Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлім
атауы:Адамның сырт келбеті мен
мінезі.
Мектеп: «Ұзын Ата»
жом
Күні: 27.02.2023
ж
Мұғалімнің аты-жөні:
Шынтемирова З
Сынып: 5
б,в
Қатысқан оқушылар
саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың
тақырыбы
Бағып-қағуда көп мағына
бар
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
5.1.6.1.
Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары
арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке
даярлықсыз қатысу, өз пікірін
білдіру.
5.4.4.4 сан есімнің мағыналық
түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдана
білу;
Осыған дейін меңгерілген
білім
«Адамның сырт келбеті мен
мінезі» бөлімінің
тақырыптары.
Жоспар
Сабақтың кезеңі/
уақыт
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, сабаққа
дайындық.
Жағымды психологиялық
ахуал.
І.ТЫҢДАЛЫМ
АЛДЫ.
Қызығушылықты
ояту
Балалар, мына суреттен нені
аңғардыңдар?
Мәтінді оқыңдар.
Негізгі ойды анықтаңдар.
Дескриптор:
Мәтіннің негізгі
ойын анықтайды;
Сұрақтарға жауап
береді;
Бүгінгі тақырыппен
байланысын табады.
ҚБ
Сабақтың мақсаттары мен
бағалау критетийлерімен
танысу.
Оқушылар суреттер
арқылы және мәтін мазмұны арқылы жаңа сабақтың тақырыбын
анықтайды.
Берілген ақпараттар
арқылы тыңдалым тақырыбына болжам
жасату.
ҚБ «Күн мен
бұлт»
5-сынып
Қазақ
тілі
Ыбырай
Алтынсарин
Сабақтың
ортасы
30
минут
Мағынаны
тану
ІІ. ТЫҢДАЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
1-тапсырма.Мәтінді тыңдап, 2 ашық
сұрақ құрастырыңыз. Сұрақ мазмұнында қыстырма, қаратпа сөздерді
қолданыңыз. Жұбыңыздың сұрақтарына өз пікіріңізді білдіре отырып,
жауап беріңіз.
Дескриптор:
мәтін бойынша 2 ашық сұрақ
құрастырады;
сұрақ мазмұнында ойдың кімнен
шыққандығын білдіретін қыстырма сөздерді
қолданады;
күтпеген сұрақтарға жауабы тез, әрі орынды жауап
береді.
ҚБ
ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІН.ӘТН.
Тапсырма.Дескриптор:
Оқылым мәтінінен
тірек сөздерді анықтайды;
Оларды есептік сан
есімдермен тіркестіріп
жазады.
Бағалау. «Күн мен
бұлт» әдісі арқылы топтар бір-бірін
бағалау.
Бекіту.
«Еркін микрофон»
әдісі
Мәтінді тыңдап, 2
ашық сұрақ құрастырыңыз. Сұрақ мазмұнында қыстырма, қаратпа
сөздерді қолданыңыз. Жұбыңыздың сұрақтарына өз пікіріңізді білдіре
отырып, жауап беріңіз.
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз