Материалдар / "Байқоңыр" ғарыш айлағы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Байқоңыр" ғарыш айлағы

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қаңтар 2020
888
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Тарихи тұлғалар

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні : Солтанова Бұлбұл Қайсарқызы

Қатысқандар:

Қатыспағандар саны:

Күні: 18.12.2018

Сынып: 8

Сабақ тақырыбы

Адам аяғы астероидке қашан тиеді

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Т\А.8.3.2.1. Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, аннотация, тезис құрастырып жазу.

ӘТН. 8.3.1.1.сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлері, есімді, етістікті сөз тіркестерін ажырату, қолдану.

Сабақ мақсаттары

Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, аннотация, тезис құрастырып жазу.

Жетістік критерийлері

-мәтіннің жанрлық жіне стильдік ерекшеліктерін табады. Мәтінді талқылайды және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені болжайды.

Тілдік мақсат

Оқушылар: Сөйлемнің байланысу тәсілдері мен түрлерін пайдалана алады, ажырата алады.

Пәнаралық байланыстар

Әдебиет пәнімен байланыс

Алдыңғы меңгерілген білім

Ғарышты бағындырған қазақтар.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақ басы



Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.

«Сиқырлы қобдиша».

Оқушылар шеңбер құрап тұрады. Ортаға сиқырлы қобдиша тұрады.


Үй тапсырмасын сұрау.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

1-тапсырма. Оқылым.

Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсінеді және анықтайды.


Оқулық















Сабақтың ортасы



Оқулықтағы тапсырманы орындайды.

Мәтіннің стильдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы анықтайды.

87-бет, Ә,Б,В – тапсырмалары .


«Сандар сөйлейді» ойыны.

1991 жыл, 2-қазан; 2001 жыл; 1994жыл; 1998 жыл; 309 ; 2-12


Жұптық жұмыс. «Радио жүргізушісі» ойыы. Ғарышты бағындырған 3 қыраннан сұхбат алуға дайындалу.


Семантикалық картамен жұмыс.


Топтық жұмыс. 2-тапсырма, 87-бет.


Постер құрастыру







Сабақтың соңы


Сабақ барысында сәтті шыққан 1 кезең, сәтсіз шыққан 1 кезеңді айту.

Оқушы мен мұғалім кері байланысы.

Өз-өзін бағалау ауызша жүзеге асады.


Үйге тапсырма беру.

88 бет, Ә-тапсырмасы. Тілдік бағдар оқу.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!