|
Бөлім |
“Дені саудың – жаны сау” |
||||
|
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 2 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Байлық М.Дулатов «Байлық» |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.1.5.1 – өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу; 2.3.3.1 – шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Мәтіндегі сөздерді пайдаланып, сөйлеу Ойын сурет арқылы ұсыну |
||||
|
Құндылық |
Денсаулықты қадірлеуге, салауатты өмір салтын ұстануға, ойдың тазалығын және эмоционалды тұрақтылыққа баулу. |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Сабақтың басы (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату. «Лабиринт» ойыны |
Оқушылар сабаққа назар аударады.
Оқушылар допты лабиринт арқылы жүргізіп, тесікке түсіреді |
|
Қатты қағаздан жасалған лабиринт, доп |
|
|
Сабақтың ортасы (5 мин) 10 мин |
«Ой қозғау» Байлық сөзінің мағынасын түсініп ал. Өзің тағы не қосар едің Оқитын мәтіннің тақырыбын болжап айт. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау Мәтіндегі сөздерді пайдаланып сөйлейсің Ойыңды сурет арқылы ұсынасың
1-тапсырм Ұжымдық жұмыс «Саған сұрақ» әдісі Мәтінді оқы. Мәтін не туралы? Мәтіннің негізгі ойын анықта. Мәтінге сүйеніп, суреттерге қарап, қажетті сөзді тап. ЕББҚ Мәтін не туралы? Талқылау сұрақтары: 1.Байлық деген не деп ойлайсыңдар? |
Сұраққа жауап береді Мәтіннің тақырыбын болжайды
1. мәтіннің мазмұнын айтады 2.түсінбеген сөздің мағынасын ашады 3.бірінші суреттегі сөзді табады 4. екінші суреттегі сөзді табады 5.үшінші суреттегі сөзді табады
|
Мадақтау Қолсағаттың корпусын алға жылжыту Дескриптор: -мәтіннің мазмұнын айтады(1б) -мәтіннің негізгі ойын анықтайды( 1б) -бірінші суреттегі сөзді табады(1б) - екінші суреттегі сөзді табады(1б) -үшінші суреттегі сөзді табады(1б) |
Таратпа Оқулық 3-4- бет Таратпа Қалам сап Қолсағат |
|
|
8 мин Сергіту сәті 2 минут |
2- тапсырма Жұптық жұмыс «Сен маған, мен саған» әдісі «Денсаулық зор байлық» екеніне дәлелдер келтір. ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: 1.Денсаулық мықты болу үшін не істеу керек? |
1. ұсынылған тақырып бойынша ойын айтады 2.дәлелдер келтіре отырып, сөйлем құрайды |
«Комментарий» арқылы Дескриптор: -ұсынылған тақырып бойынша ойын айтады(1б) -дәлелдер келтіре отырып, сөйлем құрайды(1б) «Басбармақ» арқылы |
Оқулық 4-тапсырма5-бет |
|
|
10 мин
|
3 – тапсырма Жеке жұмыс «Біліміңді қолдан» әдісі «Байлық» деген сөздің мағынасын ашатындай сурет сал. ЕББҚ Сурет сал Талқылау сұрақтары: 1.Байлық деген не деп ойлайсыңдар? |
1. тақырыпқа байланысты сурет салады 2.дайын жұмысын таныстырады |
«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау Дескриптор: - тақырыпқа байланысты сурет салады(1б) -дайын жұмысын таныстырады(1б) |
Оқулық 5-тапсырма 5-бет А4 Түрлі түсті қарындаштар |
|
|
Сабақтың соңы Рефлексия 7 мин |
«Сыныптан шығу билеті» әдісі Байлық деген сөздің мағынасын қалай түсінесің? Сенің ойыңша байлық деген не? Ең бай адам ол қандай адам болуы мүмкін?
«Қолсағат» әдісі (Бағалау) Бүгінгі сабақты толық түсіндім (9,10 ) Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(7,8 ) Бүгінгі сабақты түсінбедім (5,6 ) Үйге тапсырма 6-тапсырма 5-бет |
Сұрақ жауап беріп, сыныптан шығып кетеді(сұраққа жауап берген оқушы үшін сабақ аяқталды)
Бүгінгі сабақтан алған білімдерін сабақ бойына орындаған тапсырмасының нәтижесіне қарай сағаттың корпусын қадамдарға жылжытумен анықтайды. |
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! |
Белдігінде цифр 10 –ға дейін цифр жазылған қолсағат |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Байлық ҚМЖ 2 сын әдебиет
Байлық ҚМЖ 2 сын әдебиет
|
Бөлім |
“Дені саудың – жаны сау” |
||||
|
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 2 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Байлық М.Дулатов «Байлық» |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.1.5.1 – өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу; 2.3.3.1 – шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Мәтіндегі сөздерді пайдаланып, сөйлеу Ойын сурет арқылы ұсыну |
||||
|
Құндылық |
Денсаулықты қадірлеуге, салауатты өмір салтын ұстануға, ойдың тазалығын және эмоционалды тұрақтылыққа баулу. |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Сабақтың басы (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату. «Лабиринт» ойыны |
Оқушылар сабаққа назар аударады.
