2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Бағдаршам-робот

Бағдаршам-робот

Материал туралы қысқаша түсінік
4.5.1.1 түс датчигін қолдану
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары


Бөлім

Робототехника. Лабиринт және кегль-ринг (ортақ тақырыптары: («Мәдени мұра», «Мамандықтар әлемі»)

Педагогтың аты-жөні

Арай 87751750706

Күні


Сынып: 4

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Лабиринттан шығу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.5.1.1 түс датчигін қолдану

4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану

Сабақтың мақсаты:

Түс датчигін қолданады

Ультрадыбыс датчигін қолданады

Бірлік және ынтымақ құндылығы

Мінез-құлық нормаларын білу және оларды сақтаудың маңызын түсіну

Командада жұмыс істей білу

Басқалармен бірлескен жұмыстың нәтижесін қорғай білу

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

1.Оқушылармен амандасу

2. Психологиялық ахуал

«Жақсылық тамшысы»

Әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін стикерге жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әрқайсысы өзгелерге, айналасына өзі жасаған жақсылықтарын, қасиеттерін жария етеді

3.Топқа бөлу

Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу; әр түрлі фигураларды оқушыларға таратып 3 –топқа бөлеміз

4.Уй тапсырмасын пысықтау

«Сұрақ ілмегі» әдісі

Мұғалім интербелсенді тақтаға сұрақтар шығарады, оқушылар топ болып , сұрақтар жауабын А-3 қағазға түйіндеп жазып, тақтаға іліп кетеді

-Ультрадыбыс датчигі дегеніміз не?

- Ультрадыбыс датчигінің қандай ерекшеліктері бар?

Дескриптор:

-Ультрадыбыс датчигі элементтерін айтады

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Оқушылар жақсы қасиеттерімен бөліседі


Оқушылар 3 топқа бөлінеді

1 топ-шеңбер

2 топ-үшбұрыш

3 топ- төрбұрыш


Оқушылар үй тапсырмасын пысыққтау мақсатында тақтадағы сұрақтарға жауап береді


ҚБ














Қол шапалақтау

Оқулық

«Алматы кітап» баспасы


Стикерлер




Әртүрлі фигуралар







А-3 қағаздары

Сабақтың ортасы


30 мин

Жаңа сабақты түсіндіреді




Топтық жұмыс

  1. тапсырма

«Өкіл » әдісі бойынша топтарға сұрақ беріледі. Топтар өздеріне берілген сұрақтарды дайындайды. Топтан бір оқушыны өкіл ретінде келесі топтарға жіберіп, олардың жұмыстарымен де танысып отырады.

- 1- топ: Лабиринт жобасында қандай датчиктер қолданылады?

2-топ: Не себепті лабиринттен шығуға датчик қолданылады

3-топ Неліктен лабиринттен шығудың бір немесе бірнеше жолы болуы мүмкін?

Дескриптор:

- Лабиренттен шығуға датчик қолданылатынын айтады

Лабитенттен шығудың бір немесе бірнеше жолын көрсетеді

Жұптық жұмыс

2-тапсырма

«Ойлан. Жұптас.Бөліс» әдісі

Жұптарымен бірге тапсырманы салыстырады




Дескриптор:

- Scratch программасындағы және EV3 программасындағы жұмыс терезелерін салыс тырады

Жеке жұмыс.

3-тапсырма

«Миға шабуыл» әдісі

Дескриптор:

- Старт блогына цикл блогын жалғайды

Сергіту сәті:

«Әріптер мен сандар»

Мұғалім сандар мен әріптерден тұратын фишкалар береді

Қатысушыларға мұғалім қалаған әріп не сан айтады. Қай топ 10 санағанша, әртүрлі тәсілмен бірінші құрастырып болса, солар жеңімпаз.


EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма

Лабиринт – түрлі өткелдер мен жолда...........................................

Дескриптор:

Сұраққа жауап береді

Сабақты қорытындылау:

4-тапсырма

«Wordwall» платформасы бойынша сұрақтарға жауап береді

Дескриптор:

-онлайн платформада сұрақтарға жауап береді








































































1 тапсырманы орындайды




















2 тапсырманы орындайды.










































3 тапсырманы орындайды




























Сергіту сәтін жасайды








Тапсырманы орындайды





4- тапсырманы орындайды








































































Бәре келді;

Керемет
















«Комментарий» арқылы бір-бірін бағалау»




































«Жарайсыңдар»









































«Ұтымды жауап беретініңді білгенмін»

«Ақылдым»











































































Оқулық, А-4 парақшасы, маркер, стикер



















Оқулық , дәптер















































































Тапсырма








https://wordwall.net/ru/resource/56442469





Сабақтың соңы

5 мин

Кері байланыс













стикерлер

Үй тапсырмасы

& 13оқу. 55-57 бет
















29 Наурыз 2025
127
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі