Материалдар / Бағып-қағуда көп мағына бар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бағып-қағуда көп мағына бар

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып материалы мұғалімдер қолдана алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Ақпан 2024
295
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім атауы: Адамның сырт келбеті мен мінезі.

Мектеп: «Ұзын Ата» жом

Күні: 27.02.2023 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Шынтемирова З

Сынып: 5 б,в

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Бағып-қағуда көп мағына бар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.6.1. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру.

5.4.4.4 сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдана білу;

Осыған дейін меңгерілген білім

«Адамның сырт келбеті мен мінезі» бөлімінің тақырыптары.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы



І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

Жағымды психологиялық ахуал .

І.ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ.

Қызығушылықты ояту

  • Балалар, мына суреттен нені аңғардыңдар?

Мәтінді оқыңдар. Негізгі ойды анықтаңдар.



Дескриптор:

  • Мәтіннің негізгі ойын анықтайды;

  • Сұрақтарға жауап береді;

  • Бүгінгі тақырыппен байланысын табады.

ҚБ

Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.

Оқушылар суреттер арқылы және мәтін мазмұны арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.


Берілген ақпараттар арқылы тыңдалым тақырыбына болжам жасату.

































ҚБ «Күн мен бұлт»





5-сынып

Қазақ тілі





















Ыбырай Алтынсарин


Сабақтың ортасы
















30 минут

Мағынаны тану

ІІ. ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

1-тапсырма. Мәтінді тыңдап, 2 ашық сұрақ құрастырыңыз. Сұрақ мазмұнында қыстырма, қаратпа сөздерді қолданыңыз. Жұбыңыздың сұрақтарына өз пікіріңізді білдіре отырып, жауап беріңіз.


Дескриптор:

  • мәтін бойынша 2 ашық сұрақ құрастырады;

  • сұрақ мазмұнында ойдың кімнен шыққандығын білдіретін қыстырма сөздерді қолданады;

  • күтпеген сұрақтарға жауабы тез, әрі орынды жауап береді.

ҚБ

ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

Тапсырма. Дескриптор:

  • Оқылым мәтінінен тірек сөздерді анықтайды;

  • Оларды есептік сан есімдермен тіркестіріп жазады.

Бағалау. «Күн мен бұлт» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалау.

Бекіту.

«Еркін микрофон» әдісі






Мәтінді тыңдап, 2 ашық сұрақ құрастырыңыз. Сұрақ мазмұнында қыстырма, қаратпа сөздерді қолданыңыз. Жұбыңыздың сұрақтарына өз пікіріңізді білдіре отырып, жауап беріңіз.












Грамматикалық тақырыпты меңгереді.




Оқылым мәтінінен тірек сөздерді анықтайды;

Оларды есептік сан есімдермен тіркестіріп жазады.



«Еркін микрофон» әдісімен «Тәрбиедегі үлкендердің рөлі» тақырыбында сұхбат жүргізіңдер.
















ҚБ «Күн мен бұлт»













ҚБ «Күн мен бұлт»






5-сынып

Қазақ тілі
























Сабақтың соңы

5 минут


Кері байланыс:

Менде бәрі сәтті шықты ...

Мен үйрендім ...

Сабақта мен орындай алдым ...

Бәрінен маған ұнағаны ...

Бәрінен маған қиын болғаны ...









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!