-
Тыңдалымалды
тапсырма
Бақытқа сұрақ
қой.
Кері
байланыс
Оқушылар өз жұмыстарына
қаншалықты риза болғандықтарын көңіл күй бас бармақ арқылы
көрсету.
-
Тыңдалым.
Тыңда
және жауап бер.
Сөйлемді оқы. Сұраққа жауап
бер. Жаңа сөздерді пайдалан.
1.Аспанға тез көтеріледі.
Соңынан ізі қалды. Бұл не?Зымыран
2. Жаңа зымыран
ұшырылды.Ғалымдар бақылап тұр. Бұл жерде не
болды?Сынақ.
3. Жерді алыстан
бақылайды. Стансыларға
түрлі суреттер
жібереді. Бұл не? Жер
серігі
Дескриптор:
-
Оқушылар берілген
сұрақтарды мұқият
тыңдайды;
-
Берілген
сұрақтарға жаңа сөздерді пайдана отырып, толық жауап
береді.
3- тапсырма
Мәтінді тыңда және оқы. Мазмұнын
айт.
«Байқоңыр»
ғарышайлағы Қызылорда облысында орналасқан. Ғарышайлақ 1955 жылы
салынды. «Байқоңыр» ғарышайлағының қасында қала мен ауыл
орналасқан.
1957 жылы
Байқоңырдан алғашқы зымыран ғарышқа ұшты. Ол ең бірінші болып жер
серігін ғарышқа алып барды. Байқоңырдан «Восток», «Восход», «Союз»,
«Прогресс» деп аталатын ғарышкемелері
ұшырылды.
Дескриптор:
-
Оқушылар мәтінді
мұқият тыңдайды;
-
Мәтіннің
мазымұнын айтып береді.
Кері
байланыс
Тапсырма соңында
оқушылардың тапсырманы орындауда қандай қиындықтарға кезіккендері
туралы сұрап, алдағы уақытта ескеретін жайттарды анықтап білу.
Оқушылар өз жұмыстарына қаншалықты риза болғандықтарын көңіл күй
бас бармақ арқылы көрсету.
Сергіту
сәті.
3. Жұптық жұмыс.
Дұрыс не бұрыс екенін
анықта.
|
дұрыс
|
бұрыс
|
«Байқоңыр» ғарышайлағы
Қызылорда облысында
орналасқан.
|
+
|
|
Байқоңырды 1957 жылы
тұрғызған.
|
|
+
|
Байқоңырдан тұңғыш зымыран
1955 жылы ұшырылған.
|
|
+
|
Байқоңырда ең алғаш жер серігі
жасалған.
|
+
|
|
Дескриптор:
-
Берілген
сөйлемдерді мәнерлеп
оқиды;
-
Берілген 4
сөйлемнен дұрыс не бұрыс сөйлемдерді
анықтайды.
Кері
байланыс
Тапсырма соңында
оқушылардың тапсырманы орындауда қандай қиындықтарға кезіккендері
туралы сұрап, алдағы уақытта ескеретін жайттарды анықтап білу.
Оқушылар өз жұмыстарына қаншалықты риза болғандықтарын көңіл күй
бас бармақ арқылы көрсету.
|