Оқушылар допты лабиринт арқылы жүргізіп, тесікке түсіреді |
|
Қатты қағаздан жасалған лабиринт, доп |
|
|
Сабақтың ортасы (5 мин) 10 мин |
«Ой қозғау» Байлық сөзінің мағынасын түсініп ал. Өзің тағы не қосар едің Оқитын мәтіннің тақырыбын болжап айт. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау Мәтіндегі сөздерді пайдаланып сөйлейсің Ойыңды сурет арқылы ұсынасың
1-тапсырм Ұжымдық жұмыс «Саған сұрақ» әдісі Мәтінді оқы. Мәтін не туралы? Мәтіннің негізгі ойын анықта. Мәтінге сүйеніп, суреттерге қарап, қажетті сөзді тап. ЕББҚ Мәтін не туралы? Талқылау сұрақтары: 1.Байлық деген не деп ойлайсыңдар? |
Сұраққа жауап береді Мәтіннің тақырыбын болжайды
1. мәтіннің мазмұнын айтады 2.түсінбеген сөздің мағынасын ашады 3.бірінші суреттегі сөзді табады 4. екінші суреттегі сөзді табады 5.үшінші суреттегі сөзді табады
|
Мадақтау Қолсағаттың корпусын алға жылжыту Дескриптор: -мәтіннің мазмұнын айтады(1б) -мәтіннің негізгі ойын анықтайды( 1б) -бірінші суреттегі сөзді табады(1б) - екінші суреттегі сөзді табады(1б) -үшінші суреттегі сөзді табады(1б) |
Таратпа Оқулық 3-4- бет Таратпа Қалам сап Қолсағат |
|
|
8 мин Сергіту сәті 2 минут |
2- тапсырма Жұптық жұмыс «Сен маған, мен саған» әдісі «Денсаулық зор байлық» екеніне дәлелдер келтір. ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: 1.Денсаулық мықты болу үшін не істеу керек? |
1. ұсынылған тақырып бойынша ойын айтады 2.дәлелдер келтіре отырып, сөйлем құрайды |
«Комментарий» арқылы Дескриптор: -ұсынылған тақырып бойынша ойын айтады(1б) -дәлелдер келтіре отырып, сөйлем құрайды(1б) «Басбармақ» арқылы |
Оқулық 4-тапсырма5-бет |
|
|
10 мин
|
3 – тапсырма Жеке жұмыс «Біліміңді қолдан» әдісі «Байлық» деген сөздің мағынасын ашатындай сурет сал. ЕББҚ Сурет сал Талқылау сұрақтары: 1.Байлық деген не деп ойлайсыңдар? |
1. тақырыпқа байланысты сурет салады 2.дайын жұмысын таныстырады |
«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау Дескриптор: - тақырыпқа байланысты сурет салады(1б) -дайын жұмысын таныстырады(1б) |
Оқулық 5-тапсырма 5-бет А4 Түрлі түсті қарындаштар |
|
|
Сабақтың соңы Рефлексия 7 мин |
«Сыныптан шығу билеті» әдісі Байлық деген сөздің мағынасын қалай түсінесің? Сенің ойыңша байлық деген не? Ең бай адам ол қандай адам болуы мүмкін?
«Қолсағат» әдісі (Бағалау) Бүгінгі сабақты толық түсіндім (9,10 ) Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(7,8 ) Бүгінгі сабақты түсінбедім (5,6 ) Үйге тапсырма 6-тапсырма 5-бет |
Сұрақ жауап беріп, сыныптан шығып кетеді(сұраққа жауап берген оқушы үшін сабақ аяқталды)
Бүгінгі сабақтан алған білімдерін сабақ бойына орындаған тапсырмасының нәтижесіне қарай сағаттың корпусын қадамдарға жылжытумен анықтайды. |
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! |
Белдігінде цифр 10 –ға дейін цифр жазылған қолсағат |
|
шағым қалдыра аласыз













