Сабақтың
басы
10 мин
|
1.Оқушылармен
амандасу
2.
Психологиялық ахуал
«Жақсылық
тамшысы»
Әр бала тамшыға өзі
жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін
стикерге жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әрқайсысы өзгелерге,
айналасына өзі жасаған жақсылықтарын, қасиеттерін жария
етеді
3.Топқа бөлу
Геометриялық фигуралар
арқылы топқа бөлу; әр түрлі фигураларды оқушыларға таратып 3 –топқа
бөлеміз
4.Уй тапсырмасын
пысықтау
«Сұрақ ілмегі»
әдісі
Мұғалім интербелсенді
тақтаға сұрақтар шығарады, оқушылар топ болып , сұрақтар жауабын
А-3 қағазға түйіндеп жазып, тақтаға іліп кетеді
-Ультрадыбыс датчигі
дегеніміз не?
- Ультрадыбыс
датчигінің қандай ерекшеліктері бар?
Дескриптор:
-Ультрадыбыс датчигі
элементтерін айтады
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Оқушылар жақсы
қасиеттерімен бөліседі
Оқушылар 3 топқа
бөлінеді
1
топ-шеңбер
2
топ-үшбұрыш
3
топ- төрбұрыш
Оқушылар үй тапсырмасын
пысыққтау мақсатында тақтадағы сұрақтарға жауап
береді
|
ҚБ
Қол
шапалақтау
|
Оқулық
«Алматы кітап»
баспасы
Стикерлер
Әртүрлі
фигуралар
А-3 қағаздары
|
Сабақтың
ортасы
30 мин
|
Жаңа сабақты
түсіндіреді







Топтық
жұмыс
-
тапсырма
«Өкіл » әдісі бойынша топтарға сұрақ
беріледі. Топтар өздеріне берілген сұрақтарды дайындайды. Топтан
бір оқушыны өкіл ретінде келесі топтарға жіберіп, олардың
жұмыстарымен де танысып отырады.
-
1-
топ: Лабиринт жобасында қандай датчиктер
қолданылады?
2-топ:
Не себепті лабиринттен шығуға
датчик қолданылады
3-топ
Неліктен лабиринттен шығудың
бір немесе бірнеше жолы болуы мүмкін?
Дескриптор:
-
Лабиренттен
шығуға датчик қолданылатынын айтады
Лабитенттен шығудың бір
немесе бірнеше жолын көрсетеді
Жұптық
жұмыс
2-тапсырма
«Ойлан. Жұптас.Бөліс»
әдісі
Жұптарымен бірге тапсырманы
салыстырады


Дескриптор:
-
Scratch
программасындағы және EV3 программасындағы жұмыс терезелерін салыс
тырады
Жеке
жұмыс.
3-тапсырма
«Миға шабуыл»
әдісі


Дескриптор:
-
Старт блогына цикл блогын
жалғайды
Сергіту сәті:
«Әріптер мен
сандар»
Мұғалім сандар мен
әріптерден тұратын фишкалар береді
Қатысушыларға мұғалім
қалаған әріп не сан айтады. Қай топ 10 санағанша, әртүрлі тәсілмен
бірінші құрастырып болса, солар жеңімпаз.
EБҚЕ бар балалар үшін
тапсырма
Лабиринт – түрлі өткелдер мен
жолда...........................................
Дескриптор:
Сұраққа жауап
береді
Сабақты
қорытындылау:
4-тапсырма
«Wordwall» платформасы бойынша сұрақтарға
жауап береді
Дескриптор:
-онлайн платформада сұрақтарға
жауап береді
|
1 тапсырманы
орындайды
2 тапсырманы
орындайды.
3 тапсырманы
орындайды
Сергіту сәтін
жасайды
Тапсырманы
орындайды
4- тапсырманы
орындайды
|
Бәре келді;
Керемет

«Комментарий» арқылы бір-бірін
бағалау»
«Жарайсыңдар»

«Ұтымды жауап беретініңді
білгенмін»
«Ақылдым»
|
Оқулық, А-4 парақшасы,
маркер, стикер
Оқулық ,
дәптер
Тапсырма
https://wordwall.net/ru/resource/56442469
|