аналарының немесе үлкендердің көмегімен өтуі тиіс.Көлік жүретін үлкен жолдың қапталында арнайы адамдар жүретін жаяу жүргіншілер жолы болады.Бағдаршам-жол шетінде, көше қилысында орналасқан.Бағдаршамның үш көзі бар.Міне, мынау бағдаршам ендеше санайық -- 1,2,3. |
-
Сәлеметсіз
бе. --Бағдаршам. Балалар топқа келген аюға таңдана қарады. Балалар зейін қойып тыңдайды. |
|
Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі
|
Осы үш көздің атқарып тұратын қызметі бар.Қызыл көзі-тоқта деген белгі береді.Сары көзі—әзірлен деген белгі береді.Жасыл көзі—жүруге болады деген белгі береді.Бағдаршамның көздері қандай пішіндерге ұқсайды? Олай болса барлығымыз экранға назар аударайық. Көп тілділік компонент: Балалар енді бүгінгі оқу іс-әрекетінде үйренген жаңа сөздердің қазақша ,орысша атауларын айтып үйренейік: бағдаршам-светафор, қызыл-красный,сары-желтый,жасыл-зеленый -Ендеше балалар аюдың көңіл күйін көтеріп бірге бойымызды жазып серігіп алайық. Сергіту сәті: Физминутка (Теледидардан қосу) -Енді балалар бағдаршамның суретін бояу үшін орнымызға жайғасайық. (Сурет салу барысын түсіндіріп, балаларға көмектесу) Жұмыс барысы. Балалар аюға бағдаршамның суретін бояп берейік.Сол бағдаршамға қарап жол ережесін үйренсін. (І кішілерге тапсырма)-- Сендердің алдарыңда бағдаршамның суреті салынған аққағаз және үш түрлі—түсті қарындаштар бар.Сол қарындаштармен бағдаршамның көздерін бояймыз. (ІІ кішілерге тапсырма.)--Сендердің алдарыңда бағдаршамның суреті салынған аққағаз және үш түрлі-- түсті субояқ бар.Бояуға сұқ саусағымызды батырып бірінші бағдаршамның қызыл көзін бояймыз болғасын қолымызды дымқыл шүберекпен сүртеміз,екінші сары көзін бояймыз тағыда қолымызды сүртеміз, Саусақпен жаттығу: Балалар саусақтарың шаршаған болар олай болса саусағымызға жаттығу жасайық. Бұлт қабағын түйіп ап, Бүркеп алды аспанды. Тырс,тырс,тырс,тырс,тырсылдап Жаңбыр жауа бастады. үшінші жасыл көздерін бояймызда қолымызды дымқыл шүберекпен сүртеміз. -Жарайсыңдар балалар.Енді осы салған суретмізді аюға табыс етейік. --Аю біздің балалар бағдаршам туралы тақпақтар біледі саған айтып берсін.(ортаға үш қыз шығады) 1. Қызыл көзі жанғанда, Қалт тоқтай қал табанда. Әмина 2.Сары көзі жанғанда. Сақ абай бол барынша. Дария 3.Жасыл жарық жол ашық. Жүгіре бер бел асып. Камила Аю:--Балалар мен енді жол ережесін бұзбаймын әркез есте сақтаймын.Қош сау болыңдар. Қимылды ойын: «Қызыл.сары,жасыл» Шарты:Бағдаршамның қызыл көзін көрсеткенде--балалар қозғалмай тұрамыз,ал сары көзін көрсеткенде--қолымызды шапалақтаймыз,ал жасыл көзін көрсеткенде--орнымызда тұрып жүреміз.Балалар ойынды барлығымыз бірге ойнаймыз.
|
--дөңгелекке ұқсайды бағдаршам-светафор, қызыл-красный,сары-желтый,жасыл-зеленый Балалар сергіту сәтін қызығушылықпен орындайды. Балалар тапсырманы ұқыпты орындауға тырысады. Балалар саусақтарына жатттығулар жасайды Бұлт қабағын түйіп ап, Бүркеп алды аспанды. Тырс,тырс,тырс,тырс, тырсылдап Жаңбыр жауа бастады. Бояған суреттерін аюға табыс етеді. -Балалар қозғалмай тұрады. -Балалар қол шапалақтайды. -Балалар орындарында тұрып жүреді. |
|
Іс-әрекеттің бағалау кезеңі
|
-Бүгін ұйымдастырылған оқу іс-әрекетімізде не жайлы әңгімелестік? -Біз кімге көмектестік? -Бағдаршамның неше көзі бар? -Бағдаршамның түстері қандай екен? - Олар қандай бұйрық береді? -Жарайсыңдар балалар бүгінгі оқу іс-әрекетіне жақсы қатыстыңыздар,келесіде бұданда жақсы қатысамыз деп ойлаймын.Рахмет сіздерге. |
-Бағдаршам туралы айттық. -Аюға көмектестік. -Үш көзі бар. -Қызыл,сары,жасыл. Тоқта, Сақтан, Жол ашық. |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Бағдаршам туралы түсініктерді біледі.
Қандай түсініктерді игерді: Түрлі-түсті қарындаштармен суретті бояуды ,сұқ саусақпен суретті бояуды меңгерді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Бағдаршамның түстерін ажыратты,жол белгісі екенін білді.
МдҰ әдіскері: Куспанова Р.Х.
Тәрбиеші: Құбаева.З.Л.
шағым қалдыра аласыз













