Байланыс арналары. Хаттамалар tcp/ip деректерін жіберу хаттамасы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Байланыс арналары. Хаттамалар tcp/ip деректерін жіберу хаттамасы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Байланыс арналары. Хаттамалар tcp/ip деректерін жіберу хаттамасы.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мұғалім: Акбейсова Г.Т. Күні: ---------------№17

Пәні: Информатика Сыныбы: 11 «а»



Сабақтың тақырыбы:

Байланыс арналары. Хаттамалар tcp/ip деректерін жіберу хаттамасы.

Сабақтың танымдық мақсаты:

Оқушыларға хаттамалар мен байланыс арналарының түрлерімен танысу. Яғни байланыс арналарын кодтау тәсілін, коммуникация тәсілі, ақпарат жіберу тәсілі бойынша жіктелуі, http, ftp,tcp/ip хаттамаларының қызметтерін, хост ip-есін анықтай білуді үйрету.

Сілтеме:

Интернет ресурстары, сынып оқулығы Авторы: Е. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов , презентация

Күтілетін нәтиже:

Оқушылар байланыс арналарын ажырата білуді, сипаттамасына байланысты байланыс арналарына мысал келтіруді, ең танымал желілік хаттамалардың әрекетін айқындауды, желідегі компьютердің IP-адресін анықтай біледі.

Әдіс-тәсілдер:

«Блум таксономиясы» , «қарша борату», «кестемен жұмыс», «деңгейлік тапсырмалар», «информатикалық диктант»


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс -әрекеті

Мативациялық кезең

-Сыныппен сәлемдесу

-Сыныпты ұйымдастыру (оқушының тексеру, аудиторияны қалыпқа келтіру)

-Сергіту сәті «Ақпарат»

-Оқушыларды жеке, жұппен жұмыс жасайды.

-Оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру


«Білу»

«Қарша борату»

«Компьютерлік желілер және Интернет» тақырыбына байланысты сұрақтарға жауап беру.


  1. Үй парақшасы (домашняя страница) дегеніміз не және оны қалай баптаймыз?

  2. Өздерің кіріп отырған парақшаға қалай сілтеме жасаймыз?

  3. Интернет –парақшаны қалай сілтеме жасаймыз?

  4. Өткен аптада Интернеттің қай жерінде болғаныңызды қалай көруге болады?

  5. Өзің қазір ғана жауап тастаған парақшаға қала өте аламыз?

  6. Суреттің өшіріліп қалай көрсетіледі?

  7. Парақшадағы қаріптің өлшемін қалай өзгерте аламыз?

  8. Пошталық жәшікті қалай тіркейміз?

  9. Кірістіру бар хатты қалай жіберуге немесе жүктеп алуға болады?

  10. Желіде отырып компьютерге қалай вирусты зақымдауға болады?



Оқушылармен мұғаліммен амандасады, сабаққа дайын.


Жағымды психологиялық әсер алады.






Оқушылар презентациясын қорғайды,

Операциялық кезең

Жаңа сабақ

«Түсіну»


Мағынаны тану

  1. Айырбастау протоколдары

  2. ТСР/ІР протоколы

  3. Торлық этикет

«Слайд көрсетілімдері»

Байланыс арналарының жіктелуі


Кодтау әдісі

Сандық

аналогтық

Байланыс әдісі

Бөлінген

Коммутацияланатын

Дабылды жіберу әдісі бойынша

Кабельдік

Телефондық

радио


Байланыс арнасының типі

жылдамдық

Кедергіге төтеп берушілер

кабельдік

Шиыршық

талған

100м-ге дейінгі қаш

100мбит/с-қа дейін

Төмен.

Кедергіден

Қорғанысты

Күшейту үшін экран-

далған шиыршық-

талған жұп

қолданылады

коаксиалды

10мбит/с

Жоғары

Оптоталшықты кабель

Қазіргі уақытта бірнеше Гбит/с –қа дейін, теория жүзінде мүмкін жылдамдық

200000мбит/с

Абсолюттік

Телефон желісі

1-2 мбит/с

Төмен

Радио

Радиорелелік байланыс желілері

2,5 Гбит/с-қа дейін

Басқа стансалардың әсері төмен

Жерсеріктік байланыс желілері

45 мбит/с-қа дейін

жоғары



«Қолдану»


Деңгейлік тапсырмалар:


А деңгей

Мәтіндік процессорда келесі хаттамалар әрекеттерін сипаттайтын сурет құрастырыңдар:

-пошталық хаттамалардың;

-ТСР/ІЗ хаттамасының


В деңгей

Сұраққа жауап беріңдер, іс-әрекет алгоритмін құрыңдар және мәтіндік құжатқа жазыңдар.

Сұраққа жауап іздеу жүйесін қолданыңдар.

Сұрақ:WebMoney сервисі http://wma.kz/ арқылы wmz немесе wmr (электронды ақшаларын) қалай сатуға немесе сатып алуға болады?


С деңгей


Сұраққа жауап табыңдар, іс-әрекет алгоритмін құрыңдар және оны мәтіндек құжатқа жазыңдар.

Сұраққа жауап беру үшін іздеу жүйесін қолданыңдар.

Сұрақ: салыстыру критерийлерін құрастырыңдар және ok.kz, mail.kz, topmail.kz тегін пошталық серверлерінің клиенттерге пошталық қызмет көрсету шарттарын салыстырыңдар.





Оқушылар протокол деген не және ол байланыс желілермен қалай байланысты екенін түсінеді




Оқушылар күнделікті пайдаланатын HTTP протокол жұмысын түсіну.

Рефлекциялық кезең

Сергіту сәті


«Талдау»


Сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығар.














«Информатикалық диктант»

Байланыс арналары деп ----------------------------------




Желілік хаттама -----------------------------------------------





----------------------- - ТСР/ІР хаттамасын қолданатын желідегі түйіндерді (хост) анықтайтын бірегей идентификатор.


Түйін (хост) - --------------------------------------------------



-------------------------------------------------------------------


«Жинақтау»


Топпен жұмыс


UDP протоколы турылы оқыңдар. UDP және TCP протоколдарын салыстырып неге UDP видео бағыттауға жақсылау екенін түсіндіріңдер.


Қорытынды

Өзім : өткен тақырып туралы мағлұмат беру.


Бағалау


Бүгінгі сабақтың маңызын анықтау.


Бағалау критериі:

  1. Желі жұмысының жалпы принципінтерін түсіну.

  2. Көп деңгейлі протокол мақсатын түсіну. Өмірдегі басқа саладан мысал келтіру.


Бағалау бетшесі арқылы бағалайды.

Аты

Ү.т

Ід

ІІд

ІІІд

Ш.т

Қор






































Рефлексия.


Екі жұлдыз, бір тілек



Оқушылар күнделікті өмірдегі пайдаланатын протоколдармен салыстырып түсіну және талдау












Оқушы алған білімін түйін шығаруға бағытталады.







Оқушылар қажетті мәліметті дәптерлеріне түртіп алады.




Өз көзқарасын білдіреді,



Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді.


Өзін-өзі бағалайды.


Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша екі маңызды жерін, бір сұрақ немесе ұсыныс білдіреді.

Үйге тапсырма

  1. Браузерге www.google.com деген url терілді. Оқыған ақпаратты пайдаланып қалай веб парақ браузерде ашылатынын түсіндіріңдер.

  2. Тұрақты және тұрақсыз http протоколдардың айырмашылығы неде?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
1575
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі