Мұғалім: Акбейсова Г.Т. Күні: ---------------№17
Пәні: Информатика Сыныбы: 11 «а»
|
Сабақтың тақырыбы: |
Байланыс арналары. Хаттамалар tcp/ip деректерін жіберу хаттамасы. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың танымдық мақсаты: |
Оқушыларға хаттамалар мен байланыс арналарының түрлерімен танысу. Яғни байланыс арналарын кодтау тәсілін, коммуникация тәсілі, ақпарат жіберу тәсілі бойынша жіктелуі, http, ftp,tcp/ip хаттамаларының қызметтерін, хост ip-есін анықтай білуді үйрету. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сілтеме: |
Интернет ресурстары, сынып оқулығы Авторы: Е. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов , презентация |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Оқушылар байланыс арналарын ажырата білуді, сипаттамасына байланысты байланыс арналарына мысал келтіруді, ең танымал желілік хаттамалардың әрекетін айқындауды, желідегі компьютердің IP-адресін анықтай біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер: |
«Блум таксономиясы» , «қарша борату», «кестемен жұмыс», «деңгейлік тапсырмалар», «информатикалық диктант» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс -әрекеті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мативациялық кезең |
-Сыныппен сәлемдесу -Сыныпты ұйымдастыру (оқушының тексеру, аудиторияны қалыпқа келтіру) -Сергіту сәті «Ақпарат» -Оқушыларды жеке, жұппен жұмыс жасайды. -Оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру «Білу» «Қарша борату» «Компьютерлік желілер және Интернет» тақырыбына байланысты сұрақтарға жауап беру.
|
Оқушылармен мұғаліммен амандасады, сабаққа дайын. Жағымды психологиялық әсер алады. Оқушылар презентациясын қорғайды, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Операциялық кезең |
Жаңа сабақ «Түсіну» Мағынаны тану
«Слайд көрсетілімдері» Байланыс арналарының жіктелуі
«Қолдану»
Деңгейлік тапсырмалар:
А деңгей Мәтіндік процессорда келесі хаттамалар әрекеттерін сипаттайтын сурет құрастырыңдар: -пошталық хаттамалардың; -ТСР/ІЗ хаттамасының
В деңгей Сұраққа жауап беріңдер, іс-әрекет алгоритмін құрыңдар және мәтіндік құжатқа жазыңдар. Сұраққа жауап іздеу жүйесін қолданыңдар. Сұрақ:WebMoney сервисі http://wma.kz/ арқылы wmz немесе wmr (электронды ақшаларын) қалай сатуға немесе сатып алуға болады?
С деңгей
Сұраққа жауап табыңдар, іс-әрекет алгоритмін құрыңдар және оны мәтіндек құжатқа жазыңдар. Сұраққа жауап беру үшін іздеу жүйесін қолданыңдар. Сұрақ: салыстыру критерийлерін құрастырыңдар және ok.kz, mail.kz, topmail.kz тегін пошталық серверлерінің клиенттерге пошталық қызмет көрсету шарттарын салыстырыңдар.
|
Оқушылар протокол деген не және ол байланыс желілермен қалай байланысты екенін түсінеді
Оқушылар күнделікті пайдаланатын HTTP протокол жұмысын түсіну. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлекциялық кезең |
Сергіту сәті
«Талдау»
Сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығар.
«Информатикалық диктант» Байланыс арналары деп ----------------------------------
Желілік хаттама -----------------------------------------------
----------------------- - ТСР/ІР хаттамасын қолданатын желідегі түйіндерді (хост) анықтайтын бірегей идентификатор.
Түйін (хост) - --------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------
«Жинақтау»
Топпен жұмыс
UDP протоколы турылы оқыңдар. UDP және TCP протоколдарын салыстырып неге UDP видео бағыттауға жақсылау екенін түсіндіріңдер.
Қорытынды Өзім : өткен тақырып туралы мағлұмат беру.
Бағалау
Бүгінгі сабақтың маңызын анықтау.
Бағалау критериі:
Бағалау бетшесі арқылы бағалайды.
Рефлексия.
Екі жұлдыз, бір тілек
|
Оқушылар күнделікті өмірдегі пайдаланатын протоколдармен салыстырып түсіну және талдау
Оқушы алған білімін түйін шығаруға бағытталады.
Оқушылар қажетті мәліметті дәптерлеріне түртіп алады.
Өз көзқарасын білдіреді,
Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді.
Өзін-өзі бағалайды.
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша екі маңызды жерін, бір сұрақ немесе ұсыныс білдіреді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Байланыс арналары. Хаттамалар tcp/ip деректерін жіберу хаттамасы.
Байланыс арналары. Хаттамалар tcp/ip деректерін жіберу хаттамасы.
Мұғалім: Акбейсова Г.Т. Күні: ---------------№17
Пәні: Информатика Сыныбы: 11 «а»
|
Сабақтың тақырыбы: |
Байланыс арналары. Хаттамалар tcp/ip деректерін жіберу хаттамасы. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың танымдық мақсаты: |
Оқушыларға хаттамалар мен байланыс арналарының түрлерімен танысу. Яғни байланыс арналарын кодтау тәсілін, коммуникация тәсілі, ақпарат жіберу тәсілі бойынша жіктелуі, http, ftp,tcp/ip хаттамаларының қызметтерін, хост ip-есін анықтай білуді үйрету. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сілтеме: |
Интернет ресурстары, сынып оқулығы Авторы: Е. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов , презентация |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Оқушылар байланыс арналарын ажырата білуді, сипаттамасына байланысты байланыс арналарына мысал келтіруді, ең танымал желілік хаттамалардың әрекетін айқындауды, желідегі компьютердің IP-адресін анықтай біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер: |
«Блум таксономиясы» , «қарша борату», «кестемен жұмыс», «деңгейлік тапсырмалар», «информатикалық диктант» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс -әрекеті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мативациялық кезең |
-Сыныппен сәлемдесу -Сыныпты ұйымдастыру (оқушының тексеру, аудиторияны қалыпқа келтіру) -Сергіту сәті «Ақпарат» -Оқушыларды жеке, жұппен жұмыс жасайды. -Оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру «Білу» «Қарша борату» «Компьютерлік желілер және Интернет» тақырыбына байланысты сұрақтарға жауап беру.
|
Оқушылармен мұғаліммен амандасады, сабаққа дайын. Жағымды психологиялық әсер алады. Оқушылар презентациясын қорғайды, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Операциялық кезең |
Жаңа сабақ «Түсіну» Мағынаны тану
«Слайд көрсетілімдері» Байланыс арналарының жіктелуі
«Қолдану»
Деңгейлік тапсырмалар:
А деңгей Мәтіндік процессорда келесі хаттамалар әрекеттерін сипаттайтын сурет құрастырыңдар: -пошталық хаттамалардың; -ТСР/ІЗ хаттамасының
В деңгей Сұраққа жауап беріңдер, іс-әрекет алгоритмін құрыңдар және мәтіндік құжатқа жазыңдар. Сұраққа жауап іздеу жүйесін қолданыңдар. Сұрақ:WebMoney сервисі http://wma.kz/ арқылы wmz немесе wmr (электронды ақшаларын) қалай сатуға немесе сатып алуға болады?
С деңгей
Сұраққа жауап табыңдар, іс-әрекет алгоритмін құрыңдар және оны мәтіндек құжатқа жазыңдар. Сұраққа жауап беру үшін іздеу жүйесін қолданыңдар. Сұрақ: салыстыру критерийлерін құрастырыңдар және ok.kz, mail.kz, topmail.kz тегін пошталық серверлерінің клиенттерге пошталық қызмет көрсету шарттарын салыстырыңдар.
|
Оқушылар протокол деген не және ол байланыс желілермен қалай байланысты екенін түсінеді
Оқушылар күнделікті пайдаланатын HTTP протокол жұмысын түсіну. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлекциялық кезең |
Сергіту сәті
«Талдау»
Сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығар.
«Информатикалық диктант» Байланыс арналары деп ----------------------------------
Желілік хаттама -----------------------------------------------
----------------------- - ТСР/ІР хаттамасын қолданатын желідегі түйіндерді (хост) анықтайтын бірегей идентификатор.
Түйін (хост) - --------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------
«Жинақтау»
Топпен жұмыс
UDP протоколы турылы оқыңдар. UDP және TCP протоколдарын салыстырып неге UDP видео бағыттауға жақсылау екенін түсіндіріңдер.
Қорытынды Өзім : өткен тақырып туралы мағлұмат беру.
Бағалау
Бүгінгі сабақтың маңызын анықтау.
Бағалау критериі:
Бағалау бетшесі арқылы бағалайды.
Рефлексия.
Екі жұлдыз, бір тілек
|
Оқушылар күнделікті өмірдегі пайдаланатын протоколдармен салыстырып түсіну және талдау
Оқушы алған білімін түйін шығаруға бағытталады.
Оқушылар қажетті мәліметті дәптерлеріне түртіп алады.
Өз көзқарасын білдіреді,
Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді.
Өзін-өзі бағалайды.
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша екі маңызды жерін, бір сұрақ немесе ұсыныс білдіреді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













