Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен
амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін
қадағалау.
2.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
|
Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар
сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасайды.
Осы тапсырманы орындау арқылы
оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Интербелсенді
тақта
|
|
1-тапсырма.
Жұптық
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
Айтылым
Көршісімен
жұптасып, сұрақтарға жауап береді. «Блумның алты қадамы» әдісі
арқылы тақырып туралы
айтады.
|
Дескриптор
4
балл
-Сұраққа жауап
береді
-Сұхбаттасады
Смайликтер
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
|
|
2-тапсырма.
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
3-тапсырма
Топтық
жұмыс
Мұғалім оқушыларды
ынтымақтастықта жұмыс жасауға, сауатты жазуға, ойын дәл, анық
жеткізе білуге, пікірімен бөлісе бөлуге
баулиды.
4-тапсырма
Жеке
жұмыс
5-
тапсырма
Жеке
жұмыс
Қосымша
тапсырма
Жеке
жұмыс
Тапсырма
Жеке
жұмыс
Ойтаразы
Жеке
жұмыс
|
Жазылым
Суретті пайдаланып,
мәтін құрап айтады.
Оқылым
Жазылым
Топқа бөлініп, мәтін
бойынша жұмыс жасайды.
1-топ: «Жуан,
жіңішке сұрақтар» әдісі арқылы қазіргі кездегі Байқоңыр ғарыш
айлағына сипаттама беріп,
талдайды.
2-топ: «Дөңгелек
стол» тәсілін қолданып, мәтінге сипаттама
береді.
3-топ: «Бір
сөйлеммен түйіндеу» әдісін
қолданады.
Мәтінге тақырып
қояды.
Айтылым
Сұрақтарға толық әрі
қысқа жауап береді. Жауаптарында қазақ тіліндегі төл дыбыстардың
айтылуын, үндестік заңын
сақтайды.
Жазылым
Мәтіннен күрделі
сөздерді тауып, ол сөздерді пайдаланып, сөйлем
құрайды.
Айтылым
«Дискуссиялық карта»
тәсілі арқылы тақырып бойынша ұнаған, ұнамаған мәселелерімен
бөліседі. Себебін
түсіндіреді.
Жазылым
«Полиглот» ойыны.
Мәтін бойынша өзі таңдаған 5 сөзді алып, орыс тілі мен ағылшын
тіліне аударып жазады.
Айтылым
«Пирамида» әдісі арқылы
бүгінгі өтілген тақырып бойынша сөз, сөзден сөз тіркесін, сөз
тіркесінен сөйлем, сөйлемнен мәтін, әңгіме
құрайды.
|
Дескриптор:
Жалпы – 3 балл.
- Сөйлем
жазады
-Түсіндіреді
Дескриптор
5
балл
-Мәтінді
тыңдайды
-Оқиды
-Ойын
айтады
-Пікірімен
бөліседі
-Талдайды
-Тақырып
қояды
«Екі жұлдыз, бір
тілек» тәсілі.
Дескриптор
3
балл
-Жоспар
құрады
-Тақырып
қояды
«Бас бармақ»
тәсілі
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
Слайдтар
Ақ
парақтар
Кесте
Сызбалар
Суреттер
топтамасы
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Үйге
тапсырма
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз
сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз
сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады,
пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте
сақтадым, жасай аламын. т.б.
3-тапсырма
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа
қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының
өзіне тиісті баллын қойып
бағалайды.
|
|