Материалдар / Байқоңыр
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Байқоңыр

Материал туралы қысқаша түсінік
Байқоңыр 4 сынып ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2024
166
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 4

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Бөлім тақырыбы

Ғарышқа саяхат (4-тоқсан, 7-тарау).

Сабақтың тақырыбы

Байқоңыр

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

4.​1.​3.​1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру/болжау.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

  • Тыңдалым материалы бойынша негізгі ақпараттарды анықтай алады;

  • Өз бетінше шағын мәтіннен етістіктің шақ, рай формаларын ауызша/жазбаша тілде қолдана алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

  • Әңгіме құрауда ойды жүйелі, бейнелі сөздермен жеткізе алады;

Кейбір оқушылар орындай алады:

  • Берілген ақпарат бойынша қорытынды тұжырым жасай алады.

Бағалау критерийі

  • Тыңдаған мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтайды;

  • Сөздерді тірек сөзбен байланыстыра айту арқылы сөз тіркесін және сөйлем құрайды.

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Ғарыш, ғарышкер, алыс, жақын, айлақ.

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Болғым келеді; ... болғым келеді; білгім келеді; өскенде; сен кім болғын келеді?.

Алдыңғы оқу

Қайталау

Пәнаралық байланыс

Өзін-өзі тану, дүниетану.

Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңі

Сабақта жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы


*Уәж тудыру: Көңіл күйлеріңіз қалай?

*Берілген суреттерді көру арқылы сабақтың тақырыбын ашу:


Ғарышкерлер мекені,
Қазақ жері Байқоңыр.
Қай жер саған жетеді,
Ғажап жерім -Байқоңыр!


Қалай ойлайсыңдар, біздің бүгінгі тақырыбымыз қандай? Картадан Байқоңырды табыңыздар.

*Оқушыларға сабақтың мақсат-міндеттерін түсіндіру.


* «Жаңа сөз үйренейік!» айдарында оқушыларға жаңа сөздерді меңгерту үшін сөздікпен жұмыс жүргізу.




Слайд 1






Слайд 2


Слайд 3


Слайд 4



Слайд 5


Сабақтың ортасы








































































  1. Тыңдалымалды тапсырма

Бақытқа сұрақ қой.

  • «Байқоңыр» ғарышайлағы қай жерде орналасқан? Қызылорда облысында

  • «Байқоңыр» ғарышайлағы қай жылы ашылды? 1955 жылы

Кері байланыс

Оқушылар өз жұмыстарына қаншалықты риза болғандықтарын көңіл күй бас бармақ арқылы көрсету.

  1. Тыңдалым.

Тыңда және жауап бер.

Сөйлемді оқы. Сұраққа жауап бер. Жаңа сөздерді пайдалан.

1.Аспанға тез көтеріледі. Соңынан ізі қалды. Бұл не?Зымыран

2. Жаңа зымыран ұшырылды.Ғалымдар бақылап тұр. Бұл жерде не болды?Сынақ.

3. Жерді алыстан бақылайды. Стансыларға

түрлі суреттер жібереді. Бұл не? Жер серігі


Дескриптор:

  1. Оқушылар берілген сұрақтарды мұқият тыңдайды;

  2. Берілген сұрақтарға жаңа сөздерді пайдана отырып, толық жауап береді.

3- тапсырма Мәтінді тыңда және оқы. Мазмұнын айт.

«Байқоңыр» ғарышайлағы Қызылорда облысында орналасқан. Ғарышайлақ 1955 жылы салынды. «Байқоңыр» ғарышайлағының қасында қала мен ауыл орналасқан.

1957 жылы Байқоңырдан алғашқы зымыран ғарышқа ұшты. Ол ең бірінші болып жер серігін ғарышқа алып барды. Байқоңырдан «Восток», «Восход», «Союз», «Прогресс» деп аталатын ғарышкемелері ұшырылды.

Дескриптор:

  1. Оқушылар мәтінді мұқият тыңдайды;

  2. Мәтіннің мазымұнын айтып береді.

Кері байланыс

Тапсырма соңында оқушылардың тапсырманы орындауда қандай қиындықтарға кезіккендері туралы сұрап, алдағы уақытта ескеретін жайттарды анықтап білу. Оқушылар өз жұмыстарына қаншалықты риза болғандықтарын көңіл күй бас бармақ арқылы көрсету.

Сергіту сәті.

3. Жұптық жұмыс. Дұрыс не бұрыс екенін анықта.


дұрыс

бұрыс

«Байқоңыр» ғарышайлағы Қызылорда облысында орналасқан.

+


Байқоңырды 1957 жылы тұрғызған.


+

Байқоңырдан тұңғыш зымыран 1955 жылы ұшырылған.


+

Байқоңырда ең алғаш жер серігі жасалған.

+



Дескриптор:

  1. Берілген сөйлемдерді мәнерлеп оқиды;

  2. Берілген 4 сөйлемнен дұрыс не бұрыс сөйлемдерді анықтайды.

Кері байланыс

Тапсырма соңында оқушылардың тапсырманы орындауда қандай қиындықтарға кезіккендері туралы сұрап, алдағы уақытта ескеретін жайттарды анықтап білу. Оқушылар өз жұмыстарына қаншалықты риза болғандықтарын көңіл күй бас бармақ арқылы көрсету.


Слайд 6







Слайд 7






Слайд 8
















Слайд 11









Слайд 12











Слайд 13






Слайд 14







Слайд 15




Слайд 16


Сабақтың соңы


ОҚЫЛЫМ.

5- тапсырма Өлеңді мәнерлеп оқы. Мәтіннің түрін ажырат. Дәлелде.

Ғарышкерлер мекені -
Қазақ жері Байқоңыр.
Қай жер саған жетеді,
Ғажап жерім - Байқоңыр!

  • Қандай мәтін?

  • Қандай түріне жатады?

Оқылым және жауап берейік.
Өлеңді мәнерлеп оқы.
Өлең туралы мәліметті анықта.

Өлең неше шумақтан құрылған?

Өлеңнің тақырыбы қай жерге жазылған?

Өлеңнің авторы қай жерге жазылады?

Өлеңнің қай жолдары ұйқас болады?

Дескриптор:

  1. Берілген мәтінді мәнерлеп оқиды;

  2. Мәтін түрін ажыратады және дәлелдейді;

  3. Тақырыбын, авторын, ұйқас жолдарын анықтайды;

Рефлексия.Оқушылар қалаулары бойынша саусақтағы сұрақтарға жауап береді.


Сабақта не істедім?

Не ұнады?

Не үйрендім?

Көңіл –күйім қандай?

Қалай жұмыс істедім?

Үй жұмысы

БАЙҚОҢЫР” өлеңін жаттау.


Слайд 17











250 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!